arian18 Δημοσ. 23 Μαρτίου Share Δημοσ. 23 Μαρτίου Τι εννοεί ο ποιητής;; εδώ μοιάζει να λέει ότι αν είσαι γραμμένος από πριν ανανεώνεις με άλλους όρους. Η τελικά παλιός είτε νέος την τρως την πίτσα; Τι ισχύει παιδια; 1 Απριλίου λήγει το plus μου κ πολύ έχω ξενερώσει μιλάμε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 23 Μαρτίου Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 6 ώρες πριν, arian18 είπε Τι εννοεί ο ποιητής;; εδώ μοιάζει να λέει ότι αν είσαι γραμμένος από πριν ανανεώνεις με άλλους όρους. Η τελικά παλιός είτε νέος την τρως την πίτσα; Τι ισχύει παιδια; 1 Απριλίου λήγει το plus μου κ πολύ έχω ξενερώσει μιλάμε... Δεν νομίζω να ισχύει. Εγώ έκανα εγγραφή 21.3.23 και με έχει να ανανεώσω με τους νέους όρους. Απλά ίσχυε το 20αρικο και οι όροι εφόσον είχες κάνει ανανέωση ανάμεσα σε αυτες τις ημερομηνίες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CakeNet Δημοσ. 25 Μαρτίου Share Δημοσ. 25 Μαρτίου Στις 19/3/2024 στις 1:04 ΜΜ, tryfos είπε ΥΓ: Εντωμεταξύ ο αρχικός πωλητής εξακολουθεί να δείχνει δήθεν άμεση διαθεσιμότητα στο site του. Τι χάλι είναι αυτό, τι κερδίζουν όλοι αυτοί οι απατεώνες με τις μαϊμού διαθεσιμότητες δεν μπορώ να καταλάβω, εκτός από το να δυσφημούν τα μαγαζιά τους. Μου έχει τύχει τουλάχιστον 2 φορές να μου ακυρώσει το Σκρουτζ λόγω μη διαθεσιμότητας του καταστήματος και να το αγοράσω τελικά από το κατάστημα! Δεν ξέρω τι ακριβώς συμβαίνει και δεν καταλαβαίνω την λογική τους ότι, έχουν δηλαδή έτοιμη πώληση και δεν θέλουν να την κάνουν; Το Σκρουτζ εννοώ! Στις 20/3/2024 στις 2:22 ΜΜ, manolis940 είπε Εντάξει τώρα σε τέτοια λάθη δεν μπορείς να κρεμάς και τον άλλο στον τοίχο επειδή εσύ βαριέσαι να ασχολείσαι με μεταφορικές ενώ επέλεξες μία αγορά όπου ο βασικός τρόπος παράδοσης ενός προϊόντος είναι οι μεταφορικές. Αν δεν δεχόντουσαν επιστροφές θα σου έδινα δίκιο, αλλά όσον αφορά το λανθασμένο προϊόν το skroutz έχει υποδειγματική πολιτική όπου και απ' το σπίτι σου έρχεται και παραλαμβάνει και δεν σε χρεώνει κάτι extra. Διαφωνώ, όταν κάνεις μια παραγγελία πρέπει να γίνεται η καλύτερη δυνατή προσπάθεια να μην μπερδεύουν την παραγγελία μας γιατί δεν έχουμε το χρόνο και την ενέργεια να ασχολούμαστε ξανά και ξανά με την ίδια παραγγελία! Ας σοβαρευτούμε επιτέλους σε αυτή τη χώρα και ας μάθουμε να δουλεύουμε σοβαρά, δεν είναι όλοι αργόσχολοι να έχουν την άνεση να ασχολούνται συνέχεια για τα λάθη κάποιων! Υπάρχει περιορισμός, όπως υπάρχει περιορισμός και στις (ψεύτικες) συγνώμες που έχουν καταντήσει ψωμοτύρι σε όλα! Στις 20/3/2024 στις 4:10 ΜΜ, konstantinos77g είπε Καλά τα αναφέρεις εδώ μέσα. Στο Skroutz το ανάφερες; Το ανέφερα εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση κι αυτό που μου απάντησαν ήταν απλά και διπλωματικά ότι κάνουν ότι καλύτερο μπορούν για τα μεταφορικά. Στις 20/3/2024 στις 5:26 ΜΜ, nzeppos είπε ps: πέραν αυτών πάντως, δεν έχω κάποιο άλλο σοβαρό παράπονο από το Plus ή γενικότερα το Skroutz. Απλώς βλέπω ότι δίνουν βάρος σε νέες υπηρεσίες που θα τους αποφέρουν μεγαλύτερο όφελος (πχ. το Skoop που θα είναι δωρεάν μέχρι 30/6, προφανώς για να μαζέψει κόσμο) αλλά η καθημερινή εμπειρία χρήσης γενικά πάει από το κακό στο χειρότερο (ή ακριβότερο χωρίς βελτιώσεις). Συμφωνώ απόλυτα! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 26 Μαρτίου Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 11 ώρες πριν, CakeNet είπε Διαφωνώ, όταν κάνεις μια παραγγελία πρέπει να γίνεται η καλύτερη δυνατή προσπάθεια να μην μπερδεύουν την παραγγελία μας γιατί δεν έχουμε το χρόνο και την ενέργεια να ασχολούμαστε ξανά και ξανά με την ίδια παραγγελία! Καλύτερη δυνατή προσπάθεια δεν σημαίνει δεν κάνω λάθη! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ringboy Δημοσ. 27 Μαρτίου Share Δημοσ. 27 Μαρτίου Σιγουρα πρεπει να κανουν ρυθμισεις με τα ταχυδρομικα . Πχ βαζω στο καλαθι 3 μεγαλα τοπια υφασμα 60 Χ 2 μετρα και εχω δωρεαν ταχυδρομικα. Προσθετω στο καλαθι 20 μικρουλια πλαστικα βυσματα απο το ιδιο μαγαζι και τα ταχυδρομικα γινονται 20 ευρω. Αψυχολογητο. Εννοειται οτι τα βυσματακια δεν τα παρηγγειλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CakeNet Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου Στις 26/3/2024 στις 7:39 ΠΜ, manolis940 είπε Καλύτερη δυνατή προσπάθεια δεν σημαίνει δεν κάνω λάθη! Ναι, αλλά γίνονται συχνά τα λάθη, φτάνει πια με τις συγνώμες, ας μάθουμε όλοι στην δουλειά μας να προσέχουμε σε αυτό που μας αναλογεί! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Donghae Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου Μόλις έλαβα ενημερωτικό email για την ανανέωση της συνδρομής μου που θα γίνει στις 12 Απριλίου. Είχα κάνει εγγραφή στην υπηρεσία όταν το ποσό ήταν 17€ και τώρα με ενημερώνουν ότι θα ανέβει στα 25€ αλλά οι παροχές είναι χειρότερες. Δεν μπορώ να καταλάβω αν θεωρούν ότι είναι πιο vfm με τα καινούργια δεδομένα γιατί έτσι όπως τα δείχνουν side by side η νέα συνδρομή είναι χειρότερη 1 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Georgebek2 Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου Για εμας που εχουμε κανει συνδρομη με 0.01ε δε θα κανουν καμια προσφορα;;;🤪 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gulik Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου Είναι σχεδόν απίστευτο να σου δείχνουν σε μια λίστα δίπλα - δίπλα πόσο χειρότερη υπηρεσία πρόκειται να προσφέρουν, εάν τυχόν ανανεώσεις, με τιμή μάλιστα ακριβότερη! 5 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 6 minutes ago, Gulik said: Είναι σχεδόν απίστευτο να σου δείχνουν σε μια λίστα δίπλα - δίπλα πόσο χειρότερη υπηρεσία πρόκειται να προσφέρουν, εάν τυχόν ανανεώσεις, με τιμή μάλιστα ακριβότερη! Ούτε καν ένα στοιχειώδες μήνυμα από το marketing που να προσπαθήσει να κάνει το άσπρο μαύρο ή να εξηγήσει για ποιο λόγο υπάρχουν αυξήσεις μπας και μας πιάσει στο φιλότιμο. Απλώς σου λέει ευθέως "φίλε, πέρσι πλήρωνες 10 δραχμές, φέτος θα πληρώσεις 13 δραχμές χωρίς καμία βελτίωση γιατί έτσι, επειδή μπορούμε". Ελλείψει ανταγωνισμού όντως μπορούν, αλλά θέλω να δω για πόσο ακόμα θα κρατήσει αυτό, γιατί κάποια στιγμή η ψαλίδα θα κλείσει με τον έναν τρόπο ή με τον άλλο. Επεξ/σία 28 Μαρτίου από nzeppos 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nek4d Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 1 hour ago, Donghae said: ...Δεν μπορώ να καταλάβω αν θεωρούν ότι είναι πιο vfm με τα καινούργια δεδομένα γιατί έτσι όπως τα δείχνουν side by side η νέα συνδρομή είναι χειρότερη Παλι καλα που το δειχνουν ετσι, side by side, για να ειναι ξεκαθαρο, ειδαλλως θα ετρωγαν κραξιμο για αποκρυψη στοιχειων, κοροιδια, κλπ. κλπ. 34 minutes ago, nzeppos said: ...Ελλείψει ανταγωνισμού όντως μπορούν, αλλά θέλω να δω για πόσο ακόμα θα κρατήσει αυτό, γιατί κάποια στιγμή η ψαλίδα θα κλείσει με τον έναν τρόπο ή με τον άλλο. Για να μεγαλωσει καποια αντιπροταση/εταιρεια, θα παρει πολλααα χρονιααα, δεν προβλεπεται ουτε καν στον οριζοντα το κλεισιμο της ψαλιδας. Αποδοχη νεων ορων για οσους τους συμφερει και θελουν και η ζωη συνεχιζεται. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stratos979 Δημοσ. 28 Μαρτίου Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2 ώρες πριν, Donghae είπε Μόλις έλαβα ενημερωτικό email για την ανανέωση της συνδρομής μου που θα γίνει στις 12 Απριλίου. Είχα κάνει εγγραφή στην υπηρεσία όταν το ποσό ήταν 17€ και τώρα με ενημερώνουν ότι θα ανέβει στα 25€ αλλά οι παροχές είναι χειρότερες. Δεν μπορώ να καταλάβω αν θεωρούν ότι είναι πιο vfm με τα καινούργια δεδομένα γιατί έτσι όπως τα δείχνουν side by side η νέα συνδρομή είναι χειρότερη 1 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 31 Μαρτίου Share Δημοσ. 31 Μαρτίου Ουτε γκομενα που σπαρταραει δεν κανει ετσι. Μολις ξανα φερουν τους παλιους κανονες θα ξανα δωσω τα 17 ευρω με τα χαρας. Αλλιως θα περιμενω για καμια προσφορα οπως περσι που καποιοι πηραν με το 1 λεπτο αλλα και παλι την κατεστρεψαν με τα 25+ ευρω και τα 5 κιλα max βαρος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 1 Απριλίου Share Δημοσ. 1 Απριλίου amazon prime απο τα λιντλ καθε χρονο και χειροτερο το κανουν 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 1 Απριλίου Share Δημοσ. 1 Απριλίου (επεξεργασμένο) και δε φτανει το κακο τους το χαλι, εχουν αρχισει και τα ψεματα πλεον... Παραγγελνω σαββατο ετοιμοπαραδοτο προιον με "διασφαλισμένη" παραδοση αυριο τριτη. Μπαινω νωριτερα να δω σε τι φαση ειναι, εχουν αλλαξει την παραδοση για τεταρτη (η αποσταση μαγαζιου/σημείου παραδοσης <2 χλμ αλλα δε βολευει το ωραριο τους), στελνω ερωτημα εγγραφως και μου απαντουν οτι πέρασαν και το καταστημα δεν το ειχε ετοιμο, μιλαω ταυτοχρονα με το καταστημα και οχι μονο το ειχε ετοιμο αλλα ειχε εκδοθει αποδειξη κλπ και προσφερθηκαν ακομα και φωτογραφίες να μου στειλουν... Οι τυποι δε περασαν ουτε το πρωι, ουτε το απογευμα ως οφειλαν (περνανε τυπικα 2 φορες τη μερα, σημερα δε περασαν καμια), και γυρισαν και κατηγορησαν το συνεργατη τους ψευδώς... Η αισχροτητα δεν εχει όρια... σαφως και ξεκινησα το ξεβρακωμα εγγραφως με CC το καταστημα για να δει τι λενε πισω απο τη πλατη τους και με παρεπεμψαν τωρα στο SLM..... 🤡🤡🤡 Επεξ/σία 1 Απριλίου από paylidis 1 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα