Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε Παιδια μια ερωτηση το Skroutz Wallet ειναι κατι σαν χρεωστικη καρτα που φαινεται στο ονομα σου στην Εφορια?

Πχ αν κανεις 1000 ευρω αγορες με μια καρτα της αλφα θα φανει στη δηλωση σου οτι εκανς τοσα εξοδα με καρτα. Αν τροφοδοτησεις με 1000 το Skroutz Wallet θα φανει το ιδιο? Θελω να ριξω τα εξοδα μου με καρτα στη δηλωση επειδη εκανα φετος δηλωση και μολις ειδα οτι εκανα αρκετες αγορες με καρτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 11/6/2024 στις 1:24 ΠΜ, zacharias99 είπε

Άρα μου λες ότι όποιος δεν γνωρίζει τη διαδικασία (βαριέται να διαβάσει τους όρους / βαριέται να διαβάσει το νήμα εδώ μέσα και όπου αλλού ειπώθηκε οπου το αναλύσαμε αρκετά και προειδοποιήσαμε τον κόσμο για την έγκαιρη ακύρωση / που αφήνει την ακύρωση για τελευταία στιγμή και τελικά το ξεχνάει και μετά κλαίγεται και γενικά βαριέται να σκεφτεί ποιες μπορεί να είναι οι συνέπειες της πράξης αυτης) έχει το άλλοθι του κάνω ότι θέλω και αν δεν μου βγει όπως το θέλω και έχω συνέπειες, τότε επικαλούμε άγνοια και βγαίνω από πάνω ζητώντας και τα ρέστα (αφού πρώτα ήμουν μάγκας και εκμεταλλεύτηκα την κάθε προσφορά εννοείται).

Εδώ φίλε Μ θα διαφωνήσουμε. Κάποια στιγμή θα πρέπει να πληρώσουμε τα λάθη μας και να αποδεχτούμε τις συνέπειες των πράξεών μας.

Αν ήταν απατεωνια μαζί σας μέχρι την τελευταία στιγμή και πάντα διεκδικώ το δίκαιο Μ και ας είναι για 1 ευρώ. Όταν όμως δέχομαι μια προσφορά και από λάθος δικό μου χρεώνομαι, τότε θα έσκυβα το κεφάλι, θα πλήρωνα και θα προσπαθούσα να δω τι πήγε στραβά ώστε να το διορθώσω την επόμενη φορά.

Ναι, έχεις δίκιο, πρέπει να πληρώσουν πολύ σκληρά τα αποτελέσματα των πράξεων τους...επίσης είναι το απόλυτα φυσιολογικό να χρεώνεσαι μια υπηρεσία 10 ημέρες πριν την έναρξη της! Κι όχι φίλε μου, δεν είναι κανένας υποχρεωμένος να μπαίνει στο νήμα και να διαβάζει σχολαστικά ότι ανοησία θα γράψει πιθανόν ο καθένας από εμάς. 

  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως, εμένα με εκνευρίζει απίστευτα το γεγονός ότι παλιότερα μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε και κάποιες προσφορές που έβγαιναν.  Τώρα πλέον, όσες φορές μου έτυχε, είτε δεν πρόλαβα, είτε πρόλαβα και μου την ακύρωσαν στην πορεία με την γνωστή διαδικασία και χωρίς κουπόνι!

Αυτό είναι το πιο εκνευριστικό, χάνουμε τόσο χρόνο, κάνουμε προσπάθεια και πετιέται απλά επειδή δεν.....

Επεξ/σία από CakeNet
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα

Είμαι στο Skroutz Plus και σήμερα πήγα να βάλω δύο αγορές απο το ίδιο κατάστημα και μου βγάζει 2 αποστολές... μία απο το κατάστημα και μία απο τις αποθήκες του skroutz με αποτέλεσμα ενώ θα έπρεπε τα μεταφορικά  να είναι δωρεάν  μου βγάζει 3+3 ευρώ 6 ευρώ μεταφορικά.... αυτο τι είναι καινούριο φρούτο του Skroutz;

Εν τω μεταξύ έψαξα να βρω τρόπο επικοινωνίας για να τους στείλω email και βλέπω μόνο chat έχει... υπάρχει email επικοινωνίας η το έχουν καταργήσει και αυτοί;

Το σκεφτόμουν που το σκεφτόμουνα μετα τις τελευταίες αλλαγές  στους όρους αν θα ανανεώσω τον Σεπτέμβρη....  και εδώ μπορώ να πώ οτι με βοηθάνε πολύ  να αποφασίσω ....να μην ανανεώσω. 

Επεξ/σία από teot
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/6/2024 στις 1:17 ΜΜ, aGka8l είπε

Εχουν αφαιρέσει οταν προσθέτεις κατι στο καλάθι απο ενα μαγαζι το να σου δείχνει προιοντα που πουλάει απο το αγαπημένα σου , το οποιο ειναι βλακώδες γιατι ετσι δεν μπορεις να συμπληρώσεις για να φτασεις το οριο των μεταφορικών ουτε για να αγοράσεις κατι αν ηθελες 

 

Και θεωρω και το νεο interface της παραγγελιας ειναι πολυ χαλια δεν βγαζεις ακρη αν το καταστημα οντως εχει ετοιμασει την παραγγελία και περμενεις να το παραλαβει η κουριερ η οχι 

Αυτά είναι κομμάτια που εδώ και πάνω από 1 χρόνο τα κάνουν κάθε φορά όλο και χειρότερα! Απορώ ποιοι ανόητοι είναι αυτοί που κάθονται στα γραφεία, τους τα παρουσιάζουν, τους αρέσουν και τα εγκρίνουν! Προφανώς δεν έχουν παραγγείλει ποτέ από την σελίδα τους!

15 ώρες πριν, therock είπε

Ρε Παιδια μια ερωτηση το Skroutz Wallet ειναι κατι σαν χρεωστικη καρτα που φαινεται στο ονομα σου στην Εφορια?

Πχ αν κανεις 1000 ευρω αγορες με μια καρτα της αλφα θα φανει στη δηλωση σου οτι εκανς τοσα εξοδα με καρτα. Αν τροφοδοτησεις με 1000 το Skroutz Wallet θα φανει το ιδιο? Θελω να ριξω τα εξοδα μου με καρτα στη δηλωση επειδη εκανα φετος δηλωση και μολις ειδα οτι εκανα αρκετες αγορες με καρτα...

Έχω ζητήσει διευκρινίσεις για το θέμα εδώ και αρκετές ημέρες.  Επειδή μου απαντούσαν γενικά και αόριστα κι εγώ επέμενα για πιο συγκεκριμένη απάντηση, με παρέπεμψαν στην Everypay οι οποίοι μου απάντησαν εδώ και1+ εβδομάδα περίπου ότι θα το εξετάσουν και θα μου απαντήσουν.

Ελπίζω να μην την πάτησα με τις φετινές μου αγορές και χάσω το αφορολόγητο!

14 λεπτά πριν, teot είπε

Καλησπέρα

Είμαι στο Skroutz Plus και σήμερα πήγα να βάλω δύο αγορές απο το ίδιο κατάστημα και μου βγάζει 2 αποστολές... μία απο το κατάστημα και μία απο τις αποθήκες του skroutz με αποτέλεσμα ενώ θα έπρεπε τα μεταφορικά  να είναι δωρεάν  μου βγάζει 3+3 ευρώ 6 ευρώ μεταφορικά.... αυτο τι είναι καινούριο φρούτο του Skroutz;

Εν τω μεταξύ έψαξα να βρω τρόπο επικοινωνίας για να τους στείλω email και βλέπω μόνο chat έχει... υπάρχει email επικοινωνίας η το έχουν καταργήσει και αυτοί;

Το σκεφτόμουν που το σκεφτόμουνα μετα τις τελευταίες αλλαγές  στους όρους αν θα ανανεώσω τον Σεπτέμβρη....  και εδώ μπορώ να πώ οτι με βοηθάνε πολύ  να αποφασίσω ....να μην ανανεώσω. 

Αυτή είναι άλλη μια βλακεία εδώ και κάπου 1 χρόνο....όταν έχει κάποιο προϊόν στις αποθήκες τους και είναι χρεωμένο στο κατάστημα, το σπάει σε 2 παραγγελίες με το ΄έτσι θέλω και ας κόψουμε τον λαιμό μας εμείς οι πελάτες! Φαντάσου πόσο πιο εξοργιστικό θα γίνει αυτό με την ελάχιστη παραγγελία των 25 Ευρώ (καλά, οι αποθήκες Skroutz φαίνεται ότι θα είναι έτοιμες μετά το μετρό της Θεσσαλονίκης (αν και δεν είμαι σίγουρος ούτε γι' αυτό, προς το παρόν ονειρεύονται και κοιτάνε μόνο πως να μας τα αρπάξουν με το παραπάνω)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, CakeNet είπε

Αυτή είναι άλλη μια βλακεία εδώ και κάπου 1 χρόνο....όταν έχει κάποιο προϊόν στις αποθήκες τους και είναι χρεωμένο στο κατάστημα, το σπάει σε 2 παραγγελίες με το ΄έτσι θέλω και ας κόψουμε τον λαιμό μας εμείς οι πελάτες! Φαντάσου πόσο πιο εξοργιστικό θα γίνει αυτό με την ελάχιστη παραγγελία των 25 Ευρώ (καλά, οι αποθήκες Skroutz φαίνεται ότι θα είναι έτοιμες μετά το μετρό της Θεσσαλονίκης (αν και δεν είμαι σίγουρος ούτε γι' αυτό, προς το παρόν ονειρεύονται και κοιτάνε μόνο πως να μας τα αρπάξουν με το παραπάνω)

Δεν το ήξερα... πρώτη φορά μου έτυχε

Κατι άλλο που είδα.... υπάρχει κουμπί να επιλέξεις μία αποστολή που σε πηγαίνει σε άλλο κατάστημα  ακριβότερο... και εδώ είναι όλο το ζουμί.... ενώ υπάρχει αλλο κατάστημα (αυτό επέλεξα τελικά) που η τιμή του είναι στο ενδιάμεσο του αρχικού καταστήματος με τις δυο αποστολές και του καταστήματος με την μία αποστολή  δεν προτείνει αυτό...  

Και μια απορία που μου δημιουργήθηκε...

Το γνωρίζουν τα καταστήματα που έχουν στείλει προϊόντα στις αποθήκες του Skroutz ότι χάνουν πωλήσεις, γιατί δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που έχει Skroutz Plus και θα δεχθεί να πληρώσει μεταφορικά και μάλιστα διπλά  και δεν θα πάει στο αμέσως επόμενο κατάστημα που θα είναι χωρίς μεταφορικά ;

Επεξ/σία από teot
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, CakeNet said:

Αυτά είναι κομμάτια που εδώ και πάνω από 1 χρόνο τα κάνουν κάθε φορά όλο και χειρότερα! Απορώ ποιοι ανόητοι είναι αυτοί που κάθονται στα γραφεία, τους τα παρουσιάζουν, τους αρέσουν και τα εγκρίνουν! Προφανώς δεν έχουν παραγγείλει ποτέ από την σελίδα τους!

Έχω ζητήσει διευκρινίσεις για το θέμα εδώ και αρκετές ημέρες.  Επειδή μου απαντούσαν γενικά και αόριστα κι εγώ επέμενα για πιο συγκεκριμένη απάντηση, με παρέπεμψαν στην Everypay οι οποίοι μου απάντησαν εδώ και1+ εβδομάδα περίπου ότι θα το εξετάσουν και θα μου απαντήσουν.

Ελπίζω να μην την πάτησα με τις φετινές μου αγορές και χάσω το αφορολόγητο!

Αυτή είναι άλλη μια βλακεία εδώ και κάπου 1 χρόνο....όταν έχει κάποιο προϊόν στις αποθήκες τους και είναι χρεωμένο στο κατάστημα, το σπάει σε 2 παραγγελίες με το ΄έτσι θέλω και ας κόψουμε τον λαιμό μας εμείς οι πελάτες! Φαντάσου πόσο πιο εξοργιστικό θα γίνει αυτό με την ελάχιστη παραγγελία των 25 Ευρώ (καλά, οι αποθήκες Skroutz φαίνεται ότι θα είναι έτοιμες μετά το μετρό της Θεσσαλονίκης (αν και δεν είμαι σίγουρος ούτε γι' αυτό, προς το παρόν ονειρεύονται και κοιτάνε μόνο πως να μας τα αρπάξουν με το παραπάνω)

Κατσε εσυ θες να φαινεται δηλαδη? Εγω επειδη χρεωσα πολλα στην καρτα θα ταν καλο ετσι να φανουν λιγοτερες δαπανες με καρτα δηλαδη το αναποδο. Ε θα το δεις απο τη φετινη σου δηλωση αν φανηκαν. Κανε ενα κοπο και ενημερωσε μας να ξερουμε και εμεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/6/2024 στις 10:31 ΜΜ, Arkin είπε

Ε εχουμε σταματησει ηδη να αγοραζουμε προϊοντα μεσα skroutz μιας και στο 99% θα βρεις το προϊον πολυ φθηνοτερο απο αλλου που δεν εχει αγορα μεσω skroutz. Αυτοι ηταν που ηθελαν να γινουν το ελληνικο amazon? Ναι με αυτα που κανουν κατα εκει πανε σιγα σιγα. Στο χειροτερο marketplace παγκοσμιως. 

Όπως αναφέρει ο φίλος πιο πάνω, πριν από λίγες ημέρες πήραμε ενημερωτικό για αύξηση στις προμήθειες από 0.90% και πάνω. Το όλο σοβαρό θέμα είναι ότι μαζί με αυτό λάβαμε και ακόμα ένα mail ότι από τις 14/7 το redirection σταματαει και σε άλλες μεγάλες κατηγορίες πχ γενική κατηγορία παιχνίδια κτλπ. Τι σημαίνει αυτό? Ότι πλέον ο "νταβατζής σκρουτζ" θέλει όλη την πίτα και το κατάστημα πλέον δεν θα δείχνει πουθενά το όνομα του. Αφού κάτω από κάθε κατάστημα ο Σκρουτζ έχει το τηλέφωνο του, γιατί δεν τα λέει και όλα τα καταστήματα "Σκρουτζ #1, #2 , #3 κτλπ" για να τελειώνει το θέμα.

 

ΥΓ: Αν και νομίζω αρκετοί το έχουν καταλάβει, για να αναφέρω και για την κοροϊδία του Plus, αρκετά καταστήματα αν μπεις μεσα στη σελίδα τους από το redirect, θα το πάρεις πιο οικονομικά από τη δική τους μεταφορική. Ειδικά σε ογκώδη προϊόντα θα το πάρεις και πιο γρήγορα αν κάνεις απευθείας από το κατάστημα.
 

  • Like 12
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/6/2024 στις 1:36 ΠΜ, -netman- είπε

Αυτό με τα 3 τιμολόγια,δεν το είχα στην υποψία μου. Όχι πως θα ανανέωνα, αλλά ένας λόγος παραπάνω.

Έληξε και σφύριξα (αδιάφορα) 😀😀

Εγώ τους έστειλα email για το θέμα των τιμολογίων, και η απάντηση που έλαβα ξεκίναγε με την εξής φράση:

"Θα ήθελα να σας αναφέρω πως δεν επιτρέπεται η χρήση της υπηρεσίας Skroutz Plus από επαγγελματία για την εξυπηρέτηση επιχειρηματικής δραστηριότητας και μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τους Όρους Χρήσης κάνοντας κλικ εδώ"

Δηλαδή κόβουν τιμολόγιο, έστω και 3 ανά μήνα, αλλά μάλλον δεν είναι για επιχειρήσεις..... 

Βέβαια στους όρους το λέει λίγο διαφορετικά:

«Δεν επιτρέπεται η χρήση της Υπηρεσίας σε Μέλος, το οποίο κάνει χρήση αυτής κατά κύριο λόγο προς διευκόλυνση της εμπορικής, επιχειρηματικής, βιοτεχνικής ή ελευθέριας επαγγελματικής του δραστηριότητας.»

Τώρα ποιος είναι ο λόγος που δεν θέλουν επιχειρήσεις, δεν το καταλαβαίνω. Γίνονται παραπάνω αγορές και δεν το θέλουν;

Κρίμα γιατί ξεκίνησε πολύ ωραία το Skroutz Plus αλλά θα το εξαφανίσουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 minutes ago, myrsine said:

Το 5ευρω της klarna τελείωσε; 

Νομίζω ήταν μέχρι 30/6;

update: όντως, δεν φαίνεται να υπάρχει πια. Ή λάθος θυμάμαι το 30/6 ή το έκοψαν μια ώρα αρχύτερα. Δεν ήταν άσχημο promotion, αφού νομίζω ίσχυε για οτιδήποτε αγόραζες μέσω Klarna, όχι μόνο για μία φορά.

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, teoqq said:

Όπως αναφέρει ο φίλος πιο πάνω, πριν από λίγες ημέρες πήραμε ενημερωτικό για αύξηση στις προμήθειες από 0.90% και πάνω. Το όλο σοβαρό θέμα είναι ότι μαζί με αυτό λάβαμε και ακόμα ένα mail ότι από τις 14/7 το redirection σταματαει και σε άλλες μεγάλες κατηγορίες πχ γενική κατηγορία παιχνίδια κτλπ. Τι σημαίνει αυτό? Ότι πλέον ο "νταβατζής σκρουτζ" θέλει όλη την πίτα και το κατάστημα πλέον δεν θα δείχνει πουθενά το όνομα του. Αφού κάτω από κάθε κατάστημα ο Σκρουτζ έχει το τηλέφωνο του, γιατί δεν τα λέει και όλα τα καταστήματα "Σκρουτζ #1, #2 , #3 κτλπ" για να τελειώνει το θέμα.

 

ΥΓ: Αν και νομίζω αρκετοί το έχουν καταλάβει, για να αναφέρω και για την κοροϊδία του Plus, αρκετά καταστήματα αν μπεις μεσα στη σελίδα τους από το redirect, θα το πάρεις πιο οικονομικά από τη δική τους μεταφορική. Ειδικά σε ογκώδη προϊόντα θα το πάρεις και πιο γρήγορα αν κάνεις απευθείας από το κατάστημα.
 

Απο εμενα τρωει ακυρο πλεον το skroutz!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, teoqq είπε

Όπως αναφέρει ο φίλος πιο πάνω, πριν από λίγες ημέρες πήραμε ενημερωτικό για αύξηση στις προμήθειες από 0.90% και πάνω. Το όλο σοβαρό θέμα είναι ότι μαζί με αυτό λάβαμε και ακόμα ένα mail ότι από τις 14/7 το redirection σταματαει και σε άλλες μεγάλες κατηγορίες πχ γενική κατηγορία παιχνίδια κτλπ. Τι σημαίνει αυτό? Ότι πλέον ο "νταβατζής σκρουτζ" θέλει όλη την πίτα και το κατάστημα πλέον δεν θα δείχνει πουθενά το όνομα του. Αφού κάτω από κάθε κατάστημα ο Σκρουτζ έχει το τηλέφωνο του, γιατί δεν τα λέει και όλα τα καταστήματα "Σκρουτζ #1, #2 , #3 κτλπ" για να τελειώνει το θέμα.

 

ΥΓ: Αν και νομίζω αρκετοί το έχουν καταλάβει, για να αναφέρω και για την κοροϊδία του Plus, αρκετά καταστήματα αν μπεις μεσα στη σελίδα τους από το redirect, θα το πάρεις πιο οικονομικά από τη δική τους μεταφορική. Ειδικά σε ογκώδη προϊόντα θα το πάρεις και πιο γρήγορα αν κάνεις απευθείας από το κατάστημα.
 

Από φίλο που δουλεύει σε εταρία logistic και έχει συνεργασία με το Skroutz,έχει μάθει ότι απώτερος σκοπός του είναι εδώ και χρόνια να μαζεύει στοιχεία προμηθευτών,πελατών,τιμές κτλ με σκοπό να αγοράζει και να πουλάει κατευθείαν το ίδιο. Όπως η Amazon κάτι παρόμοιο. Οπότε καθόλου περίεργη αυτή η κίνηση που έκανε με το redirection

Επεξ/σία από kyr123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, kyr123 είπε

Από φίλο που δουλεύει σε εταρία logistic και έχει συνεργασία με το Skroutz,έχει μάθει ότι απώτερος σκοπός του είναι εδώ και χρόνια να μαζεύει στοιχεία προμηθευτών,πελατών,τιμές κτλ με σκοπό να αγοράζει και να πουλάει κατευθείαν το ίδιο. Όπως η Amazon κάτι παρόμοιο. Οπότε καθόλου περίεργη αυτή η κίνηση που έκανε με το redirection

Δεν είναι μακριά από την πραγματικότητα, αν σκεφτείς ότι κάθε 10 ημέρες μας παίρνουν τηλ για να μας ενημερώσουν για τις αποθήκες και τα οφέλη τους.

Νέα ενημέρωση σήμερα, ότι πλέον θα είναι αυτόματα ενεργό σε όλα τα καταστήματα οι δόσεις από 4 έως 12 δηλαδή υποχρεωτικό. Και προφανώς +ποσοστό στην προμήθεια της κάθε παραγγελίας. Κάτι που τουλάχιστον εγω σαν κατάστημα το παρέχω μέσα από τη σελίδα μας αλλά στο Σκρουτζ το είχα ανενεργό λόγω της εξτρας προμήθειας. Μιλάμε για νταβατζιλικια που δεν έχουν τελειωμό!!

  • Thanks 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, nzeppos είπε

Νομίζω ήταν μέχρι 30/6;

update: όντως, δεν φαίνεται να υπάρχει πια. Ή λάθος θυμάμαι το 30/6 ή το έκοψαν μια ώρα αρχύτερα. Δεν ήταν άσχημο promotion, αφού νομίζω ίσχυε για οτιδήποτε αγόραζες μέσω Klarna, όχι μόνο για μία φορά.

ναι το κοψαν ενω ελεγε ξεκαθαρα εως 30/6 , προλαβα και εκανα καποιες παραγγελίες αλλα ηθελα να βαλω τα περισσότερα το σ/κ , μεγαλο φαουλ και αυτό , 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...