Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για μένα ο σημαντικός υποβιβασμός της υπηρεσίας είναι η αύξηση της ελάχιστης παραγγελίας για δωρεάν μεταφορικά από ένα μόνο κατάστημα. 

Η αύξηση της συνδρομής δεν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα... 

Προσωπικά δεν ανανεώνω, τουλάχιστον προς το παρόν, γιατί δεν θέλω να επιβραβεύω την πολιτική "πληρώστε περισσότερα για λιγότερα" ... 

Θεωρώ ότι οι περισσότεροι θα ανανέωναν, ακόμη και με μεγαλύτερη συνδρομή και ελάχιστη παραγγελία, στην περίπτωση που η παραγγελία συμπεριλάμβανε περισσότερα από ένα καταστήματα για δωρεάν μεταφορικά... 

Επιχείρηση είναι, στοχεύει στο κέρδος της και καλά κάνει... 

Από την άλλη, και εμείς ως σκεπτόμενοι  καταναλωτές επιλέγουμε τι μας συμφέρει... 

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, sphinxgr said:

Είναι ανάλογα που μένει ο καθενας. Εγω που μένω σε πόλη, έχω μέγιστο στα 5 λεπτά με τα πόδια, 3-4 skroutz points. ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ και ξεκάθαρα ότι παραγγελία κάνω, προτεραιότητα πρώτη ειναι να παραδίδει σε κουτί. Αν στέλνει με Courier αλλάζω μαγαζί. 

Μην πω για δεμα που ειχα παραγγείλει απο καταστημα , το έστειλαν με Γενική Tαχυδρομική που ποτέ κανείς δεν μου το έφερε και πήγα στο κατάστημα να το πάρω και περιμενα 1 ωρα στο δρόμο με 25 άτομα αναμονή εν έτη 2024!!!!

ΠΟΤΕ COURIER. Μόνο κουτιά.

*Για τη συνδρομή του skroutz και τα 25€ δεν ψήνομαι και τρομερά.Θα προτιμούσα να ήταν κάπου στα 10-15 να τα έδινα χωρίς να την χρησιμοποιήσω καν. 

Όλα τα παραπάνω ισχύουν. Στο Μαρούσι στην ACS περίμενα πάντα 15-60 λεπτά για κάθε δέμα (χώρια να βρω να παρκάρω), στου Παπάγου περίμενα έως μιάμιση ώρα στα ΕΛΤΑ. Εδώ που είμαι τώρα, στην σπάνια περίπτωση που χρειαστεί να πάω σε οποιαδήποτε courier, περιμένω από καθόλου έως 1-2 λεπτά. Παρ' ολ' αυτά προτιμώ να μου το φέρει ο μεταφορέας σπίτι (που πλέον τους γνωρίζω με τα μικρά τους ονόματα) παρά να τρέχω μέχρι το Skroutz point.

Όμως στο προηγούμενο μήνυμά μου ήθελα κυρίως να τονίσω πως δεν καταλαβαίνω γιατί η παραλαβή μέσω Skroutz point (έστω τις 2 φορές που έτυχε να παραγγείλω μέσω αυτού): α) έκανε 1-2 έξτρα μέρες σε σχέση με τις παραδοσιακές courier, β) κοστίζει το ίδιο με αυτές. Στην BoxNow δεν γίνεται αυτό. Εκεί τα μεταφορικά είναι συνήθως φθηνότερα από πχ. αυτά της ACS και σχεδόν πάντα κάνει μία εργάσιμη για να έρθει, άντε δύο. Μπορεί να έτυχε βέβαια.

Για την νέα συνδρομή που είναι να ανανέωσω σε λίγες εβδομάδες, το σκέφτομαι σοβαρά. Γενικά έχω μεγάλο όφελος αυτά τα 2 χρόνια που χρησιμοποιώ το Plus αλλά τώρα τελευταία πέφτω κι εγώ συχνά στο τριπάκι που αναφέρεται συνέχεια πιο πάνω, να βρω με το ζόρι τίποτα ψιλοπράγματα για να συμπληρώσω τα 20 ευρώ. Έχει τύχει να περάσω παραπάνω από μία ώρα χαζεύοντας όλη την πραμάτεια του μαγαζιού για να βρω τι παραπάνω θα μπορούσα να χρειαστώ. Μιλάμε για 50+ σελίδες browsing και να μην μπορώ να βρω κάτι χρήσιμο... Στο τέλος καταλήγω να παίρνω αναλώσιμα όπως μπαταρίες.

Πολύ ψυχοφθόρα διαδικασία και μεγάλο χάσιμο χρόνου. Σε ένα site σαν το Temu κάτι τέτοιο είναι εύκολο γιατί έχει περίπου... τα πάντα. Τα Σκρουτζομάγαζα όμως δεν είναι έτσι, βλέπω ότι συχνά έχουν πολύ περιορισμένη ποικιλία φτηνών προϊόντων και σε τέτοιες περιπτώσεις μου βγαίνει το λάδι να συμπληρώσω τα 20 ευρώ, πόσο μάλλον τα 25.

Αν τελικά ανανεώσω, σε βάθος χρόνου και πάλι θα βγω κερδισμένος αφού παραγγέλνω πολύ συχνά από Skroutz. Απλώς δεν μου αρέσει αυτό το κοροϊδίστικο "πληρώστε περισσότερα για να λάβετε λιγότερα" που σωστά αναφέρθηκε στο προηγούμενο μήνυμα.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι το skroutz να διαβάσει σωστά τις επιθυμίες των πελατών του και να μπορέσει να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να είναι όλα τα μέρη -  skroutz, επιχειρήσεις, πελάτες-   ικανοποιημένα. 

Θεωρώ ότι το μεγαλύτερο βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση θα ήταν η υλοποίηση των ιδιόκτητων αποθηκών στον Ασπρόπυργο το συντομότερο δυνατό, ώστε να παρέχει συνδυαστικές μεταφορές από διαφορετικά καταστήματα με δωρεάν μεταφορικά, όπως είναι και το μοντέλο του amazon... 

Προσωπικά, ως καταναλωτής, θέλω οι επιχειρήσεις που μου παρέχουν υπηρεσίες ή προϊόντα να είναι βιώσιμες, ώστε να υπάρχει win-win situation.. 

 Κάποιοι έχουμε ζήσει δωρεάν μεταφορικά με ελάχιστη παραγγελία 25 λίρες από το amazon αγγλίας, χωρίς συνδρομή, δεν υπάρχει σύγκριση... 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτε εγώ πρόκειται να τους δώσω ένα Ευρώ για τους λόγους που προαναφέρονται. Κάθε χρόνο και χειρότερα, αυτό δεν το επιβραβεύω (όχι ότι θα ιδρώσει το αυτί τους). Έτσι όπως πάει σε λίγα χρόνια θα βάλουν ελάχιστη 100 Ευρώ και εμείς θα πληρώνουμε σα μ...ες. ΟΧΙ!

Επίσης κι εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί η χρέωση της θυρίδας είναι ίδια με το κούριερ. Πάντως και οι παραδόσεις στις θυρίδες πάσχουν από καθυστερήσεις, τουλάχιστον εδώ που είμαι. Αλλά σε κάθε περίπτωση τις προτιμώ, γιατί βαρέθηκα το ελεεινό παιχνίδι των κούριερ "ήρθαμε, δε σας βρήκαμε -ενώ δεν έχουν καν έρθει- ελάτε από το μαγαζί να στηθείτε στην ουρά" και άλλες πολλές απατεωνίστικες εφευρέσεις.

Φυσικά δεν τους καίει και ιδιαίτερα, καθώς έστω και ένα 2% από τους περσινούς που το πήραν τζάμπα αν ανανεώσει, πάλι κερδισμένοι είναι. Θα υπάρξει και άλλο ένα ποσοστό που θα του ανανεωθεί αυτόματα και πονηρά, αν δεν έχουν απενεργοποιήσει την αυτόματη ανανέωση, οπότε και πάλι χαρούμενοι θα είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/6/2024 στις 6:56 ΜΜ, aiadas11 είπε

Μακάρι το skroutz να διαβάσει σωστά τις επιθυμίες των πελατών του και να μπορέσει να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να είναι όλα τα μέρη -  skroutz, επιχειρήσεις, πελάτες-   ικανοποιημένα. 

Θεωρώ ότι το μεγαλύτερο βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση θα ήταν η υλοποίηση των ιδιόκτητων αποθηκών στον Ασπρόπυργο το συντομότερο δυνατό, ώστε να παρέχει συνδυαστικές μεταφορές από διαφορετικά καταστήματα με δωρεάν μεταφορικά, όπως είναι και το μοντέλο του amazon... 

Προσωπικά, ως καταναλωτής, θέλω οι επιχειρήσεις που μου παρέχουν υπηρεσίες ή προϊόντα να είναι βιώσιμες, ώστε να υπάρχει win-win situation.. 

 Κάποιοι έχουμε ζήσει δωρεάν μεταφορικά με ελάχιστη παραγγελία 25 λίρες από το amazon αγγλίας, χωρίς συνδρομή, δεν υπάρχει σύγκριση... 

δεν υπαρχει αυτό. Εαν ημουν με eshop κανονικό θα έφευγα τρέχοντας από το skroutz και θα το κατηγορούσα για αθέμιτο ανταγωνισμό.  Δινει δυνατότητα να φτιαξει ο οποισδήποτε καταστημα και να με ανταγωνίζεται μεσα στην πλατφόρμα κόβοντας μόνο τιμολόγια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Witcher1st είπε

Βλέπω ότι σε 2 παραγγελίες κάτω των 20 ευρώ τα μεταφορικά ήταν 1.5 ευρώ αντί για 3. Γνωρίζει κανείς τον λόγο;

Τετάρτη και Πέμπτη έχουν έκπτωση ένα ευρώ στα μεταφορικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είχα πατήσει ακύρωση συνδρομής και μου έκανε αυτόματη ανανέωση σήμερα,δεν είχα δει οτι η χρέωση  είναι 1 βδομάδα πριν. Υπάρχει κάποιος τρόπος να γλυτώσω το 25άρι που μου δέσμευσαν; Δεν θεωρώ οτι αξίζει 25 ευρω το σκρουτζ πλας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, tsakiG είπε

Δεν είχα πατήσει ακύρωση συνδρομής και μου έκανε αυτόματη ανανέωση σήμερα,δεν είχα δει οτι η χρέωση  είναι 1 βδομάδα πριν. Υπάρχει κάποιος τρόπος να γλυτώσω το 25άρι που μου δέσμευσαν; Δεν θεωρώ οτι αξίζει 25 ευρω το σκρουτζ πλας

Υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις ναι. Παραθέτω το λινκ του Skroutz Plus που τις αναφέρει αναλυτικά: https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/articles/4402146477841-Πώς-μπορώ-να-διακόψω-τη-Skroutz-Plus-συνδρομή-μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα 

Θα ήθελα μια βοήθεια όσον αφορά το skroutz plus 

Είχα πέρυσι κάνει εγγραφή καθώς είχε προσφορά στα 0,01€ 

Φέτος λοιπόν είδα ότι τράβηξαν 25€ καθώς έχει περάσει ένας χρόνος. 

Προσπαθώ να κάνω απεγγραφη συνδρομής και ακύρωση της ανανέωσης της...ζήτησα επιστροφή χρημάτων από το αυτόματο chat που έχει και είπε θα μεταφέρει το αίτημα μου. Μπορεί κανείς να με βοηθήσει;

Screenshot_2024-06-05-12-43-07-613_com.android.chrome.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαλον ειχες ξεχασει να απενεργοποιησεις την αυτοματη ανανεωση συνδρομης. 
Μακαρι να στο ακυρωσουν να παρεις τα χρηματα σου πισω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, aiadas11 said:

Τετάρτη και Πέμπτη έχουν έκπτωση ένα ευρώ στα μεταφορικά

Καλη φαση, δε το ηξερα. Που το γραφει αυτο; Παντως ισχυει οτι η καινουρια τιμη και ιδιαιτερα το γεγονος οτι θελει 25 ευρω αγορες απο ενα μονο μαγαζι, το κανει αρκετα πιο δυσχρηστο.. Καλως, κακως, θα ανανεωσω, καθως κανω αρκετες παραγγελιες καθε μηνα. Βεβαια πολλες ηταν οριακα στα 20 ευρω..

Περυσι που ειχε προσφορα τυπου  black friday με skroutz plus με λιγα ευρω, θα παιξει και φετος;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...