Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είπα να δοκιμάσω και εγώ τα Skroutz Points. Εδώ και μία βδομάδα, αλλάζει η μέρα παράδοσης και σήμερα άλλαξε πάλι για την άλλη εβδομάδα! Δηλαδή πάνω από 8 μέρες καθυστέρηση στην παράδοση και συνεχίζουμε!!!

Να τονίσω ότι το προϊόντα έχουν παραληφθεί από το σκρουτζ και το πρόβλημα είναι:

"Καθυστέρηση αναχώρησης από το κέντρο διαλογής της Skroutz Last Mile"

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ειναι η μοναδικη συνδρομη που αν βγει προσφορα για 50 φορες πανω απο αυτο που πληρωνω θα τα δωσω! Δινω ανετα το μισο ευρω παρολο περσυ πληρωσα 1 λεπτο...

  • Haha 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Skroutz τελευταία πάει στα χειρότερα. Μια φορά που είχα πρόβλημα με μια παραγγελία που είχα κάνει σε ένα κατάστημα, μου είπαν από τη Skroutz να αξιολογήσω το κατάστημα για την εμπειρία. Έτσι, άφησα την αξιολόγηση και μετά από μέρες διαγράφηκε.

Μου αρέσει που ο υπάλληλος είπε ότι αφήνουν τις αξιολογήσεις αρκεί να μην παραβιάζουμε κανόνες κτλ ενώ δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

Απορώ και εγώ πώς η Skroutz επιτρέπει τα καταστήματα να στέλνουν τα προϊόντα σε απλή σακούλα με λίγο αεροπλάστ;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, L-Griever said:

Η Skroutz τελευταία πάει στα χειρότερα. Μια φορά που είχα πρόβλημα με μια παραγγελία που είχα κάνει σε ένα κατάστημα, μου είπαν από τη Skroutz να αξιολογήσω το κατάστημα για την εμπειρία. Έτσι, άφησα την αξιολόγηση και μετά από μέρες διαγράφηκε.

Μου αρέσει που ο υπάλληλος είπε ότι αφήνουν τις αξιολογήσεις αρκεί να μην παραβιάζουμε κανόνες κτλ ενώ δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

Απορώ και εγώ πώς η Skroutz επιτρέπει τα καταστήματα να στέλνουν τα προϊόντα σε απλή σακούλα με λίγο αεροπλάστ;

και με εμένα τα ίδια. Χωρίς ουσιαστικό λόγο και αιτία μου έκοψαν κριτική καταστήματος (αρνητική)! Γενικά ότι να'ναι εδώ και καιρό.

Σημερινό μαγικό παραγγελία που έβαλα για ένα πακο πάνες για τον μικρό. Πλήρωσα για εξπρές παράδοση σε skroutz point (που έχει και τεράστιες θυρίδες). Ξαφνικά τώρα το απόγευμα viber ότι το δέμα δεν χωράει στο skroutz point (που δεν είναι τόσο τεράστιο!) και να επικοινωνήσω να τους δώσω διεύθυνση! Πάει το εξπρές, πάει το πλάνο που έκανα.. Οτι να'ναι, όπως να'ναι

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, yositosi είπε

και με εμένα τα ίδια. Χωρίς ουσιαστικό λόγο και αιτία μου έκοψαν κριτική καταστήματος (αρνητική)! Γενικά ότι να'ναι εδώ και καιρό.

Σημερινό μαγικό παραγγελία που έβαλα για ένα πακο πάνες για τον μικρό. Πλήρωσα για εξπρές παράδοση σε skroutz point (που έχει και τεράστιες θυρίδες). Ξαφνικά τώρα το απόγευμα viber ότι το δέμα δεν χωράει στο skroutz point (που δεν είναι τόσο τεράστιο!) και να επικοινωνήσω να τους δώσω διεύθυνση! Πάει το εξπρές, πάει το πλάνο που έκανα.. Οτι να'ναι, όπως να'ναι

Τι να πεις..

Πάλι καλά που υπάρχει το Google. Άφησα εκεί αρνητική και δεν υπάρχει περίπτωση να τη σβήσει εύκολα το κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/4/2024 στις 3:37 ΜΜ, Kid2023 είπε

Είναι από e-shop (φίλος φίλου) που συνεργάζεται μαζί τους και θα φύγει απ την πλατφόρμα καθώς δεν αντέχει το τόσο μεγάλο ποσοστό που παίρνει το skroutz . Μου το έλεγαν σε κουβέντα και το αμφισβητούσα έντονα και μου έστειλαν screenshot με τις ληστρικές αυτές προμήθειες και μου έπεσαν τα μαλλιά!!1


Να επισημάνω εδώ ότι όπως και στο Plus αυτό το 10-11% είχε ξεκινήσει με μικρότερο ποσοστό επι των πωλήσεων (κάτι σε 5-6%) και κάθε χρόνο ανεβαίνει... 

Το κοστος προφανως εχει περασει στον καταναλωτη. Οταν φυγει απο την πλατφορμα, περιμενω και ενα 10% (αντε, και 5%) κατω στις τιμες του ομως, ε?

Στις 23/5/2024 στις 5:54 ΜΜ, Thresh είπε

Αν πρόσεξες τελευταία, το 25αρι είναι η "προσφορά", υποτίθεται ότι τα 48 ευρώ το χρόνο είναι η "κανονική" τιμή. 😛

1.jpg.7dde5592c0b28b5d6340c999412b0a8f.jpg

Καλα, πολλες ιστοσελιδες/υπηρεσιες διαφημιζουν την ετησια χρεωση ως εκπτωση εναντι της μηνιαιας 

image.png.654fdccf589b6724000cdfd3ad4af507.png

Προσωπικα εκατσα ειδα τις παραγγελιες. Το πραγματικο κερδος ειναι αρκετα λιγοτερο μιας και σε καποιες εχει χρεωσει μεταφορικα που απο το καταστημα θα ηταν αρκετα λιγοτερα. Πλεον ψαχνω και με box (επαρχια βρισκομαι, οποτε δεν εχουμε skroutz last mile ετσι και αλλιως) για ακομα πιο αμεση παραλαβη, μιας και με καλαθι εχω παρατηρησει οτι οι περισσοτερες παραγγελιες θελουν +1 εργασιμη (ο χρονος μεταξυ επικοινωνιας σκρουτζ - καταστημα)

image.png.169420c7f04a777713128c56a19a9567.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Το κοστος προφανως εχει περασει στον καταναλωτη. Οταν φυγει απο την πλατφορμα, περιμενω και ενα 10% (αντε, και 5%) κατω στις τιμες του ομως, ε?

 

Εννοείται ότι το κόστος έχει περάσει στον καταναλωτή. Όπως και τα 500 ευρώ συνδρομή που πληρώνουν πλέον απλά για να βρίσκονται στην πλατφόρμα τα καταστήματα ανεξάρτητα από πωλήσεις.

Πολλά καταστήματα που βγήκαν έκαναν μείωση τιμών άνω του 5%. 

Ακόμα και να μην κάνουν κάποια εγώ προσωπικά δε θέλω να δίνω σε κάθε 100 ευρώ αγορές μου τα 11 ευρώ στο Skroutz όταν ειδικά τα παίρνουν και από εμάς με τρελές αυξήσεις του Plus.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τότε λοιπόν τα μαγαζιά που είναι στο καλάθι του Σκρουτζ στις σελίδες τους έχουν πολύ χαμηλότερες τιμές.

Που είναι λοιπόν οι χαμηλότερες τιμές; Εδώ οριακά διαβάζουμε απλά για χαμηλότερα μεταφορικά λόγω box now.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχω κατάστημα στο Skroutz αλλά απ όσο γνωρίζω οι τιμές λαμβάνονται αυτόματα από xml αρχείο (που περιέχει τιμές και λοιπά στοιχεία) όσων προϊόντων είναι ήδη ανεβασμένα στα e-shop .

Άρα δε νομίζω ένα κατάστημα να μπορεί να έχει διαφορετική τιμή στη σελίδα του απ ότι το ιδιο κατάστημα στο skroutz. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως για μένα ο χειρισμός για το ξεκλείδωμα μιας θυρίδας σε skroutz point είναι λόγος να μην ανανεώσω.

Διότι, για δύο παραγγελίες που έκανα (και τα δύο δώρο) αντί να τα ανοίξει ο πραγματικός παραλήπτης με ένα κωδικό ήθελε εγγραφή και μια περίπλοκη διαδικασία. Στο box now βάζεις ένα κωδικό και τέλος.

Μέχρι τώρα έχω εξοικονομήσει 18ε από τις παραγγελίες μου αν και επί της ουσίας μόνο μια με "εσωσε πραγματικά" καθώς ήρθε κάτι βαρύ και ογκώδες. Τα άλλα ήταν χαζομαρίτσες που θα μπορούσα και να μην τα παραγγείλω ποτέ.

Μέχρι 15ε/έτος και με αποπλοιημένο το skroutz point θα το σκεφτόμουν.
Με 25ε ούτε καν.

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Kid2023 είπε

Δεν εχω κατάστημα στο Skroutz αλλά απ όσο γνωρίζω οι τιμές λαμβάνονται αυτόματα από xml αρχείο (που περιέχει τιμές και λοιπά στοιχεία) όσων προϊόντων είναι ήδη ανεβασμένα στα e-shop .

Άρα δε νομίζω ένα κατάστημα να μπορεί να έχει διαφορετική τιμή στη σελίδα του απ ότι το ιδιο κατάστημα στο skroutz. 

Οι τιμές συνήθως μπαίνουν αυτόματα από XML ναι, αλλά:

- Καταστήματα που είναι μόνο στο έξυπνο καλάθι πολλές φορές πουλάνε πιο ακριβά συγκριτικά με το site τους (οι τρόποι πολλοί για να γίνει αυτό). Αποτελεί διαφορετικό sale channel έχει πολύ μεγαλύτερα κόστη και το θεωρώ λογικό (δεν ξέρω αν απαγορεύεται όμως).

- Άλλοι το αφήνουν στο "αυτόματο" με 3rd part bots ή τον "Price Optimiser" του Skroutz και οι τιμές ανεβοκατεβαίνουν αυτόματα και ανεξάρτητα του site. Οπότε μπορεί να πουλάνε πιο χαμηλά στο skroutz από το site του κλπ. 
 

3 ώρες πριν, WebDevGr είπε

Τότε λοιπόν τα μαγαζιά που είναι στο καλάθι του Σκρουτζ στις σελίδες τους έχουν πολύ χαμηλότερες τιμές.

Που είναι λοιπόν οι χαμηλότερες τιμές; Εδώ οριακά διαβάζουμε απλά για χαμηλότερα μεταφορικά λόγω box now.

Κοντά το 15-20% των καταστημάτων του Skroutz, ειδικά στα προϊόντα τεχνολογίας / gadgets, στις τιμές που πουλάνε μπαίνουν μέσα και δεν το καταλαβαίνουν (το λέω ξέροντας τιμές b2b για χιλιάδες προϊόντα), και όχι ο προμηθευτής δεν τους δίνει χαμηλότερα απλά δεν μπορούν να το υπολογίσουν.

Σε άλλους λες ότι στο fee του skroutz πληρώνουν και ΦΠΑ και πέφτουν από τα σύννεφα (πχ αν ήταν 10% πληρώνουν 12,4%), άλλους τους πήρε 5-6 μήνες να καταλάβουν ότι όταν δεν στέλνουν μια παραγγελία υπάρχει διακράτηση 50% του fee από το Skroutz ή ότι πληρώνουν πλέον ένα fix flat ποσό ανά παραγγελία.

Οπότε είναι δυνατόν να μιλάμε για χαμηλότερες τιμές; :P 
Αν κάποιος πουλάει με φυσιολογικό κέρδος φυσικά ίσως και θα βάλει στο site του χαμηλότερη τιμή και το κάνουν αρκετοί γιατί τους συμφέρει, μιας και αρχίζουν να καταλαβαίνουν ότι οι πελάτες του Skroutz δεν είναι πελάτες τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, Billator said:

Οι τιμές συνήθως μπαίνουν αυτόματα από XML ναι, αλλά:

- Καταστήματα που είναι μόνο στο έξυπνο καλάθι πολλές φορές πουλάνε πιο ακριβά συγκριτικά με το site τους (οι τρόποι πολλοί για να γίνει αυτό). Αποτελεί διαφορετικό sale channel έχει πολύ μεγαλύτερα κόστη και το θεωρώ λογικό (δεν ξέρω αν απαγορεύεται όμως).

- Άλλοι το αφήνουν στο "αυτόματο" με 3rd part bots ή τον "Price Optimiser" του Skroutz και οι τιμές ανεβοκατεβαίνουν αυτόματα και ανεξάρτητα του site. Οπότε μπορεί να πουλάνε πιο χαμηλά στο skroutz από το site του κλπ. 
 

Κοντά το 15-20% των καταστημάτων του Skroutz, ειδικά στα προϊόντα τεχνολογίας / gadgets, στις τιμές που πουλάνε μπαίνουν μέσα και δεν το καταλαβαίνουν (το λέω ξέροντας τιμές b2b για χιλιάδες προϊόντα), και όχι ο προμηθευτής δεν τους δίνει χαμηλότερα απλά δεν μπορούν να το υπολογίσουν.

Σε άλλους λες ότι στο fee του skroutz πληρώνουν και ΦΠΑ και πέφτουν από τα σύννεφα (πχ αν ήταν 10% πληρώνουν 12,4%), άλλους τους πήρε 5-6 μήνες να καταλάβουν ότι όταν δεν στέλνουν μια παραγγελία υπάρχει διακράτηση 50% του fee από το Skroutz ή ότι πληρώνουν πλέον ένα fix flat ποσό ανά παραγγελία.

Οπότε είναι δυνατόν να μιλάμε για χαμηλότερες τιμές; :P 
Αν κάποιος πουλάει με φυσιολογικό κέρδος φυσικά ίσως και θα βάλει στο site του χαμηλότερη τιμή και το κάνουν αρκετοί γιατί τους συμφέρει, μιας και αρχίζουν να καταλαβαίνουν ότι οι πελάτες του Skroutz δεν είναι πελάτες τους. 

Όσοι ελ. επαγγελματίες δεν ξέρουν τα βασικά και γίνονται ελ. επαγγελματίες γιατί δεν θέλουν να είναι υπάλληλοι, ας γίνουν υπάλληλοι του Σκρουτζ.

Τα είπαμε και σε διπλανό θέμα σχετικά με το Σκρουτζ, αν δεν είσαι σε σελίδα σύγκρισης τιμών ή marketplace, τότε θα πρέπει να τρέξεις ατομικές καμπάνιες για να προσελκύσεις πελάτες οι οποίες θα κοστίσουν πολύ περισσότερο από αυτά που χρεώνουν οι πλατφόρμες.

Εκτός κι αν πιστεύουν ότι επειδή ανέβασαν ένα σάπιο woo σε ένα άθλιο server θα κάνουν ουρά οι πελάτες για να αγοράσουν τα προϊόντα τους.

Επεξ/σία από WebDevGr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Billator είπε

(το λέω ξέροντας τιμές b2b για χιλιάδες προϊόντα

μπορεις να μας πεις ενα κινητο πχ samsung a55 που εχει τιμη πλαισιο/public 500€ και στο skroutz 320€, ποσο αγοραζουν απο τον προμηθευτη τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Titos301 είπε

μπορεις να μας πεις ενα κινητο πχ samsung a55 που εχει τιμη πλαισιο/public 500€ και στο skroutz 320€, ποσο αγοραζουν απο τον προμηθευτη τους;

Λάθος κατηγόρια επέλεξες αδερφέ. 9/10 καταστήματα του Skroutz αγοράζουν κινητά από παραεισαγωγέα. Το Πλαίσιο και η μεγάλες αλυσίδες αγοράζουν μόνο από την ίδια την εταιρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, kyr123 είπε

Λάθος κατηγόρια επέλεξες αδερφέ. 9/10 καταστήματα του Skroutz αγοράζουν κινητά από παραεισαγωγέα. Το Πλαίσιο και η μεγάλες αλυσίδες αγοράζουν μόνο από την ίδια την εταιρία.

μπερδεψες τα xiaomi με τα samsung δεν πειραζει προχωραμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...