teoqq Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2 ώρες πριν, IcemanGr71 είπε Δεν μου έχει τύχει αυτό. Πρώτη φορά το βλέπω. Είναι καιρό τώρα να μπορείς από κατάστημα να στείλεις σε skroutz locker με χρέωση? Αυτό που αναφέρει ο φίλος εδώ είναι μέσα από το τη σελίδα του καταστήματος. Ενώ το από κάτω ακριβώς που αναφέρει ο @Artman13 είναι από τη σελίδα του Skroutz. Γέλασα πραγματικά εδώ γιατί ακόμα και σε δικό τους point το κατάστημα δινει ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ λύση από ότι ο ίδιος ο Skroutz. Γενικά μην αρπάζεστε, ο καθένας εδώ μέσα θελω να πιστευω οτι γραφει την εμπειρία του ή τις γνώσεις που ο αλλος μπορει να μην εχει για καλό σκοπό. Εγώ ότι έχω γράψει τα γράφω από την πλευρά του καταστήματος για να βοηθησω και να ενημερωσω πως δουλευει το πραμα. Τι κερδος να εχω να καθομαι να γραφω οτι "μαγκες μου η Express παραδοση που βλεπετε, δεν ισχύει γιατί εγώ μπορεί να το έχω ετοιμο το δέμα αλλα η μεταφορική περνάει 1 φορά την ημέρα!" Αυτό δεν ειναι κραξιμο, ειναι μια πραγματικότητα που προσωπικα οπως ενημερώνω μέσα από τη σελίδα μου σωστά τη διαθεσιμότητα κτλπ, ετσι πρεπει να την κανει και ο Skroutz .. κατι που δεν κανει γι αυτο και γραφω σε threads κτλπ. Όποιος θελει οποιαδήποτε απορία σχετικά με το πως λειτουργει ενα καταστημα εκει μεσα, ευχαρίστως να του την λύσω 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dazed&confused Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 3 ώρες πριν, Artman13 είπε 2 χρόνια τώρα αν και το αναφέρει skroutz point σε εμένα και έχει χρέωση 3 €.... Αν έγινε και το skroutz plus "σε όποια τιμή πιάσεις τον πελάτη" με βλέπω να μην ανανεώνω. Σε μια πρόσφατη παραγγελία μου, είχε χρέωση 2 ευρώ για skroutz point και 3 για αποστολή. Χωρίς πλάς. Στην τύχη τα βάζουν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Artman13 Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 1 ώρα πριν, dazed&confused είπε Σε μια πρόσφατη παραγγελία μου, είχε χρέωση 2 ευρώ για skroutz point και 3 για αποστολή. Χωρίς πλάς. Στην τύχη τα βάζουν; τις Τετάρτες έχει αυτές τις χρεώσεις αλλά έτσι ακυρώνουν και το νόημα του να έχεις plus. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
polaki Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 5 hours ago, IcemanGr71 said: Δεν μου έχει τύχει αυτό. Πρώτη φορά το βλέπω. Είναι καιρό τώρα να μπορείς από κατάστημα να στείλεις σε skroutz locker με χρέωση? Ναι έχει σίγουρα 5 μήνες που το ξέρω εγώ. 16 hours ago, manolis940 said: Εσύ κάνεις κάτι...... Οι άλλοι γιατί πρέπει να σας ακολουθήσουν κ. Πολάκη επειδή εσείς το κάνετε; Οι περισσότεροι δεν σταματήσαμε να παραγγέλνουμε απ' το Skroutz επειδή είμαστε κατά κάποιο τρόπο κομπλεξικοί αλλά επειδή σταμάτησε να είναι πιο φθηνή επιλογή. Αν για κάποιον με τον οποιοδήποτε τρόπο παραμένει ο skroutz η φθηνότερη επιλογή γιατί να μην το επιλέξει και φυσικά γιατί να μην μοιραστεί μαζί μας την εμπειρία του; Τo beef δεν είναι για τις φθηνές επιλογές ή όχι. Δε σας βλέπω να έχετε φτιάξει ολόκληρο thread για το πόσο ακριβός είναι ο Κότσος, το Πλαίσιο και η iStorm. To beef σας είναι γιατί σας άλλαξαν μονομερώς το Skroutz Plus, δηλαδή τα προνόμια που πρόσφερε. Ναι ή όχι? Και μιλάω για τον καταναλωτή τώρα, δε βάζω τους καταστηματάρχες στην εξίσωση που είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Αν το πρόβλημα το δικό σου (μιας και εσύ απάντησες) είναι ότι ο Σκρουτζ σου φαίνεται πιο ακριβός απ'το να τα ψάχνεις όλα γύρω γύρω, και αφού με ώριμη σκέψη αναλαμβάνεις και την ευθύνη της επικοινωνίας με το κάθε ξεχασμένο απτον αλλάχ κατάστημα στην κολοπετινίτσα που σου δίνει τα airpods 10€ πιο φθηνά από το Skroutz και 20€ πιο φθηνά από τα "high street retail" μαγαζιά, by all means που λέμε και στο χωριό μου πάρτο από εκεί. Επειδή προσωπικά έχω ΦΤΥΣΕΙ ΑΙΜΑ σε περιπτώσεις DOA ή οποιουδήποτε προβλήματος εντός εγγύησης με τα μαγαζάκια αυτά, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ και χωρίς να θέλω να επιβάλλω κάτι σε κάποιον άλλον επιλέγω αποκλειστικά και μόνο είτε τις μεγάλες αλυσίδες για τα μεγάλα και βαριά προϊόντα φάση "λευκές συσκευές", τηλεοράσεις κλπ, ή το Skroutz για τα μικρά (max φάση κινητό, laptop κλπ δηλαδή) γιατί σε μένα έχει σταθεί σπαθί και έχει αντικαταστήσει το συντομότερο δυνατόν τις προβληματικές περιπτώσεις. Α, και χωρίς να πληρώσω ΕΓΩ τα μεταφορικά για να στείλω να το ελέγξει το τζιμάνι του καταστήματος της Κομοτηνής, για να μου πει μετά από 3 εβδομάδες ότι το έστειλαν στον εισαγωγέα και θαααααααααααααα ενημερωθώ για την εξέλιξη... Κάτι desktop κάτι drone κάτι οθόνες, αποκλειστικά και μόνο Κότσο/Public/Πλαίσιο και ας τα πληρώσω ακριβότερα. Γιατί? Γιατί τα φορτώνω στο αμάξι, τους τα αφήνω εκεί και τους λεώ φτιάξτε το και πάρτε με τηλ να παραλάβω. Είναι τόσο απλό. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alexaras1991 Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου Εμένα με υπερκάλυψε το σκρουτζ και θα συνεχίζω να είμαι συνδρομητής κι ας είναι πιο ακριβό. Σε περίπτωση που γίνει η στραβή, το να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο με 0 στρες είναι απλά ανεκτίμητο. Αν θέλετε να συνεχίζεται να ψωνίζετε από πχ perishop μόνο και μόνο για να γλιτώνετε μερικά ψωροευρώ. Μετά τρέχα γύρευε με τηλέφωνα, βρισίδια, καθυστερήσεις, χωρίς την εγγύηση ότι θα πάρετε πίσω τα χρήματα σας κτλ είναι δικαίωμα σας. 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teoqq Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου Ο Σκρουτζ εχει αρκετα θετικα γι αυτον που αγοραζει στα τυφλα δηλαδή για το μεγαλύτερο ποσοστο στην Ελλάδα. Γι αυτον που θα κανει 2-3 αναζητησεις και θα διαβασει κατι παραπανω, θα επωφεληθεί 100% στην τσέπη του. Απο εκει και περα για θεματα ασφαλείας και εξυπηρέτησης είναι να μην σου τύχει. Το μόνο που θα πω σαν λεπτομέρεια στους φίλους (το ειχα πει και λιγο πιο πριν) ότι η επιστροφή πλεν εδω και 1 μήνα έχει αλλάξει καθώς πλέον περνάει από τα καταστήματα. Δηλαδή μεχρι τον Μάιο πελάτης εκανε παραγγελία, ανοιγε το προίόν, το έπαιζε 2 βδομάδες και χαλούσε ? Εκανε αιτημα στο σκρουτζ, το εβαζε σε μια σακουλα μασούτη, ερχοταν η μεταφορικη του Σκρουτζ ΔΩΡΕΑΝ, το εστελνε πισω στο καταστημα και επάιρνε τα λεφτα του πισω. ΔΕΝ ρωτουσε κανεις το καταστημα άρα και 0 χρόνος αναμονής. ΠΛΕΟΝ, ο πελατης ανοιγει, δεν δουλευει ? Κανει αιτημα επιστροφης και ο Σκρουτζ πλεον στελνει τικετ-αιτημα στο καταστημα. Μας ανοιγει επικοινωνια με τον πελατη μεσω τικετ και εκει ΑΝ θελει το καταστημα στην κολοπετινιτσα που αναφερει και ο φιλος παταει αποδοχη και τοτε το στελνει πισω παλι ΔΩΡΕΑΝ. Άρα πλεον ο πελατης περιμενει το καταστημα που ο σκρουτζ μας δινει δικαιωμα απαντησης 7 ημερών, οπότε αν το καταστημα ειναι λαλακας τότε είτε μέσα απο το Σκρουτζ ειτε εξω ειναι το ιδιο. Στο μονο που συνεχιζει και γινεται αυτοματα χωρις καθυστερησεις κτλπ ειναι σε επιστροφη λογω υπαναχώρησης 14 ημερων. Εκει ο Σκρουτζ δεν μας ρωταει καν και καλα κανει αφου δεν εχει ανοιχτει τιποτα. 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου Κανεις δεν ειναι με το skroutz και κανεις δεν ειναι εναντιον του. Καταναλωτες ειμαστε πελατες και κοιταμε την τσεπη μας και μονο τιποτα παραπανω τιποτα παρακατω. Αν δω κατι που μπορω να γλιτωσω 10-20 ευρω θα το κανω αν δω οτι δεν με συμφερει πια δεν θα το κανω και θα παω αλλου. Ουτε αντιπαραθεσεις μεταξυ μελων χρειαζονται ουτε τιποτα. Ολοι την τσεπη μας κοιταμε οπως εφυγα απο το Μαρτιο και δεν ξανα εκανα παραγγελια ετσι και μολις ειδα οτι μπορω να επωφεληθω το εκανα. Και θα κραξω για τις πιο κακες υπηρεσιες που εχει χρονο με το χρονο και θα πω αυτο χθες που με πληρωσε για να κανω skroutz για 1 μηνα. Εφοσον ολοι ειμαστε καταναλωτες εδω μεσα δεν νομιζω οτι χρειαζονται αντιπαραθεσεις. Συζητησεις σε κοσμιο επιπεδο ναι αλλα οχι μπηχτες μιας και δεν προσφερουν τιποτα απολυτως. 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NiKoSmile Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Με το skroutz plus μέχρι στιγμής είμαι γενικά ικανοποιημένος. Ατυχίες συμβαίνουν παντού. Τελευταία ήρθε ένα ελαττωματικό προϊόν (τρόφιμο) μεγάλη συσκευασία και δεν μπορούσα να το επιστρέψω γιατί το είχα ανοίξει! Στα τρόφιμα υπάρχει πρόβλημα. Αν έχουν οργανοληπτικά ελαττώματα γεύσης δεν μπορούν να επιστραφούν στο κατάστημα. Μπορούν βέβαια να γίνουν καταγγελίες για το κατάστημα που πασάρει ελαττωματικά τρόφιμα αλλά είναι πιο περίπλοκο. Από τη στιγμή που αγόρασα μέσω skroutz θα ήθελα το skroutz να βρει την άκρη. Οι αξιολογήσεις θέλουν προσοχή γιατί μπορεί να είναι ότι νάνε. Πλέον το σκέφτομαι αν θα ανανεώσω τη συνδρομή για ένα χρόνο. Κατά τα άλλα το επόμενο που περιμένουμε είναι να μπει στο χρηματιστήριο και να γίνουμε μικρομέτοχοι γιατί πιστεύω ότι στο χρηματιστηριακό ταμπλό θα πάει καλά. Επεξ/σία 26 Ιουλίου από NiKoSmile Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
