Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

κατι συμβαινει με τους διανομεις skroutz last mile. Ειναι η τριτη συνεχομενη παραγγελια που τα εχουν κανει μανταρα, ενω δεν μπορεις με τιποτα να επικοινωνησεις μαζι τους. Ειπα να δοκιμασω κι εγω την "προσφορα" για 1 μηνα με το κουπονι, αλλα η αναξιοπιστια της μεταφορικης γινεται ολο και πιο προβληματικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, PSYHAS είπε

κατι συμβαινει με τους διανομεις skroutz last mile. Ειναι η τριτη συνεχομενη παραγγελια που τα εχουν κανει μανταρα, ενω δεν μπορεις με τιποτα να επικοινωνησεις μαζι τους. Ειπα να δοκιμασω κι εγω την "προσφορα" για 1 μηνα με το κουπονι, αλλα η αναξιοπιστια της μεταφορικης γινεται ολο και πιο προβληματικη

Πάνω σε αυτό αν και άσχετο, πριν 4-5 μήνες μου είχε κάνει εντύπωση όταν μου είχαν στείλει ένα mail και είχαν επικοινωνήσει τηλεφωνικώς μαζί μου από την μεταφορική Skroutz Last Mile σχετικά για πρόταση συνεργασίας εκτός Skroutz(!!!). Η αλήθεια ειναι ότι δεν απάντησα ποτέ ούτε στο mail ούτε μετά τους πήρα τηλέφωνο γιατί δεν θέλω να τους δώσω άλλη δουλειά. Ας πάρει και κανένας άλλος!! Δεν μας ενόχλησαν ξανά. Πάντως αν πάνε να κάνουν όλα τα δέματά τους μόνο με SLM όπως πχ το Shopflix που ειναι μόνο με Courier Center τότε κλάφτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Ανεκτίμητη η ησυχία του unsubscribe.😎

Ετσι ημουν απλα με το μηνα που πηρα αρχισαν παλι καθημερινα. Θα φυγει unsub προφανως οταν ληξει κατα τις 25. Τους ποναει παντως χειροτεροι απο temu που θελει πολυ δουλεια για να φτασεις σε τετοια καταντια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σας,

Επειδή σε παλιότερα post μιλούσαμε για την επικοινωνία-εξυπηρέτηση, μοιράζομαι μαζί σας ακριβώς τις οδηγίες που μόλις μας έστειλαν σαν ανακοίνωση στα καταστήματα στο διαχειριστικό για να βοηθήσουμε κάποιους που ψάχνουν. Τώρα το κατά πόσο θα είναι άμεσα από το σκρουτζ δεν το γνωρίζω. Το link στην ουσία είναι αυτό -> https://www.skroutz.gr/contact-us

Αγαπητοί συνεργάτες,

Στο πλαίσιο της απευθείας επικοινωνίας που έχετε με τους καταναλωτές μέσα από τη σελίδα “Tickets από πελάτες” του Χώρου Συνεργατών, θα θέλαμε να υπογραμμίσουμε ότι σε περιπτώσεις που λαμβάνετε αίτημα του καταναλωτή για απευθείας επικοινωνία με το Skroutz σχετικά με την παραγγελία τους, προτείνεται για την αμεσότερη και βέλτιστη εξυπηρέτησή τους να μην κοινοποιείτε το τηλέφωνο εξυπηρέτησης συνεργατών αλλά να ακολουθείτε τις εξής ενέργειες:

1. Κατευθύνετε τους πελάτες στη σελίδα “Βοήθεια με την παραγγελία μου. Πιο συγκεκριμένα, μπορείτε να τους ενημερώνετε απαντώντας πως “Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με το Customer Care του Skroutz πατώντας στη σελίδα “Βοήθεια με την παραγγελία μου” για να σας εξυπηρετήσουν με το ζήτημα που έχει προκύψει

2. Σε διαφορετική περίπτωση, ανοίξτε ένα ticket από την παραγγελία ώστε να αναλάβουμε εμείς απευθείας την επικοινωνία μαζί τους

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας,

Η ομάδα του Skroutz.

Επεξ/σία από teoqq
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/7/2024 στις 4:57 ΜΜ, razkal είπε

εχει κανείς θεμα με τις ειδοποιησεις τιμων τις τελευταιες μερες?

λαμβανω 1-2 ειδοποιησεις σε 2 μερες ενω οι τιμες εχουν πεσει σε αρκετα αγαπημενα (τα ελεγχω manually).

 

Κι εγώ το παρατήρησα αυτό τώρα τελευταία και είναι κι αυτό κάτι που με ενοχλεί! Ελπίζω να είναι απλά κάποιο τεχνικό σφάλμα και να μην είναι κι αυτό στα πλαίσια της αλλαγής της πολιτικής τους.  Βλέπεις δηλαδή να φεύγουν ένα ένα όλο και περισσότερα από τα προνόμια τους, σαφώς και με ενοχλεί και είναι κάτι που δεν βλέπω να σχολιάστηκε παρακάτω!

Στις 28/7/2024 στις 9:55 ΠΜ, achilles_g_ είπε

Δοκιμάζοντας και τρώγοντας πατάτα και από bestprice που σφυρίζει αδιάφορα στην στραβή και από shopflix (άλλο παραγγέλνεις άλλο έρχεται και τρέχεις μετά), το skroutz  είναι έτη φωτός σε εξυπηρέτηση (και το ξέρουν).

Ναι, είναι η αλήθεια και το γνωρίζουμε όλοι ότι το Skroutz είναι το νούμερο 1 Marketplace στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή και όλοι οι υπόλοιποι ακολουθούν με διαφορά.  Το θέμα είναι ότι το Skroutz γίνεται όλο και χειρότερο σε αυτό τον τομέα και αντί να το πλησιάσουν οι υπόλοιποι τους πλησιάζει το ίδιο!

Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που πρέπει να είμαστε συνειδητοί αγοραστές, να μάθουμε λοιπόν να διαφωνούμε και να κατευθύνουμε τα πράγματα στο να γίνουν καλύτερα για εμάς (και να κερδίζουν φυσικά και οι ίδιοι!).  Εμένα με ενοχλούν όσοι τα δέχονται όλα αμάσητα και αδιαμαρτύρητα με την δικαιολογία ότι όλοι οι υπόλοιποι είναι χειρότεροι,  θα πρέπει να επιδιώκουμε επιτέλους καλύτερες υπηρεσίες και τιμές!  Το αγαπάμε το Skroutz αλλά ας μας αγαπήσει κάπως κι εκείνο ξανά!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, mindreader είπε

Εκαναν καμια συμφωνια;

Καιρό τώρα λογικά, καθώς το Best Price έχει φίλτρο για καταστήματα μόνο με Box.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μονο εγώ βλεπω οτι το skroutz πάει τρενο προσθέτοντας συνεχώς νέες ιδέες, οπως ζωντανή κοινότητα με shorts για προιοντα, marketplace για μεταχειρισμένα, λανσαρε skroutz box κα; δεν είναι απλα "βρες τη χαμηλότερη τιμή"

εγώ το βλεπω οτι δινω 25 για να συνεχίσουν να το αναπτύσσουν + κερδίζω τα μεταφορικα + ειδικές τιμες που κανουν κατα καιρούς σε σκρουτζ μέλη (τελευταιο iphone πχ 50 κάτω απο τον φτηνότερο οπουδήποτε) + skroutz καλαθι με ευκολες αλλαγές/επιστροφές/επιστροφές χρημάτων + skroutz box. Δηλαδη τα 25 τα εχω πάρει πολλαπλά πισω.

μη πω για τα tbi -10€ που έπαιξε πριν λιγες μερες και το έκανα abuse με 30άρια και πλήρωνα 20

Επεξ/σία από somt
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, somt είπε

μονο εγώ βλεπω οτι το skroutz πάει τρενο προσθέτοντας συνεχώς νέες ιδέες, οπως ζωντανή κοινότητα με shorts για προιοντα, marketplace για μεταχειρισμένα, λανσαρε skroutz box κα; δεν είναι απλα "βρες τη χαμηλότερη τιμή"

εγώ το βλεπω οτι δινω 25 για να συνεχίσουν να το αναπτύσσουν + κερδίζω τα μεταφορικα + ειδικές τιμες που κανουν κατα καιρούς σε σκρουτζ μέλη (τελευταιο iphone πχ 50 κάτω απο τον φτηνότερο οπουδήποτε) + skroutz καλαθι με ευκολες αλλαγές/επιστροφές/επιστροφές χρημάτων + skroutz box. Δηλαδη τα 25 τα εχω πάρει πολλαπλά πισω.

μη πω για τα tbi -10€ που έπαιξε πριν λιγες μερες και το έκανα abuse με 30άρια και πλήρωνα 20

shorts που στοχεύουν σε πεντάχρονα, μεταφορικά μετά τα 25€ και αν το δέμα είναι ογκομετρικά κάτω από 5kg και αν η ογκομέτρηση του skroutz δεν δείχνει ότι να ναι. Οπότε ναι, μόνο εσύ το βλέπεις. Αλλά αν σ' αρέσει η δική μας γνώμη περισσεύει.

Επεξ/σία από manolis940
  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...