Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να ανοίξεις την θυρίδα και να παραλάβεις σε skroutz point πρέπει υποχρεωτικά να έχεις την εφαρμογή η γίνεται και με κωδικό όπως στην BOX;

Επεξ/σία από teot
  • Απαντ. 3,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, teot είπε

Για να ανοίξεις την θυρίδα και να παραλάβεις σε skroutz point πρέπει υποχρεωτικά να έχεις την εφαρμογή η γίνεται και με κωδικό όπως στην BOX;

Ορισμένα σημεία έχουν την επιλογή εισαγωγής κωδικού, όπως στο boxnow. Έχω την εντύπωση όμως ότι τα περισσότερα  - τουλάχιστον μέχρι τώρα -  ζητάνε την εφαρμογή και δεν υπάρχει καν η επιλογή για κωδικό. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Ξέρει κανείς πώς επικοινωνείς μαζι τους τηλέφωνο ή email όταν δεν υπάρχει επιλογή από τοn Βοηθό;

Αλητεία στον μέγιστό βαθμό πια. Σου κάνουν χάρη να τους μιλήσεις όταν φταίνε, αλλά και γενικά. Μια χαρά το έχουν κάνει.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, stepits είπε

Ξέρει κανείς πώς επικοινωνείς μαζι τους τηλέφωνο ή email όταν δεν υπάρχει επιλογή από τοn Βοηθό;

Αλητεία στον μέγιστό βαθμό πια. Σου κάνουν χάρη να τους μιλήσεις όταν φταίνε, αλλά και γενικά. Μια χαρά το έχουν κάνει.

👇

Στις 5/12/2024 στις 11:22 ΠΜ, MSc CCDSP είπε

Εγώ, μετά από παραγγελία που φαινόταν ότι είχα παραλάβει ενώ δεν είχε έρθει καν και απίστευτη ταλαιπωρία με το bot που δεν έχει τέτοια επιλογή και αίτημα επιστροφής όλης της παραγγελίας, συνομιλία είχα με το Skroutz Customer Care <[email protected]>. Δεν ξέρω αν δέχονται καινούργια μηνύματα και όχι απαντήσεις μόνο (αν και δεν ξέρω πως θα μπορούσαν να το υλοποιήσουν αυτό εύκολα).

 

Δημοσ.

Ρε συ skroutz μαθηματικα ξερουμε. Αν ηθελα να κανω συνδρομη χρονου θα εκανα. Τωρα εδωσα 4 ευρω το Μαιο και 4 ευρω ακομα Δεκεμβριο εκανα τις παραγγελιες μου και θα ξανα κανω τον επομενο Μαϊο παλι. Ας την ξανα πανε 17 ευρω και ισως σκεφτω να κανω συνδρομη χρονου. Και παλι δεν συμφερει συγκριτικα με τη συνδρομη μηνα κανεις ανα 3 μηνες συνδρομη βγαινει 16 ευρω και τελος. 

Screenshot-1.png

Δημοσ.

Παιδιά έχει παρατηρήσει κανένας να αλλάζει κάτι με αυτό το τραγικό που είχαν με τα 3 τιμολόγια τον μήνα;;

Από τις 27/11 έχω κάνει 9 αγορές με τιμολόγιο και δεν είχα σε καμία την έξτρα χρέωση. Επίσης και τα coins τα προσθέτει κανονικά.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, hab είπε

Παιδιά έχει παρατηρήσει κανένας να αλλάζει κάτι με αυτό το τραγικό που είχαν με τα 3 τιμολόγια τον μήνα;;

Από τις 27/11 έχω κάνει 9 αγορές με τιμολόγιο και δεν είχα σε καμία την έξτρα χρέωση. Επίσης και τα coins τα προσθέτει κανονικά.

Νομίζω ότι είναι 3 παραγγελίες με τιμολόγιο τον μήνα. Μπορεί μία παραγγελία να έχει παραπάνω από ένα τιμολόγιο γιατί τα προϊόντα που διάλεξες να στέλνονται από 2 ή περισσότερα καταστήματα.

Είμαι οριακά για την 3η και δεν γνωρίζω να σου πω.

Δημοσ.

Νομίζω πως μέχρι πολύ πρόσφατα ήταν ανά τιμολόγιο, και όχι ανά παραγγελία. Πάντως και παραγγελίες έχω 6 (με 9 τιμολόγια)...

Έψαξα λίγο τους όρους, μήπως το άλλαξαν, αλλά ακόμα αναγράφουν για 3 τιμολόγια ανά 30 ημέρες. Δεν ξέρω τι έχει συμβεί, αλλά μακάρι να είναι κάτι που το αλλάζουν.

Δημοσ.

Εγώ αυτό δεν το καταλαβαίνω με τίποτα πάντως. Αν οι ανάγκες της επιχείρησης μου είναι τέτοιες που πρέπει να κάνω πολλές αγορές τον μήνα γιατί ο σκρουτζ να μου βάζει κόφτη? Και πραγματικά τι νοιάζει τον σκρουτζ αν εγώ κόψω τιμολόγιο ή απόδειξη. Δεν ξέρω καν αν είναι νόμιμο το να σου αρνείται κάποιος το τιμολόγιο. Υπάρχει κάποια απάντηση από σκρουτζ γενικότερα για το θέμα? 

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, Tigio13 said:

Εγώ αυτό δεν το καταλαβαίνω με τίποτα πάντως. Αν οι ανάγκες της επιχείρησης μου είναι τέτοιες που πρέπει να κάνω πολλές αγορές τον μήνα γιατί ο σκρουτζ να μου βάζει κόφτη? Και πραγματικά τι νοιάζει τον σκρουτζ αν εγώ κόψω τιμολόγιο ή απόδειξη. Δεν ξέρω καν αν είναι νόμιμο το να σου αρνείται κάποιος το τιμολόγιο. Υπάρχει κάποια απάντηση από σκρουτζ γενικότερα για το θέμα? 

Δεν σου αρνείται το τιμολόγιο. Σου αρνείται την παροχή δωρεάν μεταφορικών υπό το skroutz plus με έκδοση τιμολογίου. Θεωρείται από το skroutz ως υπέρβαση των ορίων ορθής χρήσης.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, l3ft3r1s είπε

Δεν σου αρνείται το τιμολόγιο. Σου αρνείται την παροχή δωρεάν μεταφορικών υπό το skroutz plus με έκδοση τιμολογίου. Θεωρείται από το skroutz ως υπέρβαση των ορίων ορθής χρήσης.

Α οκ σορρυ. Λάθος κατάλαβα. Αλλά για να καταλάβω τη λογική. Μπορείς να κάνεις 20 παραγγελίες τον μήνα πχ με απόδειξη και δωρεάν μεταφορικά αλλά μόνο 3 παραγγελίες με τιμολόγιο και δωρεάν μεταφορικά? Και γιατί να υπάρχει ορθή χρήση στα πόσα τιμολόγια κόβει μια επιχείρηση σε σχέση με τα δωρεάν μεταφορικά?

Τέλος πάντων η αλήθεια είναι πως δική του είναι η υπηρεσία, δίνει δωρεάν μεταφορικά όπου θέλει. Από τη στιγμή που το αναγράφει στους όρους όποιος θέλει ψωνίζει. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, hab είπε

Νομίζω πως μέχρι πολύ πρόσφατα ήταν ανά τιμολόγιο, και όχι ανά παραγγελία. Πάντως και παραγγελίες έχω 6 (με 9 τιμολόγια)...

Έψαξα λίγο τους όρους, μήπως το άλλαξαν, αλλά ακόμα αναγράφουν για 3 τιμολόγια ανά 30 ημέρες. Δεν ξέρω τι έχει συμβεί, αλλά μακάρι να είναι κάτι που το αλλάζουν.

Αν είναι έτσι, σίγουρα τότε τους τελευταίους μήνες με skroutz plus έχω κόψει πάνω από 3 και δεν υπάρχει πρόβλημα. Τα μεταφορικά τα πήρα κανονικά δωρεάν εκεί που έπρεπε.

Δημοσ.

Μια που μιλάμε για αγορές με τιμολόγιο, μόλις μου εμφάνισε αυτό 
image.png.680ddc568e90667f40f498d878809b81.png

Πατώντας όμως το κουμπί με πάει στην αρχική. Το έχει δει/δουλέψει κανεις άλλος; 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...