ringboy Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Στις 4/12/2024 στις 6:11 ΜΜ, ringboy είπε Λογικα αν ο αγοραστης δηλωσει "αλλαξα γνώμη" δεν αφηνει επιλογη στον πωλητη. Εγω ειχα την φαεινη ιδεα να δηλωσω ελαττωμα και εμπλεξα. Τωρα μολις μπορεσα και ξαναεστειλα αιτημα επιστροφης με αιτιολογια "αλλαξα γνώμη" μαζι με επεξηγηματικο κειμενο στην επικοινωνια, αλλα ειμαι λιγο απαισιοδοξος γι αυτην την περιφημη υποστηριξη του plus. Σιγουρα ομως θα ενημερωσω για την εκβαση του αιτηματος, γιατι θα εχει πολυ ενδιαφερον να μην μπορεσω να επιστρεψω στο σκρουτζ πλας ενα ελατωματικο σιδερενιο εργαλειο για το οποιο αιτηθηκα επιστροφη την ίδια στιγμη που το παρελαβα. Τελικα στη δευτερη αποπειρα επιστροφης εγινε αποδεκτη με επιστροφη του ποσου. Ποτε ξανα επιστροφη ελατωματικου προιοντος με αιτιολογια "ελατωματικο". Απλως "αλλαξα γνωμη" και τελος. 3
Gulik Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 44 λεπτά πριν, ringboy είπε Τελικα στη δευτερη αποπειρα επιστροφης εγινε αποδεκτη με επιστροφη του ποσου. Ποτε ξανα επιστροφη ελατωματικου προιοντος με αιτιολογια "ελατωματικο". Απλως "αλλαξα γνωμη" και τελος. Υπάρχει πιθανότητα σε επιλογή "άλλαξα γνώμη" να θεωρήσει το κατάστημα ότι η κατάσταση του προϊόντος που επιστρέφεις δεν είναι ίδια με αυτή που παρέλαβες και να σου γυρίσουν πίσω λιγότερα χρήματα από όσα αρχικώς ξόδεψες εσύ κατά την αγορά, νομίζω αναγράφεται κάτι τέτοιο και στους αντίστοιχους κανόνες, οπότε θέλει προσοχή. 1 1
ringboy Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 12 ώρες πριν, Gulik είπε Υπάρχει πιθανότητα σε επιλογή "άλλαξα γνώμη" να θεωρήσει το κατάστημα ότι η κατάσταση του προϊόντος που επιστρέφεις δεν είναι ίδια με αυτή που παρέλαβες και να σου γυρίσουν πίσω λιγότερα χρήματα από όσα αρχικώς ξόδεψες εσύ κατά την αγορά, νομίζω αναγράφεται κάτι τέτοιο και στους αντίστοιχους κανόνες, οπότε θέλει προσοχή. Παντως θα προτιμησω στο μελλον "αλλαξα γνωμη" και ας βγει και λιγη χασουρα, παρα να μην σου το δεχονται για επιστροφη και να σου σπανε τα νευρα.
teoqq Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 Για να σας βοηθήσω και εγώ λίγο και να είμαστε όλοι υπέρ (κατάστημα και πελάτης), όταν ο πελάτης είναι μέσα στις 14 ημέρες και κάνει είτε υπαναχώρηση είτε άλλαξα γνώμη όπως αναφέρει ο φίλος τότε ο Skroutz κάνει αυτόματα αποδοχή. Αν ο πελάτης κάνει επιστροφή από ελλάτωμα τότε πάλι ο Skroutz μπορεί να κάνει αυτόματα επιστροφή αλλά σε μερικά προϊόντα το αφήνει στο κατάστημα. Δεν ξέρω και δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς πως κάνει τον διαχωρισμό. Στη 1η περίπτωση ο πελάτης θα πάρει τα χρήματα του πίσω και το κατάστημα θα χρεωθεί την προμήθεια διαχείρησης της παραγγελίας (νταβατζής που λέμε). Στη 2η περίπτωση πάλι ο πελάτης θα πάρει τα χρήματα του πίσω (αν το κατάστημα κάνει αποδοχή) απλά εδώ υπάρχει μια επιλογή που μπορεί και το κατάστημα να μην χρεωθεί. Υπάρχει δυνατότητα αποζημίωσης της παραγγελίας όπου το κατάστημα θα πάρει ένα ποσό πίσω (το προϊόν στην τιμή χονδρικής) αν μετά τον έλεγχο του προϊοντος το κατάστημα δηλώσει ότι δεν είναι δική του ευθύνη. Στις περισσότερες φορές αυτό γίνεται αυτόματα αποδεκτό απο τον Skroutz. Άρα σαν πελάτης σας λέω να κάνετε επιστροφές με την επιλογή υπαναχώρηση/αλλαγή γνώμης και ότι άλλο υπάρχει εκτός το ελλατωματικό. Ακόμα και ελλατωματικό να είναι το κατάστημα θα το πάρει θα το δηλώσει και όπως είπα τις περισσότερες φορές θα καταφέρει να πάρει μια αποζημίωση από τον Skroutz. 2
L-Griever Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 Γνωρίζει κανείς αν τυχόν διαβάζουν τα σχόλια που γράφει κάποιος στο skroutz; Έχω γράψει κάτι και μέχρι στιγμής όσες παραγγελίες έχω κάνει μέχρι τώρα, τα καταστήματα έχουν αγνοήσει αυτά που ζήτησα με αποτέλεσμα να μου στείλουν πολλά ταλαιπωρημένα και άλλες φορές να μην είναι αυτά που ζητάω. Είναι εξαιρετικά σπάνιο να πάνε όλα καλά και είναι δύσκολο να πιστέψει κάποιος ότι η ζημιά προκλήθηκε από την μεταφορική όταν έρχονται ήδη έτσι από τα καταστήματα και απορώ που λένε ψέματα κάποιοι. Είχα πάρει τηλέφωνο σε αυτά τα καταστήματα και όχι μόνο δεν ζήτησαν συγγνώμη για το λάθος τους επειδή αγνόησαν και έστειλαν άλλο αλλά μου λένε και από πάνω ότι όλα παίζουν και είναι αγγλικά ενώ δεν έχω ζητήσει καν αυτά. Τα έχω επιστρέψει σχεδόν όλα με την αιτιολογία (δεν παρέλαβα αυτό που ήθελα και τα άλλα ως ελαττωματικά) και ακόμα δεν επιστράφηκαν τα χρήματα εδώ και μέρες. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα καταστήματα να καθυστερούν τόσο πολύ να ελέγξουν αυτά που έστειλαν με αποτέλεσμα να περιμένει κάποιος πολλές μέρες; Πόση ταλαιπωρία πια... ένα ακόμα αντί να το πάρει πίσω αυτό που έστειλε, νευρίασε λέγοντας ότι δεν βλέπει αυτά που βλέπω και ήταν και αγενέστατος με αποτέλεσμα να το στείλει πίσω και εγώ τώρα είμαι υποχρεωμένος να το πάρω για ακόμα μια φορά επειδή το κατάστημα αρνήθηκε.. Το skroutz ούτε που βοηθάει σε αυτά τα προβλήματα και κάθε φορά η κατάσταση χειροτερεύει. Τι κάνετε σε αυτή την περίπτωση; Όσο για την κατηγορία άλλαξα γνώμη, το skroutz αν θυμάμαι καλά είχε βάλει όριο για τις επιστροφές το χρόνο οπότε δεν έχει και πολλές επιλογές κάποιος να κάνει τέτοιο όταν πλέον τα καταστήματα είναι ότι να'ναι. 1
teoqq Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, L-Griever είπε Γνωρίζει κανείς αν τυχόν διαβάζουν τα σχόλια που γράφει κάποιος στο skroutz; Τα σχόλια της παραγγελίας εμφανίζονται εντός αυτής στο διαχειριστικό. Να στο πω με απλά λόγια, αν θέλει το κατάστημα το βλέπει αν όχι το αγνοεί. Ειδικά για δώρα κτλπ αν το κατάστημα δεν έχει ενεργοποιημένη την επιλογή τότε νιώθει ότι είναι ΟΚ από την πλευρά του Skroutz και το αγνοεί. Αν θέλει τώρα να στο κάνει θα στο κάνει. Θέλεις να ακούσεις ένα αστείο? Επειδή πλέον η κριτική που κάνει ο πελάτης είναι μέσα από αυτόματες επιλογές χωρίς να αναφέρει κάποιο σχόλιο ή να ανεβάσει κάποια φωτογραφία, είχα πάρει κάποια στιγμή αρνητική κριτική με αυτό μήνυμα από κάτω " Προβληματική συσκευασία". Είχα ζητήσει φωτογραφίες από το Skroutz κτλπ και μου είχε πει τότε μια λύση θα ήταν να έχω πχ φωτογραφίες των δεμάτων που φεύγουν. Μάντεψε τι έκανα... Έβγαζα φωτογραφία κάθε παραγγελία μου. Μετά από καιρό πήρα άλλη μια τέτοια κριτική. Έκανα ticket που λες με φωτογραφία του δέματος η οποία ήταν Α Ψ Ο Γ Η. Ξέρεις τι πήρα ?! Τα ...... μου. Την ιστορία στην αναφέρω για να καταλάβεις πως από τη στιγμή που το κατάστημα δεν μπορεί να κάνει κάτι αν πέσει σε μια αρνητική κριτική, τότε πολύ εύκολα μπορεί να αγνοήσει και τα μηνύματα των πελατών όταν νιώσει ότι δεν είναι δική του ευθύνη πχ συσκευασία δώρου, κάρτα αλλαγής κτλπ που μπορείς κάποιος να γράψει. 2 1
L-Griever Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, teoqq είπε Τα σχόλια της παραγγελίας εμφανίζονται εντός αυτής στο διαχειριστικό. Να στο πω με απλά λόγια, αν θέλει το κατάστημα το βλέπει αν όχι το αγνοεί. Ειδικά για δώρα κτλπ αν το κατάστημα δεν έχει ενεργοποιημένη την επιλογή τότε νιώθει ότι είναι ΟΚ από την πλευρά του Skroutz και το αγνοεί. Αν θέλει τώρα να στο κάνει θα στο κάνει. Θέλεις να ακούσεις ένα αστείο? Επειδή πλέον η κριτική που κάνει ο πελάτης είναι μέσα από αυτόματες επιλογές χωρίς να αναφέρει κάποιο σχόλιο ή να ανεβάσει κάποια φωτογραφία, είχα πάρει κάποια στιγμή αρνητική κριτική με αυτό μήνυμα από κάτω " Προβληματική συσκευασία". Είχα ζητήσει φωτογραφίες από το Skroutz κτλπ και μου είχε πει τότε μια λύση θα ήταν να έχω πχ φωτογραφίες των δεμάτων που φεύγουν. Μάντεψε τι έκανα... Έβγαζα φωτογραφία κάθε παραγγελία μου. Μετά από καιρό πήρα άλλη μια τέτοια κριτική. Έκανα ticket που λες με φωτογραφία του δέματος η οποία ήταν Α Ψ Ο Γ Η. Ξέρεις τι πήρα ?! Τα ...... μου. Την ιστορία στην αναφέρω για να καταλάβεις πως από τη στιγμή που το κατάστημα δεν μπορεί να κάνει κάτι αν πέσει σε μια αρνητική κριτική, τότε πολύ εύκολα μπορεί να αγνοήσει και τα μηνύματα των πελατών όταν νιώσει ότι δεν είναι δική του ευθύνη πχ συσκευασία δώρου, κάρτα αλλαγής κτλπ που μπορείς κάποιος να γράψει. Κατάλαβα... άρα με λίγα λόγια είναι ανάλογα με την διάθεση που έχει ο καθένας για το αν θα διαβάσει ή όχι. Επειδή κάποιοι μου ισχυρίστηκαν ότι τα βλέπουν και άλλοι όχι αλλά παρ'όλα αυτά προχώρησαν και έκαναν αυτά που έκαναν με αποτέλεσμα να την χρεώνομαι εγώ ενώ ήταν δικό τους λάθος. Δεν θα είχα πρόβλημα να στηρίζω μαγαζιά εκτός skroutz αλλά όταν βλέπεις ότι κάνουν παραπλανήσεις, απατεωνιές και χίλια δυο ενώ είναι δικό τους λάθος και την πληρώνει ο πελάτης ε τότε να μην κάνουν παράπονα γιατί ο κόσμος αγοράζει μέσω skroutz και τρώνε προμήθειες. Δεν είναι καθόλου ωραίο να σε παίρνει τηλέφωνο ο καταστηματάρχης και για δικό του λάθος να σε προσβάλλει, ρίχνει φωνές κτλ κτλ. Φυσικά το ίδιο ισχύει και για τους πελάτες όσον αφορά στην επικοινωνία όταν κάποιοι το κάνουν επίτηδες. Η amazon σε κάτι τέτοια είναι μια χαρά αν κάτι πάει στραβά.. ειδικά στην Ιαπωνία η εξυπηρέτηση είναι άψογη. Αναρωτιέμαι αν το skroutz κάνει κάτι για αυτό και αν υπάρχουν συνέπειες που μπορεί να υποστεί ένα κατάστημα με όλα αυτά που γίνονται. Όπως και να έχει, ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνηση. Κρίμα που υπάρχουν αυτά τα προβλήματα και από τις δυο μεριές.. Εύχομαι σε σένα καλό κουράγιο με ότι και να κάνεις. 1
lak10 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 η συνδρομη μου ηταν ληγμενη απο τον Ιουνιο ανανεωσα τωρα με 20 ευρω αντι για 25 μου εκοψε 5 ευρω λογικα επειδη γυριζω στην συνδρομη?
insgamer Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Να ρωτησω αξιζει πλεον να πληρωνει καποιος το Σκρουτζ Πλας για 25€ και σου προσφερει δωρεαν μεταφορικα ανω τον 25€ και ανω τον 15€ σε Σκρουτζ ποιντ (δν εχω στην Περιοχη μ); Παλια το ειχαν 17€ για 15€ δωρεαν μεταφορικα το οποιο αξιζε μετα το πηγαν 20€ και τωρα 25€ το οποια 25€ ειναι σε ενα μαγαζι το οποιο ενας μεσος ορος δεν θα ξεπερασει ωστε να εχει τα δωρεαν μεταφορικα. Αξιζει να πληρωσω κερδιζω κατι αλλο;
CakeNet Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 Στις 8/12/2024 στις 12:56 ΜΜ, stepits είπε Να ρωτήσω κάτι; Περιμένεις παραγγελία κι αν το σκρουτζ ακυρώσει σου επιστρέφει μόνο τα λεφτά. Το ότι σε έβγαλε εκτός κάποιες ημέρες; Στην περίπτωσή μου θα ζητήσω ένα μικρό ποσό στο wallet ως ποινή. Κάνω λάθος; Γράφει κάπου την πολιτική αυτή - ακυρώνουμε ξαφνικά -- αφήνουμε τον πελάτη παγωτό... και όλα καλά! Μου συνέβη κι εμένα αυτές τις μέρες και μάλιστα όχι μόνο 1 φορά! Είχα αρκετές αναβολές, καθυστερήσεις, ακυρώσεις απλά και μόνο επειδή μπορούν και έτσι γουστάρουν! Δεν σέβονται ούτε τον χρόνο που αφιέρωσα να ετοιμάσω την παραγγελία, ούτε το γεγονός ότι αγόρασα πράγματα που χρειαζόμουν, όχι για την πλάκα μου! Κι εννοείται ότι όπου και να διαμαρτυρήθηκα δεν εξυπηρετήθηκα, ζήτησαν απλά συγνώμη (που να την βράσω την συγνώμη τους!) Στις 8/12/2024 στις 5:35 ΜΜ, teoqq είπε Εδώ ρε μεγάλε στα καταστήματα μας κρατάει προμήθεια ενώ η παραγγελία έχει ακυρωθεί, τι μας λες τώρα... θέλεις και κουπόνι?!?! χαχα (μη παρεξηγηθείς για το μεγάλε κτλπ, με τα χάλια μας γελάω) Άδικο και το ένα και το άλλο! Ότι και να συμβεί δηλαδή, είναι κερδισμένοι! Κι αν έχεις πληρώσει και με wallet, σε αναγκάζουν να τα ξοδέψεις έτσι κι αλλιώς μαζί τους πάλι! Στις 8/12/2024 στις 5:48 ΜΜ, Arkin είπε Εγω παντως μετα το φιλο billator που με προτεινε το next της εθνικης δεν εχω ξανα παραγγειλει χωρις 5ευρω η 10ευρω κουπονακι. Ανα 4 μηνες κανω μια 4ευρη συνδρομη εχω 6-8 κουπονια και κανω τις παραγγελιες μου max 25 ευρω πληρωνω 20αρικο με το κουπονι η 15 και τελος. Το ιδιο και με efood μεσα σε 3 μηνες εχω γλιτωσει πανω απο 150 ευρω να ναι καλα ο billator που μας ανοιξε τα ματια. Λειπει ενα skroutz point στην επαρχια που ειμαι εχουμε box αλλα οχι skroutz το κοντινοτερο ειναι στα 15χλμ μακρια. Η περιοδος των παχιων αγελαδων τελειωσε παιδια οσο προχωραμε τοσο πιο σφιχτα θα γινονται τα πραγματα με την ακριβεια και την συνολικη κριση. Εγώ πάντως δεν έχω κερδίσει ποτέ το κουπόνι! Όποτε και να συνδέθηκα, αμέσως μόλις λάμβανα την ειδοποίηση, διάβαζα το ίδιο σχόλιο: "Ότι η προσφορά ήταν πολύ Hot και δεν πρόλαβα δυστυχώς...."
Arkin Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 6 λεπτά πριν, CakeNet είπε Μου συνέβη κι εμένα αυτές τις μέρες και μάλιστα όχι μόνο 1 φορά! Είχα αρκετές αναβολές, καθυστερήσεις, ακυρώσεις απλά και μόνο επειδή μπορούν και έτσι γουστάρουν! Δεν σέβονται ούτε τον χρόνο που αφιέρωσα να ετοιμάσω την παραγγελία, ούτε το γεγονός ότι αγόρασα πράγματα που χρειαζόμουν, όχι για την πλάκα μου! Κι εννοείται ότι όπου και να διαμαρτυρήθηκα δεν εξυπηρετήθηκα, ζήτησαν απλά συγνώμη (που να την βράσω την συγνώμη τους!) Άδικο και το ένα και το άλλο! Ότι και να συμβεί δηλαδή, είναι κερδισμένοι! Κι αν έχεις πληρώσει και με wallet, σε αναγκάζουν να τα ξοδέψεις έτσι κι αλλιώς μαζί τους πάλι! Εγώ πάντως δεν έχω κερδίσει ποτέ το κουπόνι! Όποτε και να συνδέθηκα, αμέσως μόλις λάμβανα την ειδοποίηση, διάβαζα το ίδιο σχόλιο: "Ότι η προσφορά ήταν πολύ Hot και δεν πρόλαβα δυστυχώς...." Εχω παρει τα παρακατω εγω. 15 κωδικους απο τον ενα λογαριασμο και 14 ακομα απο τον αλλο. Βλεπω εβγαλαν για efood νεο σημερα οποτε παμε για ακομα ενα. Βολευουν πολυ και τα efood και τα skroutz κουπονια. Τοσα λεφτα μας παιρνουν οι τραπεζες παλι καλα που εχουμε και κατι τετοιο. Σε κληρωση προφανως δεν εχω κερδισει εκει δεν υπαρχει περιπτωση. Τα κουπονια δεν τα κερδιζεις απλα πρεπει να προλαβεις οταν αναπληρωνουν με νεα. Συνηθως 1 μερα πριν να φυγουν να προσπαθεις που εχουν παρει οι περισσοτεροι οποτε ειναι πιο πιθανο να προλαβεις σε καποια αναπληρωση Σε 3 μηνες εχω παρει κουπονια κοντα 170 ευρω και απο τους 2 λογαριασμους οποτε να ναι καλα ο Billator γιατι δεν την ηξερα την εφαρμογη μεχρι το Σεπτεμβριο.
