Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 λεπτά πριν, mindreader είπε

Παντως, ενω παλια το bestprice το ακουγα λιγο, τωρα το ακουω συχνοτερα να το χρησιμοποιουν.

Ξερω κοσμο που ανεκαθεν ζητουσε τη γνωμη μου για προιοντα τεχνολογιας κλπ, παντα μου εστελναν λινκ να δω. Ε, πλεον, πολυ περισσοτερα λινκ μου ερχονται απο bestprice. Καλη εξελιξη θα ελεγα.

Ισχύει αυτό.
Και σε παλιότερο ποστ που έγραψα ότι βαζω στο πορτοφολι λεφτα και ξεχναω να το γεμίσω και δεν απαντησα στον φιλο που ρώτησε, εννοώ πως η προμήθεια του είναι τόσο μικρή που δεν το κανω συχνά. Δίνει και κάτι bonus credits με αυτόματες ανανεώσεις κτλπ οπότε έχει αρκετά θετικά.

Για κάτι totos.gr κ.α που αναφέρθηκαν, δεν εχω κάνει ποτε στη ζωη μου αρνητικη κριτικη σε προιον και καστημα αλλα προς θεου, μην ασχοληθείτε. Μιλάμε για απλες σελίδες για να μην τις χαρακτηρίσω... αρπαχτές..

Για το Shopflix, σήμερα εκανα κρουση και επικοινωνια για να μπω. Και χωρίς να τους πω πολλα, μου είπαν -20% αν πληρωσω τη συνδρομη μέχρι αύριο!! Φαντασου ποσο θελουν νεο κόσμο...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 hours ago, teoqq said:

Στην πραγματικότητα αυτό το δέμα έχει βάρος πραγματικό 9.89kg !!!! Λόγω όμως του ογκομετρικού βάρους που μετρανε οι κούριερ βγαίνει στα 32kg.

Υπάρχουν σε πολλά προϊόντα λάθη στον υπολογισμό ογκομετρικού βάρους, είτε κατά λάθος είτε επίτηδες. Έχω κάνει παρόμοια συζήτηση με τα "ξεφτέρια" της εξυπηρέτησης και άκρη δεν έβγαλα για κάτι ρολά/σακουλάκια για μικρά καλαθάκια που κάθε φορά που πρόσθετα 5 τεμάχια ανέβαινε 1 κιλό το ογκομετρικό βάρος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, WebDevGr είπε

Κι εγώ μπορώ να προτείνω λύσεις με μονόκερους, αλλά σαν επαγγελματίας του χώρου περιορίζομαι στις ρεαλιστικές λύσεις. 

Εκεί έξω εκτός από το Skroutz (που έπαψε να είναι σελίδα σύγκρισης τιμών αλλά δεν θέλετε να το χωνέψετε) υπάρχει άλλη μια σοβαρή σελίδα σύγκρισης (BestPrice) κι άλλες λιγότερο γνωστές και λειτουργικές (totos, hotprice)

Επίσης υπάρχουν τουλάχιστον άλλα 2 marketplaces σαν το Skroutz (Public, Shopflix). Για λόγους προφανείς που δεν υπάρχει λόγος να τους αναλύσουμε πάλι, ούτε οι καταναλωτές, αλλά ούτε και τα καταστήματα φαίνεται να προτιμάνε τις εναλλακτικές.

Κατά συνέπεια το Skroutz για μεγάλη μερίδα όλων αυτών παράγει υπεραξία. Αυτή την υπεραξία το Skroutz την χρεώνει όσο θέλει και κάποιοι θέλουν να την πάρουν στην τιμή που τους βολεύει.  Κανείς από αυτούς δεν μιλάει για τον ανταγωνισμό και πως θα μπορούσε να τον χρησιμοποιήσει.

Εσύ πάλι έκανες ένα λογικό άλμα και μίλησες για σωματείο και καινούρια πλατφόρμα. Που; Στη χώρα που ο καθένα νοιάζεται για την πάρτη του. Εδώ δεν είναι πρόθυμοι να φτιάξουν σωματείο για να διαπραγματευτούν τις χρεώσεις του Skroutz και θέλεις να φτιάξουν καινούρια πλατφόρμα;

Άλλωστε σιγά το πράγμα. Σε μισή ώρα θα στήσουν ένα WordPress με 10 plugins 😂

Αλήθεια πόσοι από εσάς πήρατε χαμπάρι ότι τα ΕΛΤΑ (που έχουν δίκτυο διανομής σε όλη την Ελλάδα) είχαν ανοίξει (και κλείσει σχεδόν αμέσως) το δικό τους Marketplace (ecouriermarket);

Η όλη φάση εδώ μέσα θυμίσει το γνωστό "αν γινόμουν πρωθυπουργός για μια μέρα".
Καμιά επαφή με την πραγματικότητα 🤷‍♂️

ecouriermarket.jpg

Αναλώνεσαι πάλι σε shopflix, Public, ενώ προαναφέρθηκαν τα τραγικά λάθη και των δύο. Δεν νομίζω ότι έχω όρεξη να αναλωθώ και εγώ.

Θα μείνω στο ότι είμαστε παρτάκιδες σε αυτήν την χώρα και κατανοώ ότι τέτοιο έχει μία μεγάλη δυσκολία. Ωστόσο δεν θεωρώ ότι είναι αδύνατον. Όπως προείπα σε αυτή την χώρα υπάρχουν ομάδες σε διάφορους τομείς που έχουν πετύχει, γιατί λοιπόν όχι τα eshops. Σίγουρα δεν είναι κάτι που θα γίνει αύριο με το χτύπημα δύο δακτύλων και ούτε με 5 plugins στο wordpress. Είναι κάτι που απαιτεί να μπει βαθιά το χέρι στην τσέπη,  αλλά όταν γίνει από 100 επιχειρήσεις το κόστος θα είναι αμελητέο μπροστά στο συνολικό όφελος.

Αυτή όμως την στιγμή αν μαζευτούν 100 Μαγαζιά και απλώς χτυπήσουν την πόρτα της Skroutz θα τους αγνοήσει. Η Skroutz γνωρίζει αυτή την στιγμή ότι μπορεί να κάνει ότι θέλει, καθώς δεν υπάρχει εναλλακτική. Πρέπει να έχουν κάποιο διαπρατευτικό χαρτί στην φαρέτρα τους έτσι ώστε να τους πάρει στα σοβαρά. Αν αυτό δεν είναι η πλατφόρμα που προτείνω, θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο.

Το "βέτο" επίσης που ασκούμε εμείς εδώ που σταματάμε τις συνδρομές μας, είναι ένα τίποτα με μπόλικο καθόλου. Πόσοι είμαστε; 200; 300; Έστω και 1000; Δεν είμαστε τίποτα μπροστά στο σύνολο των συνδρομητών που θα συνεχίσουν.

Οπότε η δική μου πρόταση αντί να είμαστε τραγικά απεσιόδοξοι, οι 3-4 eshopaδες που έχω μπανίσει εδώ μέσα καλό είναι να στείλετε ένα μήνυμα και να ξεκινήσετε να το συζητάτε. 

37 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Υπάρχουν σε πολλά προϊόντα λάθη στον υπολογισμό ογκομετρικού βάρους, είτε κατά λάθος είτε επίτηδες. Έχω κάνει παρόμοια συζήτηση με τα "ξεφτέρια" της εξυπηρέτησης και άκρη δεν έβγαλα για κάτι ρολά/σακουλάκια για μικρά καλαθάκια που κάθε φορά που πρόσθετα 5 τεμάχια ανέβαινε 1 κιλό το ογκομετρικό βάρος.

Είχα την ίδια συζήτηση με 10 αντάπτορες για sim κάρτες. Μου έβγαζε 10 κιλά ενώ πρακτικά μιλάμε για προϊόντα που είναι σε σακουλάκι και σύνολο κιλών το πολύ 200 γραμμάρια.

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σου μιλάω ως άνθρωπος του χώρου που γνωρίζει τι απαιτείται για να στηθεί κάτι τέτοιο και κυρίως τι απαιτείται για να προωθηθεί κάτι τέτοιο. Κι εσύ μου λες ότι θα μαζευτούν 100 άνθρωποι που πιθανόν η σχέση τους με το online επιχειρείν είναι  ότι κάποια στιγμή πούλησαν μερικά προϊόντα μέσα από το skroutz και θα πετύχουν εκεί που απέτυχαν άλλοι με δικά τους δίκτυα διανομής και σημεία πώλησης ανά την Ελλάδα..

Τρέχα γύρευε. Καλή τύχη!

Επεξ/σία από WebDevGr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαινω...
Ο ένας λέει τον ενοχλεί που κάποιο μαγαζί δεν έχει αντικαταβολή και είμαι σίγουρος ότι έχει ένα πορτοφόλι γεμάτο κάρτες, που τις χρησιμοποιεί καθημερινά.
Ο άλλος λέει είναι κουραστικό να βάζεις τα στοιχεία σου σε κάθε αγορά από΄διαφορετικό κατάστημα, και για να το πει αυτό εχει πατήσει χαρακτήρες που θα χρειαζόταν να πατήσει σε 5 παραγγελίες.
Έτερος φοβάται να βάλει τα στοιχεία όνομα-διεύθυνση-τηλέφωνο γιατί παραβιάζεται (ε?) το "απόρρητο" ενώ αυτα τα στοιχεία τα έχει δώσει σε gov-εταιρίες τηλεφωνίας-εταιρίες ενέργειας- ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ SΚROUTZ (!)- eshop εξωτερικού κλπ κλπ
Νομίζω ότι έχει χαθεί η κοινή λογική.  Κάνει και ζέστη...
Διάβασα και για σάπια woocommerce eshops, λες και όσοι έχουν μεγάλα συστήματα παρέχουν ασφάλεια.

p.s. κατάθεση σε τράπεζα ΜΟΝΟ αν ξέρετε το μαγαζί ή έχετε ψωνίσει ξανά. Και όχι μεγάλα ποσά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, WebDevGr είπε

Σου μιλάω ως άνθρωπος του χώρου που γνωρίζει τι απαιτείται για να στηθεί κάτι τέτοιο και κυρίως τι απαιτείται για να προωθηθεί κάτι τέτοιο. Κι εσύ μου λες ότι θα μαζευτούν 100 άνθρωποι που πιθανόν η σχέση τους με το online επιχειρείν είναι  ότι κάποια στιγμή πούλησαν μερικά προϊόντα μέσα από το skroutz και θα πετύχουν εκεί που απέτυχαν άλλοι με δικά τους δίκτυα διανομής και σημεία πώλησης ανά την Ελλάδα..

Τρέχα γύρευε. Καλή τύχη!

Όχι δεν σου είπα αυτό. Σου είπα ότι θα μαζευτούν 100 άνθρωποι που γνωρίζουν από το αντικείμενο της ηλεκτρονικής πώλησης και εφόσον γνωρίζουν θα πληρώσουν έναν άνθρωπο - εταιρεία σαν εσένα που γνωρίζεις, έτσι ώστε να φτιάξουν αυτό το δίκτυο. Επίσης δεν μιλάμε για αποτυχημένους επαγγελματίες αλλά για επαγγελματίες που τους εκμεταλλεύεται η skorutz παίρνοντας τους τεράστια ποσοστά από τα κέρδη τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, manolis940 said:

Όχι δεν σου είπα αυτό. Σου είπα ότι θα μαζευτούν 100 άνθρωποι που γνωρίζουν από το αντικείμενο της ηλεκτρονικής πώλησης και εφόσον γνωρίζουν θα πληρώσουν έναν άνθρωπο - εταιρεία σαν εσένα που γνωρίζεις, έτσι ώστε να φτιάξουν αυτό το δίκτυο. Επίσης δεν μιλάμε για αποτυχημένους επαγγελματίες αλλά για επαγγελματίες που τους εκμεταλλεύεται η skorutz παίρνοντας τους τεράστια ποσοστά από τα κέρδη τους.

Άλλο πράγμα το πουλάω προϊόντα μέσα από ένα πετυχημένο marketplace κι άλλο πράγμα το στήνω και προωθώ ένα marketplace. Το ότι χρησιμοποίησαν με επιτυχία ένα εργαλείο δεν σημαίνει ότι μπορούν να δημιουργήσουν με επιτυχία ένα παρόμοιο εργαλείο

Το Skroutz αλλά και το Bestprice λόγω της ιστορικότητας τους (σχεδόν 20 και 25 χρόνια αντίστοιχα) αλλά και λόγω της πολύ καλής δουλειάς που έχουν κάνει είναι σχεδόν πάντα πρώτοι σε όλες τις αναζητήσεις. Δεν έχουν κανένα κόστος διαφήμισης στην Google και ταυτόχρονα έχουν εκατομμύρια backlinks από εκατοντάδες ιστοσελίδες και forums.

Το Shopflix από την άλλη που δεν έχει ιστορικότητα ξοδεύει τρελά λεφτά σε διαφήμιση για να βγαίνει πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα στην google. Κι όπως είπα και προηγουμένως το Shopflix μπορεί να διαφημιστεί δωρεάν σε κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας και σε ιστοσελίδες και εφημερίδες του ομίλου.

Μπορείς σε παρακαλώ να βάλεις σε χαρτί το κόστος διαφήμισης ενός τέτοιους εγχειρήματος; Να υπολογίσεις πόσες χιλιάδες προϊόντα μπορεί να έχει ένα τέτοιο marketplace; Πόσοι όροι αναζήτησης μπορουν να παραχθούν για κάθε ένα προϊόν; Τι κόστος έχει το κάθε κλικ ανάλογα την κατηγορία και τον ανταγωνισμό; Και πόσες χιλιάδες κλικ μπορούν να γίνουν μόνο μέσα σε μια μέρα για να έχεις τις ανάλογες πωλήσεις (και προμήθεια) για να μπορέσει να είναι βιώσιμο κάτι τέτοιο;

Όπως είδες δεν μίλησα ούτε για κόστος κατασκευής, ούτε για κόστος υποδομών, ούτε για κόστος ανθρώπινου δυναμικού.

Για χάρη της συζήτησης θα σου αναφέρω ότι η εταιρεία που συνεργάζομαι και η οποία είναι μια μεσαία εταιρεία στην τοπική αγοράς της Κρήτης, ξοδεύει τετραψήφιο ποσό την ημέρα σε διαφήμιση. Μπορεί να είναι σε πολύ ανταγωνιστικό  τομέα αλλά οι στοχευμένες φράσεις κλειδιά στην αναζήτηση είναι 50-100 και όχι εκατοντάδες και χιλιάδες που μπορεί να στοχεύσει ένα marketplace.

Αν κάνεις τις πράξεις να δεις τι έχει ξοδέψει σε ένα χρόνο μια εταιρεία και κάνεις την αναγωγή στο τι θα χρειαστεί να ξοδέψει ένα marketplace με δεκάδες ή και εκατοντάδες καταστήματα τα πρώτα χρόνια της ζωής του που δεν θα το ξέρει άνθρωπος και που θα πασχίζει να εμφανιστεί στα αποτελέσματα της Google, θα καταλάβεις ότι τα νούμερα είναι εξωφρενικά ακόμη κι αν μαζευτούν 100 άνθρωποι για να τσοντάρουν.

Ωραία και ρομαντικά όλα αυτά, αλλά η σκληρή πραγματικότητα λέει άλλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μικρό ιστορικό από χθες που γίναμε σχεδόν σε όλα τα προϊόντα skroutzoμαγαζο, παρατηρώ ότι τις έχω τις παραγγελίες μου μέσα απευθείας από το eshop. Απλά από τα στατιστικά μου, τo referral (αν το λεω σωστα) μέσα από το skroutz πλέον έχει πέσει αρκετά. Οπότε φαντάζομαι ότι κάποιος κόσμος όντως googlarei...

Το μεγαλύτερο αγκάθι σε όλο αυτό που θέλει να κάνιε ο Skroutz με το να κόψει το redirection είναι τα μεταφορικά. Απίστευτα μεταφορικά x2/x3/x4 σε κάποια προϊόντα χωρίς λόγω και αιτία. Απλά τώρα που ο πελάτης βλέπει μόνο αυτό, κάνει μπαμ ρε φίλε... τι 15€, 20€ και 30€ ... Νταβατζιλίκι μεγάλο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, teoqq είπε

Μικρό ιστορικό από χθες που γίναμε σχεδόν σε όλα τα προϊόντα skroutzoμαγαζο, παρατηρώ ότι τις έχω τις παραγγελίες μου μέσα απευθείας από το eshop. Απλά από τα στατιστικά μου, τo referral (αν το λεω σωστα) μέσα από το skroutz πλέον έχει πέσει αρκετά. Οπότε φαντάζομαι ότι κάποιος κόσμος όντως googlarei...

Το μεγαλύτερο αγκάθι σε όλο αυτό που θέλει να κάνιε ο Skroutz με το να κόψει το redirection είναι τα μεταφορικά. Απίστευτα μεταφορικά x2/x3/x4 σε κάποια προϊόντα χωρίς λόγω και αιτία. Απλά τώρα που ο πελάτης βλέπει μόνο αυτό, κάνει μπαμ ρε φίλε... τι 15€, 20€ και 30€ ... Νταβατζιλίκι μεγάλο.

Βλεπεις το προϊον βλεπεις τιμη και καταστημα. Το γραφεις στο google αν το βρεις καλυτερη τιμη καλως αλλιως γραφεις το προϊον με το καταστημα και το περνεις αμεσα απο εκει. Μηδεν προμηθεια για το skroutz μεταφορικα λογικα απο το καταστημα και στη χαμηλοτερη τιμη. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, WebDevGr είπε

Άλλο πράγμα το πουλάω προϊόντα μέσα από ένα πετυχημένο marketplace κι άλλο πράγμα το στήνω και προωθώ ένα marketplace. Το ότι χρησιμοποίησαν με επιτυχία ένα εργαλείο δεν σημαίνει ότι μπορούν να δημιουργήσουν με επιτυχία ένα παρόμοιο εργαλείο

Το Skroutz αλλά και το Bestprice λόγω της ιστορικότητας τους (σχεδόν 20 και 25 χρόνια αντίστοιχα) αλλά και λόγω της πολύ καλής δουλειάς που έχουν κάνει είναι σχεδόν πάντα πρώτοι σε όλες τις αναζητήσεις. Δεν έχουν κανένα κόστος διαφήμισης στην Google και ταυτόχρονα έχουν εκατομμύρια backlinks από εκατοντάδες ιστοσελίδες και forums.

Το Shopflix από την άλλη που δεν έχει ιστορικότητα ξοδεύει τρελά λεφτά σε διαφήμιση για να βγαίνει πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα στην google. Κι όπως είπα και προηγουμένως το Shopflix μπορεί να διαφημιστεί δωρεάν σε κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας και σε ιστοσελίδες και εφημερίδες του ομίλου.

Μπορείς σε παρακαλώ να βάλεις σε χαρτί το κόστος διαφήμισης ενός τέτοιους εγχειρήματος; Να υπολογίσεις πόσες χιλιάδες προϊόντα μπορεί να έχει ένα τέτοιο marketplace; Πόσοι όροι αναζήτησης μπορουν να παραχθούν για κάθε ένα προϊόν; Τι κόστος έχει το κάθε κλικ ανάλογα την κατηγορία και τον ανταγωνισμό; Και πόσες χιλιάδες κλικ μπορούν να γίνουν μόνο μέσα σε μια μέρα για να έχεις τις ανάλογες πωλήσεις (και προμήθεια) για να μπορέσει να είναι βιώσιμο κάτι τέτοιο;

Όπως είδες δεν μίλησα ούτε για κόστος κατασκευής, ούτε για κόστος υποδομών, ούτε για κόστος ανθρώπινου δυναμικού.

Για χάρη της συζήτησης θα σου αναφέρω ότι η εταιρεία που συνεργάζομαι και η οποία είναι μια μεσαία εταιρεία στην τοπική αγοράς της Κρήτης, ξοδεύει τετραψήφιο ποσό την ημέρα σε διαφήμιση. Μπορεί να είναι σε πολύ ανταγωνιστικό  τομέα αλλά οι στοχευμένες φράσεις κλειδιά στην αναζήτηση είναι 50-100 και όχι εκατοντάδες και χιλιάδες που μπορεί να στοχεύσει ένα marketplace.

Αν κάνεις τις πράξεις να δεις τι έχει ξοδέψει σε ένα χρόνο μια εταιρεία και κάνεις την αναγωγή στο τι θα χρειαστεί να ξοδέψει ένα marketplace με δεκάδες ή και εκατοντάδες καταστήματα τα πρώτα χρόνια της ζωής του που δεν θα το ξέρει άνθρωπος και που θα πασχίζει να εμφανιστεί στα αποτελέσματα της Google, θα καταλάβεις ότι τα νούμερα είναι εξωφρενικά ακόμη κι αν μαζευτούν 100 άνθρωποι για να τσοντάρουν.

Ωραία και ρομαντικά όλα αυτά, αλλά η σκληρή πραγματικότητα λέει άλλα.

Όλα αυτά τα καταστήματα έχουν μία πάρα πολύ ωραία λίστα που ονομάζεται newsletter. Με ένα σωστό promotion μπορούν να πάρουν να προσεγγίσουν μία μεγάλη μερίδα πελατών. Δεν είναι ο μοναδικός τρόπος να δώσεις χιλιάδες για να ανέβεις στην Google. Πιθανών κάποιος ασχολείται με στρατηγικές προώθησης θα έχει να προτείνει κάτι καλύτερο ακόμα.

Το Shopflix δεν πετυχαίνει, διότι όσα λεφτά και να δώσει δεν πρόκειται ο πελάτης να ψωνίσει από αυτό το έκτρωμα. Η σελίδα μοιάζει με scam!

12 ώρες πριν, teoqq είπε

Μικρό ιστορικό από χθες που γίναμε σχεδόν σε όλα τα προϊόντα skroutzoμαγαζο, παρατηρώ ότι τις έχω τις παραγγελίες μου μέσα απευθείας από το eshop. Απλά από τα στατιστικά μου, τo referral (αν το λεω σωστα) μέσα από το skroutz πλέον έχει πέσει αρκετά. Οπότε φαντάζομαι ότι κάποιος κόσμος όντως googlarei...

Το μεγαλύτερο αγκάθι σε όλο αυτό που θέλει να κάνιε ο Skroutz με το να κόψει το redirection είναι τα μεταφορικά. Απίστευτα μεταφορικά x2/x3/x4 σε κάποια προϊόντα χωρίς λόγω και αιτία. Απλά τώρα που ο πελάτης βλέπει μόνο αυτό, κάνει μπαμ ρε φίλε... τι 15€, 20€ και 30€ ... Νταβατζιλίκι μεγάλο.

Κοίτα, αν θέλεις την δική μου άποψη, γενικώς η κίνηση του skroutz να κόψει το redirection δεν είναι σε λάθος γραμμή, καθώς απλοποιεί αρκετά την διαδικασία της παραγγελίας, κάτι που εγώ σαν πελάτης το θέλω.

Το λάθος είναι η εκμετάλλευση στα μεταφορικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα. Το shopflix δεν μπορεί να πετύχει με τόση δωρεάν διαφήμιση αλλά θα πετύχετε εσείς με newsletters 🤣🤣

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, WebDevGr είπε

Μάλιστα. Το shopflix δεν μπορεί να πετύχει με τόση δωρεάν διαφήμιση αλλά θα πετύχετε εσείς με newsletters 🤣🤣

Πια ακριβώς δωρεάν διαφήμιση έχει το shopflix; Την γιαγιά που κάθεται και βλέπει τηλεόραση ή τον παππού που διαβάζει εφημερίδα; Για άνθρωπος που λες ότι ξέρεις με κάνεις και αναρωτιέμαι καθώς εμένα προσωπικά με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο πολλές φορές. Είναι και το αν ξέρεις να κάνεις καμπάνιες μέσω αυτού. Δεν τραβάει το κάθε email το ενδιαφέρον.

Το εσείς επίσης που κολλάει; Διαβάζεις τι γράφω ή απλά έχει κολλήσει η βελόνα στο shopflix; Είπα εγώ πουθενά ότι έχω eshop;

Τέλος πάντων όπως και να χει, η συζήτηση μεταξύ μας νομίζω ότι κουράζει και τους followers του post.  Έβαλα μια ιδέα στο τραπέζι, ας την αξιολογήσουν εκείνοι που έχουν τέτοια καταστήματα και ας πράξουν όπως εκείνοι καταλαβαίνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου εξηγούσα πόσο αναποτελεσματικό αλλά κυρίως πόσο παράνομο είναι να χρησιμοποιείς λίστα πελατών, κι όχι newsletter γιατί περί αυτού πρόκειται, αλλά δεν θέλω να σου χαλάσω τη φαντασίωση.

Τη μια λες  σε έβγαλε ασπροπρόσωπο το newsletter. Την άλλη λες δεν έχεις eshop. Την παράλλη ψάχνεις ανθρώπους με eshop να επικοινωνήσουν μαζί σου.

Ούτε εσύ ξέρεις τι είσαι και τι θέλεις, αλλά κυρίως γιατί τα γράφεις όλα αυτά σε ένα θέμα που αφορά το Skroutz Plus.

Θα μου πεις έχει καύσωνα και δεν παλεύεται η ζέστη, αλλά τα κρύα ντουζ παιδιά βοηθάνε 😂

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σας.

Γενικά ρε παιδιά λίγο ηρεμία, διακρίνω αρνητισμό μεταξύ μας που στην τελική πιστεύω όλοι θέλουμε το ίδιο αποτέλεσμα.

Εγώ πάντως θα πω ότι το κάθε promo έχει να κάνει με τον χώρο του καθενός και δεν είναι σε όλα τα είδη το ίδιο. Προσωπικά το newsletter μου είναι αδιάφορο, το ίδιο αδιάφορο όμως μου είναι και τα διάφορα promo με τρελά ποσά μου αναφέρουν κατά καιρούς για το google. Τη μόνη διαφήμιση που κάνω στο δικό μου είδος είναι facebook/instagram που μπροστά σε αυτά που πληρώνω δεν είναι τίποτα σε σχέση με αυτά που δίνουν.

Για το shopflix δεν έχω ιδέα τη γίνεται από μέσα και τι αποφέρει, αλλά με την εικόνα που βλέπω είναι αστείο και δεν έχω καθόλου προσδοκίες. Σήμερα έχω meeting για ένα υποχρεωτικό training πριν ξεκινήσω στην πλατφόρμα τους. Αλλά μόνο 1-2 πράματα πραγκατικά που ρώτησα πχ για τις αποστολές και μου ανέφεραν ΜΙΑ και μόνο εταιρεία Courier, ήδη έχω επιβεβαιωθεί για το αρχάριο στάδιο που βρίσκονται.

Για τον Skroutz, εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε. Το να στέλνουν πάντως σε βαθμό βομβαρδισμού mail για promo κτλπ, κάτι λέει. Επίσης, πριν κανα 5-6μηνο βάζανε στα καταστήματα και κάποιον "υπεύθυνο" με το να σε καλεί και να σε ακούει ή να σε προτείνει πράματα. Συζήτηση που είχα αναπτύξει, μου είχαν πει ότι όλα αυτα τα promo που κάνουν πχ 20% σε τάδε brand, 30% καλοκαιρινά κτλπ, πάνε ΑΠΑΤΑ μπροστά στο effort που δίνουν. Προφανώ πλέον αυτά τα άτομα δεν υπάρχουν πλέον και δεν υπάρχει επικοινωνία. Όπως δεν υπάρχουν και κάποιες εκπτώσεις σαν επιβράβευση στόχων που είχε για τα καταστήματα. Όλα αυτά εχουν πάει περίπατο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...