Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

39 minutes ago, manolis940 said:

Σίγουρα κάποιος θα υπάρχει εκεί έξω που ζηλεύει τον δικό σου ελεύθερο χρόνο για να σχολιάζεις τον ελεύθερο χρόνο των άλλων.

και ποιός σου είπε πως το κάνω στον ελεύθερό μου χρόνο...?
:cool:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ακυρώστε γιατί είναι ολοφάνερος ο σκοπός τους να ωθήσουν τον ανυποψίαστο κοσμάκη σε "αυτόματες ανανεώσεις", ειδικά των ανθρώπων που έκαναν αυτή την τελευταία του Αυγούστου που έδινε και κάτι πόντους ως αντάλλαγμα / τυράκι στη φάκα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, PSYHAS said:

Ακύρωση συνδρομής skroutz plus, πλέον μόνο με επικοινωνία με το customer care και οχι κατευθείαν μέσα απο την εφαρμογή/ιστοσελιδα! Μάλιστα... 

Δεν θυμάμαι να είχε κουμπί ακύρωσης συνδρομής. Νομίζω είχε μόνο κουμπί ακύρωσης αυτόματης ανανέωσης το οποίο υπάρχει ακόμη

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακύρωση αυτόματης ανανέωσης κι εδώ. Προσπάθησε να τραβήξει τα λεφτά 2 βδομάδες πριν τη λήξη της συνδρομής αλλά έφαγε άκυρο. 

Πιστεύω κάποια στιγμή θα ξαναμπώ στο Plus αλλά το πότε θα το δούμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΠΑΝΤΑ να κλεινετε αυτοματη ανανεωση μολις κανετε συνδρομη γιατι την εχουν αυτοματα ενεργη και οχι τιποτα αλλο αν περιμενετε να την κοψετε στη ληξη λογικα θα σας εχουν χρεωσει. Μεχρι 2 βδομαδες πριν τη ληξη λενε οτι ανανεωνουν οποτε μεγαλη προσοχη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη βαζετε καρτα και δεν μπορουν να χρεωσουν τιποτα

Στις 28/8/2024 στις 2:10 ΜΜ, teot είπε

Δεν είναι μόνο για το Plus....  αφορά όλο το Σκρούτζ....

Ποιο σατανικό μυαλό στο Σκρούτζ σκέφτηκε οι υπόλοιποι κατασκευαστές να μην εμφανίζονται αλφαβητικά (όπως εμφανίζονταν μέχρι πριν λίγο καιρό και όπως ειναι το λογικό)  αλλά ανακατεμένοι και χωρίς καμία (εμφανή) λογική και σε τι αποσκοπεί αυτό;

 

 

 

Πousti@........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, ringboy είπε

Μη βαζετε καρτα και δεν μπορουν να χρεωσουν τιποτα

Πousti@........

Το γνωρίζω... η καρτα αφαιρέθηκε πέρυσι τον Σεπτέμβρη, μόλις πληρώθηκε η  συνδρομή (γενικά δεν θέλω να υπάρχει αποθηκευμένη καρτα μου πουθενά  και το τηρώ αυστηρά) .... και επειδή σε λιγότερες απο 10 μέρες λήγει και προφανώς δεν βρίσκει κάρτα να  τραβήξει την ανανέωση... μ εχουν πρήξει στα μηνύματα " Τα δωρεάν μεταφορικά τελειώνουν κλπ κλπ"

Επεξ/σία από teot
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Arkin είπε

ΠΑΝΤΑ να κλεινετε αυτοματη ανανεωση μολις κανετε συνδρομη γιατι την εχουν αυτοματα ενεργη και οχι τιποτα αλλο αν περιμενετε να την κοψετε στη ληξη λογικα θα σας εχουν χρεωσει. Μεχρι 2 βδομαδες πριν τη ληξη λενε οτι ανανεωνουν οποτε μεγαλη προσοχη. 

Και αυτο ειναι νομιμο απο την στιγμη που το αναφερουν και δεν μπορει να γινει τιποτα, σωστα;
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, safridia είπε

Και αυτο ειναι νομιμο απο την στιγμη που το αναφερουν και δεν μπορει να γινει τιποτα, σωστα;
 

Χωρίς να είμαι νομικός, δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος νόμος σχετικά τα subscription που να μην επιτρέπει στον πάροχο αυτών να σε χρεώσει νωρίτερα γι αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Χωρίς να είμαι νομικός, δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος νόμος σχετικά τα subscription που να μην επιτρέπει στον πάροχο αυτών να σε χρεώσει νωρίτερα γι αυτά.

 

Η εξυπηρέτηση πελατών, σε περίπτωση που μπει κάποιος σε διαδικασία ΑΚΥΡΩΣΗΣ της αυτόματης ανανέωσης, δίνει τη λύση εντός 2-3 ημερών. Τουλάχιστον αυτό συνέβαινε μέχρι και πριν κανά εξάμηνο, δεν γνωρίζω τώρα αν "δυσκόλεψε" κι αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/8/2024 στις 2:10 ΜΜ, teot είπε

Δεν είναι μόνο για το Plus....  αφορά όλο το Σκρούτζ....

Ποιο σατανικό μυαλό στο Σκρούτζ σκέφτηκε οι υπόλοιποι κατασκευαστές να μην εμφανίζονται αλφαβητικά (όπως εμφανίζονταν μέχρι πριν λίγο καιρό και όπως ειναι το λογικό)  αλλά ανακατεμένοι και χωρίς καμία (εμφανή) λογική και σε τι αποσκοπεί αυτό;

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2024-08-28 133539.jpg

 

Γιατί μόνο τυχαίο και χωρίς σκοπιμότητα δεν είναι ... κάποιος το σκέφτηκε και πιθανόν πήρε και το σχετικό μπόνους.....

Έψαχνα χθες ένα σκεύασμα και μέχρι να εντοπίσω τον κατασκευαστή ανεβοκατέβηκα 3 φορές την λίστα .... και είναι και μεγάλη....

Το έχω παρατηρήσει κι εγώ εδώ και κάποιο διάστημα, όπως έχω παρατηρήσει και το να έχω προϊόντα από κάποιο κατάστημα στο καλάθι μου, να έχω πάει να αναζητήσω επιπλέον προϊόντα από το ίδιο κατάστημα αλλά να μην μου τα εμφανίζει.  Κλίκαρα στη συνέχεια στα υποτίθεται φίλτρα στα αριστερά της οθόνης και ως δια μαγείας εμφανίστηκαν κάτι εκατοντάδες προϊόντα που δεν έβλεπα πριν, κι αυτά μέσα σε μια συγκεκριμένη κατηγορία.  Ένας αχαταρμάς, κάποια ανοσία ετοιμάζουν πάλι!

Στις 28/8/2024 στις 4:58 ΜΜ, PSYHAS είπε

Ακύρωση συνδρομής skroutz plus, πλέον μόνο με επικοινωνία με το customer care και οχι κατευθείαν μέσα απο την εφαρμογή/ιστοσελιδα! Μάλιστα... 

Κι όμως, υπάρχει.  Πηγαίνοντας στο πεδίο Skroutz Plus....

image.png.dd7bd98a1959541eda66169e89a954ac.png

Κλικάρεις στην διαχείριση συνδρομής και στη συνέχεια...

image.png.cb3fe6eeade476c91b1b57abfa334c11.png

 

Κλικάρεις στην "Ακύρωση Συνδρομής" και είσαι έτοιμος.

 

Στις 28/8/2024 στις 5:10 ΜΜ, WebDevGr είπε

Δεν θυμάμαι να είχε κουμπί ακύρωσης συνδρομής. Νομίζω είχε μόνο κουμπί ακύρωσης αυτόματης ανανέωσης το οποίο υπάρχει ακόμη

Αυτό ίσχυε παλιότερα, εδώ και 1,5-2 χρόνια περίπου (αν δεν κάνω λάθος, επειδή περνάει ο καιρός) έχει αντικατασταθεί η ακύρωση της αυτόματης ανανέωσης με την ακύρωση της συνδρομής όπου ακυρώνεις σήμερα αλλά ακυρώνεται στη λήξη της συνδρομής σου επίσημα.

Επεξ/σία από CakeNet
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, CakeNet είπε

Κι όμως, υπάρχει.  Πηγαίνοντας στο πεδίο Skroutz Plus....

image.png.dd7bd98a1959541eda66169e89a954ac.png

Κλικάρεις στην διαχείριση συνδρομής και στη συνέχεια...

image.png.cb3fe6eeade476c91b1b57abfa334c11.png

 

Κλικάρεις στην "Ακύρωση Συνδρομής" και είσαι έτοιμος.

Το εχω ξαναγραψει οτι παιζει να ειναι η μοναδικη ακυρωση συνδρομης η οποια δεν ειναι καθολου εμφανης (πχ καποιο πλαισιο στο "ακυρωση συνδρομης")

Για παραδειγμα, σε αλλα μερη της σελιδας μια χαρα τα κουμπακια φαινονται...

Spoiler

image.png.25379453a5881d6a1f03d3e0c3e4e983.pngimage.png.a377913ce4b008f64076dd2d1f2466cc.pngimage.png.e3ff81ba7ee772f042ee86ed2caa439a.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή άλλαξαν το λεκτικό δεν σημαίνει ότι άλλαξε η λειτουργία.

Μπορεί να λέει ακύρωση συνδρομής αλλά ουσιαστικά είναι ακύρωση αυτόματης ανανέωσης.

Ακύρωση συνδρομής είναι η διακοπή της συνδρομής την ίδια μέρα και επιστροφή του υπολοίπου της συνδρομής μέχρι την λήξη της. 

Όπως επίσης όταν ανανεωθεί αυτόματα χωρίς να το θέλεις και θέλεις να κάνεις ακύρωση της συνδρομής και επιστροφή των χρημάτων.

Αυτό γίνεται μόνο με email στο support. Ποτέ δεν υπήρχε τέτοιο κουμπί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...