Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παν μετρον αριστον, με χρηση κοινης λογικης, μπορει να αφησουν τα παλαια μελη με το παλιο πλανο (στη ληξη του) και να μην εξαναγκασουν στο νεο. Ισως σαν επιβραβευση αυτων που στηριξαν το plus οταν ξεκινησε.

Και γω εχει τυχει να παραγγειλω κατι πχ στο 1 ευρω αλλα οχι συνεχεια, μια φορα στο εξαμηνο και οταν δεν ειχα αλλη λογικη επιλογη. Αλλες φορες προσθετω και αλλα μικροπραγματα απο το ιδιο καταστημα για να εχει κ λιγο νοημα κ για το μαγαζι.

Νομιζω πως αν προσεχουν οι περισσοτεροι χρηστες, θα βγουνε ολοι ωφελημενοι. Αν οι περισσοτεροι κανουν "καταχρηση", σαφως και θα το καταργησουν το παλιο πλανο στην ληξη του. Παλι καλα που δεν το κατηργησαν ακομη εδω που τα λεμε, προφανως το κρατησαν για λογους μελλοντικης αξιοπιστιας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά , τι να λέμε; Eδώ παραγγελίες 5-6 ευρώ τις απορρίπτουν τα καταστήματα.

Ειχα παραγγείλει 2 συσκευασίες με συνολικό ποσό 5.5-6 Ευρώ και τις απέρριψαν τουλάχιστον δύο καταστήματα. Το επόμενο, αυτό που μου έστειλε τα προϊόντα, έκοψε απόδειξη στα 8.5 ευρώ. Προφανώς τη διαφορά τη χρεώθηκε το σκρουτζ, δεν πρόσεξα κάποια χρέωση στην κάρτα μου.

Βιάστηκαν πολύ να γίνουν το Amazon GR

Επεξ/σία από satsok2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, satsok2 είπε

Παιδιά , τι να λέμε; Eδώ παραγγελίες 5-6 ευρώ τις απορρίπτουν τα καταστήματα.

Ειχα παραγγείλει 2 συσκευασίες με συνολικό ποσό 5.5-6 Ευρώ και τις απέρριψαν τουλάχιστον δύο καταστήματα. Το επόμενο, αυτό που μου έστειλε τα προϊόντα, έκοψε απόδειξη στα 8.5 ευρώ. Προφανώς τη διαφορά τη χρεώθηκε το σκρουτζ, δεν πρόσεξα κάποια χρέωση στην κάρτα μου.

α γι αυτό μια αγορά που έκανα στα 4€ δεν πραγματοποιήθηκε από το κατάστημα που επέλεξα αλλά μου στάλθηκαν από άλλο κατάστημα το οποίο είχε ακριβότερη χρέωση, Εγώ πλήρωσα κανονικά ό,τι είχα συμφωνήσει. άρα χρεώθηκε το skroutz,

Και μου έκανε εντύπωση διότι μπήκα στο κατάστημα και το προιον υπήρχε. άρα δε μιλάμε για έλλειψη, επίτηδες την κόψανε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Bitbit είπε

α γι αυτό μια αγορά που έκανα στα 4€ δεν πραγματοποιήθηκε από το κατάστημα που επέλεξα αλλά μου στάλθηκαν από άλλο κατάστημα το οποίο είχε ακριβότερη χρέωση, Εγώ πλήρωσα κανονικά ό,τι είχα συμφωνήσει. άρα χρεώθηκε το skroutz,

Και μου έκανε εντύπωση διότι μπήκα στο κατάστημα και το προιον υπήρχε. άρα δε μιλάμε για έλλειψη, επίτηδες την κόψανε

Ετσι ακριβώς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έψαξα αλλά δε βρήκα απάντηση. Ή δεν έψαξα καλά.

έστω ότι θέλω να επιστρέψω ένα ρούχο για να πάρω άλλο νούμερο. Τα μεταφορικά είναι δωρεαν λέει. Δεν εξηγεί όμως αν πληρώσω μεταφορικά όταν μου στείλουν την αλλαγή.

Σε πολλά καταστήματα πληρώνουν αυτοί για να το στείλεις πίσω και μετά πληρώνεις εσύ για να παραλάβεις.

Εδώ τι ισχύει; δεν μου έχει τύχει, απλά ρωτάω να ξέρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Bitbit είπε

έψαξα αλλά δε βρήκα απάντηση. Ή δεν έψαξα καλά.

έστω ότι θέλω να επιστρέψω ένα ρούχο για να πάρω άλλο νούμερο. Τα μεταφορικά είναι δωρεαν λέει. Δεν εξηγεί όμως αν πληρώσω μεταφορικά όταν μου στείλουν την αλλαγή.

Σε πολλά καταστήματα πληρώνουν αυτοί για να το στείλεις πίσω και μετά πληρώνεις εσύ για να παραλάβεις.

Εδώ τι ισχύει; δεν μου έχει τύχει, απλά ρωτάω να ξέρω

Δεν χρεώνεσαι κάτι, τα μεταφορικά τα καλύπτει το Skroutz.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει αν σας έχει διακοπεί η αυτόματη ανανέωση; Σε όσους έχουν την παλιά έκδοση . Σε μένα το έκαναν χωρίς να με ρωτήσουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, myrsine είπε

Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει αν σας έχει διακοπεί η αυτόματη ανανέωση; Σε όσους έχουν την παλιά έκδοση . Σε μένα το έκαναν χωρίς να με ρωτήσουν. 

Και σε εμένα την απενεργοποίησαν χωρίς να κάνω κάτι. Λογικό είναι άλλωστε, εφόσον έχει αλλάξει η υπηρεσία πρέπει να αποδεχτείς τους νέους όρους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Υπήρξε ένα τεχνικό ζήτημα με τη δρομολόγηση της παραγγελίας σας και ενδέχεται να μην παραδοθεί σήμερα. Θα λάβετε νέο μήνυμα για την επαναδρομολόγησή της. Ζητάμε συγνώμη για την αναστάτωση."

Αξιζει να κανω παραπονο για να παρω κουπονι?Ναι δεν τους λυπαμαι,το αντιθετο μαλιστα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/12/2021 στις 3:36 ΠΜ, myrsine είπε

Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει αν σας έχει διακοπεί η αυτόματη ανανέωση; Σε όσους έχουν την παλιά έκδοση . Σε μένα το έκαναν χωρίς να με ρωτήσουν. 

 

Στις 24/12/2021 στις 1:02 ΜΜ, georgerov είπε

Και σε εμένα την απενεργοποίησαν χωρίς να κάνω κάτι. Λογικό είναι άλλωστε, εφόσον έχει αλλάξει η υπηρεσία πρέπει να αποδεχτείς τους νέους όρους. 

τι εννοείτε; ότι δεν είχε λήξει ο χρόνος και σας λήξανε από μόνοι τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Bitbit είπε

 

τι εννοείτε; ότι δεν είχε λήξει ο χρόνος και σας λήξανε από μόνοι τους;

Η αυτόματη ανανέωση προφανώς. Όχι η συνδρομή. 

Σε εμένα πάντως δε την έχουν ακυρώσει την αυτόματη ανανεωση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε εμένα είναι ακόμα ενεργή η αυτόματη ανανέωση.
Παν μέτρο άριστον παιδιά. Ίσως αν γίνει ορθή χρήση της συνδρομής να αφήσουν κάποιους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σ εμένα είναι ενεργοποιημένη η αυτόματη. 

Ένα Small Feedback από τον 1 μήνα χρήσης:

1) Βρίσκω εξαιρετικά χρήσιμο το ότι έχεις συνεχή ενημέρωση για την παραγγελία σου σε κάθε βήμα, με μηνύματα στο Messenger και σε emails. 

2) Εξαιρετικό το ότι απλά με ένα μήνυμα στο Chat του Skroutz Miles, αλλάζεις την ώρα παράδοσης η αλλαγή ημέρας. ΔΕΝ ΞΕΧΝΏ ποτέ τις κακιστες εμπειρίες με τις εταιρίες Courier. Το γράψιμο, το ότι απλά ΔΕΝ απαντούν ποτέ σε κλήση που τους κάνεις. Α ξέχασα, φυσικά αν δεν έχεις βάλει να σε πάρουν τηλέφωνο, ούτε καν θα σε πάρουν. 

Για εμένα προσωπικά μόνο και μόνο τα παραπάνω αξίζουν τα 17€ τον χρόνο. Πως να το κάνουμε; Είναι θέμα ψυχικής υγείας. 

Σε ένα μήνα έκανα 2-3 παραγγελίες σε μικρό πράγματα και πιστεύω μόνο για κάτι τέτοιο αξίζει περισσότερο. 

Όμως οφείλω να παραδεχτώ πως σίγουρα παρασύρεσαι και κάνεις αγορές που ίσως δεν θα τις έκανες λόγο απόστασης η οτιδήποτε άλλο. 

Συμπέρασμα: Έως τώρα μόνο θετικά. Στα απρόοπτα εδω θα είμαστε να τα λέμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ThanosR92 είπε

Και σ εμένα είναι ενεργοποιημένη η αυτόματη. 

Ένα Small Feedback από τον 1 μήνα χρήσης:

1) Βρίσκω εξαιρετικά χρήσιμο το ότι έχεις συνεχή ενημέρωση για την παραγγελία σου σε κάθε βήμα, με μηνύματα στο Messenger και σε emails. 

2) Εξαιρετικό το ότι απλά με ένα μήνυμα στο Chat του Skroutz Miles, αλλάζεις την ώρα παράδοσης η αλλαγή ημέρας. ΔΕΝ ΞΕΧΝΏ ποτέ τις κακιστες εμπειρίες με τις εταιρίες Courier. Το γράψιμο, το ότι απλά ΔΕΝ απαντούν ποτέ σε κλήση που τους κάνεις. Α ξέχασα, φυσικά αν δεν έχεις βάλει να σε πάρουν τηλέφωνο, ούτε καν θα σε πάρουν. 

Για εμένα προσωπικά μόνο και μόνο τα παραπάνω αξίζουν τα 17€ τον χρόνο. Πως να το κάνουμε; Είναι θέμα ψυχικής υγείας. 

Σε ένα μήνα έκανα 2-3 παραγγελίες σε μικρό πράγματα και πιστεύω μόνο για κάτι τέτοιο αξίζει περισσότερο. 

Όμως οφείλω να παραδεχτώ πως σίγουρα παρασύρεσαι και κάνεις αγορές που ίσως δεν θα τις έκανες λόγο απόστασης η οτιδήποτε άλλο. 

Συμπέρασμα: Έως τώρα μόνο θετικά. Στα απρόοπτα εδω θα είμαστε να τα λέμε. 

Kοίτα. Να μην τους κατηγορούμε συνέχεια.

Σε προβληματα με προϊόντα (πχ. όταν λάβεις άλλο προϊόν, μη αποδοχή της παραγγελίας από κατάστημα κλπ) παίρνουν την ευθύνη. Εχει τύχει να επωμισθούν κόστος και για λάθος προϊον και διαφορά στην τιμή. Επίσης πολύ αλφαδιά η μεταφορική του σκρουτζ. Σήμερα παραλαμβάνει το κούριερ, αύριο το έχεις.

Ομως: 

Για μικρές παραγγελίες τα καταστήματα αδιαφορούν. Καθυστερούν πολύ να παραδώσουν στη μεταφορική (εύκολα εώς και 2-3 μέρες). 

Αρκετά συχνά, τα καταστήματα που δουλεύουν με το καλάθι είναι ακριβότερα (εώς ασύμφορα ακριβότερα). Το έβλεπα σε μάσκες (πχ 50άδα χειρουργικές 6ε αντί για 4ε). Το βλέπω και σε ψιλολοϊδια όπου προσπαθούν να βγάλουν τη χασούρα από τα μεταφορικά.

Θεωρώ ότι όπως έχουν οι όροι πια δε θα ανανεώσω τη συνδρομή (και έχω ακυρώσει την αυτόματη ανανέωση).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...