Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Jun 13, 2023  Η προσφορά έληξε στις 13 Ιουν 2023! Συνδρομή Skroutz Plus 1 χρόνου με 0,01

 

 

Επεξ/σία από naimore
  • Απαντ. 3,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, naimore είπε

"Jun 13, 2023  Η προσφορά έληξε στις 13 Ιουν 2023! Συνδρομή Skroutz Plus 1 χρόνου με 0,01

 

 

Ναι την θυμάμαι... κάτι τέτοιοι ήλπιζα!

:D

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πως σαν φαινεται γενικα που καποια καταστημα καλουν πισω για τον λογο επιστροφης;

Εχω κανει επιστροφη λογω μεγεθους για επιστροφη χρηματων, και εχει τυχει καταστημα να με παρει πισω και να μου πει οτι αλλαγη μεγεθους κανονικα ειναι αντικατασταση.

Απο την στιγμη που δινουμε συνδρομη plus και μπορει πχ στις 100+ παραγγελιες 5-10 να επιστραφουν ακουγεται καπως περιεργο παραπανω ελεγχος απο καθε καταστημα.

Τα καταστηματα φαινεται δεν γνωριζουν καμια πληροφορια για τους λογους επιστροφης, ολα τα διαχειριζεται η skroutz.

Επεξ/σία από simply88
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, simply88 είπε

και εχει τυχει καταστημα να με παρει πισω και να μου πει οτι αλλαγη μεγεθους κανονικα ειναι αντικατασταση.

Όταν αγοράζεις μέσω καλαθιού Σκρουτζ να συνεννοείσαι μόνο μέσω Σκρουτζ. Αν σε καλέσουν από κατάστημα ή αν επικοινωνήσουν μαζί σου για κάποιο λόγο γείωσε τους. Μου έχει τύχει κατάστημα που έχει βάλει λάθος τιμή στο σκρουτζ να με παίρνει και να μου λέει δικαιολογίες για να ακυρώσω την παραγγελία, τους είπα ναι και δεν την ακύρωσα ποτέ. 

Δημοσ.

Καταρχας οταν εχεις καποιο θεμα και τους παρεις τηλ σου απαντανε με υφακι οτι εφοσον κανατε παραγγελια μεσω σκρουτζ βγαλτε ακρη με αυτους. πχ μια φορα εκανα παραγγελια αλλα ειδα οτι ημουν κοντα στο καταστημα και τους ρωτησα αν μπορω να παω να παραλαβω απο εκει και μου ειπαν να ρωτησω σκρουτζ... ουτε καν να μου πει να ακυρωσω παραγγελια και να περασω πχ...

οσο για επιστροφες, οκ ειναι κοστος για αυτους οπως και να εχει και τους καταλαβαινω γιατι χανουν

  • Haha 1
Δημοσ.

Σαν κατάστημα απαντάω σε όλους για να λύσω απορίες χεχε

Για τις επιστροφές: Το κατάστημα βλέπει απλά την αιτιολογία όπως την βλέπει και ο πελάτης πχ "Υπαναχώρηση λόγω μεγέθους" κτλπ. Προσωπικά δεν καλώ πότε γιατί δεν βρίσκω ουσιαστικό λόγο, οπότε πιστεύω κάποιος καλεί είτε με καλή διάθεση μήπως και καταφέρει να πάρει την παραγγελία με αντικατάσταση διότι όταν ο πελάτης επιστρέφει τότε ο Skroutz επιστρέφει χρήματα ακόμα και αν ο πελάτης θέλει αλλαγή κτλπ. Είτε με διάθεση το να κάνει τον περίεργο για να μάθει γιατί ακριβώς την ακύρωσε. Το 1ο πιστεύω..

Για τον φίλο που λέει το υφάκι κτλπ είναι κάπου στη μέση η αλήθεια. Διότι από την μια ο Skroutz μας λέει μην μιλάτε ποτέ (αν και βέβαια το έχει αλλάξει τώρα τελευταία αφού πλέον ο Skroutz έχει μόνο bots) από την άλλη και να θες να βοηθήσεις με τις μεταφορικές κλτπ δεν μπορείς να κάνεις και πολλά σαν κατάστημα διότι σε κάποιες περιπτώσεις δεν βλέπουμε ούτε καν τα Voucher από την στιγμή που παραδώσουμε το δέμα.
Για την παραλαβή από το κατάστημα, δεν μπορείς να πάρεις πρωτοβουλία σαν κατάστημα και να το δώσεις εσύ σε κάποιον που έρθει από το κατάστημα διότι στο τέλος δεν θα πληρωθείς αφού το δέμα πρέπει να σκαναριστεί κτλπ κτλπ. Υπάρχει όμως πλέον επιλογή στον πελάτη σε καταστηματα για παραλαβή από τον χώρο τους. Αν το επιλέξεις τότε μπορείς να το παραλάβεις.
Περιστατικό σε εμένα ήρθε πελάτης να πάρει το δέμα του και το είχα δίπλα. Του εξήγησα την κατάσταση και επειδή πλέον φοβόμαστε να μιλήσουμε κάποιες φορές, ο ίδιος μου είπε "αν την ακυρώσω και το πάρω?" και του λέω "Μπράβο, σωστά το σκεφτήκατε" χαχα. Το ακύρωσε και το πήρε.


Τέλος να πω για το Black Friday ότι σαν Skroutz με ανακοινώσεις κτλπ, δεν ξέρω τι έχουν πάθει αλλά μιλάμε για το απόλυτο τίποτα. Παλιότερα μας βομβάρδιζαν για να τρέξουμε προσφορές κλτπ και τώρα το μόνο που δεχόμαστε (σαν κατάστημα μιλάω) είναι ανακοίνωση του τύπου "Ωράριο καταστήματος: Πώς επηρεάζει τα παράθυρα παραλαβής" .. μιλάμε για ότι να ναι ...

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ.

Λιγάκι ανεπίτρεπτο να γίνονται τόσο άστοχες εκτιμήσεις για την...μαντεψιά χρόνου παράδοσης σε skroutz point (και μάλιστα σε αρκετά μεγάλη πόλη της επαρχίας), αφού σε τρεις διαφορετικές παραγγελίες με υποτιθέμενη express παράδοση επόμενης ημέρας, η μία έχει ήδη καθυστερήσει δύο ημέρες, η άλλη τρεις ημέρες, και για την τελευταία με ενημέρωσαν ότι ο χρόνος εκτίμησης παραλαβής μετατίθεται πλέον για την επόμενη εβδομάδα (+7 ημέρες ακριβώς δηλαδή)...

Όλες οι παραγγελίες αυτές υπό την ευθύνη της skroutz last mile, εννοείται. Δεν ξέρουν πότε θα παραλάβουν και πότε θα παραδώσουν, ενώ έχουν ήδη τρία χρόνια λειτουργίας. Σαν να συνεχίζονται, εν ολίγοις, τα κλασσικά "προβλήματα νεότητας", στην συγκεκριμένη υπηρεσία. 

Δημοσ.

Το αφεντικό τρελάθηκε !

Πριν από λίγο έλαβα ενημερωτικό μήνυμα ότι "θα καταργήσουν τα καταστήματα που έχουν με το ίδιο ΑΦΜ ίδια προϊόντα βάσει της ισχύουσας εμπορικής πολιτικής για την τήρηση του νομοθετικού πλαισίου προστασίας του καταναλωτή και αποφυγής αθέμιτων εμπορικών πρακτικών". Εν ολίγης αν ο Skroutz έχει 8000 καταστήματα ενεργά, ζήτημα τα 4000 να είναι μοναδικά !!! Οι τύποι πήρανε 2 φορές την συνδρομή του χρόνου (496€) για κάποιον που είχε 2 καταστήματα και τώρα του λένε ότι αυτό είναι παράνομο. Ήταν οι ίδιοι που προσκαλούσανε τα καταστήματα να βάλουν και 2ο και 3ο και τώρα του λένε θα σου σβήσουμε τα προίόντα αυτόματα. Μαντέψτε το πότε ?! ΑΥΡΙΟ 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ δηλαδή στο Black Friday ..

 

Επειδή κάποιος μπορεί να αναρωτηθεί γιατί να κάνεις 1-2-3 καταστήματα να πω λιγα λογια. Προφανως και με βρισκει απολυτα συμφωνο στο να μην υπάρχουν παραπανω καταστηματα με το ιδιο αφμ διοτι καποιος μπορει να το κανει είτε για να δημιουργήσει προβλημα και παραπλανηση στις τιμες ειτε επειδη εχει παρει 100 αρνητικες κριτικες και μετα κανει 2ο καταστημα ειτε δεν ξερω και εγω για ποιον αλλο κακο λογο. Προσωπικα εγω το εκανα διοτι εχουμε 2 διαφορετικες αποθηκες και επειδη η αγορα και η κινηση μας μεγαλωσε αποφασισα να χωρισω το προσωπικο για να δουλευει καλυτερα και γι αυτο καναμε 2 eshop. ΠΟΤΕ μου ομως δεν εβαλα το 2ο στο Skroutz διοτι δεν πιστευα οτι ειναι εφικτο. Ο SKROUTZ και το προσωπικο που ειχε τοτε μας προσκαλεσε πριν χρονια και μαλιστα μας εκανε και καλυτερη τιμη! Και τον περασμενο Μαρτιο μας ζητησε και 2 συνδρομες απο 496€ και τωρα ερχεται 1 ημερα πριν το Black Friday και σου λεει στα κανω ολα ταναπου !! 

Αν δεν ηταν αυτη η περιοδος, θα ελεγα μπραβο στα παιδια. Αλλα επειδη το κανουν τωρα και επειδη εχουν παρει ΤΟ ΧΡΗΜΑ με τις συνδρομες του χρονου το θεωρω απολυτη ξεφτίλα. Ολα τα παραπανω φυσικα τους τα εχω αναφερει σαν απαντηση στο μηνυμα αλλα απαντηση μηδεν.

Ηθελα να πω καπου τον πονο μου ... 🥵

  • Like 9
  • Thanks 1
Δημοσ.
36 minutes ago, teoqq said:

Το αφεντικό τρελάθηκε !

Πριν από λίγο έλαβα ενημερωτικό μήνυμα ότι "θα καταργήσουν τα καταστήματα που έχουν με το ίδιο ΑΦΜ ίδια προϊόντα βάσει της ισχύουσας εμπορικής πολιτικής για την τήρηση του νομοθετικού πλαισίου προστασίας του καταναλωτή και αποφυγής αθέμιτων εμπορικών πρακτικών". Εν ολίγης αν ο Skroutz έχει 8000 καταστήματα ενεργά, ζήτημα τα 4000 να είναι μοναδικά !!! Οι τύποι πήρανε 2 φορές την συνδρομή του χρόνου (496€) για κάποιον που είχε 2 καταστήματα και τώρα του λένε ότι αυτό είναι παράνομο. Ήταν οι ίδιοι που προσκαλούσανε τα καταστήματα να βάλουν και 2ο και 3ο και τώρα του λένε θα σου σβήσουμε τα προίόντα αυτόματα. Μαντέψτε το πότε ?! ΑΥΡΙΟ 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ δηλαδή στο Black Friday ..

 

Επειδή κάποιος μπορεί να αναρωτηθεί γιατί να κάνεις 1-2-3 καταστήματα να πω λιγα λογια. Προφανως και με βρισκει απολυτα συμφωνο στο να μην υπάρχουν παραπανω καταστηματα με το ιδιο αφμ διοτι καποιος μπορει να το κανει είτε για να δημιουργήσει προβλημα και παραπλανηση στις τιμες ειτε επειδη εχει παρει 100 αρνητικες κριτικες και μετα κανει 2ο καταστημα ειτε δεν ξερω και εγω για ποιον αλλο κακο λογο. Προσωπικα εγω το εκανα διοτι εχουμε 2 διαφορετικες αποθηκες και επειδη η αγορα και η κινηση μας μεγαλωσε αποφασισα να χωρισω το προσωπικο για να δουλευει καλυτερα και γι αυτο καναμε 2 eshop. ΠΟΤΕ μου ομως δεν εβαλα το 2ο στο Skroutz διοτι δεν πιστευα οτι ειναι εφικτο. Ο SKROUTZ και το προσωπικο που ειχε τοτε μας προσκαλεσε πριν χρονια και μαλιστα μας εκανε και καλυτερη τιμη! Και τον περασμενο Μαρτιο μας ζητησε και 2 συνδρομες απο 496€ και τωρα ερχεται 1 ημερα πριν το Black Friday και σου λεει στα κανω ολα ταναπου !! 

Αν δεν ηταν αυτη η περιοδος, θα ελεγα μπραβο στα παιδια. Αλλα επειδη το κανουν τωρα και επειδη εχουν παρει ΤΟ ΧΡΗΜΑ με τις συνδρομες του χρονου το θεωρω απολυτη ξεφτίλα. Ολα τα παραπανω φυσικα τους τα εχω αναφερει σαν απαντηση στο μηνυμα αλλα απαντηση μηδεν.

Ηθελα να πω καπου τον πονο μου ... 🥵

Όντως τώρα έγινε αυτό;
Βγήκε ανακοίνωση σήμερα για αύριο;;;

Μην κάνουν καμιά κωλοτούμπα όπως το θα καταργηθούν κατηγορίες redirection και μετά πήγε άπατο για 2025...βέβαια αυτό που λες εσύ είναι πολύ άμεσο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, xdelios είπε

Όντως τώρα έγινε αυτό;
Βγήκε ανακοίνωση σήμερα για αύριο;;;

Μην κάνουν καμιά κωλοτούμπα όπως το θα καταργηθούν κατηγορίες redirection και μετά πήγε άπατο για 2025...βέβαια αυτό που λες εσύ είναι πολύ άμεσο.

" η αφαίρεση των προϊόντων θα λειτουργήσει αυτόματα από την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2024 για κάθε μοντέλο συνεργασίας (Skroutz Marketplace και Skroutz Redirection)."

Ετσι μου αναφέρει στο σχετικό ticket. Σήμερα το πρωί το έλαβα..
Με μια αναζήτηση που έκανα σε 5-10 καταστήματα αντίστοιχα που γνωρίζω ότι έχουν πάνω από 1 κατάστημα στο Skroutz βλέπω ότι κάποια είναι ενεργά και σε κάποια αναφέρει "εχει απενεργοποιηθεί προσωρινά από τον Skroutz".


Και το ξαναλέω, είμαι υπέρ της απόφασης σαν αποφαση αλλά ο χρόνος είναι άκυρος και το ότι πήραν όλο το χρήμα τον Μάρτιο από τις συνδρομές χωρίς να αναφέρουν τίποτα. Αν πραγματικά αύριο αντιμετωπίσω πρόβλημα στα προϊόντα-παραγγελίες-αποστολές μου δεν ξέρω τι θα κάνω... (Βασικά τίποτα δεν θα κάνω γιατί δεν υπάρχει πλέον επικοινωνία με άνθρωπο)

1.jpg.3244a707c4f20af7c2385dfdc9242e2b.jpg

Προσέξτε λίγο και αυτό για όσους είναι επιλογή τους το κείμενο της express παράδοσης. Την Κυριακή θα είναι αρκετά καταστήματα ανοιχτά αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα δουλέψει η Skroutz Last Mile σε όλη την Ελλάδα. Πχ προσωπικά σε εμένα ενώ βγάζει τη συγκεκριμένη επιλογή κάτω από το κατάστημά μου, το Σάββατο μετά από ερώτηση που έκανα στον οδηγό, μου είπε ΔΕΝ θα περάσει ούτε για νέες παραλαβές αλλά ούτε και για παραδόσεις. 😂😂😂

  • Like 2
Δημοσ.

Πράγματι, σημερινή παραγγελία με express παράδοση μου έβγαλε ΚΥΡΙΑΚΗ. Άργησα να καταλάβω τί εννοούσε ο ποιητής 🤓

Κι εννοείται πως ΔΕΝ περιμένω να γίνει κάποια παράδοση ΟΝΤΩΣ την Κυριακή. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Gulik είπε

Πράγματι, σημερινή παραγγελία με express παράδοση μου έβγαλε ΚΥΡΙΑΚΗ. Άργησα να καταλάβω τί εννοούσε ο ποιητής 🤓

Κι εννοείται πως ΔΕΝ περιμένω να γίνει κάποια παράδοση ΟΝΤΩΣ την Κυριακή. 

Κοίτα μπορεί και να γίνει μη παρεξηγηθω, απλά εγω το είπα γιατί πχ στην περιοχή μου δεν θα παραλάβει κανείς χεχε

Δημοσ.

Μετά από επικοινωνία με συνεργάτες και αντιπροσώπους εταιρειών μου είπαν ότι δέχθηκαν αντίστοιχο ticket και να δούνε ποιο κατάστημα θα κρατήσουν ενεργό ή να διαφοροποιήσουν τα προϊόντα τους. Αρκετά καταστήματα έχουν απενεργοποιηθεί σήμερα καθώς είμαι σε εγρήγορση για να δω μην κάνει καμιά λαλακια ο Skroutz αλλά από τα τηλέφωνα μου είπαν οι περισσότεροι πως αυτοί απενεργοποίησαν από μόνοι τους το κατάστημα ή αφαίρεσαν τα ίδια προίόντα που είχαν σε πάνω από 1 κατάστημα.

Φυσικά το Νο1 που έλεγαν όλοι ήταν τα λεφτά που πλήρωσαν σε συνδρομές κτλπ καθώς μέχρι προχθες ήταν όλα νόμιμα για το Skroutz. Θα ζητήσουν λέει επιστροφές κτλπ, προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα πάρω ούτε 1€.

Οπότε σαν απόφαση είμαι υπέρ, διότι πλέον ο καταναλωτής δεν θα βλέπει 40 καταστήματα με τα 20 να είναι ίδια αλλά η διαδικασία και το όλο σκηνικό με τις συνδρομές κτλπ που πήρε ο νταβατζής μας είναι μεγάλο ανέκδοτο. (μέχρι στιγμής)

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...