Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παρήγγειλα 2 θήκες κινητου slim αλλά παρέλαβα μία πιο ενισχυμένη.
Εκανα αιτημα για επιστροφη γιατι δεν μου εδινε αλλη επιλογη το συστημα

Θα προτιμούσα να μην κάνω επιστροφή να κρατήσω αυτή και να μου στείλει και μία slim και να πληρώσω διαφορά
Υπάρχει και unboxing βίντεο
Δεν βρηκα αλλο τροπο επικοινωνιας ομως εκτος απο ενα chat bot με το οποιο δεν μπορω να λυσω το θεμα
εχουμε αλλο τροπο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα κι εγώ παρόμοιο πρόβλημα πρόσφατα, γιατί άλλα ζήτησα από τη φόρμα (να κρατήσω το προϊόν και να μου επιστρέψουν τη διαφορά), άλλα έλεγε στο πάνω μέρος του αυτοματοποιημένου email που έστειλαν και άλλα έλεγε στο κάτω μέρος του ίδιου email (επιστροφή προϊόντων κλπ).

Με chat bot προφανώς δεν βγαίνει άκρη, οπότε κάπου σε όλες αυτές τις επιλογές υποστήριξης πατάς "Όχι, όχι, όχι,..." σε οτιδήποτε σε ρωτάει και στο τέλος σου βγάζει τελευταία επιλογή να κάνεις chat με άνθρωπο. Εκεί ανταποκρίθηκαν εντός δευτερολέπτων και βγάλαμε άκρη.

update: όχι ακριβώς... ξαναθυμήθηκα πως γίνεται. Πας κάτω-κάτω στην παραγγελία και πατάς το "Βρες λύσεις εδώ". Αυτό σου ανοίγει το popup και μετά πατάς "Μίλησέ μας στο chat".

image.png.0b70e7abfdfcc20963b98c839ec2d13d.png

Λογικά είχες φτάσει μέχρι αυτό το σημείο που ανοίγει το chat bot. Μετά στο οριζόντιο μενού που σου βγάζει, πατάς συνέχεια το βελάκι στα δεξιά.

image.png.f34ada72645ac6038031b530437a03f8.png

Μέχρι να βγεις εδώ, όπου και επιλέγεις "Τίποτα από αυτά":

image.png.4d3c520dc01cd6cf0074f2513cd22945.png

Που σε βγάζει εδώ:

image.png.b29f25a978018b4da0b17bcd7b923b3e.png

Πατάς "Ναι" και περιμένεις.

Δεν τους αδικώ, γιατί παρόμοια λογική είχε κάποτε και το Amazon νομίζω (δεν ξέρω αν την έχει ακόμα), οπού για να σου δώσει επιλογή να συμπληρώσεις μια φόρμα ή να τους πάρεις τηλέφωνο κλπ, έπρεπε πρώτα να απορρίψεις όοολες τις προηγούμενες επιλογές και κάθε φορά έκανα δέκα λεπτά να το βρω.

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 29/09/2024 at 10:38, manolis940 said:

Τι σχόλια περιμένεις; Ότι ο ανταγωνισμός κάνει μόνο καλό;

Το αστείο είναι ότι μιλάμε για δύο επιχειρήσεις που έχουν κάνει τα πάντα για να τον εξαλείψουν όμως και πάλι τον βρήκανε μπροστά τους. 😆

Σχολια πχ αν πιστευετε οτι θα πεσει και ποτε η τιμη της συνδρομης του σκρουτζ (λογω αμαζον).
Γιατι εως τωρα η τιμη ανεβαινει. Μηπως τωρα θα πεσει η οχι?
Βαζω στοιχημα οτι οι αποψεις θα διαφερουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, nek4d είπε

Σχολια πχ αν πιστευετε οτι θα πεσει και ποτε η τιμη της συνδρομης του σκρουτζ (λογω αμαζον).
Γιατι εως τωρα η τιμη ανεβαινει. Μηπως τωρα θα πεσει η οχι?
Βαζω στοιχημα οτι οι αποψεις θα διαφερουν.

Αν το amazon αποφασίσει να φτιάξει ποτέ την σελίδα του, να μεταφραστεί και να κάνει λιιιιγο καλό promotion όπως το temu μπορούμε να ελπίζουμε. Όμως δεν μπορούμε να ελπίζουμε και πολλά καθώς το amazon με το ίδιο τοπ temu που του πήρε μεγάλο μέρος της αγοράς δεν έκανε καμία ουσιαστική αλλαγή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, nzeppos είπε

Δεν τους αδικώ, γιατί παρόμοια λογική είχε κάποτε και το Amazon νομίζω (δεν ξέρω αν την έχει ακόμα), οπού για να σου δώσει επιλογή να συμπληρώσεις μια φόρμα ή να τους πάρεις τηλέφωνο κλπ, έπρεπε πρώτα να απορρίψεις όοολες τις προηγούμενες επιλογές και κάθε φορά έκανα δέκα λεπτά να το βρω.

Αναρωτιεμαι αν εχει καταγραφει ποτε στην ιστορια εστω μια περιπτωση οπου πελατης σε οποιαδηποτε εταιρεια εξυπηρετηθηκε και εκανε τη δουλεια του μεσω chatbot και οχι μιλωντας με ανθρωπο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, manolis940 said:

Αν το amazon αποφασίσει να φτιάξει ποτέ την σελίδα του, να μεταφραστεί και να κάνει λιιιιγο καλό promotion όπως το temu μπορούμε να ελπίζουμε. Όμως δεν μπορούμε να ελπίζουμε και πολλά καθώς το amazon με το ίδιο τοπ temu που του πήρε μεγάλο μέρος της αγοράς δεν έκανε καμία ουσιαστική αλλαγή.

Αν και αλλη παραμετρος αυτη, δεν ηξερα οτι εχει παρει το temu μεριδιο απο το αμαζον. Προσωπικα μονο μπλιμπλικια και πλαστικα κινεζοπαπαρακια ευτελους αξιας εχω παρει απο temu και aliexpress, αντε και κανα κινεζο-branded μικρο αξεσουαρ, ενω ολες τις σοβαρες αγορες ακριβων και επωνυμων προιοντων τις εχω κανει απο το αμαζον (και Ελληνικα μαγαζια).
Θυμαμαι και τον Σωτηρη στην πρωτη παρουσιαση για temu, αυτο μου εμεινε να λεει γενικα, καλο κυριως για παπαρακια, με μερικα απο αυτα αχρηστα και κακης ποιοτητας. Μπορει ομως να διαφερουν τα δεδομενα για το ευρυ κοινο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, lector είπε

Αναρωτιεμαι αν εχει καταγραφει ποτε στην ιστορια εστω μια περιπτωση οπου πελατης σε οποιαδηποτε εταιρεια εξυπηρετηθηκε και εκανε τη δουλεια του μεσω chatbot και οχι μιλωντας με ανθρωπο.

Στο Ali ξηγιέται καλά και μας δίνει και refunds xD

5 ώρες πριν, nek4d είπε

Αν και αλλη παραμετρος αυτη, δεν ηξερα οτι εχει παρει το temu μεριδιο απο το αμαζον. Προσωπικα μονο μπλιμπλικια και πλαστικα κινεζοπαπαρακια ευτελους αξιας εχω παρει απο temu και aliexpress, αντε και κανα κινεζο-branded μικρο αξεσουαρ, ενω ολες τις σοβαρες αγορες ακριβων και επωνυμων προιοντων τις εχω κανει απο το αμαζον (και Ελληνικα μαγαζια).
Θυμαμαι και τον Σωτηρη στην πρωτη παρουσιαση για temu, αυτο μου εμεινε να λεει γενικα, καλο κυριως για παπαρακια, με μερικα απο αυτα αχρηστα και κακης ποιοτητας. Μπορει ομως να διαφερουν τα δεδομενα για το ευρυ κοινο.

Προφανώς δεν του χει πάρει μερίδιο στις κάρτες γραφικών και ούτε κάποιων άλλων επώνυμων προϊόντων καθώς δεν έχει επώνυμα προϊόντα. Αλλά στα μπλιμπλίκια είναι αρκετά μπροστά.

To Amazon στην παγκόσμια αγορά σύμφωνα με το marktetpulse παραμένει μπροστά αλλά το temu έχει απότομη ανοδική πορεία.

Κάνει όμως κινήσεις και για επώνυμα προϊόντα

Επεξ/σία από manolis940
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mindreader είπε

Δεν πειραζει. Ας μην πεσει. Θα πεσουν οι πελατες του.

Ούτε εγώ πιστεύω ότι θα πέσει, είναι πολύ δύσκολο να υπάρξει σύντομα μεγάλος ανταγωνισμός που να τους επηρεάσει! Πρέπει να διαφημιστεί αρκετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά η φάση υπολογισμών μεταφορικών στο skroutz έχει γίνει για τα μπάζα και μεγάλο μπέρδεμα. Βάζω προϊόν απ' το ίδιο κατάστημα και μου βγάζει διπλά μεταφορικά. Το τηλέφωνο ζυγίζει 720gr ενδεικτικά. Να πηγαίνει 820gr με την συσκευασία;

image.png.fb7bdbddd6b003caf046c3518d152536.png

image.png.e6def41a688b6ae5ab7d1e0ebcf91c75.png

 

image.png.6a60e2f1486ff3791a475dc596cc3040.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, manolis940 είπε

Γενικά η φάση υπολογισμών μεταφορικών στο skroutz έχει γίνει για τα μπάζα και μεγάλο μπέρδεμα. Βάζω προϊόν απ' το ίδιο κατάστημα και μου βγάζει διπλά μεταφορικά. Το τηλέφωνο ζυγίζει 720gr ενδεικτικά. Να πηγαίνει 820gr με την συσκευασία;

image.png.fb7bdbddd6b003caf046c3518d152536.png

image.png.e6def41a688b6ae5ab7d1e0ebcf91c75.png

 

image.png.6a60e2f1486ff3791a475dc596cc3040.png

Ναι αλλά με Skroutz plus τα γλιτώνεις αυτά, χαχαχα. Αυτός είναι και ένας λόγος που έβαλαν και πληρωμή για 1 μήνα. Πχ σου λεει αν κάποιος κάνει 1 παραγγελία, αντι να πληρώσει 6€ μπορεί να πληρώσει 4€ δηλαδή όφελος 2€ και αν θέλει ξανά κάνει παραγγελία μέσα στο μήνα. Έξυπνη η λαλακία τους.... 

Θυμάμαι χρόνια πίσω.... όταν μπηκα στον Skroutz σαν κατάστημα, μου είχαν αναφέρει (και καλά για feedback) γιατί έχω λίγο ακριβά μεταφορικά?!?! Στην ουσία τότε είχα 5€ και 15€ στα ογκώδη αλλά αυτοί νόμιζαν ότι όλα μου τα δέματα είναι σπιρτόκουτα. Και τώρα τι κάνουν οι πανέξυπνοι τύποι, σου χρεώνουν ανά πακέτο και στα ογκώδη το λιγότερο είναι το 20€.. Και όταν γύρισα να τους πω, "ρε παιδιά γιατί τα δέματα αυτά τα βάζετε στα ογκώδη" μου απάντησαν "ογκομέτρηση, αλγόριθμος των courier". Skroutz 2.0 🤮

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρπαχτές κάνουν μέσω των μεταφορικών εδώ και περίπου ένα εξάμηνο (ίσως και παραπάνω), μιλάμε για ληστρικές πρακτικές, για δεματάκια γραμμαρίων να "ζητάνε" δεκάρι και εικοσάρι ευρώ επιπλέον ως... μεταφορικά έξοδα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...