CakeNet Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 2 λεπτά πριν, Arkin είπε Εχω παρει τα παρακατω εγω. 15 κωδικους απο τον ενα λογαριασμο και 14 ακομα απο τον αλλο. Βλεπω εβγαλαν για efood νεο σημερα οποτε παμε για ακομα ενα. Βολευουν πολυ και τα efood και τα skroutz κουπονια. Τοσα λεφτα μας παιρνουν οι τραπεζες παλι καλα που εχουμε και κατι τετοιο. Σε κληρωση προφανως δεν εχω κερδισει εκει δεν υπαρχει περιπτωση. Τα κουπονια δεν τα κερδιζεις απλα πρεπει να προλαβεις οταν αναπληρωνουν με νεα. Συνηθως 1 μερα πριν να φυγουν να προσπαθεις που εχουν παρει οι περισσοτεροι οποτε ειναι πιο πιθανο να προλαβεις σε καποια αναπληρωση Σε 3 μηνες εχω παρει κουπονια κοντα 170 ευρω και απο τους 2 λογαριασμους οποτε να ναι καλα ο Billator γιατι δεν την ηξερα την εφαρμογη μεχρι το Σεπτεμβριο. Μήπως να έπαιζες κανένα Τζόκερ; Εγώ, εκ του αποτελέσματος...γκαντεμοσαυρα!
Arkin Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 1 λεπτό πριν, CakeNet είπε Μήπως να έπαιζες κανένα Τζόκερ; Εγώ, εκ του αποτελέσματος...γκαντεμοσαυρα! Οχι βρε τι τζοκερ. Σου μιλαω 50-50 να παιξω παντα το ζονκ θα κερδιζω. Εδω απλα θελει λιγη επιμονη να δοκιμαζεις 5-6 φορες μεσα στη μερα κυριως μεσημερακι αναπληρωνουν. Ειδικα κατι 10ευρα skroutz η 5ευρα efood ειναι πολυ τιμια. Και συνηθως μολις μου το βγαλει διαθεσιμο στον ενα λογαριασμο καπακι μπαινω απο τον δευτερο και στο 99% προλαβαινω. Δηλαδη υπαρχει ενα παραθυρακι 5 λεπτων τουλαχιστον ειδικα στις τελευταιες μερες. Ενα skroutz point μας λειπει εδω επαρχια που ειμαι να παραγγελνουμε με το 15αρι οριο. 1
ardi21 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 13 hours ago, Arkin said: Εχω παρει τα παρακατω εγω. 15 κωδικους απο τον ενα λογαριασμο και 14 ακομα απο τον αλλο. Βλεπω εβγαλαν για efood νεο σημερα οποτε παμε για ακομα ενα. Βολευουν πολυ και τα efood και τα skroutz κουπονια. Τοσα λεφτα μας παιρνουν οι τραπεζες παλι καλα που εχουμε και κατι τετοιο. Σε κληρωση προφανως δεν εχω κερδισει εκει δεν υπαρχει περιπτωση. Τα κουπονια δεν τα κερδιζεις απλα πρεπει να προλαβεις οταν αναπληρωνουν με νεα. Συνηθως 1 μερα πριν να φυγουν να προσπαθεις που εχουν παρει οι περισσοτεροι οποτε ειναι πιο πιθανο να προλαβεις σε καποια αναπληρωση Σε 3 μηνες εχω παρει κουπονια κοντα 170 ευρω και απο τους 2 λογαριασμους οποτε να ναι καλα ο Billator γιατι δεν την ηξερα την εφαρμογη μεχρι το Σεπτεμβριο. Ποια ειναι αυτη η εφαρμογη?
Arkin Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, ardi21 είπε Ποια ειναι αυτη η εφαρμογη? Εδω εισαι https://www.nbg.gr/el/next-by-nbg-diaxeirish-oikonomikwn
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα