Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, teoqq είπε

Να σου πω την αλήθεια σαν κατάστημα που έχω, δεν έχω καταλάβει ποτέ πως ο Skroutz σε μερικές επιστροφές μου το εμφανίζει σαν "Αιτημα επιστροφής" οπότε αν θέλω εγώ πατάω απόδοχή ή απόρριψη και άλλες φορές δεν μας αφήνει καν επιλογή και απλά ο πελάτης επιστρέφει προϊόν.

       Λογικα αν ο αγοραστης δηλωσει  "αλλαξα γνώμη"  δεν αφηνει επιλογη στον πωλητη. Εγω ειχα την φαεινη ιδεα να δηλωσω  ελαττωμα και εμπλεξα.  Τωρα μολις μπορεσα και  ξαναεστειλα αιτημα επιστροφης  με  αιτιολογια  "αλλαξα γνώμη"   μαζι με επεξηγηματικο κειμενο στην επικοινωνια, αλλα  ειμαι λιγο απαισιοδοξος γι αυτην την περιφημη υποστηριξη του plus.                           

Σιγουρα ομως θα ενημερωσω για την εκβαση του αιτηματος, γιατι θα εχει πολυ ενδιαφερον να μην μπορεσω να επιστρεψω στο σκρουτζ πλας ενα ελατωματικο σιδερενιο εργαλειο για το οποιο  αιτηθηκα επιστροφη  την ίδια στιγμη που το παρελαβα.

Επεξ/σία από ringboy
  • Απαντ. 3,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, fmarkos είπε

Άστα και θέλω να παραλάβω πακέτο και δεν μπορώ να κάνω σύνδεση στην εφαρμογή του κινητού. Ή δέχονται επίθεση ή κάποια χαζομάρα έχουν οι προγραμματιστές και οι τεχνικοί. 

Εχω ξαναγραψει για το ποσο fail πρακτικη ειναι να θες την εφαρμογη σωνει και καλα για να παραλαβεις, σε αντιθεση με το box που απλα πληκτρολογεις ενα pin και καθαριζεις. Αλλα ο σκρουτζ προφανως εχει κινητρο να θελει να σε υποχρεωσει να περασεις την εφαρμογη του.

  • Like 5
Δημοσ.
28 minutes ago, lector said:

Εχω ξαναγραψει για το ποσο fail πρακτικη ειναι να θες την εφαρμογη σωνει και καλα για να παραλαβεις, σε αντιθεση με το box που απλα πληκτρολογεις ενα pin και καθαριζεις. Αλλα ο σκρουτζ προφανως εχει κινητρο να θελει να σε υποχρεωσει να περασεις την εφαρμογη του.

Έχει και boxes με pin. 

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, lector είπε

Εχω ξαναγραψει για το ποσο fail πρακτικη ειναι να θες την εφαρμογη σωνει και καλα για να παραλαβεις, σε αντιθεση με το box που απλα πληκτρολογεις ενα pin και καθαριζεις. Αλλα ο σκρουτζ προφανως εχει κινητρο να θελει να σε υποχρεωσει να περασεις την εφαρμογη του.

Εξαρτάται από ποια οπτική το βλέπεις. Το box του Skroutz δεν είναι για να προσφέρει υπηρεσίες κούριερ, αλλά να εξυπηρετεί πελάτες, με σκοπό το μέγιστο κέρδος της εταιρείας. Αν τον λογαριασμό σου στο plus τον χρησιμοποιήσεις για να "εξυπηρετείς" φίλους γνωστούς και συγγενείς τότε η εταιρία θα χάσει χρήμα. Οπότε προτιμάει την επιλογή της εφαρμογής που σίγουρα την χρησιμοποιεί ο ιδιοκτήτης και τελειώνει η υπόθεση. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, fmarkos said:

Εξαρτάται από ποια οπτική το βλέπεις. Το box του Skroutz δεν είναι για να προσφέρει υπηρεσίες κούριερ, αλλά να εξυπηρετεί πελάτες, με σκοπό το μέγιστο κέρδος της εταιρείας. Αν τον λογαριασμό σου στο plus τον χρησιμοποιήσεις για να "εξυπηρετείς" φίλους γνωστούς και συγγενείς τότε η εταιρία θα χάσει χρήμα. Οπότε προτιμάει την επιλογή της εφαρμογής που σίγουρα την χρησιμοποιεί ο ιδιοκτήτης και τελειώνει η υπόθεση. 

Μπορείς (μπορoύσες;) να στείλεις ένα λινκ σε κάποιον άλλον και να ανοίξει αυτός το box, με μόνη προϋπόθεση να έχει και αυτός λογαριασμό skroutz.

Επεξ/σία από djuan1988
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, djuan1988 είπε

Μπορείς (μπορoύσες;) να στείλεις ένα λινκ σε κάποιον άλλον και να ανοίξει αυτός το box, με μόνη προϋπόθεση να έχει και αυτός λογαριασμό skroutz.

σωστός, το εχω χρησιμοποιήσει

image.png.82a88092eeaaf5123f095fa6bb016323.png

Επεξ/σία από somt
  • Like 3
Δημοσ.

Καλησπέρα.

Γνωρίζει κανείς για το πώς μπορούμε να στείλουμε κατευθείαν μήνυμα στην εξυπηρέτηση πελατών;

Γιατί με το bot δεν μπορώ να βγάλω άκρη και όλο μου πετάει ότι κάτι πήγε στραβά ή απλά αρνείται να το προωθήσει.

Θέλω να επιστρέψω τα δέματα εγώ για να γίνει γρήγορα η επιστροφή και δεν μπορώ. Παλιότερα σου δίνανε την επιλογή να τα δώσεις εσύ τα δέματα ενώ τώρα δεν γίνεται πια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, nzeppos είπε

Το είχαμε γράψει πριν κάμποσες σελίδες. Μισό να το βρω. 

.......

Έχω ακολουθήσει αυτά και άλλων και τίποτα δεν δούλεψε. Μου πετάει συνέχεια ότι κάτι πήγε στραβά και το κάνει επίτηδες το bot...

Edit:... Το bot το μετέφερε το μήνυμα γράφοντας "Θέλω κάτι άλλο". Άλλες φορές δουλεύει και άλλες φορές όχι.

Επεξ/σία από L-Griever
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 minute ago, L-Griever said:

 το κάνει επίτηδες το bot...

ναι, εχει προηγουμενα μαζι σου.
ωχ παναγια μου, τι ακουν' αυτάκια μας!

Επεξ/σία από sleepychris
  • Haha 2
Δημοσ.

Τότε είτε κάτι έχει αλλάξει τους τελευταίους 2 μήνες, είτε μπορεί να σχετίζεται με τα σημερινά τεχνικά προβλήματα που είχε το Skroutz. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, sleepychris είπε

ναι, εχει προηγουμενα μαζι σου.
ωχ παναγια μου, τι ακουν' αυτάκια μας!

Αν νομίζεις ότι είναι αστείο να γελάς με άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα, μάλλον κάτι στραβά πάει με σένα. Να δούμε εσένα αν θα σου αρέσει οι άλλοι να σε κοροϊδεύουν αν πάθεις παρόμοια ή χειρότερα.

Έχει γεμίσει ο τόπος με ανθρώπους σαν και σένα και συνέχεια δεν θα δώσω οπότε κάθησε να κοιτάς τον εαυτό σου και να γελάς μόνος στον καθρέφτη σου. Απλά κρίμα θα πω μόνο.

1 λεπτό πριν, nzeppos είπε

Τότε είτε κάτι έχει αλλάξει τους τελευταίους 2 μήνες, είτε μπορεί να σχετίζεται με τα σημερινά τεχνικά προβλήματα που είχε το Skroutz. 

Το κάνει εδώ και κάμποσο καιρό. Συνεχώς, αλλάζουν πολλά πράγματα και η κατάσταση πάει προς στο χειρότερο σε περίπτωση που κάποιος χρειαστεί βοήθεια και δεν μπορεί. Όπως και να έχει ευχαριστώ για το χρόνο σου και για την βοήθεια.

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, fmarkos είπε

Αν τον λογαριασμό σου στο plus τον χρησιμοποιήσεις για να "εξυπηρετείς" φίλους γνωστούς και συγγενείς τότε η εταιρία θα χάσει χρήμα.

Περισσοτερο χρημα θα χασει βεβαια αν δεν ψωνισεις τιποτα.

2 ώρες πριν, somt είπε

σωστός, το εχω χρησιμοποιήσει

image.png.82a88092eeaaf5123f095fa6bb016323.png

Κουραστηκα και μονο που το διαβασα.

Και η εναλλακτικη πρακτικη του box ειναι να πεις μονο στον αλλο το pin.

 

2 ώρες πριν, sleepychris είπε

ναι, εχει προηγουμενα μαζι σου.
ωχ παναγια μου, τι ακουν' αυτάκια μας!

Το bot ισως να μην εχει, η εταιρεια παντως σιγουρα εχει. Αλλιως θα εβαζε ανθρωπους να εξυπηρετουν.

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σιγά σιγά πάει και η "εμπειρία" του marketplace. Να δω σε λίγο τι θα τους μείνει.

Το έχω γράψει ξανά, κρίμα για όλα αυτά που συμβαίνουν στο skroutz. Είχαμε μία πολύ ωραία υπηρεσία, από την οποία επωφελούνταν οι αγοραστές, οι πωλητές και η υπηρεσία (skroutz), μέχρι που υπηρεσία αποφάσισε ότι θα πρέπει να επωφελείται μόνο αυτή και να ...... όλους τους άλλους.

Επεξ/σία από hab
  • Like 3
Δημοσ.
15 ώρες πριν, L-Griever είπε

Καλησπέρα.

Γνωρίζει κανείς για το πώς μπορούμε να στείλουμε κατευθείαν μήνυμα στην εξυπηρέτηση πελατών;

Γιατί με το bot δεν μπορώ να βγάλω άκρη και όλο μου πετάει ότι κάτι πήγε στραβά ή απλά αρνείται να το προωθήσει.

Θέλω να επιστρέψω τα δέματα εγώ για να γίνει γρήγορα η επιστροφή και δεν μπορώ. Παλιότερα σου δίνανε την επιλογή να τα δώσεις εσύ τα δέματα ενώ τώρα δεν γίνεται πια.

Εγώ, μετά από παραγγελία που φαινόταν ότι είχα παραλάβει ενώ δεν είχε έρθει καν και απίστευτη ταλαιπωρία με το bot που δεν έχει τέτοια επιλογή και αίτημα επιστροφής όλης της παραγγελίας, συνομιλία είχα με το Skroutz Customer Care <[email protected]>. Δεν ξέρω αν δέχονται καινούργια μηνύματα και όχι απαντήσεις μόνο (αν και δεν ξέρω πως θα μπορούσαν να το υλοποιήσουν αυτό εύκολα).

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...