Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ και ένα μήνα που έληξε η συνδρομή δε μπαίνω καν στο Skroutz.

Όταν την είχα ενεργή θα έμπαινα απο συνήθεια έστω να δω ειδοποιήσεις. Ούτε καν αυτό πλέον. 

Μόνο bestprice πλέον με boxnow. Και όσα μαγαζιά είναι στάνταρ κάθε μήνα (π.χ. για το κατοικίδιο και τέλος).

Εν τω μεταξύ μου τα 'χουν κάνει πλανήτες με τα email τους για το πόσα και καλά εξοικονόμησα με Plus. Είστε για γέλια.

Επεξ/σία από nikosgnr
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

16 minutes ago, nikosgnr said:

Εδώ και ένα μήνα που έληξε η συνδρομή δε μπαίνω καν στο Skroutz.

Όταν την είχα ενεργή θα έμπαινα απο συνήθεια έστω να δω ειδοποιήσεις. Ούτε καν αυτό πλέον. 

Μόνο bestprice πλέον με boxnow. Και όσα μαγαζιά είναι στάνταρ κάθε μήνα (π.χ. για το κατοικίδιο και τέλος).

Εν τω μεταξύ μου τα 'χουν κάνει πλανήτες με τα email τους για το πόσα και καλά εξοικονόμησα με Plus. Είστε για γέλια.

Εμένα πάλι δεν μου στέλνουν ποτέ emails... 😏
Και είμαι και συνδρομητής... 🤔
Μάλλον με έχουν χ@σμένο... 😋😂😉

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, nikosgnr είπε

Εδώ και ένα μήνα που έληξε η συνδρομή δε μπαίνω καν στο Skroutz.

Όταν την είχα ενεργή θα έμπαινα απο συνήθεια έστω να δω ειδοποιήσεις. Ούτε καν αυτό πλέον. 

 

Ακριβώς το ίδιο κι εγώ, παλιότερα έμπαινα τουλάχιστον μια φορά την ημέρα για έναν γρήγορο έλεγχο σε ειδοποιήσεις κλπ, αλλά από την διακοπή συνδρομής κι έπειτα ίσως να μπαίνω μια φορά την εβδομάδα, κι αν... 

 

Έχουν υποστεί τρομερή καθίζηση, από τότε που αύξησαν το κόστος συνδρομής μειώνοντας παράλληλα τα "προνόμια". 

 

Ο κόσμος δεν τρώει κουτόχορτο. Τουλάχιστον τόσο, όσο νομίζουν αυτοί. Κι αφήστε κάνα-δυο "ειδικούς" εδώ μέσα (κι αλλού ενίοτε) να παπαγαλίζουν τα αντίθετα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Gulik είπε

Έχουν υποστεί τρομερή καθίζηση, από τότε που αύξησαν το κόστος συνδρομής μειώνοντας παράλληλα τα "προνόμια". 

Θέλω πολύ να το πιστέψω αυτό αλλά δεν γίνεται.

Δεν είναι σοβαρό δείγμα το παρόν Topic θεωρώ.

Προχθές π.χ. μίλαγα με μια γνωστή που της έγινε ανανέωση αυτόματα και μου παραπονιόταν κιόλας για 3 παραγγελίες που ήθελε να κάνει και τελικά αναγκάστηκε να τις κάνει ξεχωριστά.

Θέλω να πω πως το ποσοστό που ανανέωσε με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, είναι μεγαλύτερο απο αυτό που νομίζουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ ησύχασα. Έμπαινα κάθε μέρα κάτι να παραγγείλω. Τώρα 4 μήνες τίποτα μπαίνω skroutz μια φορά τη βδομάδα στα αγαπημένα μου να δω καμία πτώση τιμής. Για τίποτα άλλο δεν κάνει πια. Unsubscribe πριν 2 βδομάδες και ησύχασα και από τα ατελείωτα mails. Τώρα φαίνεται πόσα πεταμένα λεφτά πετούσα με skroutz plus. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έληξε και εμένα η συνδρομή plus. Δε με βλέπω να ανανεώνω, καθώς δε συμφέρει πλέον με τα μεταφορικά. Κατευθείαν από τα καταστήματα πλέον..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει χαλάσει και η παράδοση στο μεταξύ. Αγόρασα ένα κινητό (χωρίς plus πλέον) και το πήρα από το προτεινόμενο κατάστημα του, που έλεγε παράδοση αύριο αν παραγγείλεις τώρα. Και επίτηδες για να έρθει την επόμενη πήρα από αυτό το κατάστημα μέσω καλαθιού Σκρουτζ. Ε ήρθε μετά από τρεις μέρες από άλλο κατάστημα και βασικά την μέρα που ήρθε πήγα μεσημέρι και το πήρα εγώ γτ αλλιώς θα ερχόταν την τέταρτη μέρα. Παλιά θυμάμαι ότι παραγγελνα με διαθεσιμότητα ως τις δώδεκα το είχα την επόμενη μέρα σπίτι μου. Μεγάλο ζήτημα και αυτό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, for4 είπε

Έχει χαλάσει και η παράδοση στο μεταξύ. Αγόρασα ένα κινητό (χωρίς plus πλέον) και το πήρα από το προτεινόμενο κατάστημα του, που έλεγε παράδοση αύριο αν παραγγείλεις τώρα. Και επίτηδες για να έρθει την επόμενη πήρα από αυτό το κατάστημα μέσω καλαθιού Σκρουτζ. Ε ήρθε μετά από τρεις μέρες από άλλο κατάστημα και βασικά την μέρα που ήρθε πήγα μεσημέρι και το πήρα εγώ γτ αλλιώς θα ερχόταν την τέταρτη μέρα. Παλιά θυμάμαι ότι παραγγελνα με διαθεσιμότητα ως τις δώδεκα το είχα την επόμενη μέρα σπίτι μου. Μεγάλο ζήτημα και αυτό

Πάνω σε αυτό να πω το εξής:

Ο σκρουτζ μας (τα καταστήματα δηλαδή) έχει χωρίσεις τις περιόδους όπως νομίζει αυτός και πιο συγκεκριμένα με την "σιγουριά" της δικής του μεταφορικής δηλαδή την Skroutz Last Mile. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, στις αυτόματες αποδοχές των παραγγελιών που θεωρούνται Express Παραδοση το κατάστημα εχει υποχρέωση να ετοιμάσει το προϊόν και να παραδώσει στην μεταφορική. Το θέμα ειναι ότι η μοναδική Courier που δουλεύει με σκλάβους και δεν μπορούν να πουν τίποτα ειναι Last Mile. Παράδειγμα: Παραγγελία γίνεται στις 12 το πρωί, άρα είναι μέσα στο πρωινή περίοδο, και η Last Mile περάσει από το κατάστημα μου στις 12μιση θα το πάρει. ΑΝ όμως γίνει παραγγελία στη 13:00 τότε η Last Mile είναι η μοναδική (τουλαχιστον σε εμενα) που θα περασει ΞΑΝΑ. Οποιαδήποτε άλλη Courier δηλαδή ACS/ΕΛΤΑ/ΓΕΝΙΚΗ έχω το ίδιο παράδειγμα και έχει περάσει τότε κατά 90% ΔΕΝ θα ξανά περάσει. Άρα πάμε για επομενη ημέρα παραλαβής με αποτελεσμα και ο πελατης να παραλαμβάνει αργότερα. O Σκρουτζ φυσικά χέστηκε γι αυτό και συνεχιζει να πουλάει το "Express παράδοση" και ένας λόγος ξέρεται ποιος ειναι ? Για να μας πουλήσει το Fullfield by Skroutz δηλαδή να γεμισουμε τις αποθηκες του με προϊόντα δικά μας έτσι ώστε να πάρει το Χ κατάστημα το "Express παράδοση". Σκεφτείται πως τοσο πολύ θελει να το κάνει, που καταστήματα με διαφορά τιμής πάνω από 10-20€ κερδίζουν το Buy-Box (δηλαδη να εμφανίζονται στο κουμπι αγοράς) επειδή έχουν εμπορεύματα στις αποθήκες του Skroutz. Σας το λεω αυτό προσωπικά που είμαι καταστημα επαρχίας και ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΖΑΛΙΣΕΙ να το κανουμε ενώ εμφανίζομαι και με Express Παραδοση.

Το μεγαλύτερο φυσικά πρόβλημα με το χρονο παραδοσης το εχει με τα δεματα που πάνε με πρακτορεία-μεταφορικές. Εκεί μαγκες μου ειλικρινα ειναι ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ. Προϊόντα που τα βγαζει γαι παραδοση μετα απο 10+ ημέρες μπορει να πανε μεσα σε 2 και αλλα που τα βγαζει 4+ ημερες να κανουν 15.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα το κατάστημα που διάλεξα γιατί το είχε όπως λες στο buy box (δεν ήξερα ότι λεγόταν έτσι) έγραφε ότι είχε τα αποθέματα του στις αποθήκες του Σκρουτζ. Δηλαδή το απόθεμα το διαχειριζόταν το ίδιο το Σκρουτζ και πάλι έκανε λάθος και έστειλε από άλλο κατάστημα με 3-4 μέρες καθυστέρηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, for4 είπε

Μα το κατάστημα που διάλεξα γιατί το είχε όπως λες στο buy box (δεν ήξερα ότι λεγόταν έτσι) έγραφε ότι είχε τα αποθέματα του στις αποθήκες του Σκρουτζ. Δηλαδή το απόθεμα το διαχειριζόταν το ίδιο το Σκρουτζ και πάλι έκανε λάθος και έστειλε από άλλο κατάστημα με 3-4 μέρες καθυστέρηση.

Α ωραία πράματα. Ε τότε το express παράδοση παει περίπατο. Προσωπικά σαν πελάτης δεν έχω θέμα για 1 ημέρα παραπάνω, αλλά τουλάχιστον να μην μας κοροϊδεύουν. Εδώ νομίζω στην Αττική έβγαζε και κάτι για αυθημερόν το οποίο έχω καιρό να το δω οπότε μην μήπως το κατήργησαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκανα μια αγορά αντικειμένου μικρής αξίας με "εξπρές" παράδοση σε μια ημέρα σε skroutz point και όντως τηρήθηκε ο χρόνος παράδοσης. Βέβαια δεν ξέρω αν παίζει ρόλο πως το κατάστημα ήταν, σχετικά, κοντά (εντός αττικής εννοώ). Πάντως και εμένα δεν μου αρέσει η μετατροπή του σκρουτζ σε marketplace, αλλά το ίδιο ακριβώς αντικείμενο σε κατάστημα κοντά μου κόστιζε πάνω απο τα διπλά (συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών).

Το plus δεν θα με ωφελούσε στη συγκεκριμένη αγορά και, επειδή τέτοιες αγορές κάνω δεν βρήκα νόημα να ανανεώσω. Αν κάνουν πάλι καμιά προσφορά με κανα ευρώ θα το σκεφτώ 😂

Spoiler

Για την ιστορία πήρα ένα "συντριβάνι" για τις γάτες, αγορά απο σκρουτζ 10€, σε πετ 25€ (ακριβώς το ίδιο, για πλαστικό μιλάμε, όχι κάποιο δικαιολογημένα πιο ακριβό π.χ. μεταλλικό)... 

 Οι γάτες το αγνοούν παντελώς πάντως. Καλύτερα που δεν πήρα κάτι πιο ακριβό 😂

 

Επεξ/σία από dazed&confused
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάποιος μας μάτιαξε από εδώ μέσα 😂

32 δέματα για παράδοση αποκλειστικά σε Last Mile. Ήρθε πριν κανα 2ωρο το παλικαρι με μικρό βανάκι σχεδόν IX, τα είδε μετά φύσηξε και στο τέλος είπε δεν τα χωράω. Του λέω πρέπει να σκαναριστουν γιατι ειναι με express διαφορετικά θα ακυρωθούν μεχρι αύριο. Μου απανταει αν  τα σκαναρω πρεπιε να τα παρω. Εν τέλη καλεί κάπου και μου λεει θα περασει άλλος με το φορτηγάκι.

Ακόμα τον περιμένω ....


Ανοίγω τικετ και τους εξηγω και μετά από 10-15 λεπτά βλέπω ως διαμαγείας τα δέματα πήγαν για παράδοση αύριο και τα στατιστικά του καταστήματος δεν επηρεάζονται. Εγώ εκανα την δουλειά μου σωστά από εκεί και πέρα... 32 ατομα που εκαναν παραγγελία μεσα στο Σ/Κ και είδαν Παραδοση για Τρίτη, μαντέψτε πότε θα πάει... 😮‍💨

Επεξ/σία από teoqq
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, αυτό το «δεν ήταν δυνατή η παραλαβή» σε express ή απλή ή παρόμοιο μήνυμα το έχουμε δει πολλές φορές σαν πελάτες, οπότε business as usual... 🙄

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...