Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

το iphone σε όλα έχει στανταρ τιμή εξω από το skroutz, το isystem.gr πχ δεν δίνει 20 ευρώ εκπτωση αν το πάρεις απ'τη σελίδα του

οι πόντοι γενικότερα ψιλοπαντού την ίδια λογική έχουν

αν μαζέψεις λίγους και τους ξοδέψεις έχουν μικρότερη αξία

αν μαζέψεις πολλούς και τους ξοδέψεις έχουν μεγαλύτερη

image.png.9f6447e610198ab69897791e33620b46.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

23 λεπτά πριν, empyr3an είπε

Πάντως σύμφωνα με αυτά που μας εξήγησε ο teoqq, προσφορές όπως αυτή που αναφέρεις είναι επειδή κάποιο κατάστημα θέλει να σπρώξει το προϊόν του.

Αυτό ακριβώς. Απλα υπάρχουν και άλλοι λόγοι που κάποιο κατάστημα δίνει παραπάνω coins που δεν θα ήθελα να πω λόγω του ανταγωνισμού, μην ξυπνήσω κάποιον που κοιμάται χαχα. 

Ένας από τους δικούς μου λόγους που έγραψα στο προηγούμενο μήνυμα ήταν ότι εγώ πχ το έκανα τότε με υπερβολικά coins σε προϊόντα που οι εταιρείες λόγω της πολιτικής τους δεν σου "αφήνουν" να ρίξεις το προϊόν ούτε λεπτό. ΝΑΙ ξέρω ότι είναι παράνομο από πλευρά εταιρειών, αλλά δυστυχώς υπάρχει ακόμα. Οπότε (δυστυχώς) αν ήθελα να κάνω ένα 10-20% στην ουσια για να μην φαίνεται μπαμ στην τιμή το έδινα σε coins διότι με 0.1€ είχε μέχρι και η γιαγιά μου plus! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

Στις 15/9/2024 στις 1:01 ΜΜ, MSc CCDSP είπε

Μια χαρά εμφανίζει την κατάσταση της συνδρομής, από κάτω την διαχείριση και μέσα σε αυτή την τρέχουσα συνδρομή με ημερομηνία λήξης, τον τρόπο πληρωμής και link ακύρωσης συνδρομής όπου εμφανίζει:

image.png.68e2b1a673759af185793efc01550469.png

Δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι μετά από κράξιμο αλλά πιο πίσω υπάρχουν screenshots που δείχνουν το συγκεκριμένο UI εντελώς διαφορετικό και χωρίς επεξήγηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελλάδα είσαι έτοιμη ? 😅

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2024, η “Διαθεσιμότητα” των προϊόντων που καταχωρείτε είτε μέσω του XML αρχείου σας είτε μέσω του Χώρου Συνεργατών θα υποδηλώνει τον χρόνο παράδοσης στη μεταφορική εταιρεία και όχι τον χρόνο παράδοσης στον χρήστη, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.

Με λίγα λόγια ο πελάτης αυτό που θα βλέπει θα είναι πότε θα αποσταλλέι η παραγγελία και όχι πότε θα την παραλάβει. Να μου πεις τον τελευταίο καιρό 7/10 παραγγελίες δεν έπεφτε ποτέ μέσα αλλά it is what it is. Μας έχει από κάτω ένα πινακάκι για το τι ακριβώς θα ισχύει και θα σημαίνει τόσο σε εμάς(καταστήματα) όσο και στον πελάτη αλλά για να μην το κάνω μεγάλο το μήνυμα θα πω ένα παράδειγμα 

πχ Το κατάστημα Άμεσα διαθέσιμο - > ο πελάτης θα βλέπει "Έτοιμο για αποστολή"
      Το κατάστημα θα γράφει Διαθέσιμο σε 1 έως 3 ημέρες -> ο πελάτης θα βλέπει "Αποστέλλεται εντός 2 ημέρών"

κτλπ.

Βάλτε τώρα σε όλο αυτό και την όποια καθυστέρηση υπάρχει σε διάφορες παραγγελίες σε προϊοντα που είναι όντως άμεσα διαθέσιμα. 

Κατά τη γνώμη μου, καλά κάνουν γιατί προσπαθούν να καλύψουν τον κώλο τους. Αλλά τα πανέξυπνα παιδιά εκεί μέσα αντί να βγάλουν την Express Παράδοση (δίοτι πλέον έχει φτάσει 5/10 να μην ισχύει), σου λέει θα λέμε πλέον στον πελάτη πότε θα παραδοθεί στην μεταφορική οπότε να έχουμε και αβαντζο 1-2 ημέρες.


Το μόνο σωστό σε όλο αυτό είναι το ότι μειώνουν τις ημέρες αποδοχής στα προϊόντα που έιναι άμεσα διαθέσιμα. Δηλαδή σε καταστήματα που δεν έχουν το σήμα Express Παράδοση, μέχρι σήμερα είχαν 2 ημέρες να "σκεφτούν" για αποδοχή της παραγγελίας ενώ πλέον θα γίνει 1.

 

ΥΓ: Τονίζω και συμβολεύω, ΜΗΝ κάνετε παραγγελία μέσω Skroutz όταν σας βγάζει για Cargo (δηλαδή προϊόντα που δεν τα στέλνει με Courier o Skroutz). Οι χρόνοι παράδοσης είναι τεράστιοι και πλέον με αυτό θα είναι άστα να πάνε. Επίσης, ΔΕΝ μετράνε καθόλου στα στατιστικά των καταστημάτων αν καθυστερήσει οπότε δεν υπάρχει καμία πίεση για το πότε θα το παραδώσουν και οι μεταφορικές. Τον μονο λογο που βρίσκω κάποιον να κάνει κάτι τέτοιο ειναι αν υπάρχει ΜΕΓΑΛΗ διαφορά στα μεταφορικά του Skroutz με αυτά του καταστήματος.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, teoqq είπε

Ελλάδα είσαι έτοιμη ? 😅

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2024, η “Διαθεσιμότητα” των προϊόντων που καταχωρείτε είτε μέσω του XML αρχείου σας είτε μέσω του Χώρου Συνεργατών θα υποδηλώνει τον χρόνο παράδοσης στη μεταφορική εταιρεία και όχι τον χρόνο παράδοσης στον χρήστη, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.

Με λίγα λόγια ο πελάτης αυτό που θα βλέπει θα είναι πότε θα αποσταλλέι η παραγγελία και όχι πότε θα την παραλάβει. Να μου πεις τον τελευταίο καιρό 7/10 παραγγελίες δεν έπεφτε ποτέ μέσα αλλά it is what it is. Μας έχει από κάτω ένα πινακάκι για το τι ακριβώς θα ισχύει και θα σημαίνει τόσο σε εμάς(καταστήματα) όσο και στον πελάτη αλλά για να μην το κάνω μεγάλο το μήνυμα θα πω ένα παράδειγμα 

πχ Το κατάστημα Άμεσα διαθέσιμο - > ο πελάτης θα βλέπει "Έτοιμο για αποστολή"
      Το κατάστημα θα γράφει Διαθέσιμο σε 1 έως 3 ημέρες -> ο πελάτης θα βλέπει "Αποστέλλεται εντός 2 ημέρών"

κτλπ.

Βάλτε τώρα σε όλο αυτό και την όποια καθυστέρηση υπάρχει σε διάφορες παραγγελίες σε προϊοντα που είναι όντως άμεσα διαθέσιμα. 

Κατά τη γνώμη μου, καλά κάνουν γιατί προσπαθούν να καλύψουν τον κώλο τους. Αλλά τα πανέξυπνα παιδιά εκεί μέσα αντί να βγάλουν την Express Παράδοση (δίοτι πλέον έχει φτάσει 5/10 να μην ισχύει), σου λέει θα λέμε πλέον στον πελάτη πότε θα παραδοθεί στην μεταφορική οπότε να έχουμε και αβαντζο 1-2 ημέρες.


Το μόνο σωστό σε όλο αυτό είναι το ότι μειώνουν τις ημέρες αποδοχής στα προϊόντα που έιναι άμεσα διαθέσιμα. Δηλαδή σε καταστήματα που δεν έχουν το σήμα Express Παράδοση, μέχρι σήμερα είχαν 2 ημέρες να "σκεφτούν" για αποδοχή της παραγγελίας ενώ πλέον θα γίνει 1.

Καμία διαφορά (πρακτικά) έτσι δούλευε πάντα στην ουσία,  για τους εμπόρους ήταν ξεκάθαρο (ειδικά μετά την προσθήκη του "Άμεσα Διαθέσιμο" status).

Λογικά απλά θέλουν να το κάνουν επιτέλους για τον πελάτη πιο ξεκάθαρο τι βλέπει στο site του Skroutz, γιατί ειδικά με το "Διαθέσιμο" ήταν ένα πανηγύρι, γιατί αφορούσε και τα "Άμεσα Διαθέσιμα" (των μαγαζιών που δεν έπιαναν το "express") και τα "Παράδοση σε 1 - 3 ημέρες" όπου είναι πρακτικά ανόητο, γιατί το "Άμεσα Διαθέσιμα" αφορά στο 95% πραγματικό στοκ καταστημάτων. 

Εκεί που υπάρχει πολλά χρόνια τεράστιο κενό είναι μεταξύ 10-30 ημερών, γιατί υπάρχουν πολλές κατηγορίες προιόντων που είναι στις 10-15 σχεδόν πάντα (έπιπλα, στρώματα etc)  και στην ουσία τις δείχνει σαν να φεύγουν σε 30 μέρες μειώνοντας την πραγματική δυναμική πολλών κατηγοριών. 

Επεξ/σία από Billator
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, teoqq είπε

ΥΓ: Τονίζω και συμβολεύω, ΜΗΝ κάνετε παραγγελία μέσω Skroutz όταν σας βγάζει για Cargo (δηλαδή προϊόντα που δεν τα στέλνει με Courier o Skroutz). Οι χρόνοι παράδοσης είναι τεράστιοι και πλέον με αυτό θα είναι άστα να πάνε. Επίσης, ΔΕΝ μετράνε καθόλου στα στατιστικά των καταστημάτων αν καθυστερήσει οπότε δεν υπάρχει καμία πίεση για το πότε θα το παραδώσουν και οι μεταφορικές.

Αυτο που μου κανει εντυπωση εδω ειναι οτι, εγω (ως καταστημα οχι ως ιδιωτης) οποτε αποστελλω εμπορευμα με μεταφορικη, που συνηθως αυτο θα συμβει οταν εχει μεγαλο ογκο ή βαρος και δεν παει με κουριερ, στη συντριπτικη πλειοψηφια των περιπτωσεων την επομενη εργασιμη ειναι στον προορισμο του. Αντε να καθυστερησει λιγο αν μιλαμε για καμια δυσπροσιτη περιοχη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, lector είπε

Αυτο που μου κανει εντυπωση εδω ειναι οτι, εγω (ως καταστημα οχι ως ιδιωτης) οποτε αποστελλω εμπορευμα με μεταφορικη, που συνηθως αυτο θα συμβει οταν εχει μεγαλο ογκο ή βαρος και δεν παει με κουριερ, στη συντριπτικη πλειοψηφια των περιπτωσεων την επομενη εργασιμη ειναι στον προορισμο του. Αντε να καθυστερησει λιγο αν μιλαμε για καμια δυσπροσιτη περιοχη.

Εισαι Αθήνα να φανταστώ ? Αν ναι, δηλαδή σε εσένα η μεταφορική περνάει καθημερινά ? Το πιστεύω αυτό γιατί εκεί υπάρχουν επιλογές.

Θα αναλύσω ακριβώς τι γίνεται σε εμένα με τη μεταφορική για να δικαιολογήσω αυτό που γράφω.
Αναφέρομαι σε κατάστημα επαρχίας και συγκεκριμένα πρωτεύουσας νομού Β.Ελλάδος.

Όταν μου γίνεται μια παραγγελια με Courier η αποδοχή γίνεται αυτόματα καθώς έχω την Express Παράδοση.
Όταν μου γίνεται μια παραγγελία που μου την βγάζει με μεταφορική τότε έχω από 6+ ώρες να την αποδεχτώ. Αφού την κάνω αποδοχή η μεταφορική που επιλέγει ο Skroutz η οποία προφανώς έχει καπόιον τοπικό συνεργάτη στην περιοχή μου, θα περάσει το αργότερο σε 2 ημέρες. Μπορεί να έρθει την ίδια ημέρα αλλά συνήθως έρχεται την επομένη. Αφού πάρει το δέμα από εμένα το πάει στη Θεσσαλονίκη, στην μεταφορική δηλαδή του Skroutz που προφανώς και θα έχει παράρτημα Θεσσαλονίκη. Από εκεί το δέμα θα φύγει την επόμενη ημέρα, δηλαδή έχουμε πάει ήδη στις 3 ημέρες... από την ημέρα που έγινε η παραγγελία και που σαφώς εγώ σαν κατάστημα την έχω έτοιμη αφού το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο. Το κακό μεγαλώνει καθώς τα tracking number των μεταφορικών είναι ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ. Για να πω συγκεκριμένα σε εμένα εμφανίζει 2 μεταφορικές, τον BEINOGLOU και την DIAKINISIS. Και στα 2 το ίδιο ειναι..
Επίσης ο πελάτης σε αυτά τα προϊόντα βλέπει τρελές ημερομηνίες, πχ σε προϊόν που κοιτάω τώρα αν το κάνω παραγγελία μου το βγάζει σαν πάραδοση 26 με 30/9 ... ειναι δυνατόν στην ίδια χώρα ? Στη Ρουμανία που στέλνω μέσω Skroutz πιο γρήγορα παραλαμβάνουν.

Τέλος, το μεγάλο αρνητικό σε εμένα είναι ότι οι ακυρώσεις που δέχομαι σε τέτοια προίοντα είναι αφού έχω παραδώσει το δέμα... οπότε και ακύρωηση γίνεται και το προϊόν μου πάει και έρχεται. Οπότε προσωπικά προσπαθώ να βοηθήσω την κατάσταση και πως το κάνω αυτό ? Έχω πάρει τα τηλέφωνα των 2 οδηγών που έρχονται και τους καλώ καθε μερα όταν έχω δέμα για να περάσουν έτσι ώστε να φέυγουν από εμενα σαν Express...

Και ξανά τονίζω, πως το ολο παραπάνω δεν έχει καμία επίπτωση σε στατιστικά καταστήματος οπότε όλο το αρνητικό κομμάτι πέφτει στον καταναλωτή που περιμένει το δέμα του.

Επεξ/σία από teoqq
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, teoqq said:

Το κακό μεγαλώνει καθώς τα tracking number των μεταφορικών είναι ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ. Για να πω συγκεκριμένα σε εμένα εμφανίζει 2 μεταφορικές, τον BEINOGLOU και την DIAKINISIS. Και στα 2 το ίδιο ειναι..

Ισχύει. Όσες φορές έχω παραλάβει από τους συγκεκριμένους, δεν δίνω ποτέ σημασία στο tracking ό,τι και να λέει. Έχει τύχει να παραλάβω και η ειδοποίηση παραλαβής μέσω SMS να έρθει μετά από 2 μήνες. Οι 7-10 μέρες είναι το στάνταρ. Όμως είναι και μονόδρομος για τα σχετικά ογκώδη δέματα (δεν μιλάμε για πακέτα 30+ κιλών, αλλά για κάτι του στυλ χορτοκοπτικό 2 μέτρων των 5-10 κιλών. Πάλι με αυτούς θα έρθει, όταν με το καλό έρθει).

Τελευταία φορά που πήρα ογκώδες αντικείμενο, κατέληξα να το παραγγείλω από γερμανικό Amazon. Μου ήρθε μέσα σε λιγότερο από βδομάδα και με λιγότερα μεταφορικά από του Skroutz.

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκρουτζ και φίλτρα..
Ψάχνω στικάκι. 

image.png.dbd5897fc456b1f943ef11579241a7b0.png

 

οκ. Ψάχνω κάτι έμπιστο σε ταχύτητα, και μιας και plus, βάζω 25€ ελάχιστη τιμή για να μη πληρώσω μεταφορικά.


image.png.de7445ce7ff3b8e11cd30f86578bb240.png

 

🤣

  • Like 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, teoqq είπε

Εισαι Αθήνα να φανταστώ ? Αν ναι, δηλαδή σε εσένα η μεταφορική περνάει καθημερινά ? Το πιστεύω αυτό γιατί εκεί υπάρχουν επιλογές.

Θα αναλύσω ακριβώς τι γίνεται σε εμένα με τη μεταφορική για να δικαιολογήσω αυτό που γράφω.
Αναφέρομαι σε κατάστημα επαρχίας και συγκεκριμένα πρωτεύουσας νομού Β.Ελλάδος.

Όταν μου γίνεται μια παραγγελια με Courier η αποδοχή γίνεται αυτόματα καθώς έχω την Express Παράδοση.
Όταν μου γίνεται μια παραγγελία που μου την βγάζει με μεταφορική τότε έχω από 6+ ώρες να την αποδεχτώ. Αφού την κάνω αποδοχή η μεταφορική που επιλέγει ο Skroutz η οποία προφανώς έχει καπόιον τοπικό συνεργάτη στην περιοχή μου, θα περάσει το αργότερο σε 2 ημέρες. Μπορεί να έρθει την ίδια ημέρα αλλά συνήθως έρχεται την επομένη. Αφού πάρει το δέμα από εμένα το πάει στη Θεσσαλονίκη, στην μεταφορική δηλαδή του Skroutz που προφανώς και θα έχει παράρτημα Θεσσαλονίκη. Από εκεί το δέμα θα φύγει την επόμενη ημέρα, δηλαδή έχουμε πάει ήδη στις 3 ημέρες... από την ημέρα που έγινε η παραγγελία και που σαφώς εγώ σαν κατάστημα την έχω έτοιμη αφού το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο. Το κακό μεγαλώνει καθώς τα tracking number των μεταφορικών είναι ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ. Για να πω συγκεκριμένα σε εμένα εμφανίζει 2 μεταφορικές, τον BEINOGLOU και την DIAKINISIS. Και στα 2 το ίδιο ειναι..
Επίσης ο πελάτης σε αυτά τα προϊόντα βλέπει τρελές ημερομηνίες, πχ σε προϊόν που κοιτάω τώρα αν το κάνω παραγγελία μου το βγάζει σαν πάραδοση 26 με 30/9 ... ειναι δυνατόν στην ίδια χώρα ? Στη Ρουμανία που στέλνω μέσω Skroutz πιο γρήγορα παραλαμβάνουν.

Τέλος, το μεγάλο αρνητικό σε εμένα είναι ότι οι ακυρώσεις που δέχομαι σε τέτοια προίοντα είναι αφού έχω παραδώσει το δέμα... οπότε και ακύρωηση γίνεται και το προϊόν μου πάει και έρχεται. Οπότε προσωπικά προσπαθώ να βοηθήσω την κατάσταση και πως το κάνω αυτό ? Έχω πάρει τα τηλέφωνα των 2 οδηγών που έρχονται και τους καλώ καθε μερα όταν έχω δέμα για να περάσουν έτσι ώστε να φέυγουν από εμενα σαν Express...

Και ξανά τονίζω, πως το ολο παραπάνω δεν έχει καμία επίπτωση σε στατιστικά καταστήματος οπότε όλο το αρνητικό κομμάτι πέφτει στον καταναλωτή που περιμένει το δέμα του.

Καταλαβα, οχι λειτουργουμε εντελως διαφορετικα. Πρωτον ειμαι Αθηνα ναι, δευτερον δεν περναει η μεταφορικη απο εμας αλλα παραδιδουμε εμεις το εμπορευμα στο πρακτορειο τους, και τριτον χρησιμοποιουμε διαφορετικη μεταφορικη αναλογα με τον προορισμο, οχι αυτες τυπου διακινησις ή mytrans που ειναι ολα τα σφαζω ολα τα μαχαιρωνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nzeppos είπε

Τελευταία φορά που πήρα ογκώδες αντικείμενο, κατέληξα να το παραγγείλω από γερμανικό Amazon. Μου ήρθε μέσα σε λιγότερο από βδομάδα και με λιγότερα μεταφορικά από του Skroutz.

 

40 λεπτά πριν, lector είπε

Καταλαβα, οχι λειτουργουμε εντελως διαφορετικα. Πρωτον ειμαι Αθηνα ναι, δευτερον δεν περναει η μεταφορικη απο εμας αλλα παραδιδουμε εμεις το εμπορευμα στο πρακτορειο τους, και τριτον χρησιμοποιουμε διαφορετικη μεταφορικη αναλογα με τον προορισμο, οχι αυτες τυπου διακινησις ή mytrans που ειναι ολα τα σφαζω ολα τα μαχαιρωνω.

Εγω αναφέρομαι πάντα σε παραγγελίες μέσα από το Skroutz.

Μέσα από το site μου προφανώς και εγώ δουλεύω με δικές μου μεταφορικές για ογκώδη προϊόντα που έχουν όνομα και επίθετο πχ Παπαδοπουλος κτλπ. Που σημαίνει ότι προφανώς και περνάνε καθημερινά από το κατάστημα μου όταν έχω δέμα ή καμιά φορά τα πάω και εγώ. Σε αυτές τις περιπτώσεις τα δέματα πάνε κανονικά πχ στέλνω κάτι την Δευτέρα και η Αττική την Τρίτη το αργότερο Τετάρτη το έχει.

Όταν έχει να κάνει όμως μέσα από το Skroutz εκει δεν χαρίζω τίποτα. Προφανώς και μου είπαν οι τοπικοί συνεργάτες των μεταφορικών που δουλεύουν ο Skroutz να πηγαίνω τα δέματα και προφανώς τους είπα ΟΧΙ διότι υποτίθεται ότι είναι μέσα στις υπηρεσίες που πληρώνω μέσα από την προμήθεια. Αν είναι να πηγαίνω και τα "δικά τους" δέματα ε τότε να γίνω υπάλληλος του Skroutz και στα χαρτιά. Οπότε τουλάχιστον την έχω βρει με τους οδηγούς και του καλώ καθημερινά και κάνουμε την δουλειά μας, αλλά και πάλι στα κέντρα διανομής εκεί είναι το χάος.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...