teoqq Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, L-Griever είπε Γνωρίζει κανείς αν τυχόν διαβάζουν τα σχόλια που γράφει κάποιος στο skroutz; Τα σχόλια της παραγγελίας εμφανίζονται εντός αυτής στο διαχειριστικό. Να στο πω με απλά λόγια, αν θέλει το κατάστημα το βλέπει αν όχι το αγνοεί. Ειδικά για δώρα κτλπ αν το κατάστημα δεν έχει ενεργοποιημένη την επιλογή τότε νιώθει ότι είναι ΟΚ από την πλευρά του Skroutz και το αγνοεί. Αν θέλει τώρα να στο κάνει θα στο κάνει. Θέλεις να ακούσεις ένα αστείο? Επειδή πλέον η κριτική που κάνει ο πελάτης είναι μέσα από αυτόματες επιλογές χωρίς να αναφέρει κάποιο σχόλιο ή να ανεβάσει κάποια φωτογραφία, είχα πάρει κάποια στιγμή αρνητική κριτική με αυτό μήνυμα από κάτω " Προβληματική συσκευασία". Είχα ζητήσει φωτογραφίες από το Skroutz κτλπ και μου είχε πει τότε μια λύση θα ήταν να έχω πχ φωτογραφίες των δεμάτων που φεύγουν. Μάντεψε τι έκανα... Έβγαζα φωτογραφία κάθε παραγγελία μου. Μετά από καιρό πήρα άλλη μια τέτοια κριτική. Έκανα ticket που λες με φωτογραφία του δέματος η οποία ήταν Α Ψ Ο Γ Η. Ξέρεις τι πήρα ?! Τα ...... μου. Την ιστορία στην αναφέρω για να καταλάβεις πως από τη στιγμή που το κατάστημα δεν μπορεί να κάνει κάτι αν πέσει σε μια αρνητική κριτική, τότε πολύ εύκολα μπορεί να αγνοήσει και τα μηνύματα των πελατών όταν νιώσει ότι δεν είναι δική του ευθύνη πχ συσκευασία δώρου, κάρτα αλλαγής κτλπ που μπορείς κάποιος να γράψει. 2 1
L-Griever Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, teoqq είπε Τα σχόλια της παραγγελίας εμφανίζονται εντός αυτής στο διαχειριστικό. Να στο πω με απλά λόγια, αν θέλει το κατάστημα το βλέπει αν όχι το αγνοεί. Ειδικά για δώρα κτλπ αν το κατάστημα δεν έχει ενεργοποιημένη την επιλογή τότε νιώθει ότι είναι ΟΚ από την πλευρά του Skroutz και το αγνοεί. Αν θέλει τώρα να στο κάνει θα στο κάνει. Θέλεις να ακούσεις ένα αστείο? Επειδή πλέον η κριτική που κάνει ο πελάτης είναι μέσα από αυτόματες επιλογές χωρίς να αναφέρει κάποιο σχόλιο ή να ανεβάσει κάποια φωτογραφία, είχα πάρει κάποια στιγμή αρνητική κριτική με αυτό μήνυμα από κάτω " Προβληματική συσκευασία". Είχα ζητήσει φωτογραφίες από το Skroutz κτλπ και μου είχε πει τότε μια λύση θα ήταν να έχω πχ φωτογραφίες των δεμάτων που φεύγουν. Μάντεψε τι έκανα... Έβγαζα φωτογραφία κάθε παραγγελία μου. Μετά από καιρό πήρα άλλη μια τέτοια κριτική. Έκανα ticket που λες με φωτογραφία του δέματος η οποία ήταν Α Ψ Ο Γ Η. Ξέρεις τι πήρα ?! Τα ...... μου. Την ιστορία στην αναφέρω για να καταλάβεις πως από τη στιγμή που το κατάστημα δεν μπορεί να κάνει κάτι αν πέσει σε μια αρνητική κριτική, τότε πολύ εύκολα μπορεί να αγνοήσει και τα μηνύματα των πελατών όταν νιώσει ότι δεν είναι δική του ευθύνη πχ συσκευασία δώρου, κάρτα αλλαγής κτλπ που μπορείς κάποιος να γράψει. Κατάλαβα... άρα με λίγα λόγια είναι ανάλογα με την διάθεση που έχει ο καθένας για το αν θα διαβάσει ή όχι. Επειδή κάποιοι μου ισχυρίστηκαν ότι τα βλέπουν και άλλοι όχι αλλά παρ'όλα αυτά προχώρησαν και έκαναν αυτά που έκαναν με αποτέλεσμα να την χρεώνομαι εγώ ενώ ήταν δικό τους λάθος. Δεν θα είχα πρόβλημα να στηρίζω μαγαζιά εκτός skroutz αλλά όταν βλέπεις ότι κάνουν παραπλανήσεις, απατεωνιές και χίλια δυο ενώ είναι δικό τους λάθος και την πληρώνει ο πελάτης ε τότε να μην κάνουν παράπονα γιατί ο κόσμος αγοράζει μέσω skroutz και τρώνε προμήθειες. Δεν είναι καθόλου ωραίο να σε παίρνει τηλέφωνο ο καταστηματάρχης και για δικό του λάθος να σε προσβάλλει, ρίχνει φωνές κτλ κτλ. Φυσικά το ίδιο ισχύει και για τους πελάτες όσον αφορά στην επικοινωνία όταν κάποιοι το κάνουν επίτηδες. Η amazon σε κάτι τέτοια είναι μια χαρά αν κάτι πάει στραβά.. ειδικά στην Ιαπωνία η εξυπηρέτηση είναι άψογη. Αναρωτιέμαι αν το skroutz κάνει κάτι για αυτό και αν υπάρχουν συνέπειες που μπορεί να υποστεί ένα κατάστημα με όλα αυτά που γίνονται. Όπως και να έχει, ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνηση. Κρίμα που υπάρχουν αυτά τα προβλήματα και από τις δυο μεριές.. Εύχομαι σε σένα καλό κουράγιο με ότι και να κάνεις. 1
lak10 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 η συνδρομη μου ηταν ληγμενη απο τον Ιουνιο ανανεωσα τωρα με 20 ευρω αντι για 25 μου εκοψε 5 ευρω λογικα επειδη γυριζω στην συνδρομη?
insgamer Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Να ρωτησω αξιζει πλεον να πληρωνει καποιος το Σκρουτζ Πλας για 25€ και σου προσφερει δωρεαν μεταφορικα ανω τον 25€ και ανω τον 15€ σε Σκρουτζ ποιντ (δν εχω στην Περιοχη μ); Παλια το ειχαν 17€ για 15€ δωρεαν μεταφορικα το οποιο αξιζε μετα το πηγαν 20€ και τωρα 25€ το οποια 25€ ειναι σε ενα μαγαζι το οποιο ενας μεσος ορος δεν θα ξεπερασει ωστε να εχει τα δωρεαν μεταφορικα. Αξιζει να πληρωσω κερδιζω κατι αλλο;
CakeNet Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Στις 8/12/2024 στις 12:56 ΜΜ, stepits είπε Να ρωτήσω κάτι; Περιμένεις παραγγελία κι αν το σκρουτζ ακυρώσει σου επιστρέφει μόνο τα λεφτά. Το ότι σε έβγαλε εκτός κάποιες ημέρες; Στην περίπτωσή μου θα ζητήσω ένα μικρό ποσό στο wallet ως ποινή. Κάνω λάθος; Γράφει κάπου την πολιτική αυτή - ακυρώνουμε ξαφνικά -- αφήνουμε τον πελάτη παγωτό... και όλα καλά! Μου συνέβη κι εμένα αυτές τις μέρες και μάλιστα όχι μόνο 1 φορά! Είχα αρκετές αναβολές, καθυστερήσεις, ακυρώσεις απλά και μόνο επειδή μπορούν και έτσι γουστάρουν! Δεν σέβονται ούτε τον χρόνο που αφιέρωσα να ετοιμάσω την παραγγελία, ούτε το γεγονός ότι αγόρασα πράγματα που χρειαζόμουν, όχι για την πλάκα μου! Κι εννοείται ότι όπου και να διαμαρτυρήθηκα δεν εξυπηρετήθηκα, ζήτησαν απλά συγνώμη (που να την βράσω την συγνώμη τους!) Στις 8/12/2024 στις 5:35 ΜΜ, teoqq είπε Εδώ ρε μεγάλε στα καταστήματα μας κρατάει προμήθεια ενώ η παραγγελία έχει ακυρωθεί, τι μας λες τώρα... θέλεις και κουπόνι?!?! χαχα (μη παρεξηγηθείς για το μεγάλε κτλπ, με τα χάλια μας γελάω) Άδικο και το ένα και το άλλο! Ότι και να συμβεί δηλαδή, είναι κερδισμένοι! Κι αν έχεις πληρώσει και με wallet, σε αναγκάζουν να τα ξοδέψεις έτσι κι αλλιώς μαζί τους πάλι! Στις 8/12/2024 στις 5:48 ΜΜ, Arkin είπε Εγω παντως μετα το φιλο billator που με προτεινε το next της εθνικης δεν εχω ξανα παραγγειλει χωρις 5ευρω η 10ευρω κουπονακι. Ανα 4 μηνες κανω μια 4ευρη συνδρομη εχω 6-8 κουπονια και κανω τις παραγγελιες μου max 25 ευρω πληρωνω 20αρικο με το κουπονι η 15 και τελος. Το ιδιο και με efood μεσα σε 3 μηνες εχω γλιτωσει πανω απο 150 ευρω να ναι καλα ο billator που μας ανοιξε τα ματια. Λειπει ενα skroutz point στην επαρχια που ειμαι εχουμε box αλλα οχι skroutz το κοντινοτερο ειναι στα 15χλμ μακρια. Η περιοδος των παχιων αγελαδων τελειωσε παιδια οσο προχωραμε τοσο πιο σφιχτα θα γινονται τα πραγματα με την ακριβεια και την συνολικη κριση. Εγώ πάντως δεν έχω κερδίσει ποτέ το κουπόνι! Όποτε και να συνδέθηκα, αμέσως μόλις λάμβανα την ειδοποίηση, διάβαζα το ίδιο σχόλιο: "Ότι η προσφορά ήταν πολύ Hot και δεν πρόλαβα δυστυχώς...."
Arkin Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 6 λεπτά πριν, CakeNet είπε Μου συνέβη κι εμένα αυτές τις μέρες και μάλιστα όχι μόνο 1 φορά! Είχα αρκετές αναβολές, καθυστερήσεις, ακυρώσεις απλά και μόνο επειδή μπορούν και έτσι γουστάρουν! Δεν σέβονται ούτε τον χρόνο που αφιέρωσα να ετοιμάσω την παραγγελία, ούτε το γεγονός ότι αγόρασα πράγματα που χρειαζόμουν, όχι για την πλάκα μου! Κι εννοείται ότι όπου και να διαμαρτυρήθηκα δεν εξυπηρετήθηκα, ζήτησαν απλά συγνώμη (που να την βράσω την συγνώμη τους!) Άδικο και το ένα και το άλλο! Ότι και να συμβεί δηλαδή, είναι κερδισμένοι! Κι αν έχεις πληρώσει και με wallet, σε αναγκάζουν να τα ξοδέψεις έτσι κι αλλιώς μαζί τους πάλι! Εγώ πάντως δεν έχω κερδίσει ποτέ το κουπόνι! Όποτε και να συνδέθηκα, αμέσως μόλις λάμβανα την ειδοποίηση, διάβαζα το ίδιο σχόλιο: "Ότι η προσφορά ήταν πολύ Hot και δεν πρόλαβα δυστυχώς...." Εχω παρει τα παρακατω εγω. 15 κωδικους απο τον ενα λογαριασμο και 14 ακομα απο τον αλλο. Βλεπω εβγαλαν για efood νεο σημερα οποτε παμε για ακομα ενα. Βολευουν πολυ και τα efood και τα skroutz κουπονια. Τοσα λεφτα μας παιρνουν οι τραπεζες παλι καλα που εχουμε και κατι τετοιο. Σε κληρωση προφανως δεν εχω κερδισει εκει δεν υπαρχει περιπτωση. Τα κουπονια δεν τα κερδιζεις απλα πρεπει να προλαβεις οταν αναπληρωνουν με νεα. Συνηθως 1 μερα πριν να φυγουν να προσπαθεις που εχουν παρει οι περισσοτεροι οποτε ειναι πιο πιθανο να προλαβεις σε καποια αναπληρωση Σε 3 μηνες εχω παρει κουπονια κοντα 170 ευρω και απο τους 2 λογαριασμους οποτε να ναι καλα ο Billator γιατι δεν την ηξερα την εφαρμογη μεχρι το Σεπτεμβριο.
CakeNet Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 2 λεπτά πριν, Arkin είπε Εχω παρει τα παρακατω εγω. 15 κωδικους απο τον ενα λογαριασμο και 14 ακομα απο τον αλλο. Βλεπω εβγαλαν για efood νεο σημερα οποτε παμε για ακομα ενα. Βολευουν πολυ και τα efood και τα skroutz κουπονια. Τοσα λεφτα μας παιρνουν οι τραπεζες παλι καλα που εχουμε και κατι τετοιο. Σε κληρωση προφανως δεν εχω κερδισει εκει δεν υπαρχει περιπτωση. Τα κουπονια δεν τα κερδιζεις απλα πρεπει να προλαβεις οταν αναπληρωνουν με νεα. Συνηθως 1 μερα πριν να φυγουν να προσπαθεις που εχουν παρει οι περισσοτεροι οποτε ειναι πιο πιθανο να προλαβεις σε καποια αναπληρωση Σε 3 μηνες εχω παρει κουπονια κοντα 170 ευρω και απο τους 2 λογαριασμους οποτε να ναι καλα ο Billator γιατι δεν την ηξερα την εφαρμογη μεχρι το Σεπτεμβριο. Μήπως να έπαιζες κανένα Τζόκερ; Εγώ, εκ του αποτελέσματος...γκαντεμοσαυρα!
Arkin Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2024 1 λεπτό πριν, CakeNet είπε Μήπως να έπαιζες κανένα Τζόκερ; Εγώ, εκ του αποτελέσματος...γκαντεμοσαυρα! Οχι βρε τι τζοκερ. Σου μιλαω 50-50 να παιξω παντα το ζονκ θα κερδιζω. Εδω απλα θελει λιγη επιμονη να δοκιμαζεις 5-6 φορες μεσα στη μερα κυριως μεσημερακι αναπληρωνουν. Ειδικα κατι 10ευρα skroutz η 5ευρα efood ειναι πολυ τιμια. Και συνηθως μολις μου το βγαλει διαθεσιμο στον ενα λογαριασμο καπακι μπαινω απο τον δευτερο και στο 99% προλαβαινω. Δηλαδη υπαρχει ενα παραθυρακι 5 λεπτων τουλαχιστον ειδικα στις τελευταιες μερες. Ενα skroutz point μας λειπει εδω επαρχια που ειμαι να παραγγελνουμε με το 15αρι οριο. 1
ardi21 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 13 hours ago, Arkin said: Εχω παρει τα παρακατω εγω. 15 κωδικους απο τον ενα λογαριασμο και 14 ακομα απο τον αλλο. Βλεπω εβγαλαν για efood νεο σημερα οποτε παμε για ακομα ενα. Βολευουν πολυ και τα efood και τα skroutz κουπονια. Τοσα λεφτα μας παιρνουν οι τραπεζες παλι καλα που εχουμε και κατι τετοιο. Σε κληρωση προφανως δεν εχω κερδισει εκει δεν υπαρχει περιπτωση. Τα κουπονια δεν τα κερδιζεις απλα πρεπει να προλαβεις οταν αναπληρωνουν με νεα. Συνηθως 1 μερα πριν να φυγουν να προσπαθεις που εχουν παρει οι περισσοτεροι οποτε ειναι πιο πιθανο να προλαβεις σε καποια αναπληρωση Σε 3 μηνες εχω παρει κουπονια κοντα 170 ευρω και απο τους 2 λογαριασμους οποτε να ναι καλα ο Billator γιατι δεν την ηξερα την εφαρμογη μεχρι το Σεπτεμβριο. Ποια ειναι αυτη η εφαρμογη?
Arkin Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, ardi21 είπε Ποια ειναι αυτη η εφαρμογη? Εδω εισαι https://www.nbg.gr/el/next-by-nbg-diaxeirish-oikonomikwn
teot Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Για να ανοίξεις την θυρίδα και να παραλάβεις σε skroutz point πρέπει υποχρεωτικά να έχεις την εφαρμογή η γίνεται και με κωδικό όπως στην BOX; Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2024 από teot
Gulik Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 25 λεπτά πριν, teot είπε Για να ανοίξεις την θυρίδα και να παραλάβεις σε skroutz point πρέπει υποχρεωτικά να έχεις την εφαρμογή η γίνεται και με κωδικό όπως στην BOX; Ορισμένα σημεία έχουν την επιλογή εισαγωγής κωδικού, όπως στο boxnow. Έχω την εντύπωση όμως ότι τα περισσότερα - τουλάχιστον μέχρι τώρα - ζητάνε την εφαρμογή και δεν υπάρχει καν η επιλογή για κωδικό. 1
stepits Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 Ξέρει κανείς πώς επικοινωνείς μαζι τους τηλέφωνο ή email όταν δεν υπάρχει επιλογή από τοn Βοηθό; Αλητεία στον μέγιστό βαθμό πια. Σου κάνουν χάρη να τους μιλήσεις όταν φταίνε, αλλά και γενικά. Μια χαρά το έχουν κάνει.
MSc CCDSP Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 3 ώρες πριν, stepits είπε Ξέρει κανείς πώς επικοινωνείς μαζι τους τηλέφωνο ή email όταν δεν υπάρχει επιλογή από τοn Βοηθό; Αλητεία στον μέγιστό βαθμό πια. Σου κάνουν χάρη να τους μιλήσεις όταν φταίνε, αλλά και γενικά. Μια χαρά το έχουν κάνει. 👇 Στις 5/12/2024 στις 11:22 ΠΜ, MSc CCDSP είπε Εγώ, μετά από παραγγελία που φαινόταν ότι είχα παραλάβει ενώ δεν είχε έρθει καν και απίστευτη ταλαιπωρία με το bot που δεν έχει τέτοια επιλογή και αίτημα επιστροφής όλης της παραγγελίας, συνομιλία είχα με το Skroutz Customer Care <ecommerce-support@skroutz.gr>. Δεν ξέρω αν δέχονται καινούργια μηνύματα και όχι απαντήσεις μόνο (αν και δεν ξέρω πως θα μπορούσαν να το υλοποιήσουν αυτό εύκολα).
Arkin Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 Ρε συ skroutz μαθηματικα ξερουμε. Αν ηθελα να κανω συνδρομη χρονου θα εκανα. Τωρα εδωσα 4 ευρω το Μαιο και 4 ευρω ακομα Δεκεμβριο εκανα τις παραγγελιες μου και θα ξανα κανω τον επομενο Μαϊο παλι. Ας την ξανα πανε 17 ευρω και ισως σκεφτω να κανω συνδρομη χρονου. Και παλι δεν συμφερει συγκριτικα με τη συνδρομη μηνα κανεις ανα 3 μηνες συνδρομη βγαινει 16 ευρω και τελος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα