koskons Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Υποθέτω ότι στο τέλος της συνδρομής η αυτόματη ανανέωση (σε όσους την έχουν ενεργή) θα γίνει με τους νέους όρους και όχι τους παλιούς έτσι; Επεξ/σία 31 Δεκεμβρίου 2021 από koskons
BEBELAC Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Κανονικά θα έπρεπε να χρησιμοποιηθούν οι όροι της αρχικής σύμβασης. Αλλά εδώ είναι Ελλάδα οπότε το πιθανότερο είναι να σε πετάξουν στο Skroutz minus. Ευτυχώς δεν αποδέχτηκα τους νέους όρους. Δε θα με συνέφερε αφού σπάνια αγοράζω κάτι πάνω από 15 ευρώ από ένα μόνο κατάστημα. Επεξ/σία 9 Ιανουαρίου 2022 από BEBELAC
vOOz Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2022 Εχει καταφέρει κανεις να χρησιμοποιήσει skroutz points? Δεν βρισκω πως να τα επιλεξω για παράδοση. 1
Kostasallinone Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Η δωρεάν αποστολή άνω των 15 ευρώ πως δουλεύει? Θέλω να αγοράσω στο ίδιο καλάθι, 2 προϊόντα από 2 διαφορετικά καταστήματα το ένα 8 ευρώ και το άλλο 30 ευρώ. Θα έχω δωρεάν μεταφορικά ή θα πρέπει και τα 2 να είναι πάνω από 15 ευρώ? Δηλαδή ισχύει το 8+30= 38, 38/2= 19, άρα 19> 15?
BEBELAC Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2022 Με το νέο σύστημα δεν ισχύει. Από κάθε κατάστημα θα πρέπει το σύνολο να είναι 15 ευρώ. 1
aggelos87 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Έχετε παρατηρήσει και εσείς οτι απ την περίοδο των Χριστουγέννων μέχρι και σήμερα η παράδοση απ το κατάστημα στην μεταφορική καθυστερεί 1-2 ημέρες ή μόνο εγώ ο άτυχος;; Μιλάω για παραγγελίες που έχω κάνει αξίας 9-15 ευρώ ανα κατάστημα με παράδοση σε επαρχία. Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2022 από aggelos87 1
tvkal Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Λίγο off topic αλλά σας έχει τύχει να αρνούνται να δημοσιεύσουν αρνητική αξιολόγηση προιόντος με το αιτιολογικο οτι θέλει διόρθωση ενω ειναι εντελώς κόσμια η αξιολόγηση και έχω και φωτογραφίες ? Με ταλαιπωρούν μερικές μέρες τώρα αλλά δεν θα τους περάσει. Θα δημοσιεύσω παντού τη συμπεριφορά τους και θα κάνω και ομάδα στο facebook. 1
satsok2 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 1 ώρα πριν, tvkal είπε Λίγο off topic αλλά σας έχει τύχει να αρνούνται να δημοσιεύσουν αρνητική αξιολόγηση προιόντος με το αιτιολογικο οτι θέλει διόρθωση ενω ειναι εντελώς κόσμια η αξιολόγηση και έχω και φωτογραφίες ? Με ταλαιπωρούν μερικές μέρες τώρα αλλά δεν θα τους περάσει. Θα δημοσιεύσω παντού τη συμπεριφορά τους και θα κάνω και ομάδα στο facebook. Ακριβώς το ίδιο και σ'εμένα ! 3 ώρες πριν, aggelos87 είπε Έχετε παρατηρήσει και εσείς οτι απ την περίοδο των Χριστουγέννων μέχρι και σήμερα η παράδοση απ το κατάστημα στην μεταφορική καθυστερεί 1-2 ημέρες ή μόνο εγώ ο άτυχος;; Μιλάω για παραγγελίες που έχω κάνει αξίας 9-15 ευρώ ανα κατάστημα με παράδοση σε επαρχία. Αυτό είναι στάνταρ πρακτική πια , για μικρές παραγγελίες. Υπήρχε και πριν όμως. Σου γράφει 1-3 μέρες παράδοση. Κάνεις την παραγγελία όμως και μετά από 2-3 μέρες παραδίδει το κατάστημα στη μεταφορική.
tvkal Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Εμένα το συγκεκριμένο προιόν μου προκάλεσε ζημια 10πλάσια της αξίας του ( 8 ευρώ ! ). Και τώρα μου λένε να τους το στείλω να το ελέγξουν και να μου το αντικαταστήσουν και τέτοια κουραφέξαλα. Τους λέω ή θα δημοσιεύσετε την αξιολόγησή μου ή κάποιος να με αποζημιώσει για τη συνολική ζημιά που έπαθα. 2
BEBELAC Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Για ποιο προϊόν μιλάμε; (από περιέργεια ρωτάω)
george_ins Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Παιδιά, στο skroutz Plus, όταν πηγαίνω στα αγαπημένα, ξέρετε ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στα: "προϊόντα που έχω" και "λίστα αγορασμένων προϊόντων";
ThanosR92 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Παλιά μπορούσαμε να βάλουμε και μόνοι μας προϊόντα στην λίστα τα έχω. Μαλάκια που το εβγαλαν εδώ και αρκετό καιρό. 1
tvkal Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 1 ώρα πριν, BEBELAC είπε Για ποιο προϊόν μιλάμε; (από περιέργεια ρωτάω) Ενας controller λεντοταινίας αξιας 8 ευρώ μου πηρε φωτια και έκαψε και τη λεντοταινια μου 25μέτρα.
giwrgostr Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 2 ώρες πριν, tvkal είπε Εμένα το συγκεκριμένο προιόν μου προκάλεσε ζημια 10πλάσια της αξίας του ( 8 ευρώ ! ). Και τώρα μου λένε να τους το στείλω να το ελέγξουν και να μου το αντικαταστήσουν και τέτοια κουραφέξαλα. Τους λέω ή θα δημοσιεύσετε την αξιολόγησή μου ή κάποιος να με αποζημιώσει για τη συνολική ζημιά που έπαθα. Εμένα δεν μου ακούγεται περίεργο να θέλουν να το ελέγξουν. Το θέμα ασφαλείας είναι πολύ σοβαρό για να δημοσιεύσουν μια τέτοια κριτική χωρίς διασταύρωση. Εσύ ξέρεις ότι λες αλήθεια, αλλά αυτοί δεν το ξέρουν. Αν το ελέγξουν και αρχίσουν τις δικαιολογίες, τότε μπορείς να τους κατηγορήσεις. 1
tvkal Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2022 2 λεπτά πριν, giwrgostr είπε Εμένα δεν μου ακούγεται περίεργο να θέλουν να το ελέγξουν. Το θέμα ασφαλείας είναι πολύ σοβαρό για να δημοσιεύσουν μια τέτοια κριτική χωρίς διασταύρωση. Εσύ ξέρεις ότι λες αλήθεια, αλλά αυτοί δεν το ξέρουν. Αν το ελέγξουν και αρχίσουν τις δικαιολογίες, τότε μπορείς να τους κατηγορήσεις. Τους έστειλα φωτογραφία που φαίνεται οτι θέλουν να δουν. Απλά θεωρώ εμπαιγμό να θέλουν να με αποζημιώσουν για τα 8 ευρώ για να πάει περίπατο η αξιολόγηση. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα