teoqq Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Σας παρακαλώ ανοίξτε ένα νήμα για σκρουτζ και καταστήματα γιατί δεν ξέρω που να γράφω τον πόνο μου. Μόλις έλαβα μια αρνητική κριτική μεσω Marketplace με αιτιολογία "όχι (απανταέι στο αν θα επέλεγε ξανά το κατάστημα) διότι η μεταφορική που επιλέγουν είναι τα ΕΛΤΑ Courier" ενώ στην ουσία ο Skroutz επιλέγει. Θα κλάψω δεν μπορώ ... 🤣🤣🤣🤣🤣 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
somt Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου τι σε εμποδιζει να στείλεις στο σκρουτζ τη σωστή παρατήρηση σου για να αφαιρέσουν την κριτική; στη θέση σου θα έκανα το πρώτο + επικοινωνία με τον πελάτη για να του εξηγησω ευγενικα πώς έχει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teoqq Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 21 λεπτά πριν, somt είπε τι σε εμποδιζει να στείλεις στο σκρουτζ τη σωστή παρατήρηση σου για να αφαιρέσουν την κριτική; στη θέση σου θα έκανα το πρώτο + επικοινωνία με τον πελάτη για να του εξηγησω ευγενικα πώς έχει Έκανα ήδη ticket στο Skroutz απλά ήθελα να το αναφέρω για να γελάσουμε λίγο με την όλη κατάσταση. Δυστυχώ επικοινωνία με τον πελάτη δεν γίνεται καθώς δεν βλέπουμε τηλέφωνα επικοινωνίας στις παραγγελίες. Όλα καλά, πάμε παρακάτω μην κουράζουμε τον κόσμο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 5 minutes ago, teoqq said: Δυστυχώ επικοινωνία με τον πελάτη δεν γίνεται καθώς δεν βλέπουμε τηλέφωνα επικοινωνίας στις παραγγελίες. Αυτό είναι καινούριο; Σε παραγγελίες μέσω Skroutz cart με έχουν πάρει στο παρελθόν 2-3 φορές τηλέφωνο από το κατάστημα, είτε για να ακυρώσω την παραγγελία (εξηγώντας πολύ ευγενικά τα πως και τα γιατί, οπότε δεν είχα πρόβλημα να το κάνω), είτε για να συζητήσουμε τυχόν αρνητικές κριτικές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pasxaliskar Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, teoqq είπε Σας παρακαλώ ανοίξτε ένα νήμα για σκρουτζ και καταστήματα γιατί δεν ξέρω που να γράφω τον πόνο μου. Μόλις έλαβα μια αρνητική κριτική μεσω Marketplace με αιτιολογία "όχι (απανταέι στο αν θα επέλεγε ξανά το κατάστημα) διότι η μεταφορική που επιλέγουν είναι τα ΕΛΤΑ Courier" ενώ στην ουσία ο Skroutz επιλέγει. Θα κλάψω δεν μπορώ ... 🤣🤣🤣🤣🤣 νομιζα τα καταστηματα επιλεγουν αλλα τελικα οι πλατφορμες ειναι ? χρησιμο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teoqq Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, nzeppos είπε Αυτό είναι καινούριο; Σε παραγγελίες μέσω Skroutz cart με έχουν πάρει στο παρελθόν 2-3 φορές τηλέφωνο από το κατάστημα, είτε για να ακυρώσω την παραγγελία (εξηγώντας πολύ ευγενικά τα πως και τα γιατί, οπότε δεν είχα πρόβλημα να το κάνω), είτε για να συζητήσουμε τυχόν αρνητικές κριτικές. Εξηγώ ακριβώς πως γίνεται αυτό: Στη διαχείρηση της παραγγελία δεν βλέπουμε πλέον κανένα τηλέφωνο επικοινωνίας. Υπάρχει όμως μια "τρυπα" σε αυτό. Όταν το κατάστημα εκτυπώνει το Voucher, τότε αναγκαστικά εκεί πάνω αναγράφεται το τηλέφωνο που βάζει ο πελάτης. Αυτό εμφανίζεται σε όλα τα Voucher ΕΚΤΟΣ από την Skroutz Last Mile. Φαντάζομαι έφαγαν αρκετό αρνητικό feedback από καταστήματα και πλέον (έχει καμια 15 ημέρες), έχουν βάλει ένα κουμπί "Επικοινωνία με τον πελάτη" το οποίο βάζεις το τηλέφωνο σου και τότε σε καλεί ο Skroutz (αυτόματα) και σε συνδέει με τον πελάτη. Όλα τα παραπάνω εμφανίζονται ΠΡΙΝ ολοκληρωθεί μια παραγγελία. Αν ολοκληρωθεί τότε παύει οποιαδήποτε δυνατότητα επικοινωνίας με τον πελάτη. ΠΧ επικοινωνία μετά από κάποια κριτική κτλπ. 38 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε νομιζα τα καταστηματα επιλεγουν αλλα τελικα οι πλατφορμες ειναι ? χρησιμο Μπορούμε να προτείνουμε κάποια αλλαγή μέσω ticket. Αλλά η επιλογή μεταφορικής γίνεται καθαρά από τον Skroutz. Η μόνη δυνατότητα αλλαγής την ίδια στιγμή είναι αν κάποιο δέμα ειναι τεράστιο να αλλαξουμε την Courier σε μεταφορική πρακτορείο για ογκώδη προϊόντα. Κάτι που προσωπικά δεν κάνω ποτέ γιατί τότε θα έχει μεγάλη καθυστέρηση ο πελάτης. Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου από teoqq 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pasxaliskar Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 5 λεπτά πριν, teoqq είπε Μπορούμε να προτείνουμε κάποια αλλαγή μέσω ticket. Αλλά η επιλογή μεταφορικής γίνεται καθαρά από τον Skroutz. Η μόνη δυνατότητα αλλαγής την ίδια στιγμή είναι αν κάποιο δέμα ειναι τεράστιο να αλλαξουμε την Courier σε μεταφορική πρακτορείο για ογκώδη προϊόντα. Κάτι που προσωπικά δεν κάνω ποτέ γιατί τότε θα έχει μεγάλη καθυστέρηση ο πελάτης. παντως εαν αργησει 1-2 μερες παραπανω ακομα και 3 η γενικα εαν φταιει η μεταφορικη σε κατι προφανως δν κανεις αρνητικη κριτική ουτε στην πλατφορμα ουτε στο καταστημα .. στα 12 χρονια που αγοραζω ονλαιν μονο, κανα 2-3 φορες φετος ειχα θεμα με μια συγκεκριμενα μεταφορικη την γενικη ταχυδρομικη της περιοχης που δν ειχανε ατομο και με ψεμματα δεν μου εφερναν καθολου τα δεματα αλλα εκανα εστειλα μειλ στα κεντρικα της γενικης .. δεν φταιει το καταστημα που αγορασα προφανως που ναξερει αυτο αλλα σε καθε περιτπωση παντα παραγγελνω μεσο σκρουτζ για να μην εχω ταλαιπωριες σε επιστροφες εγγυησεις λαθοι κλπ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Θεωρώ πως ο επιλογέας της μεταφορικής φέρει κάποια ευθύνη αν γνωρίζει πως αυτή που προτιμά προκαλεί συστηματικά παράπονα από πελάτες (πιθανώς σε συγκεκριμένες περιοχές) και παράλληλα υπάρχουν περισσότερες από μία επιλογές. Αν για παράδειγμα είμαι μαγαζί στο μέρος Χ και μετά από 3 χρόνια πωλήσεων εξακολουθώ να λαμβάνω παράπονα όταν η μία από τις 3 μεταφορικές που συνεργάζομαι συχνά καθυστερεί να παραδώσει στην ευρύτερη περιοχή Ψ, τότε κοιτάω να αλλάξω μεταφορική (αν όχι γενικώς, τουλάχιστον για αποστολές στην περιοχή Ψ). Διαφορετικά πως θα πιεστεί είτε το κατάστημα, είτε η μεταφορική να βελτιώσει τις υπηρεσίες της; Ο αδικημένος θα παραμένει ο πελάτης και δεν θα δοθεί λύση. Αυτό όμως που ομολογώ πως ούτε εγώ γνώριζα είναι ότι το Σκρουτζ είναι αυτό που επιλέγει τη μεταφορική. Άρα έχει ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης γιατί λογικά έχει και καλύτερη εικόνα της συνολικής κατάστασης των παραδόσεων. Αν είμαι το Σκρουτζ και έχω πάρει ένα σωρό αναφορές ότι η Speedfastmail Courier καθυστερεί 8/10 φορές να στείλει στην Ψίμυθο, τότε την αλλάζω με κάποια άλλη για να μην διαιωνίζω το κακό. ps: φυσικά το θέμα έχει ξεφύγει εντελώς από το Plus, αλλά εδώ που έχει φτάσει η κατάσταση πραγματικά τι άλλο να πει κάποιος για το Plus... Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου από nzeppos 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mindreader Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2 hours ago, teoqq said: Σας παρακαλώ ανοίξτε ένα νήμα για σκρουτζ και καταστήματα γιατί δεν ξέρω που να γράφω τον πόνο μου. Μόλις έλαβα μια αρνητική κριτική μεσω Marketplace με αιτιολογία "όχι (απανταέι στο αν θα επέλεγε ξανά το κατάστημα) διότι η μεταφορική που επιλέγουν είναι τα ΕΛΤΑ Courier" ενώ στην ουσία ο Skroutz επιλέγει. Θα κλάψω δεν μπορώ ... 🤣🤣🤣🤣🤣 Εμ, αυτο δεν ελεγα παραπανω; Οτι στη σελιδα του καταστηματος, πηγαινα να δω 'τροποι αποστολης'. Οταν ειναι μεσω skroutz, ειναι 'οτι κληρωσει κι οτι γουσταρει τo skroutz, και θα μαθεις με τι courier στελνεις ΑΦΟΥ παραγγειλεις'. Απιστευτο ετσι; Γιατι κι εγω, θελω να αποφυγω κατι χαμενες courier σαν τα ελτα courier, αλλα o skroutz ξερει καλυτερα, θα αποφασισει αφου βαλω παραγγελια, κι εγω θα ανοιξω την kinder εκπληξη, να δω τι κληρωσε και με τι θα μου ερθει. Ομοιως αρκετα καταστηματα δινουν και paypal επιλογη, ενω ο skroutz δεν γουσταρει ρε παιδι μου! Γι'αυτο λεω, αιντε μια ματια στο skroutz, και μετα γκουκλαρισμα για καλυτερη διαχειριση μεσω σελιδας καταστηματος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ardi21 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Διαβασα τις τρεις τελευταιες σελιδες και θελω λιγο ακομα για να πειστω οτι το Skroutz ειναι ο διαολος μεταμορφωμενος. Θα μπει στα σπιτια μας και θα παρει τα παιδια μας. Δεν ξερω απο την πλευρα των καταστηματων αλλα απο την πλευρα του καταναλωτη προσωπικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Υπαρχουν καποια πραγματα που θελουν βελτιωση αλλα παντα θα υπαρχουν. Δεν αγοραζω σχεδον ποτε εκτος καλαθιου skroutz, παρα μονο αν η διαφορα στην τιμη ειναι σεβαστη. Μονο και μονο η απολυτη ασφαλεια που σου δινει και η ευκολια της παραγγελιας ειναι τεραστια +. Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου από ardi21 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mindreader Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Ειναι κοινη αισθηση, οτι ετσι οπως τα χειριζεται το skroutz, απλως 'αδειαζει', πρωτα απο καταστηματα, φυσικα συνεπακολουθα και απο πελατες. Κακο πραγμα η αλαζονεια, πληρωνεται ακριβα. Γιατι πισω απο ολες τις 'λογικες' και με 'επιχειρηματα' αποφασεις, αυτος ο αερας του μονοπωλιου φαινεται να τους εχει παρει τα μυαλα. Η προσγειωση θα ειναι απο ομαλη, εως ανωμαλη, αλλα θα γινει. Ηδη γινεται. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 6 ώρες πριν, nek4d είπε Σοβαρη η συζητηση, με πολλα αγκαθια και πολλες αντικρουομενες αποψεις. Ξεφευγει ομως απο το θεμα του νηματος εδω που εχει τιτλο 'skroutz plus' και αφορα την συνδρομη για τους καταναλωτες. Εχει γινει θεμα skroutz vs καταστηματα/επιχειρησεις. Με κινδυνο σε λιγο να μπουν και πολιτικα επιχειρηματα, του τυπου καπιταλισμος και εκφυλισμος της Δυτικης αγορας, κλπ κλπ ερχονται και αυτα. Μηπως να ξεκινησει αλλο νημα με θεμα πχ "Skoutz και καταστηματα" για να καθαρισει λιγο εδω η συζητηση? Απλώς μπορεί να μετονομαστεί σε skroutz megathread και να καλύπτει τα πάντα. Νομίζω δύο θέματα για skroutz είναι too much. 21 λεπτά πριν, ardi21 είπε Διαβασα τις τρεις τελευταιες σελιδες και θελω λιγο ακομα για να πειστω οτι το Skroutz ειναι ο διαολος μεταμορφωμενος. Θα μπει στα σπιτια μας και θα παρει τα παιδια μας. Δεν ξερω απο την πλευρα των καταστηματων αλλα απο την πλευρα του καταναλωτη προσωπικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Υπαρχουν καποια πραγματα που θελουν βελτιωση αλλα παντα θα υπαρχουν. Δεν αγοραζω σχεδον ποτε εκτος καλαθιου skroutz, παρα μονο αν η διαφορα στην τιμη ειναι σεβαστη. Μονο και μονο η απολυτη ασφαλεια που σου δινει και η ευκολια της παραγγελιας ειναι τεραστια +. Φαντάζομαι αν σου ζητήσω να υποδείξεις το που ακριβώς μιλάνε στις τελευταίες σελίδες για δαιμόνια θα μπορέσεις να το κάνεις; Πιστεύω ότι γενικά δεν διάβασες τίποτα και αυτό φαίνεται εκεί που λες "αλλά από την πλευρά του καταναλωτή ...." που μας λες ότι είσαι παρτάκιας χωρίς να μας λες ότι είσαι παρτάκιας. Τώρα κάπου εκεί έξω υπάρχουν κάτι περίεργοι καταναλωτές που σκέπτονται ότι την ληστρική προμήθεια του skroutz ( το 10%+) όπου έχει αναφερθεί στις τελευταίες σελίδες (που υποτίθεται ότι διάβασες) θα μεταφερθεί στην τσέπη τους. Μην τους δίνεις όμως σημασία, όπως πολύ καλά κάνεις γιατί αυτοί είναι περίεργοι 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lector Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 3 ώρες πριν, teoqq είπε Φαντάζομαι έφαγαν αρκετό αρνητικό feedback από καταστήματα και πλέον (έχει καμια 15 ημέρες), έχουν βάλει ένα κουμπί "Επικοινωνία με τον πελάτη" το οποίο βάζεις το τηλέφωνο σου και τότε σε καλεί ο Skroutz (αυτόματα) και σε συνδέει με τον πελάτη. Κατα τη διαρκεια αυτης της διαδικασιας δε μπορεις να πεις στον πελατη "αφηστε μου ενα ονομα και ενα τηλεφωνο να σας καλεσουμε σε λιγο" ή κατι τετοιο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teoqq Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, lector είπε Κατα τη διαρκεια αυτης της διαδικασιας δε μπορεις να πεις στον πελατη "αφηστε μου ενα ονομα και ενα τηλεφωνο να σας καλεσουμε σε λιγο" ή κατι τετοιο; Προφανώς και ζητάω το τηλέφωνο. Γενικα η διαδικασία που σου δίνει τη δυνατότητα ο Σκρουτζ να επικοινωνήσει με τον πελάτη μέσω αυτού είναι 1) Πριν να παραδοθεί το δέμα στην Courier και όπως γράφει ο Σκρουτζ "Αν θέλετε να προτείνετε εναλλακτικό προϊόν ή να παρέχετε κάποια ενημέρωση" 2)Αν ο πελάτης ανοίξει πάλι την παραγγελία σε περίπτωση επιστροφής ελλατωματικού προϊόντος κτλπ. Απλά το (1) έγινε περίπου πριν κανά 10μερο, δεν υπήρχε μέχρι τότε. Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου από teoqq Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Witcher1st Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου Όντως αυτό είναι καινούριο, πλέον δεν μπορείς να ακυρώσεις και παραγγελία αν έχει γίνει λάθος, ενώ παλαιότερα πήγαινα από το μαγαζί και το κανονιζα. Προχθές που πήρα στο κατάστημα μου είπαν ότι απλά βλέπουν το όνομα μου, ούτε τι έχω παραγγείλει, ούτε άλλες πληροφορίες. Και αυτό με το skroutz hub τι φάση; Μαζεύει απόθεμα σε δίκη του αποθηκη με προϊόντα που έχουν αρκετές πωλήσεις; Σε λίγο θα γίνει amazon κανονικό. Θα είναι το τέλος των υπολοίπων καταστημάτων; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα