MSc CCDSP Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες 6 λεπτά πριν, teoqq είπε Είτε εχει σωστή είτε όχι, όταν το Skroutz σκανάρει τις σελίδες κάθε 1 ώρα τότε δεν είσαι ποτέ 100% σίγουρος για αυτήν. Αυτό είναι τεράστιο πρόβλημα στο Skroutz που αντιμετωπίζουμε τα καταστήματα όταν το απόθεμα είναι 1 τεμάχιο και δεχόμαστε παραγγελία. Ενω εμείς το κάνουμε 0 (φαντάσου ακόμα και να το αφαιρέσω από τη σελίδα μου) τότε θα συνεχίζεται να εμφανίζεται στο Skroutz μέχρι να περάσει και να με σκανάρει. Πες μου εσύ τώρα ποιος πρέπει να φάει την κριτική ! Ο Skroutz για να δώσει μια λύση σε αυτό σου λέει σύνδεσε ένα webhook στη σελίδα σου οπότε όταν γίνεται μια παραγγελία μέσω Skroutz τότε θα δημιουργεί και μια παραγγελία στη σελίδα σου έτσι ώστε να αφαιρεί το απόθεμα. Προσωπικά το έχω, αλλά μάντεψε?! Μπάζει από παντού, πχ παραγγελίες με Cargo δεν τις εμφανίζει ποτέ. Με τα παραπάνω, δεν είμαι 100% υπέρ του να βαράς τηλέφωνα συνέχεια για τη διαθεσιμότητα σε όλα τα προϊόντα και το καταλαβαίνω αυτό που λες. Αυτό λίγο που μου έκανε να το αναλύσω είναι η ευκολία της αρνητικής κριτικής που είπες ότι θα κάνεις για μια διαθεσιμότητα που μπορεί να μην οφείλεται και στο κατάστημα. Μην παρεξηγηθώ, δεν είπα ότι θα το κάνεις χωρίς να δεις τι έγινε, απλά είπα να σου αναλύσω τι ακριβώς γίνεται δυστυχώς με τη διαθεσιμότητα. Η αλήθεια είναι ότι μας κυνηγάει σε αυτό ο Skroutz και καλά κάνει και γι αυτό το έχει σαν απαραίτητο για να έχεις express παραδοση και το Pro Seller Badge. Αρχικά, μπράβο για την εμπεριστατωμένη απάντηση. Ειλικρινά δεν φανταζόμουν ότι κάνει harvest ανά κάποιο χρονικό διάστημα διαθεσιμότητες. Το βρίσκω και τρύπιο και απαιτητικό σε πόρους; Δεν μπορεί να ενημερώνει το κατάστημα μετά την πώληση για τη νέα διαθεσιμότητα; Ή έστω να τραβάει το skroutz τη διαθεσιμότητα; Μου φαίνεται τρελό...
teoqq Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες 26 λεπτά πριν, MSc CCDSP είπε Αρχικά, μπράβο για την εμπεριστατωμένη απάντηση. Ειλικρινά δεν φανταζόμουν ότι κάνει harvest ανά κάποιο χρονικό διάστημα διαθεσιμότητες. Το βρίσκω και τρύπιο και απαιτητικό σε πόρους; Δεν μπορεί να ενημερώνει το κατάστημα μετά την πώληση για τη νέα διαθεσιμότητα; Ή έστω να τραβάει το skroutz τη διαθεσιμότητα; Μου φαίνεται τρελό... Μόνο ένα Skroutzμαγαζο είναι 99% σωστό στη διαθεσιμότητα διότι το κατάστημα την βάζει τη διαθεσιμότητα μέσα από το panel του Skroutz και ο Skroutz αφαιρεί το τεμάχιο την ίδια στιγμή. Το 1% το βάζω όταν το κατάστημα γράφει ότι θέλει. Αν έχει και σελίδα οπότε η διαθεσιμότητα γίνεται μέσω του xml τότε είναι αυτό που έγραψα. Αν έχει συνδέσει το κατάστημα ένα webhook στη σελίδα του τότε είναι πιο κοντά για την σωστή διαθεσιμότητα. Προσωπικά δεν γνωρίζω πως τρέχει και αν τρέχει σωστά σε όλες τις πλατφόρες τύπου wordpress/opencart/prestashop κτλπ. Στη δική μου πλατφόρμα τρέχει σωστά σε ότι αφορά σε παραγγελίες με Courier και Last Mile αλλά όχι σε Cargo (ότι βγάζει δηλαδή για ογκώδη προϊόντα). Αυτό με τη διαθεσιμότητα ήταν το μεγαλύτερο μου πρόβλημα στο παρελθόν, γιατί υπήρχε περίοδος που πχ είχα 1 τεμάχιο και 2 πελάτες κάνανε μέσα σε 5 λεπτά παραγγελίες. Αναγκαζόμουν και ακύρωνα την μια και έχανα από τα στατιστικά μου στο Skroutz. Τους το έλεγα σχεδόν κάθε βδομάδα-μήνα, με έγραφαν στα .... τους. Και για να είμαι σωστός (τουλάχιστον με τα όσα ξέρω) ο Skroutz σκανάρει τις σελίδες κάθε 1 ώρα πχ 19:03 - 20:03 - 21:03 κτλπ και για περίοδους αυξημένης κίνησης δηλαδή τώρα βλέπω ότι περάνει ανά 30 λεπτά δηλαδή 19:35 - 20:05 - 20:35 κτλπ αλλά το τελευταίο το κάνει ΜΟΝΟ σε καταστήματα που βλέπει ότι έχουν κίνηση. υγ: Το Bestprice για παράδειγμα (θα μπω να το κοιτάξω πιο μετά) θυμάμαι ότι το είχε σαν υπηρεσία το "Ανανέωση XML την ίδια στιγμή όποτε θες". Δηλαδή πλήρωνες μια συνδρομή και μπορούσες με ένα κουμπί να κάνεις την ίδια στιγμή ανανέωση. Απορώ πως αυτό δεν το έχει ο Skroutz χεχε 1
lector Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 13 ώρες πριν, MSc CCDSP είπε Για μένα, σε καμία περίπτωση. Είτε θα έχει σωστή διαθεσιμότητα το μαγαζί στο site του ή στην πλατφόρμα, είτε θα φάει την ανάλογη κριτική μετά, είτε τους νοιάζει, είτε όχι. Δεν θα γυρίσουμε στα τηλέφωνα σε αυτή την εποχή. Σπάνια εξαίρεση κάτι που θέλω επειγόντως (αλλά πραγματικά σπάνια). ΟΚ, εχει να κανει με το τι σε ενδιαφερει περισσοτερο, να αγορασεις το προϊον ή να κανεις κακη κριτικη και να μεινεις χωρις προϊον. Ο καθενας εχει τις προτεραιοτητες του. Το τηλεφωνο ειναι ο πιο αμεσος και αξιοπιστος (σχετικα) τροπος επικοινωνιας και η νοοτροπια του "να μη γυρισουμε στα τηλεφωνα" οδηγει τα καταστηματα και τις εταιρειες να χρησιμοποιουν μποτακια της δεκαρας και να μην υπαρχει πραγματικη εξυπηρετηση στον πελατη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα