Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, hab είπε

Ενώ είχαμε μία πολύ ωραία υπηρεσία για τους καταναλωτές με το Skroutz, πάει γενικότερα από το κακό στο χειρότερο, σχεδόν σε όλους τους τομείς. Δεν ξέρω από που να το πιάσω και που να τελειώσω... Τα 25€ και τα 5kg για το Plus για εμένα είναι το λιγότερο.

Καταρχάς τα καταστήματα και οι επιλογές για τα προϊόντα, όσο πάνε λιγοστεύουν. Μπορεί ακόμα να βρίσκεις τις φτηνότερες επιλογές σε κάποια πράγματα, αλλά έτσι όπως το πάνε με τα καταστήματα, θα το χάσουν και αυτό.

Κατόπιν, κλείσανε τους επαγγελματίες. Δηλαδή εκεί που μπορούσες να τους κάνεις μεγάλους τζίρους, έχουν επιλέξει να περιορίσουν τις παραγγελίες στις 3 ανά μήνα, χωρίς κάποιο λόγο. Εκτός βέβαια εάν επειδή οι επαγγελματίες κάναμε αρκετές παραγγελίες, με κάποιο τρόπο μπαίνανε μέσα από τον όγκο.... Θα μου πείτε το 1€ ανα παραγγελία μου λείπει; Όχι, αλλά δεν μπορώ και την κοροϊδία...

Εν συνεχεία, οι παραγγελίες πλέον καθυστερούν αρκετά για να έρθουν, και με δική τους υπαιτιότητα . Και αργούν να τα πάρουν από το κατάστημα, και αργούν στα hub τους, αλλά και πολλές φορές ενώ έχουν προγραμματίσει να τα παραδώσουν, απλά επιλέγουν να "μην προλάβουν", γιατί μαζεύουν τις παραγγελίες ανά περιοχή.

Τέλος, κάνουν λάθη στην ιστοσελίδα τους, και ενώ στο παρελθόν τους το έλεγες, σου απαντούσαν ευγενικά, και συνήθως το έλυναν, τώρα προσπαθούν να σε βγάλουν και τρελό. Π.χ. σήμερα πήγα να κάνω μία παραγγελία με τιμολόγιο (έχω ξεπεράσει τις 3 παραγγελίες του μήνα) και ενώ στην σελίδα πριν την πληρωμή εμφάνιζε την χρέωση του 1€ για την παράδοση με τιμολόγιο, στο Skroutz Point έλεγε Δωρεάν. Λέω, να τουλάχιστον έχουν αυτήν την επιλογή, το κατάλαβαν... Αμ δε, όταν πάτησα για την πληρωμή μου εμφάνισε ξαφνικά το 1€ επιπλέον χρέωση. Είπα λοιπόν να ρωτήσω το chat, γιατί προφανώς υπήρχε κάποιο λάθος κάπου (ή στη σελίδα πριν την πληρωμή, ή στη σελίδα με την πληρωμή). Η απάντηση ήταν το ότι αφού είναι στους όρους, είναι σωστό που τελικά υπάρχει η χρέωση και ότι δεν έχουν κάποιο λάθος που εμφανίζει Δωρεάν στο Skroutz Point... θα έπρεπε να το είχα καταλάβει ότι θα χρεωθώ, άσχετα με το τι έλεγε...

Πάντως, ή έχουν καταφέρει να μπαίνουν μέσα για τα καλά με το Skoutz Plus (σίγουρα τον πρώτο χρόνο), και κάνουν όλες αυτές τις αλλαγές ή απλά έχουν αποφασίσει να κάνουν την αρπαχτή τους, και ή να το κλείσουν ή να το πουλήσουν. Δεν εξηγούνται αλλιώς όλες αυτές οι αλλαγές που διώχνουν τους πάντες. Πάντως τείνω προς το δεύτερο, γιατί και χρεώνουν πολλαπλάσια τα καταστήματα με το χαράτσι κτλ. (δηλαδή πριν μπαίνανε μέσα;;), αλλά και πλέον χρεώνουν περισσότερο τους αγοραστές προσφέροντας πολύ λιγότερες και χειρότερες υπηρεσίες. Δηλαδή, δεν μπορεί να δυσαρεστείς τους πάντες, και τους πωλητές και τους αγοραστές, να ευχαριστείς μόνο την τσέπη σου, και να πιστεύεις ότι αυτό μπορεί να είναι βιώσημο για πολύ καιρό, εκτός εάν πας για την αρπαχτή (δεν τους έχουν για χαζούς).... Με τα καταστήματα είναι πλέον ξεκάθαρο ότι κάτι δεν πάει καλά. Με τις πωλήσεις δεν ξέρω τι γίνεται, αλλά εγώ πλέον αγοράζω πολύ λιγότερο από το Skroutz, και αυτό έχει αρχίσει να γίνεται εδώ και κάνα εξάμηνο, πριν ανανεώσω και υποστώ το κανόνα με τα τιμολόγια. 

Συγνώμη για το πολύ μεγάλο μου post που σας ζάλισα, αλλά και έπρεπε να το βγάλω από μέσα μου, αλλά και ίσως έχω και μία πολύ μικρή κρυφή ελπίδα κάποιος από το Skroutz να διαβάζει αυτά τα σχόλια και ίσως στο μέλλον κάτι να αλλάξει. Είναι πολύ μικρή η ελπίδα....

Καπως ετσι ειναι η κατάσταση, οπως διαπίστωσα κι εγω πολυ προσφατα. Το «παράδοση αύριο» ειναι ανέκδοτο , εχω παραγγείλει απο την προηγουμενη εβδομάδα κι ακόμη η παραγγελία ειναι μεταξύ κέντρου διανομης και οδηγού, χωρις να καταφέρνει εδώ και μερες να το παραδώσει. Κρίμα, τελειώνει για μένα το σκρουτζομαγαζο έτσι οπως παει

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

17 ώρες πριν, PSYHAS είπε

Καπως ετσι ειναι η κατάσταση, οπως διαπίστωσα κι εγω πολυ προσφατα. Το «παράδοση αύριο» ειναι ανέκδοτο , εχω παραγγείλει απο την προηγουμενη εβδομάδα κι ακόμη η παραγγελία ειναι μεταξύ κέντρου διανομης και οδηγού, χωρις να καταφέρνει εδώ και μερες να το παραδώσει. Κρίμα, τελειώνει για μένα το σκρουτζομαγαζο έτσι οπως παει

Το θέμα είναι ότι μπορεί για τους καταναλωτές να τελειώνει το σκρουτζομαγαζο, αλλά ο σκρουτζ θέλει να κάνει όλα τα καταστήματα πλέον σκρουτζομάγαζα. Το είχα αναφέρει και σε προηγούμενο ποστ ότι από 17/7 το redirection σταματαει και σε άλλες μεγάλες κατηγορίες (αν θέλετε μπαινω στο mail και τις αναφέρω) οπότε το "Προσθεσέ το στο καλάθι" είναι το μόνο που θα βλέπουμε.

Το ανέκδοτο με την Express παράδοση, οφείλεται 101% στο Skroutz. Όσο και να προσπαθεί με κόλπα τύπου επιβράβευση Pro Seller στα καταστήματα να είναι συνεπής, πάλι δεν μπορεί να το καταφέρει στο 100%. Σας το αναφέρω γιατί πχ όταν εγώ έχω έτοιμες όλες τις παραγγελίες αλλά η μεταφορική έχει περάσει ήδη και δεν ξανά περνάει, τότε εμένα σαν κατάστημα δεν επηρεάζει τα στατιστικά μου καθώς ήμουν σωστός. Ο πελάτης όμως δεν το γνωρίζει και ξαφνικά του έρχεται ένα mail ότι η μέρα παράδοσης θα γίνει μετά από 1 ημέρα κτλπ.

Για το Skroutzplus, προσωπικά σαν κατάστημα με 5000+ προϊόντα, δεν τρέχω ουτε μια προσφορά για Skroutz Plus μέλη. Δεν ξέρω τα στατιστικά που αναφέρει ο Skroutz, αλλά σε ότι είχα βάλει στο παρελθόν δεν μου έκανε απολύτως τίποτα. Τα δε Skroutz Coins, τα βάζω μόνο και μόνο για να κερδίσω το Buy Box το οποίο είναι αστείο.

Ειλικρινά δεν ξέρω που πάει και που οδηγεί όλη αυτή η κατάσταση με την Plus συνδρομή, αλλά στο κατάστημα δεν έχει κανένα +, άρα σε συνέχεια και στον πελάτη. Αν τώρα όπως αρκετοί γράφουν ότι πάει από το κακό στο χειρότερο και τα μεταφορικά ε τότε κλείστε το.

Τέλος, να πω και μια γενική άποψη μου για το θέμα Skroutz. Τα πράματα είναι αρκετά σοβαρά, καθώς οι χρεώσει ανεβαίνουν και δεν πέφτει τίποτα. Δεν ξέρω πως θα αλλάξει αυτό ή βασικά ξέρω αλλά δεν πιστεύω ότι θα γίνει. Η αποχή των καταστημάτων από το Marketplace δεν είναι εφικτή καθώς πλέον είναι μεγάλο μέρος του τζίρου. Αρκετά μεγάλα καταστήματα το κάνουν, αλλά το κλειδί πιστέψτε με δεν είναι τα μεγάλα καταστήματα σαν ονόματα αλλά τα "μεγάλα" καταστήματα που είναι στο Skroutz. Πχ ο Moustakas εδώ και καιρό έχει βγει από τον Skroutz, αλλά ειλικρινά ο τζίρος που έκανε εκεί μέσα, πιστεύω ότι δεν αγγίζει ούτε το 10% του τζίρου στα καταστήματά του άρα χέστηκε ο Skroutz. Αν όμως ένα κατάστημα πχ τυχαία αναφέρω το gamescom (με 1000+ παραγγλίες όπως αναφέρει ο σκρουτζ την βδομάδα) ξαφνικά κάνει "επανάσταση", εκεί θέλω να δω τι θα γίνει.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, teoqq said:

Το θέμα είναι ότι μπορεί για τους καταναλωτές να τελειώνει το σκρουτζομαγαζο, αλλά ο σκρουτζ θέλει να κάνει όλα τα καταστήματα πλέον σκρουτζομάγαζα. Το είχα αναφέρει και σε προηγούμενο ποστ ότι από 17/7 το redirection σταματαει και σε άλλες μεγάλες κατηγορίες (αν θέλετε μπαινω στο mail και τις αναφέρω) οπότε το "Προσθεσέ το στο καλάθι" είναι το μόνο που θα βλέπουμε.

 

Το εξηγεις λιγο αυτο;

Εγω συνηθως, ως αγοραστης μιλαω, συνηθως μπαινω στο skroutz, αλλα παντα επελεγα να ψωνιζω (εστω με redirection απο το skroutz) απο το ιδιο το καταστημα.

Ομως, πλεον, βλεπω ολο και λιγοτερο να εχω την επιλογη αυτη. Πλεον, πολυ συχνα, ο μονος τροπος να ψωνισω οταν βλεπω κατι στο skroutz, ειναι μονο με το καλαθι του skroutz. Δεν ειναι κατι που μου αρεσει, αλλα δεν εχω αλλο τροπο. Τι ακριβως γινεται, τι συμβαινει;

Βεβαια, φταινε, κατ'εμε, και τα καταστηματα. Σε προιον που ηθελα να παραγγειλω τωρα, το ειχε για αγορα και απο το ιδιο το καταστημα αλλα και μεσω skroutz. Ε, ο τυπος στο καταστημα, δεν εδινε δυνατοτητα αντικαταβολης. Μεσω skroutz ομως δινει!!!! Αναγκαστηκα να το αγορασω μεσω skroutz. Αρα κατ'εμε, πρεπει και τα μαγαζια να βοηθησουν τον εαυτο τους, προσθετοντας επιλογες, οχι μονο οτι τους βολευει. Boxnow, αντικαταβολη, paypal, βοηθουν ως επιλογες πολλους αγοραστες, αρα δεν μπορει να κανεις οτι τα αγνοεις, γιατι θα σε αγνοησουν και οι αγοραστες/πελατες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/7/2024 στις 8:19 ΜΜ, teoqq είπε

Το θέμα είναι ότι μπορεί για τους καταναλωτές να τελειώνει το σκρουτζομαγαζο, αλλά ο σκρουτζ θέλει να κάνει όλα τα καταστήματα πλέον σκρουτζομάγαζα. Το είχα αναφέρει και σε προηγούμενο ποστ ότι από 17/7 το redirection σταματαει και σε άλλες μεγάλες κατηγορίες (αν θέλετε μπαινω στο mail και τις αναφέρω) οπότε το "Προσθεσέ το στο καλάθι" είναι το μόνο που θα βλέπουμε.

Η ιστορία ενός αχόρταγου είναι πλέον η ιστορία του Σκρουτζ. Μια εταιρεία που έφερε την αλλαγή στο ηλεκτρονικό εμπόριο και είχε ένα συνεχές ιστορικό επιτυχούς οικονομικής πορείας από την ίδρυσή της έγινε μετά το 2018 (που άλλαξε το μετοχικό σχήμα) και ιδιαίτερα μετά το 2020 (με την είσοδο γνωστού πολυεθνικού επενδυτή που τρέλανε με την αποτίμηση τους ιδρυτές) μια "αχόρταγη" εταιρεία που βάλθηκε να "καταπιεί" την αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου. 

Ετσι αποφάσισε να "στραγγίξει" πρώτα τα μαγαζιά που συνεργαζόταν με τρομακτική άνοδο των προμηθειών και επιβάλλοντας το skoutz καλάθι (εναντι του redirection) και αμέσως μετά τους καταναλωτές που την έφτιαξαν μειώνοντας συνέχεια τις παροχές προς αυτούς.

Αυτή η ΝΕΑ πολιτική που βλέπει όλους τους άλλους (συνεργάτες-μαγαζια και καταναλωτές) ως αγελάδες για άρμεγμα και μόνο βάσει της εσφαλμένης αλαζονικής θεώρησης ότι ΔΕΝ έχουν ΑΛΛΗ επιλογή και όλοι θα υποταχθούν στα συμφέροντά της οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην αποψίλωση της θέσης του σκρουτζ στην αγορά. Ηδη από το 2022 για πρώτη φορά παρουσίασε ζημιές παρά την άνοδο των χρεώσεων προμηθειών προς τα καταστήματα και η μη ανάρτηση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το 2023 δεν προδιαθέτει για κάτι καλό παρά το ότι στο 1ο τρίμηνο του 2023 ςισήγαγε τον θεσμό της ετήσιας συνδρομής των καταστημάτων αποκομίζοντας τουλάχιστον 3-4 εκ μόνο από αυτήν την αύξηση. 

Ως παρατηρητής-καταναλωτής νομίζω ότι το σκρουτζ έχει μπει σε μια περιδίνηση προς τα κάτω όπου ο φαύλος κύκλος των Αυξήσεων χρεώσεων-Μείωσης προσφερόμενων υπηρεσιών από τη μια με ταυτόχρονα κακά οικονομικά αποτελέσματα (παρά τις χρεώσεις) θα συνεχιστεί εντονότερα καθώς συνηθίζεται σε εταιρείες με τέτοια προβλήματα-συμπεριφορές να μην μπορούν να δουν το λάθος τους και να συνεχίζουν στον αυτοκαταστροφικό τους δρόμο.

Αν ήμουν μαγαζάτορας θα σκεφτόμουν την επόμενη ημέρα με ένα σκρουτζ αποδυναμωμένο σε μερίδια αγοράς και ως καταναλωτής ψωνίζω από το σκρουτζ με περίσκεψη πια και όχι με κλειστά μάτια όπως κάποτε. Ειδικά αν πρόκειται για προϊόντα αξίας ΔΕΝ εμπιστεύομαι πια την εγγύηση Σκρουτζ καθώς τα τερτίπια με την εμπλοκή του σκρουτζ κατά τους 6 πρώτους μήνες εγγύησης κλπ μου δείχνουν ότι είναι θέμα χρόνου να πουν ΔΕΝ έχουμε καμία συμμετοχή στην εγγύηση.

Επεξ/σία από nova_centurion
  • Like 4
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο πιο γρηγορα καταλαβει ο καταναλωτης οτι αυτος εχει την δυναμη.
Σκεψου να μην ψωνιζε κανεις για μια μερα...
Σκεψουν να εκαναν μπουκοταζ ολοι οι χρηστες τους ή τελωςπαντων ενα μεγαλο μερος αν δεν ξαναφερνει τις χρεωσεις σε λογικα πλαισια.
Οι μαγαζατορες τωρα που ανεδειξαν το σκρουτζ
Σκεψουν να εφευγαν ολοι μαζι ... αλλα ολοι, οι αρκετοι μεγαλοι
Σκεψου τι θα γινοταν??!!!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, verylife78 είπε

Οσο πιο γρηγορα καταλαβει ο καταναλωτης οτι αυτος εχει την δυναμη.
Σκεψου να μην ψωνιζε κανεις για μια μερα...
Σκεψουν να εκαναν μπουκοταζ ολοι οι χρηστες τους ή τελωςπαντων ενα μεγαλο μερος αν δεν ξαναφερνει τις χρεωσεις σε λογικα πλαισια.
Οι μαγαζατορες τωρα που ανεδειξαν το σκρουτζ
Σκεψουν να εφευγαν ολοι μαζι ... αλλα ολοι, οι αρκετοι μεγαλοι
Σκεψου τι θα γινοταν??!!!

Εχεις δίκιο. Αυτό μάλιστα ισχύει παντού. Ακόμη και για την γενική ακρίβεια που βιώνουμε τα τελευταία 2 χρόνια. Οι εταιρείες αντιδρούν μόνο στην πτώση των πωλήσεων. Οσο ψωνίζουμε ΔΕΝ πιέζονται από τίποτε. Το κακό είναι ότι ως καταναλωτές λίγη καταναωτική συνείδηση έχουμε. Συνήθως περιοριζόμαστε στη διαμαρτυρία και στην κατηγορία της εκάστοτε κυβέρνησης, αποποιούμενοι τελείως τις δικές μας δυνατότητες.

Επεξ/σία από nova_centurion
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Skroutz.gr #1 σε E-commerce στην Ελλάδα. Δεν αλλάζει, ό,τι θέλει θα ζητάει και όλοι θα συμφωνούν. Αυτό είναι το κόστος που πρέπει να πληρώνουν όλα τα μαγαζιά που θέλουν να πουλάνε.

 

source: https://www.similarweb.com/top-websites/greece/e-commerce-and-shopping/marketplace/

image.png.5fc8471207f9120f1da39e404248fd33.png

Επεξ/σία από n1tra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, mindreader είπε

Το εξηγεις λιγο αυτο;

Εγω συνηθως, ως αγοραστης μιλαω, συνηθως μπαινω στο skroutz, αλλα παντα επελεγα να ψωνιζω (εστω με redirection απο το skroutz) απο το ιδιο το καταστημα.

Ομως, πλεον, βλεπω ολο και λιγοτερο να εχω την επιλογη αυτη. Πλεον, πολυ συχνα, ο μονος τροπος να ψωνισω οταν βλεπω κατι στο skroutz, ειναι μονο με το καλαθι του skroutz. Δεν ειναι κατι που μου αρεσει, αλλα δεν εχω αλλο τροπο. Τι ακριβως γινεται, τι συμβαινει;

Βεβαια, φταινε, κατ'εμε, και τα καταστηματα. Σε προιον που ηθελα να παραγγειλω τωρα, το ειχε για αγορα και απο το ιδιο το καταστημα αλλα και μεσω skroutz. Ε, ο τυπος στο καταστημα, δεν εδινε δυνατοτητα αντικαταβολης. Μεσω skroutz ομως δινει!!!! Αναγκαστηκα να το αγορασω μεσω skroutz. Αρα κατ'εμε, πρεπει και τα μαγαζια να βοηθησουν τον εαυτο τους, προσθετοντας επιλογες, οχι μονο οτι τους βολευει. Boxnow, αντικαταβολη, paypal, βοηθουν ως επιλογες πολλους αγοραστες, αρα δεν μπορει να κανεις οτι τα αγνοεις, γιατι θα σε αγνοησουν και οι αγοραστες/πελατες.

Παρακάτω η ανακοίνωση από τον Σκρουτζ

Αγαπητοί συνεργάτες,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από την Τετάρτη 17 Ιουλίου 2024, η προβολή και πώληση των προϊόντων που ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες θα είναι δυνατή αποκλειστικά μέσω του μοντέλου συνεργασίας Skroutz Marketplace.

  • Αναλώσιμα - Γενική κατηγορία

  • Βιβλιοχαρτοπωλείο - Μικροεξοπλισμός γραφείου, Εκπαιδευτικά βιβλία, Σχολικά αξεσουάρ,  Αναλώσιμα βιβλιοχαρτοπωλείου, Βιβλία

  • Εποχιακά και εκδηλώσεις - Είδη πάρτι,  Εποχιακά είδη

  • Κατοικίδια - Εξοπλισμός και αξεσουάρ, Τροφή κατοικιδίων

  • Οικιακά είδη - Διακόσμηση εξωτερικού χώρου, Διακοσμητικά, Γενική κατηγορία,  Εργαλεία κουζίνας και σκεύη

  • Παιχνίδια - Γενική κατηγορία

  • Adult - Είδη sex shop

  • FMCG - Οικιακά είδη προσωπικής περιποίησης, Αλκοολούχα ποτά, Οικιακά χημικά, Καθαριστικά, Τρόφιμα και ροφήματα

Με λίγα λόγια στις παραπάτω κατηγορίες και στα προϊόντα θα βλέπεις μόνο το πράσινο κουμπί για αγορά και όχι το μπλε που γράφει στο "δες το στο κατάστημα". Αυτό το κάνει ήδη και σε άλλες και γενικα προσθέτει. Αν θες τωρα να μπεις στο καταστημα, πρεπει να μπεις στις πληροφοριες και εκει την σελιδα ή να παρεις το όνομα και ψάξε στο google για το κατάστημα.

Γενικα, εχει αρκετα θετικα υπερ του ΣΩΣΤΟΥ καταναλωτη ο σκρουτζ πχ οπως αυτο που λεει ο φιλος για την αντικαταβολη. Το θεμα ειναι να βρεις μια κοινη λυση. Πχ εγω στα ογκωδη δεν εχω αντικαταβολη και λεω στον πελατη μπες και καντο μεσα στο σκρουτζ αν θες με αντικαταβολη. Ο λογος ειναι γιατι αν ο πελατης δεν το παρει το δεμα και το στειλω με αντικαταβολη, θα την φαω ασχημα ενω μεσω σκρουτζ την μονη ζημια που εχω ειναι το πανε-ελα του προϊόντος μου.
Για ολα υπαρχει λυση μεταξυ πελατη και μαγαζι, λυση μεταξυ μαγαζι-σκρουτζ-πελατη δεν υπαρχει 😎

#1 ειναι και το ξερουμε. Το οτι θελει ζηταει και αυτο το ξερουμε, απλα σιγα σιγα δεν το παιρνει απο ολους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, teoqq said:

Παρακάτω η ανακοίνωση από τον Σκρουτζ

Αγαπητοί συνεργάτες,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από την Τετάρτη 17 Ιουλίου 2024, η προβολή και πώληση των προϊόντων που ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες θα είναι δυνατή αποκλειστικά μέσω του μοντέλου συνεργασίας Skroutz Marketplace.

  • Αναλώσιμα - Γενική κατηγορία

  • Βιβλιοχαρτοπωλείο - Μικροεξοπλισμός γραφείου, Εκπαιδευτικά βιβλία, Σχολικά αξεσουάρ,  Αναλώσιμα βιβλιοχαρτοπωλείου, Βιβλία

  • Εποχιακά και εκδηλώσεις - Είδη πάρτι,  Εποχιακά είδη

  • Κατοικίδια - Εξοπλισμός και αξεσουάρ, Τροφή κατοικιδίων

  • Οικιακά είδη - Διακόσμηση εξωτερικού χώρου, Διακοσμητικά, Γενική κατηγορία,  Εργαλεία κουζίνας και σκεύη

  • Παιχνίδια - Γενική κατηγορία

  • Adult - Είδη sex shop

  • FMCG - Οικιακά είδη προσωπικής περιποίησης, Αλκοολούχα ποτά, Οικιακά χημικά, Καθαριστικά, Τρόφιμα και ροφήματα

Με λίγα λόγια στις παραπάτω κατηγορίες και στα προϊόντα θα βλέπεις μόνο το πράσινο κουμπί για αγορά και όχι το μπλε που γράφει στο "δες το στο κατάστημα". Αυτό το κάνει ήδη και σε άλλες και γενικα προσθέτει. Αν θες τωρα να μπεις στο καταστημα, πρεπει να μπεις στις πληροφοριες και εκει την σελιδα ή να παρεις το όνομα και ψάξε στο google για το κατάστημα.

Γενικα, εχει αρκετα θετικα υπερ του ΣΩΣΤΟΥ καταναλωτη ο σκρουτζ πχ οπως αυτο που λεει ο φιλος για την αντικαταβολη. Το θεμα ειναι να βρεις μια κοινη λυση. Πχ εγω στα ογκωδη δεν εχω αντικαταβολη και λεω στον πελατη μπες και καντο μεσα στο σκρουτζ αν θες με αντικαταβολη. Ο λογος ειναι γιατι αν ο πελατης δεν το παρει το δεμα και το στειλω με αντικαταβολη, θα την φαω ασχημα ενω μεσω σκρουτζ την μονη ζημια που εχω ειναι το πανε-ελα του προϊόντος μου.
Για ολα υπαρχει λυση μεταξυ πελατη και μαγαζι, λυση μεταξυ μαγαζι-σκρουτζ-πελατη δεν υπαρχει 😎

#1 ειναι και το ξερουμε. Το οτι θελει ζηταει και αυτο το ξερουμε, απλα σιγα σιγα δεν το παιρνει απο ολους.

Ok, δεν πειραζει που δεν εχει αυτοματο forwarding με το καλαθι του ιδιου του μαγαζιου.

Αλλα εγω, πως θα ξερω πια, αν το μαγαζι που πουλα στο skroutz ειναι αποκλειστικα σκρουτζομαγαζο, ή οτι δεν ειναι σκρουτζομαγαζο και εχει φυσικη παρουσια;

Παλια, οταν εβλεπε μονο το πρασινο κουμπι για το καλαθι του σκρουτζ, ελεγα, 'α μαλιστα, αυτο ειναι σκρουτζομαγαζο μονο'. Και οταν εβλεπε το μπλε κουμπι για το καλαθι του μαγαζιου, καταλαβαινα οτι εχει φυσικο καταστημα; Τωρα πως θα το καταλαβαινω αυτο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, teoqq said:

Για ολα υπαρχει λυση μεταξυ πελατη και μαγαζι, λυση μεταξυ μαγαζι-σκρουτζ-πελατη δεν υπαρχει 😎

Αυτό γιατί δεν το κατάλαβα...?? 🤔😋😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έτρεχα να παραγγείλω το Σάββατο το μεσημέρι (με deadline μίας ώρας) για υποτιθεμένη Express παραγγελία ώστε να έχω το δέμα σήμερα. Τώρα λέει ότι ακόμα δεν έχουν παραλάβει και η παράδοση πάει για Τρίτη-Πέμπτη...

Συνήθως δουλεύει το Express εδώ που είμαι, αλλά μάλλον τους έπιασαν οι ζέστες.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α καλα κι εγω περιμενω καμια βδομαδα κατι που εγραφε 4-7 εργασιμες, σε αναμονη παραλαβης ακομα,

εστειλα και μειλ την παρασκευη ουτε αυτο απαντησαν ακομα, μαλλον θα το παρω απ αλλου που το βρηκα,

εστω και 1 ευρω παραπανω :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/7/2024 στις 8:19 ΜΜ, teoqq είπε

Το θέμα είναι ότι μπορεί για τους καταναλωτές να τελειώνει το σκρουτζομαγαζο, αλλά ο σκρουτζ θέλει να κάνει όλα τα καταστήματα πλέον σκρουτζομάγαζα. Το είχα αναφέρει και σε προηγούμενο ποστ ότι από 17/7 το redirection σταματαει και σε άλλες μεγάλες κατηγορίες (αν θέλετε μπαινω στο mail και τις αναφέρω) οπότε το "Προσθεσέ το στο καλάθι" είναι το μόνο που θα βλέπουμε.

Το ανέκδοτο με την Express παράδοση, οφείλεται 101% στο Skroutz. Όσο και να προσπαθεί με κόλπα τύπου επιβράβευση Pro Seller στα καταστήματα να είναι συνεπής, πάλι δεν μπορεί να το καταφέρει στο 100%. Σας το αναφέρω γιατί πχ όταν εγώ έχω έτοιμες όλες τις παραγγελίες αλλά η μεταφορική έχει περάσει ήδη και δεν ξανά περνάει, τότε εμένα σαν κατάστημα δεν επηρεάζει τα στατιστικά μου καθώς ήμουν σωστός. Ο πελάτης όμως δεν το γνωρίζει και ξαφνικά του έρχεται ένα mail ότι η μέρα παράδοσης θα γίνει μετά από 1 ημέρα κτλπ.

Για το Skroutzplus, προσωπικά σαν κατάστημα με 5000+ προϊόντα, δεν τρέχω ουτε μια προσφορά για Skroutz Plus μέλη. Δεν ξέρω τα στατιστικά που αναφέρει ο Skroutz, αλλά σε ότι είχα βάλει στο παρελθόν δεν μου έκανε απολύτως τίποτα. Τα δε Skroutz Coins, τα βάζω μόνο και μόνο για να κερδίσω το Buy Box το οποίο είναι αστείο.

Ειλικρινά δεν ξέρω που πάει και που οδηγεί όλη αυτή η κατάσταση με την Plus συνδρομή, αλλά στο κατάστημα δεν έχει κανένα +, άρα σε συνέχεια και στον πελάτη. Αν τώρα όπως αρκετοί γράφουν ότι πάει από το κακό στο χειρότερο και τα μεταφορικά ε τότε κλείστε το.

Τέλος, να πω και μια γενική άποψη μου για το θέμα Skroutz. Τα πράματα είναι αρκετά σοβαρά, καθώς οι χρεώσει ανεβαίνουν και δεν πέφτει τίποτα. Δεν ξέρω πως θα αλλάξει αυτό ή βασικά ξέρω αλλά δεν πιστεύω ότι θα γίνει. Η αποχή των καταστημάτων από το Marketplace δεν είναι εφικτή καθώς πλέον είναι μεγάλο μέρος του τζίρου. Αρκετά μεγάλα καταστήματα το κάνουν, αλλά το κλειδί πιστέψτε με δεν είναι τα μεγάλα καταστήματα σαν ονόματα αλλά τα "μεγάλα" καταστήματα που είναι στο Skroutz. Πχ ο Moustakas εδώ και καιρό έχει βγει από τον Skroutz, αλλά ειλικρινά ο τζίρος που έκανε εκεί μέσα, πιστεύω ότι δεν αγγίζει ούτε το 10% του τζίρου στα καταστήματά του άρα χέστηκε ο Skroutz. Αν όμως ένα κατάστημα πχ τυχαία αναφέρω το gamescom (με 1000+ παραγγλίες όπως αναφέρει ο σκρουτζ την βδομάδα) ξαφνικά κάνει "επανάσταση", εκεί θέλω να δω τι θα γίνει.

Για εμένα το skroutz πλέον έχει μία δεσπόζουσα θέση στην Ελληνική αγορά όπως ισχύει και για την Amazon στην παγκόσμια αγορά. Κάποιοι θα που ότι έτσι είναι ο καπιταλισμός και η ελεύθερη αγορά, εγώ όμως θα διαφωνήσω. Τα άλλα marketplaces όπως το Best Price δεν μπορούν ούτε στο ελάχιστο να αγγίξουν το skroutz και έχουν μείνει κατά πολύ πίσω, με αποτέλεσμα, όποιος θέλει να πουλήσει να πρέπει να περάσει μέσω αυτού. Αυτό δεν έχει καν σχέση με αγορά πόσο μάλλον ελεύθερη και φυσικά δεν μοιάζει με καπιταλισμό. Μοιάζει σαν Φέουδο, όπου για να βγεις στην αγορά πρέπει πρώτα να το εγκρίνει ο φεουδάρχης.

Για μένα η ιδιωτική επένδυση στα Market Places πάντα φτάνει σε αυτό το σημείο. Μάλιστα όταν έχει την δεσπόζουσα θέση στην αγορά ένα Market Place πάντα θα έρθει ένα fund να αισχροκερδήσει και να πάρει την μεγάλη πίτα από τον κόπο των άλλων, όπως έκανε και η CVC με τον Skroutz. Για τον λόγο αυτό έρχομαι και κάνω την ερώτηση. Σοβαρό σύλλογο τα Ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα δεν έχετε; Αν όχι πρέπει να αποκτήσετε. Μέσω του συλλόγου με μικρή εισφορά ο καθένας θα μπορούσατε να φτιάξετε το δικό σας  Marketplace με βιώσιμες προμήθειες(προς τον σύλλογο και την συντήρηση της πλατφόρμας) με διαφανείς πρακτικές, όπως για παράδειγμα να μην έχεις 50 αρνητικές και 50 θετικές και να σου βγάζει 4/5 αστέρια όπως κάνει το skroutz.

Τώρα όλο αυτό μπορεί να ακούγεται πολύ "αριστερό" στα αυτιά κάποιων αλλά κατ' εμέ αυτή είναι η κατάρα των Marketplaces, τα οποία απ' την μία στο αχανές Internet είναι αναγκαίο κακό, καθώς διευκολύνουν πολύ τον καταναλωτή και από την άλλη λόγο αυτού πέφτουν πολλά αρπακτικά πάνω τους όπως εξήγησα και ποιο πριν. Μία πρωτοβουλία όπως την παραπάνω θεωρώ ότι θα μπορούσε πραγματικά να είναι game changer και για τον καταναλωτή αλλά και για τον εμπόρους. Μόνος του ο καθένας θεωρώ ότι μόνο σε ένα τέτοιο forum μπορεί να "γκρινιάζει" αλλά δεν θα έχει αποτέλεσμα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, mindreader said:

Ok, δεν πειραζει που δεν εχει αυτοματο forwarding με το καλαθι του ιδιου του μαγαζιου.

Αλλα εγω, πως θα ξερω πια, αν το μαγαζι που πουλα στο skroutz ειναι αποκλειστικα σκρουτζομαγαζο, ή οτι δεν ειναι σκρουτζομαγαζο και εχει φυσικη παρουσια;

Παλια, οταν εβλεπε μονο το πρασινο κουμπι για το καλαθι του σκρουτζ, ελεγα, 'α μαλιστα, αυτο ειναι σκρουτζομαγαζο μονο'. Και οταν εβλεπε το μπλε κουμπι για το καλαθι του μαγαζιου, καταλαβαινα οτι εχει φυσικο καταστημα; Τωρα πως θα το καταλαβαινω αυτο;

Μαλλον λοιπον, χειροκινητα πρεπει να βλεπω αν ενα καταστημα που εμφανιζεται στα αποτελεσματα του skroutz, εχει δικη του αυτονομη παρουσια και δυνατοτητα για παραγγελια Online απο τη σελιδα του.

Δεν ειμαι σιγουρος βεβαια, και σε αυτη την περιπτωση, τι συμφερει καλυτερα, απο οικονομικης αποψεως, ως αγοραστης. Μαλλον εξαρταται καθε φορα, απο τι επιλογες δινει το ιδιο το καταστημα. Καταλαβαινω ομως, οτι οι περισσοτεροι χρηστες σκρουτζ, μαλλον δεν θα ασχοληθουν να κανουν κατι χειροκινητα -ψαξιμο/ευρεση μαγαζιου, να δουν τι δυνατοτητες δινει το καταστημα, αν ειναι σκρουτζομαγαζο ή μαγαζι με φυσικη παρουσια κλπ, και θα παραγγελνουν μονο μεσα απο το σκρουτζ.

Εγω παντως, μαλλον εξαιρεση θα ειμαι, θα το ψαχνω και εκτος skroutz στο καθε καταστημα, αν το φερει στα αποτελεσματα του σκρουτζ αυτο που θελω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...