satsok2 Δημοσ. 27 Ιουλίου Share Δημοσ. 27 Ιουλίου Μια που έγινε λόγος για αξιολογήσεις. Η πρώτη αιτία που το σκρουτζ είναι άθλιο, είναι το κομμάτι των αξιολογησεων. Εκεί που σου ζητούσαν 800 διορθώσεις για μια κακή κριτική, μέχρι να βαρεθείς και να τα παρατήσεις. Να μην την υποβάλεις. Μετά ήρθε η κοροϊδία των μεταφορικών (πχ 6 φακελάκια μαγιάς με ιδια μεταφορικά με 6 πεντάκιλους αλτήρες γυμναστικής). Φυσικά με όλο αυξανόμενο όριο για δωρεάν μεταφορικά. Bestprice ως μηχανή αναζήτησης και Box now. Ποτέ πια συνδρομές στο σκρουτζ. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 27 Ιουλίου Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 17 ώρες πριν, polaki είπε Ναι έχει σίγουρα 5 μήνες που το ξέρω εγώ. Τo beef δεν είναι για τις φθηνές επιλογές ή όχι. Δε σας βλέπω να έχετε φτιάξει ολόκληρο thread για το πόσο ακριβός είναι ο Κότσος, το Πλαίσιο και η iStorm. To beef σας είναι γιατί σας άλλαξαν μονομερώς το Skroutz Plus, δηλαδή τα προνόμια που πρόσφερε. Ναι ή όχι? Και μιλάω για τον καταναλωτή τώρα, δε βάζω τους καταστηματάρχες στην εξίσωση που είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Αν το πρόβλημα το δικό σου (μιας και εσύ απάντησες) είναι ότι ο Σκρουτζ σου φαίνεται πιο ακριβός απ'το να τα ψάχνεις όλα γύρω γύρω, και αφού με ώριμη σκέψη αναλαμβάνεις και την ευθύνη της επικοινωνίας με το κάθε ξεχασμένο απτον αλλάχ κατάστημα στην κολοπετινίτσα που σου δίνει τα airpods 10€ πιο φθηνά από το Skroutz και 20€ πιο φθηνά από τα "high street retail" μαγαζιά, by all means που λέμε και στο χωριό μου πάρτο από εκεί. Επειδή προσωπικά έχω ΦΤΥΣΕΙ ΑΙΜΑ σε περιπτώσεις DOA ή οποιουδήποτε προβλήματος εντός εγγύησης με τα μαγαζάκια αυτά, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ και χωρίς να θέλω να επιβάλλω κάτι σε κάποιον άλλον επιλέγω αποκλειστικά και μόνο είτε τις μεγάλες αλυσίδες για τα μεγάλα και βαριά προϊόντα φάση "λευκές συσκευές", τηλεοράσεις κλπ, ή το Skroutz για τα μικρά (max φάση κινητό, laptop κλπ δηλαδή) γιατί σε μένα έχει σταθεί σπαθί και έχει αντικαταστήσει το συντομότερο δυνατόν τις προβληματικές περιπτώσεις. Α, και χωρίς να πληρώσω ΕΓΩ τα μεταφορικά για να στείλω να το ελέγξει το τζιμάνι του καταστήματος της Κομοτηνής, για να μου πει μετά από 3 εβδομάδες ότι το έστειλαν στον εισαγωγέα και θαααααααααααααα ενημερωθώ για την εξέλιξη... Κάτι desktop κάτι drone κάτι οθόνες, αποκλειστικά και μόνο Κότσο/Public/Πλαίσιο και ας τα πληρώσω ακριβότερα. Γιατί? Γιατί τα φορτώνω στο αμάξι, τους τα αφήνω εκεί και τους λεώ φτιάξτε το και πάρτε με τηλ να παραλάβω. Είναι τόσο απλό. Όχι, δεν υπάρχει κανένα beef με το skroutz. Ίσα ίσα που αν διαβάσεις τις πέντε σειρές που έγραψα θα καταλάβεις ότι υποστήριξα μια αγορά μέσω Skroutz και όχι το αντίθετο. Το πρόβλημα μου λοιπόν είναι μαζί σου που μας ζητάς τυφλά να ακολουθήσουμε τη στάση ζωής σου. Αυτό όχι επειδή θέλω να ανοίξω κάποιο beef με κάποιον αλλά αιτιολόγησε μου. Πχ πιο πίσω κάποιος μίλησε ότι δεν θέλει να βάλει το λιθαράκι του για να έχει δεσπόζουσα θέση στο Skroutz στην αγορά. Τα επόμενα νομίζω είναι άκυρα με τα όσα προείπα αλλά θα μπω στον κόπο να απαντήσω. Αρχικά όσοι είμαστε καταναλωτές του Skroutz συνήθως δύσκολα γινόμαστε και καταναλωτές του iStorm, Πλαίσιο και Κωτσόβουλου. Αν και για τον πρώτο δεν ξέρω αλλά για τους τελευταίους δύο οι τιμές τους χωρίς εκπτώσεις πολλές φορές περνάνε και το 100%. Γιατί λοιπόν να ασχοληθούμε; Αλλά γιατί κατηγορείς τους insomniacs ως υποστηρικτές των παραπάνω καταστημάτων; Δεν υπάρχουν αρκετά θέματα που κράζουμε την εγγύηση του Κωτσόβολου; Πχ να ένα. Αρκεί να γράψεις την λέξη "Κωτσόβολος" στην αναζήτηση. Τέλος αν οι αγορές μέσω Internet σε κουράζουν, έχω να πω ένα. Δεν είναι για όλους οι αγορές Internet! Αν δεν έχεις όρεξη να βγάλεις video ένα πακέτο που ανοίγεις, να ψάξεις πως και να το επεξεργαστείς για να του ρίξεις το μέγεθος και να μπεις σε μία διαφωνία μέσω email με εκείνον που το αγόρασες, μάντεψε αλλά οι αγορές μέσω Internet δεν είναι για σένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 27 Ιουλίου Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 28 λεπτά πριν, satsok2 είπε Bestprice ως μηχανή αναζήτησης και Box now. Ποτέ πια συνδρομές στο σκρουτζ. 😎👍 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
verylife78 Δημοσ. 27 Ιουλίου Share Δημοσ. 27 Ιουλίου Αγορασα αρχη του χρονου κατι φιλτρα για την μηχανη του καφε 3 τεμαχια στα 29,97 με συνδρομη plus "γλυτωσα" τα μεταφορικα, ετσι μας ειπαν και μας επεισαν. Προχθες μπηκα στις παραγγελιες μου να δω τον τυπο, εψαξα τα φιλτρα, μπηκα σε ενα μαγαζι, τα εβαλα στο καλαθι, πηρα 4 γιατι ειχε δωρεαν μεταφορικα με boxnow γιατι παραγγελια που ξεπερασε τα 30€, ηταν 31.22 και πηγα το πρωι και παρελαβα. Οποτε ο μονος λογος που ειχα εγω προσωπικα την συνδρομη ηταν γιατι την πηρα με 0,01€, τελειωσε και δεν ξαναπηρα. Ειναι και ο ιδιος λογος που δεν εχω παραγγειλει κατι απο το eshop γιατι εβαλα 0,50€ ανα παραγγελια. Εγω επιλεγω τι θα πληρωσω και σε ποιον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
achilles_g_ Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου Δοκιμάζοντας και τρώγοντας πατάτα και από bestprice που σφυρίζει αδιάφορα στην στραβή και από shopflix (άλλο παραγγέλνεις άλλο έρχεται και τρέχεις μετά), το skroutz είναι έτη φωτός σε εξυπηρέτηση (και το ξέρουν). 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aGka8l Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου οπως και με την klarna , ετσι και την προσφορά με την tbi bank την κοψαν 1 βδομάδα νωρίτερα και παλι Παρασκευή για να μην κανεις αγορές το σ/κ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου Στις 26/7/2024 στις 11:45 ΠΜ, doflamingo13 είπε Έλα μάγκες πάρτε να γουστάρετε μιας και νομίζετε ότι ανεβάσαν μόνο τις τιμές. Ουσιαστικά τώρα κυνηγάνε και τα τιμολόγια και δεν δίνουν Skroutz points αν κάνεις πάνω απο 3 αγορές μηνιαίως, και επίσης σε χρεώνουν +1 ευρώ μεταφορικά σε κάθε παραγγελία με τιμολόγιο. Πως σας φάνηκε? Τι τους νοιαζει αυτους αν ειναι τιμολογιο ή αποδειξη? Το αποτελεσμα το ιδιο ειναι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα