WebDevGr Δημοσ. Δευτέρα στις 08:43 πμ Μέλος Δημοσ. Δευτέρα στις 08:43 πμ (επεξεργασμένο) 7 hours ago, manolis940 said: Έχει την δυνατότητα το skroutz να ανανεώνεις το απόθεμα σου κάθε λεπτό η δευτερόλεπτο στέλνοντας νέο XML κάθε φορά που φεύγει κάτι απ' την αποθήκη σου ή μπορείς να στείλεις XML μία φορά την μέρα; Μην ξεχνάμε ότι πολλοί έχουν και φυσικά καταστήματα οπότε ένα δεν υπάρχει live ενημέρωση κάτι που χθες το βράδυ υπήρχε στην αποθήκη, σήμερα το πρωί στις 11:00 μπορεί κάποιος να το αγόρασε. Ας πούμε βέβαια ότι υπάρχει η δυνατότητα. Η απόκτηση ενός προγράμματος αποθήκης έχει κάποιο κόστος το οποίο θα το βάλεις αν θέλεις να έχεις σωστή αποθήκη όχι μόνο για το skroutz αλλά γενικότερα για το κατάστημα σου. Μία γέφυρα όμως του προγράμματος αποθήκης με το skroutz μπορεί να στοιχίσει αρκετά χιλιάδες ευρώ που ένα μικρό κατάστημα να μην έχει όρεξη να διαθέσει. Απ' την μία κακώς και πάλι που δεν τα διαθέτει κάποιος αλλά απ' την άλλη με τις τόσες ξαφνικές αλλαγές που φέρνει το skroutz δεν ξέρεις αν αύριο θα είσαι στην πλατφόρμα ή αν σε συμφέρει να είσαι. Άθελα σου επιβεβαιώνεις αυτά που λέω. Ότι στην Ελλάδα κάποιοι θέλουν να γίνουν επιχειρηματίες με αέρα κοπανιστό. Το να ανοίξεις ένα eshop είναι σαν να ανοίγεις κατάστημα ή υποκατάστημα. Πρέπει να βάλεις το χέρι στην τσέπη και να επενδύσεις σε τεχνολογία ή και υπαλλήλους. Δυστυχώς στην Ελλάδα έχει επικρατήσει η λογική ανεβάζω ένα σάπιο woocommerce, virtuemart (βαλε ότι θέλεις εδώ) σε έναν σάπιο server με άλλους 100, του κουμπώνω κι ένα σάπιο xml προμηθευτή και περιμένω από το Skroutz / Bestprice να με ταίσουν. Επεξ/σία Δευτέρα στις 09:24 πμ από WebDevGr 3
paylidis Δημοσ. Δευτέρα στις 09:25 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 09:25 πμ Στις 8/2/2025 στις 2:39 ΜΜ, WebDevGr είπε Σήμερα με πήρε τηλέφωνο το 4ο και τελευταίο κατάστημα για να μου πει ότι δεν το έχει κι αν θέλω να μου στείλει ένα άλλο που μοιάζει. Μια βδομάδα μετά λοιπόν μαθαίνω ότι κανένα κατάστημα δεν είχε το προϊόν που παρήγγειλα και ψευδώς δήλωναν στο Σκρουτζ ότι είναι διαθέσιμο για αποστολή εντός 2 ημερών. Αυτό είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα. Μπακάληδες που παίζουν με σάπια xml από τους ίδιους προμηθευτές χωρίς να έχουν αποθήκη. Αλλά διαμαρτύρονται συνεχώς για το κακό Σκρουτζ που τους πνίγει 😂 Φανταστείτε τώρα να μην το είχα παραγγείλει μέσα από το Σκρουτζ και να έκανα κάθε φορά παραγγελία στον καθένα ξεχωριστά που θα την ακύρωνε και θα περίμενα να πάρω πίσω τα λεφτά μου για να πάω στον επόμενο 🤡 εσενα σε πηραν και τηλ.... εμενα ουτε μειλ δεν ηρθε, ειδα την επιστροφη χρηματων (με βαλερ 5 ημερών κιολας) και η παραγγελια ειχε εξαφανιστει ενω τα ειδη τα εβλεπα διαθεσιμα αλλου... κλοουν
WebDevGr Δημοσ. Δευτέρα στις 09:27 πμ Μέλος Δημοσ. Δευτέρα στις 09:27 πμ 1 minute ago, paylidis said: εσενα σε πηραν και τηλ.... εμενα ουτε μειλ δεν ηρθε, ειδα την επιστροφη χρηματων (με βαλερ 5 ημερών κιολας) και η παραγγελια ειχε εξαφανιστει ενω τα ειδη τα εβλεπα διαθεσιμα αλλου... κλοουν Καλά κι εμένα με πήρε τηλέφωνο ο τελευταίος κουτοπόνηρος για να μου πουλήσει κάτι άλλο από αυτό που είχα παραγγείλει.
Arkin Δημοσ. Δευτέρα στις 09:54 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 09:54 πμ Έχω σιχαθεί και εγώ την fake διαθεσιμότητα. Προϊόν μέχρι 6 μέρες τελικά θα έκανε 20. Ακύρωση και παραγγελία άμεσα από άλλο με 1 ημέρα παράδοση. Σε ούτε 15 ώρες το είχα στα χέρια μου από Αθήνα Χαλκιδική επαρχία δυσπρόσιτη περιοχή. Ποτέ ξανά αγορά για προϊόν με έως 6 μέρες διαθεσιμότητα γιατί μπορεί να σημαίνει 20. Μέχρι 2 μέρες διαθεσιμότητα και αν περάσουν 4 και δεν σταλεί ακύρωση. Βαρέθηκα τις fake διαθεσιμότητες να δουλεύουν τον κόσμο. Καλά αυτά που γράφουν έως 25 μπορεί να σημαίνει 2μηνο στην καλύτερη. Ας τα δει αυτά το skroutz μην θέλει απλά να λέει ότι έχει την καλύτερη υπηρεσία με ψεύτικες διαθεσιμότητες. 2
teoqq Δημοσ. Δευτέρα στις 12:09 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 12:09 μμ Απαντάω πάλι σε όλα για να βοηθήσω όσο μπορώ αν και τα έχω πει και παλιότερα. Οι διαθεσιμότητες και τα μηνύματα που βγάζει ο Skroutz είναι αποκλειστικά ευθύνη του Skroutz. Ειδικά με τις νέες αλλαγές που έκανε (διότι είναι πανέξυπνος) θέλησε να καλύψει ακόμα πιο πολύ το τομάρι του. Πιο συγκεκριμένα: 1) αν το κατάστημα αναγράφει στη σελίδα του "Άμεσα διαθέσιμο" τότε αυτόματα ο Skroutz το μεταφράζει σε "Express Παράδοση" αν το κατάστημα έχει ενεργή την επιλογή ή "Αποστολή από το κατάστημα σε 1 ημέρα". 2) Αν το κατάστημα αναγράφει στη σελίδα του "Διαθέσιμο από 4 έως 10 ημέρες" τότε αυτόματα ο Skroutz το μεταφράζει σε "Αποστολή από το κατάστημα σε έως 6 ημέρες" 3) Αν το κατάστημα αναγράφει στη σελίδα του Διαθέσιμο από 10 έως 30 ημέρες" τότε αυτόματα ο Skroutz το μεταφράζει σε "Αποστολή από το κατάστημα σε έως 25 ημέρες" Ο Skroutz στη 2η και 3η επιλογή για να καλύψει το τομάρι του, πλέον αναγράφει το ΠΟΤΕ θα φύγει από το κατάστημα και ΟΧΙ το πότε θα παραλάβει ο πελάτης όπως πχ στην 1η επιλογή και την Express παράδοση. Παράδειγμα: Εσυ κάνεις παραγγελία στις 10/2 σε ένα προϊόν με την 2η επιλογή και εγώ σαν κατάστημα μπορώ να επιλέξω να φύγει από το κατάστημα μέχρι και τις 19/2. Από εκεί και πέρα εσύ σαν πελάτης θα βλέπει σίγουρα 10+ ημέρες για παραλαβή άσχετα που μπορεί να έρθει πιο γρήγορα. Σχετικά με το XML τώρα, το έχω πει ότι ο Skroutz ανανέωνει το XML κάθε 60 λεπτά και σε κάποιες περιπτώσεις αυξημένης κίνησης το κάνει ανά 30 λεπτά. Ο μοναδικός τρόπος για να έχεις σε πραγματικό χρόνο σωστή διαθεσιμότητα είναι να ενεργοποιήσεις ένα webhook (αν το λέω σωστά) και στην ουσία ότι παραγγελία γίνεται μέσα στο Skroutz να την δημιουργεί αυτόματα στη σελίδα σου. Προσωπικά το αγόρασα αυτό το πρόσθετο (δεν το αγοράζεις από το Skroutz) και στο 90% δουλεύει άψογα. Αλλά δυστυχώς ακόμα και εδώ έχει τα κενά του σε περιπτώσεις προϊόντων που έχουν ίδιο κωδικό αλλά διαφορετικά μεγέθη πχ ρούχα. Σε αυτά αναγκάζομαι και μόλις μου γίνεται παραγγελία αφαιρώ το μέγεθος manual άρα για να ανανεωθεί στο Skroutz πρέπει να περιμένω το πότε θα περάσει. Αν πάρω παραγγελία μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα στο ίδιο προϊόν-μέγεθος τότε την μαμησα. Συμφωνώ απόλυτα με τον @WebDevGr , ο ελληνάρας βλέπει την ευκολία του. Προσωπικά όλες οι εταιρείες σχεδόν μου λένε αν θέλω το XML τους και σε όλες έχω πει όχι. Κάθομαι και κάνω μόνος μου την διαθεσιμότητα για να είμαι όσο πιο σωστός γίνεται. Το θέμα είναι ότι ο Skroutz καλοέμαθε αυτούς τους Ελληνάρες όταν άφηνε τον Κυρ Παντελή από απέναντι να κάνει eshop και να εμφανίζει τα προίόντα χωρίς κανέναν έλεγχο. Με λίγα λόγια ακόμα και αν βρίζω είμαι υπέρ σε κάποιες περιπτώσεις όπως πχ μια ετήσια συνδρομή (γιατί μπορεί να αποτρέψει τον κυρ Παντελή) αλλά ειμαι τέρμα κατά στο να με ανεβάζει τις προμήθειες κάθε 3-4 μήνες και να προσπαθεί να μου βάζει και έξτρα σε ότι του καπνίσει (πχ κόστος διαχείρησης, κόστος ακύρωσης παραγγελίας). 5
manolis940 Δημοσ. Τρίτη στις 09:24 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:24 πμ Στις 10/2/2025 στις 8:43 ΠΜ, WebDevGr είπε Άθελα σου επιβεβαιώνεις αυτά που λέω. Ότι στην Ελλάδα κάποιοι θέλουν να γίνουν επιχειρηματίες με αέρα κοπανιστό. Το να ανοίξεις ένα eshop είναι σαν να ανοίγεις κατάστημα ή υποκατάστημα. Πρέπει να βάλεις το χέρι στην τσέπη και να επενδύσεις σε τεχνολογία ή και υπαλλήλους. Δυστυχώς στην Ελλάδα έχει επικρατήσει η λογική ανεβάζω ένα σάπιο woocommerce, virtuemart (βαλε ότι θέλεις εδώ) σε έναν σάπιο server με άλλους 100, του κουμπώνω κι ένα σάπιο xml προμηθευτή και περιμένω από το Skroutz / Bestprice να με ταίσουν. Τίποτα δεν κάνω άθελα μου. Μέχρι ένα σημείο φυσικά συμφωνώ. Όσον αφορά το Skroutz όμως τα πράγματα αλλάζουν. Το να επενδύσεις ένας μεγάλο ποσό σε μία πλατφόρμα που την μία μέρα ξυπνάει και καταργεί τα διπλά καταστήματα την άλλη μέρα ξυπνάει και ανεβάζει τις προμήθειες στον θεό ανεβάζει το ρίσκο. Θα μου πεις όμως εδώ άμα δεν θες μην μπεις. Συμφωνώ και εδώ εν μέρη. Αν συμφωνείς όμως πιες είναι οι επιλογές υλοποίησης σου; η φάση του xml είναι λάθος από μόνη της. Απ' την μία φτιάχνεται εύκολα και είναι ένας εύκολος τρόπος για να ανανεώνεις τα προϊόντα σου και τα αποθέματα σου ημερησίως. Απ' την άλλη όμως κάθε φορά που πουλάς το να δημιουργείς και να στέλνεις ένα xml με όλη την πραμάτια σου μέσα είναι σπατάλη πόρων. Γι αυτό το Skroutz και το κάθε skroutz θα έχει ένα μερίδιο ευθύνης όσον αφορά τις διαθεσιμότητες των προϊόντων. Όσο καλό κατάστημα και να φτιάξεις απ' ότι καταλαβαίνω αυτό δεν θα το αποφύγεις ποτέ. Με ένα API θα είχαν λυθεί όλα. Έτσι αν γινόταν μία παραγγελία στο φυσικό μου κατάστημα μόλις την τιμολογούσα θα ανανεώνονταν και η διαθεσιμότητα στο skroutz. Αν στέλνω ένα XML σε κάθε παραστατικό και το skroutz ανανεώσει μετά από μία ώρα το απόθεμα προφανώς κάποια στιγμή θα γίνει το κακό. 1
WebDevGr Δημοσ. Τρίτη στις 09:37 πμ Μέλος Δημοσ. Τρίτη στις 09:37 πμ 5 minutes ago, manolis940 said: Τίποτα δεν κάνω άθελα μου. Μέχρι ένα σημείο φυσικά συμφωνώ. Όσον αφορά το Skroutz όμως τα πράγματα αλλάζουν. Το να επενδύσεις ένας μεγάλο ποσό σε μία πλατφόρμα που την μία μέρα ξυπνάει και καταργεί τα διπλά καταστήματα την άλλη μέρα ξυπνάει και ανεβάζει τις προμήθειες στον θεό ανεβάζει το ρίσκο. Θα μου πεις όμως εδώ άμα δεν θες μην μπεις. Συμφωνώ και εδώ εν μέρη. Αν συμφωνείς όμως πιες είναι οι επιλογές υλοποίησης σου; η φάση του xml είναι λάθος από μόνη της. Απ' την μία φτιάχνεται εύκολα και είναι ένας εύκολος τρόπος για να ανανεώνεις τα προϊόντα σου και τα αποθέματα σου ημερησίως. Απ' την άλλη όμως κάθε φορά που πουλάς το να δημιουργείς και να στέλνεις ένα xml με όλη την πραμάτια σου μέσα είναι σπατάλη πόρων. Γι αυτό το Skroutz και το κάθε skroutz θα έχει ένα μερίδιο ευθύνης όσον αφορά τις διαθεσιμότητες των προϊόντων. Όσο καλό κατάστημα και να φτιάξεις απ' ότι καταλαβαίνω αυτό δεν θα το αποφύγεις ποτέ. Με ένα API θα είχαν λυθεί όλα. Έτσι αν γινόταν μία παραγγελία στο φυσικό μου κατάστημα μόλις την τιμολογούσα θα ανανεώνονταν και η διαθεσιμότητα στο skroutz. Αν στέλνω ένα XML σε κάθε παραστατικό και το skroutz ανανεώσει μετά από μία ώρα το απόθεμα προφανώς κάποια στιγμή θα γίνει το κακό. Σπατάλη πόρων ένα XML που φτιάχνεται με ένα cron job; Θα δουλέψουν με API αυτοί που δεν έχουν πρόγραμμα αποθήκης και δεν μπορούν να συντηρήσουν ένα XML; Βρε μόνο για μπακαλοτέφτερο είναι όλοι τους! Υ.Γ. Σε μια συνεργασία μου με χονδρέμπορο με μόλις ~5000 κωδικούς, ενώ έχουν Pylon, η αποθήκη τους είναι τσίρκο. Αρνητικά αποθέματα, προβληματική κωδικοποίηση - κατηγοριοποίηση, ανύπαρκτοι τίτλοι και φωτογραφίες. Το κερασάκι στην τούρτα, το σάπιο woo που είχαν στον αέρα δεν ήταν συνδεδεμένο με το Pylon, με συνέπεια να έχουν στον αέρα προϊόντα που πλέον δεν έχουν στην αποθήκη και φυσικά σε όλα τα προϊόντα ότι να ναι τιμές και ποσότητες 😂
manolis940 Δημοσ. Τρίτη στις 10:40 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:40 πμ 59 λεπτά πριν, WebDevGr είπε Σπατάλη πόρων ένα XML που φτιάχνεται με ένα cron job; Θα δουλέψουν με API αυτοί που δεν έχουν πρόγραμμα αποθήκης και δεν μπορούν να συντηρήσουν ένα XML; Απ' την μεριά αυτού που το δημιουργεί δεν είναι κάτι. Απ' την μεριά του Skroutz είναι καθώς πρέπει να τρέξει update για όλα τα προϊόντα. Για αυτό φαντάζομαι το τρέχει και κάθε 60 λεπτά όπως λέει ο teoqq Φυσικά το XML θα το φτιάξει πιο εύκολα κάποιος αλλά το skroutz το ενδιέφερε το απόθεμα θα κοιτούσε για API. 1 ώρα πριν, WebDevGr είπε Υ.Γ. Σε μια συνεργασία μου με χονδρέμπορο με μόλις ~5000 κωδικούς, ενώ έχουν Pylon, η αποθήκη τους είναι τσίρκο. Αρνητικά αποθέματα, προβληματική κωδικοποίηση - κατηγοριοποίηση, ανύπαρκτοι τίτλοι και φωτογραφίες. Το κερασάκι στην τούρτα, το σάπιο woo που είχαν στον αέρα δεν ήταν συνδεδεμένο με το Pylon, με συνέπεια να έχουν στον αέρα προϊόντα που πλέον δεν έχουν στην αποθήκη και φυσικά σε όλα τα προϊόντα ότι να ναι τιμές και ποσότητες 😂 Αυτό είναι η κλασική περίπτωση βλάβης. Παίρνεις ένα σοβαρό πρόγραμμα και εν τέλει το μόνο που κάνεις είναι να το χρησιμοποιείς για διαβίβαση παραστατικών στα mydata. 1
whosethere Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες καλημέρα και από μένα Θα ήθελα να ρωτήσω, επειδή από ό,τι καταλαβαίνω ήμουν από τους τελευταίους που ανανέωσε skroutz plus περσι με τους όρους των 17€, εάν τα προνόμια της υπηρεσίας που φαίνονται στην καρτέλα "Διαχείρηση της συνδρομής" αναφέρονται στα όσα ισχύουν μέχρι τη λήξη της και όχι από την ανανέωση δλδ στην εικόνα μου δείχνει πως (θα) έχω δωρεάν μεταφορικά με αγορές άνω των 20€, αυτό όμως με το διαφημιζόμενο πλάνο δεν ισχύει, είναι άνω των 25€ πλέον, σωστά; Ή προσαρμόζουν τους όρους ανάλογα με το χρήστη; Και βεβαίως το ετήσιο ποσό είναι πλέον 25€. Ευχαριστώ
teot Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες 7 ώρες πριν, whosethere είπε καλημέρα και από μένα Θα ήθελα να ρωτήσω, επειδή από ό,τι καταλαβαίνω ήμουν από τους τελευταίους που ανανέωσε skroutz plus περσι με τους όρους των 17€, εάν τα προνόμια της υπηρεσίας που φαίνονται στην καρτέλα "Διαχείρηση της συνδρομής" αναφέρονται στα όσα ισχύουν μέχρι τη λήξη της και όχι από την ανανέωση δλδ στην εικόνα μου δείχνει πως (θα) έχω δωρεάν μεταφορικά με αγορές άνω των 20€, αυτό όμως με το διαφημιζόμενο πλάνο δεν ισχύει, είναι άνω των 25€ πλέον, σωστά; Ή προσαρμόζουν τους όρους ανάλογα με το χρήστη; Και βεβαίως το ετήσιο ποσό είναι πλέον 25€. Ευχαριστώ Μεχρι και την λήξη της συνδρομής σου έχεις τους όρους που είχες..... μόλις ανανεώσεις ισχύουν οι καινούριοι όροι...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα