Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τέλος και για μένα. 3 χρόνια συνδρομητής, η τελευταία με την προσφορά του λεπτού. Άμα βγει καμιά προσφορά ξανά, το συζητάμε, αλλά κι εγώ με το 20αρι είχα ήδη θέμα (πολλές φορές έβαζαν τιμές 19,90 πχ κι έπρεπε να βρω συμπλήρωμα), τώρα με το 25αρι ακόμη χειρότερα. Επίσης, οι προσφορές skroutz plus, δεν ήταν κάτι φοβερό.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, makis269 είπε

από τα περισσότερα site των καταστημάτων απευθείας για 25 ευρώ παραγγελία είναι με δωρεάν μεταφορά

Οχι; Μονο μεγαλες αλυσιδες δινουν δωρεαν μεταφορικα, κανενα μικρο σκρουτζομαγαζο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, zacharias99 είπε

Άρα μου λες ότι όποιος δεν γνωρίζει τη διαδικασία (βαριέται να διαβάσει τους όρους / βαριέται να διαβάσει το νήμα εδώ μέσα και όπου αλλού ειπώθηκε οπου το αναλύσαμε αρκετά και προειδοποιήσαμε τον κόσμο για την έγκαιρη ακύρωση / που αφήνει την ακύρωση για τελευταία στιγμή και τελικά το ξεχνάει και μετά κλαίγεται και γενικά βαριέται να σκεφτεί ποιες μπορεί να είναι οι συνέπειες της πράξης αυτης) έχει το άλλοθι του κάνω ότι θέλω και αν δεν μου βγει όπως το θέλω και έχω συνέπειες, τότε επικαλούμε άγνοια και βγαίνω από πάνω ζητώντας και τα ρέστα (αφού πρώτα ήμουν μάγκας και εκμεταλλεύτηκα την κάθε προσφορά εννοείται).

Εδώ φίλε Μ θα διαφωνήσουμε. Κάποια στιγμή θα πρέπει να πληρώσουμε τα λάθη μας και να αποδεχτούμε τις συνέπειες των πράξεών μας.

Αν ήταν απατεωνια μαζί σας μέχρι την τελευταία στιγμή και πάντα διεκδικώ το δίκαιο Μ και ας είναι για 1 ευρώ. Όταν όμως δέχομαι μια προσφορά και από λάθος δικό μου χρεώνομαι, τότε θα έσκυβα το κεφάλι, θα πλήρωνα και θα προσπαθούσα να δω τι πήγε στραβά ώστε να το διορθώσω την επόμενη φορά.

Μου αρεσει που εισαι ετσι τοσο απολυτος και ντομπρος. Πολυ σωστος καταναλωτης. Εαν οπως λες αναγνωριζεις τα λαθη σου προτεινω, εντελως φιλικα, να ξαναδιαβασεις οτι εγραψες και να αναγνωρισεις και το λαθος σου εδω.
Εκανες μια συμφωνια για μια αγορα, πουθενα στο εμποριο δεν υπαρχει υποχρεωση να ανανεωσεις επειδη ετσι το εχει προεπιλεξει ο εμπορος (για διευκολυνση σου φυσικα) και να σε χρεωσει επειδη το επελεξε αυτος για εσενα.
Πρεπει ο καταναλωτης να ζητηση ξανα την υπηρεσια.
Ειναι σαν να εχω ενα σουβλατζιδικο και να κανεις μια παραγγελια απο εμενα και επειδη πηρες μια Τριτη 10 τυλιχτα καθε Τριτη να σου ετοιμαζω 10 τυλιχτα να στα στελνω και να σου χρεωνω την καρτα επειδη στην πρωτη παραγγελια ειχα ενα κρυμενο κουτακι "κανε ξανα την ιδια παραγγελια καθε εβδομαδα"

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιοι, είτε δεν ξέρετε πραγματικά τι σημαίνει συνδρομή, είτε απλά τρολάρετε για να περάσει η ώρα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω μήπως υπόκειται σε παράνομη πράξη (σε νομικό πλαίσιο) η αυτόματη ανανέωση σε διαφορετική τιμή και διαφορετικούς όρους ;  Υπάρχει νόμος που είναι νόμιμη πράξη αυτή, γιατί αν υπάρχει τότε χρήζει αναθεώρησης του νόμου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, pasxaliskar είπε

και τι ελεγαν οι οροι??

Ουπς, αμπάσαντορ;;

Σου απάντησε ήδη κάποιος με την σωστή συλλογιστική, πέραν των υπολογισμών. Ειδοποιείς έναν πελάτη σου οτι λήγει η συνδρομή ταδε του μήνα, και εν έτει 2024 που το επιχειρηματικό λαρζιλίκι είναι στο peak, του ανακοινώνεις οτι ολα σωστα στο κοψα 14:56 γιατί εκεινο το λεπτο πριν 365 μερες μου δωσες 0,01€; Ριλι;;;

Για λύσω και την απορία σου, μπήκα να διάβασω τους όρους της νέας ανανέωσης, με το μετριοπαθές σκεπτικό οτι ελα μωρε και τι ειναι 25€ για μια ετήσια υπηρεσία, και πολύ γκρίνια για το τίποτα, κτλ κτλ. Και ΠΑΛΙ καλόπιστα λεω θα γινε καποιο λαθος ας ρωτήσω στο helpdesk. Ε, ποτέ...

Πέρα απο το αν συμφέρει να πληρώσεις 25€ για κάποια δωρεάν μεταφορικά, πάνω απο 25€ παραγγελία κτλ κτλ κτλ που σηκώνει άπειρα επιχειρήματα που διαβάζω κι εγω και εν μέρει συμμερίζομαι, ας το πάμε στα προφανη:
- Μιλάμε για σύγκριση προιόντων! Σου φέρνει τόσα εμποδια που βάζεις ειδικό plugin για να στα επισημαίνει.
- Βρίσκεις αυτό που βαθμολογείται καλά, πας να το αγοράσεις, πανω πανω οι σπονσορές του, κρυμμένοι οι φτηνοί.
- Διαπιστώνεις όλο και πιο συχνά οτι οι φτηνότερες τιμές ειναι εκτός σκρουτζ. Γιατί λεει αν το λιστάρεις εκεί θα πληρώνεις κερατιάτικα και fees επι των συναλλαγών οπότε αναγκαστικά θα τσιμπήσει τιμη

Νομίζω τίθεται θέμα καταναλωτικής συνείδησης πλέον. Ασχετα με το τι ενοχλεί τον καθέναν ατομικά

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήμουν από τους φανατικούς χρήστες του Σκρουτζ από τις αρχές του. Συνδρομητής στο plus μπορεί και στους πρώτους 100. Καλά η πρώτη έκδοση του ήταν τούμπανο με το 20ε από τρία μαγαζιά αλλά πιστεύω ότι έγινε σίγουρα κατάχρηση από πολύ κόσμο του τύπου παίρνω 1ε από ένα άκυρο μαγαζί για να κάνω το 19ε, 20€. Δεν θα αρχίσω να κράζω το Σκρουτζ. Οι άνθρωποι είναι επιχειρηματίες, έχουν όλα τα δεδομένα μπροστά τους (εμείς όχι) και στρίβουν το τιμόνι της επιχείρησης τους όπως θεωρούν καλύτερα για αυτούς. Αλλά εγώ σαν καταναλωτής θεωρώ ότι πλέον δεν με συμφέρει. Δεν θα ανανεώσω την συνδρομή μου και πλέον κοιτάω όλο και πιο συχνά εκτός Σκρουτζ. Δεν είναι μόνο η τιμολογιακή πολιτική του plus. Είναι η γενικότερη διαχείριση. Υποτίθεται η πρώτη δουλειά του Σκρουτζ είναι εργαλείο σύγκρισης τιμών. Ε εκεί που έκανες μια αναζήτηση και σου έβγαζε την σειρά βάσει τιμής ή βαθμολογίας πλέον τα πρώτα 10 είναι sponsored. Μετά όταν μπαίνεις στο προϊόν που διάλεξες σου έχει προεπιλεγμένο κατάστημα όποιον θέλει αυτό. Κατεβαίνεις πιο κάτω να δεις το φθηνότερο, τα τρία πρώτα sponsored. Θέλεις 2 λεπτά σκρολ για να πας στο φθηνότερο και πάλι δεν είσαι σίγουρος ότι δεν κρύβεται κάνα άλλο sponsored. Κοιτάς καλά καλά να δεις αν γράφει κάπου sponsored. Ναι επιχείρηση είναι, αλλά αν χαλάς το κύριο point και ατού του μαγαζιού σου, μην περιμένεις να κάτσω.

Ελπίζω να επανέλθουν. Μου άρεσε και το καλάθι και το plus και γενικότερα η εμπειρία που είχα έως δύο χρόνια πριν.

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν οι χειρότεροι όροι της νέας έκδοσης του plus είναι αποτέλεσμα ότι μπήκαν μέσα λόγω των συνδρομών του ενός λεπτού, κακώς το τμήμα μάρκετινγκ προέβη σε τέτοια προσφορά... το μεγαλύτερο φάουλ έχουμε ξαναπεί ότι είναι η ελάχιστη παραγγελία των 25 ευρώ... Εκτός, λοιπόν, μέχρι νεωτέρας... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, WebDevGr said:

Κάποιοι, είτε δεν ξέρετε πραγματικά τι σημαίνει συνδρομή, είτε απλά τρολάρετε για να περάσει η ώρα.

Λογικά τρολαρουν... Έχει γεμίσει το φόρουμ με τέτοια άτομα... Στρεβλώνουν τα αυτονόητα για να προκαλέσουν νεύρα και διάλογο :)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Alexaras1991 είπε

Οκ δεν σου αρέσει το σκρουτζ (το οποίο μάλιστα σου έδωσε όμορφα μια τζάμπα συνδρομή 0.01) αλλά να ταλαιπωρείς τα καταστήματα και τους κουριερ με ένα κάρο επιστροφές γιατί έτσι μπορείς;

Αυτοί τι σου φταίει το σκρουτζ;

Δεν είπα ότι δεν μου αρέσει. Δεν μου αρέσει η τωρινή προσφορά του, αλλιώς θα το σκεφτόμουν.

Όσο δε αφορά τις επιστροφές

1ον, είναι δικαίωμα του (online) αγοραστή

2ον, τα μεταφορικά είναι πληρωμένα απο το skroutz

3ον, ένας λόγος που κανείς εγγραφή, ειναι η απαράμιλλη και απροβληματιστη επιστροφή προϊόντων, χωρίς περιττες συζητήσεις, διαπραγμάτευσεις, αναμονή για να επιστραφούν τα λεφτά κλπ κλπ, αυτό δεν ειναι το skroutz plus, οχι;

4ον, περί της mister philanthropist φιλοσοφίας του να μην "ταλαιπωρουμε" τα μαγαζιά, απ' την στιγμή που μπαίνεις στον online κοσμο και οι δυνητικοι πελατες σου πολλαπλασιάζονται, προφανώς και θα υπάρχουν καποια drowbacks. Εφόσον δεν έρχομαι στο μαγαζί σου και δεν ξερω τι ακριβώς ειναι αυτο που μου πουλας θα στο επιστέψω, Στη τελική πάλι κερδισμένοι ειναι. Πολλοί βαριουνται να το επιστρέψουν το προϊόν που αγορασαν (το καταλαβαίνω)ενω σε αλλη περιπτωση δεν θα το αγοραζαν καν.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ ακύρωσα την συνδρομή μου πριν λίγες ημέρες, όπως και άλλα τέσσερα άτομα από τον περίγυρο μου.

Είχα ανανεώσει για τρίτη χρονιά την συνδρομή μου, δύο ημέρες πριν δωθεί η προσφορά με το ένα λεπτό, οπότε ένιωθα ήδη αρκετά κορόιδο.

Είχα σκοπό να ανανεώσω, αλλά ακριβότερη συνδρομή και υποβάθμιση σχεδόν σε όλες τις παροχές, είναι κοροϊδία. Θα χρειαστώ λίγο χρόνο να συνηθίσω, αλλά ήδη σήμερα έκανα μια παραγγελία 20€ και μου έδωσαν δωρεάν μεταφορικά για θυρίδα BoxNow, δυστυχώς για αυτούς, ευτυχώς για εμάς υπάρχουν πλέον τρόποι και επιλογές.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, pasxaliskar είπε

μια χαρα ειναι ο υπολογισμος, ακομα και σε βαρια δεματα γλιτωνεις.. που πες οκ ιεναι οτι νανε ο υπολογισμος.. σε βαζω σε 162 παραγγελιες απο 3 ευρω (το ελαχιστον) εχουμε 162*3= 486 ευρω.. ειναι λιγα εστω και ετσι τα 486?

δν ισχυει δεν εχει 0 μεταφορικα σε μεγαλα δεματα

8/10 ειναι το ιδιο εαν οχι και φθηνοτερο.. ισχυει οτι σε καποιες περιπτωσεις ειναι πιο ακριβο.. μαντεψε ομως υπαρχουν κ εναλακτικες ..επισης ποιος αγοραζει καλωδια και usb μεσο σκροθτζ? 1 καλωδιο? οτι καλωδιο εχω αγορασει ειναι ειτε μεσο alieexpress, ebay κλπ , η εαν θελω κατι καλυτερο περνω 2-3-4 καλωδια που χρειαζομαι η κανα 4-5 φλασακια απο 3-4 ευρω να παω στα 20-25.. οποτε ακυρο και αυτο...

ποτε σρκουτζ ποιντ παντα το φερνουν σπιτι σιγα μην κανω τον διανομεα.. οσες φορες αγορασα εκτος καλαθι ειτε αργουν ειτε σε γραφουν στα @@@@ και σου λενε δν μπορουμε ειτε βρισκουν δικαιλογιες να μην στο φερουν..ενω μεσο σκρουτζ δεν εχει μα κ μου και κανα 2-3 φορες που ειχα θεμα ενα μνματακι στο τσατ του σκρουτζ και λυθηκε..

προσωπικα δν ακυρωνω συνδρομη γιατι μου εχει λυσει πολλες φορες τα χερια και με το support, και με τα μεταφορικα και με το κερδος και με αρκετα πραγματα... ποσες φορες αγορασα κατι και μετα απο 1-2-3-4 ωρες το εβγαλε αλλο μαγαζι πιο κατω οποτε ακυρωση της προηγουμενης και αγορα νεας και ουτε γατα ουτε ζημια.. πανε καντο αυτο σε μαγαζι εκτος καλαθιου να δω τι ακρη θα βγαλεις η κανε επιστροφη/εγγυηση.. και πριν μου πεις οτι αυτο γινεται και χωρις συνδρομη να σου θυμισω οτι πιο πανω γραφεις οτι καποιες φορες ειναι πιο φθηνα εκτος σκορυτζ που αυτο δν εχει σχεση με συνδρομη επισης.

 

 

Αν στις 162 παραγγελίες βάζεις 5€ πράγματα κατά ΜΟ για να πιάσεις τα δωρεάν μεταφορικά τότε 162*5=810€ άχρηστα πράγματα που 810€ > 486€

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα μου ειχαν στειλει email να ανανεωθει αυτοματα η συνδρομη δεν ειδα εξτρα χρεωση και με εχουν βγαλει απο skoutz plus μελος , οποτε την γλιτωσαμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ChristosFis είπε

εμενα μου ειχαν στειλει email να ανανεωθει αυτοματα η συνδρομη δεν ειδα εξτρα χρεωση και με εχουν βγαλει απο skoutz plus μελος , οποτε την γλιτωσαμε

Ναι γιατί είναι παράνομο ανανέωση συνδρομής με διαφορετικούς όρους και τιμές χωρίς να έχεις αποδεχτεί τους καινούριους όρους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...