WebDevGr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 1 minute ago, paylidis said: εσενα σε πηραν και τηλ.... εμενα ουτε μειλ δεν ηρθε, ειδα την επιστροφη χρηματων (με βαλερ 5 ημερών κιολας) και η παραγγελια ειχε εξαφανιστει ενω τα ειδη τα εβλεπα διαθεσιμα αλλου... κλοουν Καλά κι εμένα με πήρε τηλέφωνο ο τελευταίος κουτοπόνηρος για να μου πουλήσει κάτι άλλο από αυτό που είχα παραγγείλει.
Arkin Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Έχω σιχαθεί και εγώ την fake διαθεσιμότητα. Προϊόν μέχρι 6 μέρες τελικά θα έκανε 20. Ακύρωση και παραγγελία άμεσα από άλλο με 1 ημέρα παράδοση. Σε ούτε 15 ώρες το είχα στα χέρια μου από Αθήνα Χαλκιδική επαρχία δυσπρόσιτη περιοχή. Ποτέ ξανά αγορά για προϊόν με έως 6 μέρες διαθεσιμότητα γιατί μπορεί να σημαίνει 20. Μέχρι 2 μέρες διαθεσιμότητα και αν περάσουν 4 και δεν σταλεί ακύρωση. Βαρέθηκα τις fake διαθεσιμότητες να δουλεύουν τον κόσμο. Καλά αυτά που γράφουν έως 25 μπορεί να σημαίνει 2μηνο στην καλύτερη. Ας τα δει αυτά το skroutz μην θέλει απλά να λέει ότι έχει την καλύτερη υπηρεσία με ψεύτικες διαθεσιμότητες. 2
teoqq Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Απαντάω πάλι σε όλα για να βοηθήσω όσο μπορώ αν και τα έχω πει και παλιότερα. Οι διαθεσιμότητες και τα μηνύματα που βγάζει ο Skroutz είναι αποκλειστικά ευθύνη του Skroutz. Ειδικά με τις νέες αλλαγές που έκανε (διότι είναι πανέξυπνος) θέλησε να καλύψει ακόμα πιο πολύ το τομάρι του. Πιο συγκεκριμένα: 1) αν το κατάστημα αναγράφει στη σελίδα του "Άμεσα διαθέσιμο" τότε αυτόματα ο Skroutz το μεταφράζει σε "Express Παράδοση" αν το κατάστημα έχει ενεργή την επιλογή ή "Αποστολή από το κατάστημα σε 1 ημέρα". 2) Αν το κατάστημα αναγράφει στη σελίδα του "Διαθέσιμο από 4 έως 10 ημέρες" τότε αυτόματα ο Skroutz το μεταφράζει σε "Αποστολή από το κατάστημα σε έως 6 ημέρες" 3) Αν το κατάστημα αναγράφει στη σελίδα του Διαθέσιμο από 10 έως 30 ημέρες" τότε αυτόματα ο Skroutz το μεταφράζει σε "Αποστολή από το κατάστημα σε έως 25 ημέρες" Ο Skroutz στη 2η και 3η επιλογή για να καλύψει το τομάρι του, πλέον αναγράφει το ΠΟΤΕ θα φύγει από το κατάστημα και ΟΧΙ το πότε θα παραλάβει ο πελάτης όπως πχ στην 1η επιλογή και την Express παράδοση. Παράδειγμα: Εσυ κάνεις παραγγελία στις 10/2 σε ένα προϊόν με την 2η επιλογή και εγώ σαν κατάστημα μπορώ να επιλέξω να φύγει από το κατάστημα μέχρι και τις 19/2. Από εκεί και πέρα εσύ σαν πελάτης θα βλέπει σίγουρα 10+ ημέρες για παραλαβή άσχετα που μπορεί να έρθει πιο γρήγορα. Σχετικά με το XML τώρα, το έχω πει ότι ο Skroutz ανανέωνει το XML κάθε 60 λεπτά και σε κάποιες περιπτώσεις αυξημένης κίνησης το κάνει ανά 30 λεπτά. Ο μοναδικός τρόπος για να έχεις σε πραγματικό χρόνο σωστή διαθεσιμότητα είναι να ενεργοποιήσεις ένα webhook (αν το λέω σωστά) και στην ουσία ότι παραγγελία γίνεται μέσα στο Skroutz να την δημιουργεί αυτόματα στη σελίδα σου. Προσωπικά το αγόρασα αυτό το πρόσθετο (δεν το αγοράζεις από το Skroutz) και στο 90% δουλεύει άψογα. Αλλά δυστυχώς ακόμα και εδώ έχει τα κενά του σε περιπτώσεις προϊόντων που έχουν ίδιο κωδικό αλλά διαφορετικά μεγέθη πχ ρούχα. Σε αυτά αναγκάζομαι και μόλις μου γίνεται παραγγελία αφαιρώ το μέγεθος manual άρα για να ανανεωθεί στο Skroutz πρέπει να περιμένω το πότε θα περάσει. Αν πάρω παραγγελία μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα στο ίδιο προϊόν-μέγεθος τότε την μαμησα. Συμφωνώ απόλυτα με τον @WebDevGr , ο ελληνάρας βλέπει την ευκολία του. Προσωπικά όλες οι εταιρείες σχεδόν μου λένε αν θέλω το XML τους και σε όλες έχω πει όχι. Κάθομαι και κάνω μόνος μου την διαθεσιμότητα για να είμαι όσο πιο σωστός γίνεται. Το θέμα είναι ότι ο Skroutz καλοέμαθε αυτούς τους Ελληνάρες όταν άφηνε τον Κυρ Παντελή από απέναντι να κάνει eshop και να εμφανίζει τα προίόντα χωρίς κανέναν έλεγχο. Με λίγα λόγια ακόμα και αν βρίζω είμαι υπέρ σε κάποιες περιπτώσεις όπως πχ μια ετήσια συνδρομή (γιατί μπορεί να αποτρέψει τον κυρ Παντελή) αλλά ειμαι τέρμα κατά στο να με ανεβάζει τις προμήθειες κάθε 3-4 μήνες και να προσπαθεί να μου βάζει και έξτρα σε ότι του καπνίσει (πχ κόστος διαχείρησης, κόστος ακύρωσης παραγγελίας). 5
manolis940 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Στις 10/2/2025 στις 8:43 ΠΜ, WebDevGr είπε Άθελα σου επιβεβαιώνεις αυτά που λέω. Ότι στην Ελλάδα κάποιοι θέλουν να γίνουν επιχειρηματίες με αέρα κοπανιστό. Το να ανοίξεις ένα eshop είναι σαν να ανοίγεις κατάστημα ή υποκατάστημα. Πρέπει να βάλεις το χέρι στην τσέπη και να επενδύσεις σε τεχνολογία ή και υπαλλήλους. Δυστυχώς στην Ελλάδα έχει επικρατήσει η λογική ανεβάζω ένα σάπιο woocommerce, virtuemart (βαλε ότι θέλεις εδώ) σε έναν σάπιο server με άλλους 100, του κουμπώνω κι ένα σάπιο xml προμηθευτή και περιμένω από το Skroutz / Bestprice να με ταίσουν. Τίποτα δεν κάνω άθελα μου. Μέχρι ένα σημείο φυσικά συμφωνώ. Όσον αφορά το Skroutz όμως τα πράγματα αλλάζουν. Το να επενδύσεις ένας μεγάλο ποσό σε μία πλατφόρμα που την μία μέρα ξυπνάει και καταργεί τα διπλά καταστήματα την άλλη μέρα ξυπνάει και ανεβάζει τις προμήθειες στον θεό ανεβάζει το ρίσκο. Θα μου πεις όμως εδώ άμα δεν θες μην μπεις. Συμφωνώ και εδώ εν μέρη. Αν συμφωνείς όμως πιες είναι οι επιλογές υλοποίησης σου; η φάση του xml είναι λάθος από μόνη της. Απ' την μία φτιάχνεται εύκολα και είναι ένας εύκολος τρόπος για να ανανεώνεις τα προϊόντα σου και τα αποθέματα σου ημερησίως. Απ' την άλλη όμως κάθε φορά που πουλάς το να δημιουργείς και να στέλνεις ένα xml με όλη την πραμάτια σου μέσα είναι σπατάλη πόρων. Γι αυτό το Skroutz και το κάθε skroutz θα έχει ένα μερίδιο ευθύνης όσον αφορά τις διαθεσιμότητες των προϊόντων. Όσο καλό κατάστημα και να φτιάξεις απ' ότι καταλαβαίνω αυτό δεν θα το αποφύγεις ποτέ. Με ένα API θα είχαν λυθεί όλα. Έτσι αν γινόταν μία παραγγελία στο φυσικό μου κατάστημα μόλις την τιμολογούσα θα ανανεώνονταν και η διαθεσιμότητα στο skroutz. Αν στέλνω ένα XML σε κάθε παραστατικό και το skroutz ανανεώσει μετά από μία ώρα το απόθεμα προφανώς κάποια στιγμή θα γίνει το κακό. 1
WebDevGr Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 5 minutes ago, manolis940 said: Τίποτα δεν κάνω άθελα μου. Μέχρι ένα σημείο φυσικά συμφωνώ. Όσον αφορά το Skroutz όμως τα πράγματα αλλάζουν. Το να επενδύσεις ένας μεγάλο ποσό σε μία πλατφόρμα που την μία μέρα ξυπνάει και καταργεί τα διπλά καταστήματα την άλλη μέρα ξυπνάει και ανεβάζει τις προμήθειες στον θεό ανεβάζει το ρίσκο. Θα μου πεις όμως εδώ άμα δεν θες μην μπεις. Συμφωνώ και εδώ εν μέρη. Αν συμφωνείς όμως πιες είναι οι επιλογές υλοποίησης σου; η φάση του xml είναι λάθος από μόνη της. Απ' την μία φτιάχνεται εύκολα και είναι ένας εύκολος τρόπος για να ανανεώνεις τα προϊόντα σου και τα αποθέματα σου ημερησίως. Απ' την άλλη όμως κάθε φορά που πουλάς το να δημιουργείς και να στέλνεις ένα xml με όλη την πραμάτια σου μέσα είναι σπατάλη πόρων. Γι αυτό το Skroutz και το κάθε skroutz θα έχει ένα μερίδιο ευθύνης όσον αφορά τις διαθεσιμότητες των προϊόντων. Όσο καλό κατάστημα και να φτιάξεις απ' ότι καταλαβαίνω αυτό δεν θα το αποφύγεις ποτέ. Με ένα API θα είχαν λυθεί όλα. Έτσι αν γινόταν μία παραγγελία στο φυσικό μου κατάστημα μόλις την τιμολογούσα θα ανανεώνονταν και η διαθεσιμότητα στο skroutz. Αν στέλνω ένα XML σε κάθε παραστατικό και το skroutz ανανεώσει μετά από μία ώρα το απόθεμα προφανώς κάποια στιγμή θα γίνει το κακό. Σπατάλη πόρων ένα XML που φτιάχνεται με ένα cron job; Θα δουλέψουν με API αυτοί που δεν έχουν πρόγραμμα αποθήκης και δεν μπορούν να συντηρήσουν ένα XML; Βρε μόνο για μπακαλοτέφτερο είναι όλοι τους! Υ.Γ. Σε μια συνεργασία μου με χονδρέμπορο με μόλις ~5000 κωδικούς, ενώ έχουν Pylon, η αποθήκη τους είναι τσίρκο. Αρνητικά αποθέματα, προβληματική κωδικοποίηση - κατηγοριοποίηση, ανύπαρκτοι τίτλοι και φωτογραφίες. Το κερασάκι στην τούρτα, το σάπιο woo που είχαν στον αέρα δεν ήταν συνδεδεμένο με το Pylon, με συνέπεια να έχουν στον αέρα προϊόντα που πλέον δεν έχουν στην αποθήκη και φυσικά σε όλα τα προϊόντα ότι να ναι τιμές και ποσότητες 😂
manolis940 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 59 λεπτά πριν, WebDevGr είπε Σπατάλη πόρων ένα XML που φτιάχνεται με ένα cron job; Θα δουλέψουν με API αυτοί που δεν έχουν πρόγραμμα αποθήκης και δεν μπορούν να συντηρήσουν ένα XML; Απ' την μεριά αυτού που το δημιουργεί δεν είναι κάτι. Απ' την μεριά του Skroutz είναι καθώς πρέπει να τρέξει update για όλα τα προϊόντα. Για αυτό φαντάζομαι το τρέχει και κάθε 60 λεπτά όπως λέει ο teoqq Φυσικά το XML θα το φτιάξει πιο εύκολα κάποιος αλλά το skroutz το ενδιέφερε το απόθεμα θα κοιτούσε για API. 1 ώρα πριν, WebDevGr είπε Υ.Γ. Σε μια συνεργασία μου με χονδρέμπορο με μόλις ~5000 κωδικούς, ενώ έχουν Pylon, η αποθήκη τους είναι τσίρκο. Αρνητικά αποθέματα, προβληματική κωδικοποίηση - κατηγοριοποίηση, ανύπαρκτοι τίτλοι και φωτογραφίες. Το κερασάκι στην τούρτα, το σάπιο woo που είχαν στον αέρα δεν ήταν συνδεδεμένο με το Pylon, με συνέπεια να έχουν στον αέρα προϊόντα που πλέον δεν έχουν στην αποθήκη και φυσικά σε όλα τα προϊόντα ότι να ναι τιμές και ποσότητες 😂 Αυτό είναι η κλασική περίπτωση βλάβης. Παίρνεις ένα σοβαρό πρόγραμμα και εν τέλει το μόνο που κάνεις είναι να το χρησιμοποιείς για διαβίβαση παραστατικών στα mydata. 1
whosethere Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου καλημέρα και από μένα Θα ήθελα να ρωτήσω, επειδή από ό,τι καταλαβαίνω ήμουν από τους τελευταίους που ανανέωσε skroutz plus περσι με τους όρους των 17€, εάν τα προνόμια της υπηρεσίας που φαίνονται στην καρτέλα "Διαχείρηση της συνδρομής" αναφέρονται στα όσα ισχύουν μέχρι τη λήξη της και όχι από την ανανέωση δλδ στην εικόνα μου δείχνει πως (θα) έχω δωρεάν μεταφορικά με αγορές άνω των 20€, αυτό όμως με το διαφημιζόμενο πλάνο δεν ισχύει, είναι άνω των 25€ πλέον, σωστά; Ή προσαρμόζουν τους όρους ανάλογα με το χρήστη; Και βεβαίως το ετήσιο ποσό είναι πλέον 25€. Ευχαριστώ
teot Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 7 ώρες πριν, whosethere είπε καλημέρα και από μένα Θα ήθελα να ρωτήσω, επειδή από ό,τι καταλαβαίνω ήμουν από τους τελευταίους που ανανέωσε skroutz plus περσι με τους όρους των 17€, εάν τα προνόμια της υπηρεσίας που φαίνονται στην καρτέλα "Διαχείρηση της συνδρομής" αναφέρονται στα όσα ισχύουν μέχρι τη λήξη της και όχι από την ανανέωση δλδ στην εικόνα μου δείχνει πως (θα) έχω δωρεάν μεταφορικά με αγορές άνω των 20€, αυτό όμως με το διαφημιζόμενο πλάνο δεν ισχύει, είναι άνω των 25€ πλέον, σωστά; Ή προσαρμόζουν τους όρους ανάλογα με το χρήστη; Και βεβαίως το ετήσιο ποσό είναι πλέον 25€. Ευχαριστώ Μεχρι και την λήξη της συνδρομής σου έχεις τους όρους που είχες..... μόλις ανανεώσεις ισχύουν οι καινούριοι όροι...
manana Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου Στις 13/2/2025 στις 9:57 ΠΜ, whosethere είπε καλημέρα και από μένα Θα ήθελα να ρωτήσω, επειδή από ό,τι καταλαβαίνω ήμουν από τους τελευταίους που ανανέωσε skroutz plus περσι με τους όρους των 17€, εάν τα προνόμια της υπηρεσίας που φαίνονται στην καρτέλα "Διαχείρηση της συνδρομής" αναφέρονται στα όσα ισχύουν μέχρι τη λήξη της και όχι από την ανανέωση δλδ στην εικόνα μου δείχνει πως (θα) έχω δωρεάν μεταφορικά με αγορές άνω των 20€, αυτό όμως με το διαφημιζόμενο πλάνο δεν ισχύει, είναι άνω των 25€ πλέον, σωστά; Ή προσαρμόζουν τους όρους ανάλογα με το χρήστη; Και βεβαίως το ετήσιο ποσό είναι πλέον 25€. Ευχαριστώ Ήμουν και εγώ με τα 17€ . Με τα νέα δεδομένα των 25€, φυσικά δεν ανανέωσα γιατί δεν με συμφέρει! Μέχρι να λήξει η συνδρομή σου είσαι με την ισχύουσα συμφωνία! Αν έχεις κάνει αυτόματη ανανέωση θα πάει μόνο του κατευθείαν στα 25€. Σε διαφορετική περίπτωση ακυρώνεις την ανανέωση!
bill_viper Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου Είχα ανανεώσει πέρσι με τα 25€ και θα ανανεώσω και πάλι φέτος με τα 25€, προσωπικά με συμφέρει τα μάλα!
manolis940 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 18 λεπτά πριν, Titos301 είπε Θα είναι καλάθι του skroutz αλλά δεν θα είναι; Τι φάση; 1 1
fmarkos Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 1 λεπτό πριν, manolis940 είπε Θα είναι καλάθι του skroutz αλλά δεν θα είναι; Τι φάση; Περίεργο που κατάστημα με έδρα την Ρουμανία δεν έχει δωρεάν μεταφορικά μέσω του καλαθιού ε; Το περίεργο είναι που επιλέγει κάποιος αγορά από Ρουμανία και του κάνει εντύπωση που τον χρεώνουν μεταφορικά. 1
manolis940 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 34 λεπτά πριν, fmarkos είπε Περίεργο που κατάστημα με έδρα την Ρουμανία δεν έχει δωρεάν μεταφορικά μέσω του καλαθιού ε; Το περίεργο είναι που επιλέγει κάποιος αγορά από Ρουμανία και του κάνει εντύπωση που τον χρεώνουν μεταφορικά. Ναι η αλήθεια είναι δεν το πρόσεξα αλλά και πάλι είναι μία απ' τις πολλές βλακείες του Skroutz που προκαλούν σύγχυση. 3
Conan2046 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 9 ώρες πριν, fmarkos είπε Περίεργο που κατάστημα με έδρα την Ρουμανία δεν έχει δωρεάν μεταφορικά μέσω του καλαθιού ε; Το περίεργο είναι που επιλέγει κάποιος αγορά από Ρουμανία και του κάνει εντύπωση που τον χρεώνουν μεταφορικά. Πλέον δεν είμαι εγγεγραμένος στο skroutz plus και όταν παραγγέλνω από το σκρουτζ κοιτάξω να βρίσκω καταστήματα κοντά σ' εμένα κατά το δυνατόν και σίγουρα από Ελλάδα αλλά δεν συμφωνώ. Έχεις βάλει το καλάθι του σκρουτζ, παίρνεις συνδρομή γι' αυτό, έχεις βάλει ελάχιστα ποσά, μέγιστο βάρος και δεν ξέρω τι άλλο, δεν νομίζω να είναι πρόβλημα του αγοραστή αν το κατάστημα έχει έδρα στην Ρουμανία ή αύριο στην Ινδονησία. Ας μην το έβαζε στο καλάθι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα