manana Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 23 ώρες πριν, manana είπε Έγινα μέλος skroutz plus πρόσφατα! Από skroutz έχω παραγγείλει άπειρες φορές στο παρελθόν χωρίς όμως να είναι μέλος . Στην τελευταία μου παραγγελία ως μέλος πια, μου ήρθαν προϊόντα που είχα παραγγείλει, αλλά όχι στην ποσότητα που ζήτησα! Επικοινώνησα μαζί τους μέσω του "αντιμετώπισες πρόβλημα;" και ζήτησα επιστροφή χρημάτων για όσα δεν παρέλαβα! Είμαι σε αναμονή απάντησης! Πιστεύετε θα έχω επιστροφή χρημάτων; Τελικά μου έστειλαν email και με ενημέρωσαν ότι δεν θα έχω επιστροφή χρημάτων, αλλά ότι επικοινώνησαν με τον πωλητή και θα μου αποσταλεί ο.τι λείπει με αριθμό αποστολής από την ACS! Για να δούμε! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bitbit Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου καλά τι γυφτιές είναι αυτές. Είμαι στο skroutz plus, βάζω στο καλάθι ένα προϊόν λίγο μεγαλούτσικο και μου βγάζει στα μεταφορικά προσφορά λόγω του plus από τα 10€ στα 7€. Αν αγοράσω το προϊόν κατευθείαν από το κατάστημα τα μεταφορικά είναι τα μισά. Σε ευχαριστώ ρε skroutz για την προσφορά. Περιμένουμε κι άλλες τέτοιες "προσφορές" 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Titos301 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου μα αν δεν το εχετε παρατηρησει (εγω δεν το ειχα γιατι εχω το plus) αυξησανε τα μεταφορικα του plus απο 3€ σε 4€ γι αυτους που δεν ειναι μελη αλλα θα παραγγειλουν μεσω skroutz Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 20 hours ago, safridia said: Γιατί στέλνουν κουπόνια που δεν ισχύουν; τι τακτική μάρκετινγκ είναι αυτή; Δουλεύουν στον αυτόματο πιλότο εκεί; Ναι έχω βάλει πάνω από 60 ευρώ και ναι κάνω την παραγγελία από τον λογαριασμό που το στείλανε. Δοκίμασε να κάνεις την διαδικασία απο τον υπολογιστή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CakeNet Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου Στις 7/2/2024 στις 9:33 ΜΜ, achilles_g_ είπε Πριν ένα μήνα είχε προωθητική 13 ευρώ σε coins για αγορά άνω των 150 ευρώ. Κάνω την αγορά, πουθενά coins. Στέλνω μήνυμα ο ένας μου λέει θα πιστωθούν σύντομα, περιμένω, τίποτε πάλι. Ξαναστέλνω email και απάντηση: η προωθητική έληξε νωρίτερα. Δεν ασχολήθηκα παραπάνω. Πριν λίγες μέρες email προωθητικής: για αγορές άνω των 45 ευρώ, δώρο 3000 coins (εώς 5/2). Πουθενά coins. Γράφουν ένα : * Η διάρκεια της προωθητικής ενέργειας μπορεί να μεταβληθεί κατά την κρίση της εταιρείας. και είναι καλυμμένοι. 2η φορά δεν θα το αφήσω έτσι. Αντιμετώπισα κι εγώ το ίδιο θέμα και επικοινώνησα μαζί τους. Μου ανέφεραν ότι η προσφορά δεν ισχύει επειδή "λόγω τεχνικού προβλήματος" δεν μπορούσαν να πιστωθούν οι πόντοι! Πραγματικά αναρωτιέμαι, για ποιον λόγο βγάζουν προσφορές και τις παίρνουν πίσω; Μια χαρά έκανα τις παραγγελίες μου και χωρίς την προσφορά, το να μου στέλνουν email να εκμεταλλευτώ μια προσφορά και τελικά να την παίρνουν μόνοι τους πίσω με εκνευρίζει περισσότερο και δείχνει έλλειψη αξιοπιστίας. Μια χαρά είμαστε ρε Skroutz με τα όποια θέματα υπάρχουν, μην μας τα κάνετε δυσκολότερα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 18 hours ago, Bitbit said: καλά τι γυφτιές είναι αυτές. Είμαι στο skroutz plus, βάζω στο καλάθι ένα προϊόν λίγο μεγαλούτσικο και μου βγάζει στα μεταφορικά προσφορά λόγω του plus από τα 10€ στα 7€. Αν αγοράσω το προϊόν κατευθείαν από το κατάστημα τα μεταφορικά είναι τα μισά. Σε ευχαριστώ ρε skroutz για την προσφορά. Περιμένουμε κι άλλες τέτοιες "προσφορές" Όπως έχει γραφτεί και σε πολλές προηγούμενες σελίδες, η κατάσταση με τα μεταφορικά είναι πολύ περίεργη. Όσο παραμένουν δωρεάν, τότε όλα είναι καλά. Μόλις όμως αρχίσεις να βλέπεις ανεξήγητα 7άρια, 10άρια και 15άρια ακόμα και με το Plus, αμέσως αρχίζεις και ψάχνεσαι για παραγγελία από αλλού γιατί τις περισσότερες φορές είναι λάθος δήλωση διαστάσεων/βάρους (που το Skroutz δεν μπαίνει στον κόπο να διορθώσει ποτέ, ακόμα κι αν τους στείλεις μήνυμα). Ή μπορεί απλώς κάποια καταστήματα να έχουν φθηνότερα έξοδα αποστολής (ειδικά για αστικά κέντρα) σε σχέση με τις μεταφορικές που προτιμά το Skroutz. Από όσες περιπτώσεις έχω δει, το αποκορύφωμα ήταν προϊόν που σε άσπρο χρώμα είχε μηδέν μεταφορικά ενώ σε... μαύρο χρώμα είχε 7-10 ευρώ (πάντα μέσω cart και Plus). Καμία λογική και κυρίως καμία διόρθωση ακόμα και μετά από πολλούς μήνες. Γενικά είναι προβληματική η κατάσταση. Μόλις χθες κοίταζα μεταλλική βάση πλυντηρίου στην οποια το Skroutz χρεώνει 10 ευρώ μεταφορικά (15 χωρίς Plus), την οποία βρήκα με δωρεάν μεταφορικά από αλλού και σε χαμηλότερη τιμή. Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου από nzeppos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
safridia Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 7 ώρες πριν, sdikr είπε Δοκίμασε να κάνεις την διαδικασία απο τον υπολογιστή Απο υπολογιστη προσπαθουσα, μου ελεγε οτι δεν υπαρχει κωδικος. Σημερα το ειχε ηδη μεσα το κουπονι. Σημερα ειδα αυτο εδω, νεα προσφορα για δυο παραγγελιες, αλλα οταν κανεις κλικ στους ορους σου λεει απλα τι ειναι τα coins. Οι οροι θα επρεπε να λενε την ημερομηνια εναρξης και ληξης της ενεργειας για να παρεις το οφελος. Ποτε θα γινεται η πιστωση κα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 8 ώρες πριν, CakeNet είπε Αντιμετώπισα κι εγώ το ίδιο θέμα και επικοινώνησα μαζί τους. Μου ανέφεραν ότι η προσφορά δεν ισχύει επειδή "λόγω τεχνικού προβλήματος" δεν μπορούσαν να πιστωθούν οι πόντοι! Πραγματικά αναρωτιέμαι, για ποιον λόγο βγάζουν προσφορές και τις παίρνουν πίσω; Μια χαρά έκανα τις παραγγελίες μου και χωρίς την προσφορά, το να μου στέλνουν email να εκμεταλλευτώ μια προσφορά και τελικά να την παίρνουν μόνοι τους πίσω με εκνευρίζει περισσότερο και δείχνει έλλειψη αξιοπιστίας. Μια χαρά είμαστε ρε Skroutz με τα όποια θέματα υπάρχουν, μην μας τα κάνετε δυσκολότερα! Αν μου έλεγαν αυτό θα είχα ρίξει καταγγελία σε γενική γραμματεία καταναλωτή χθες! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
-netman- Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου και εγώ ψάχνω τους 3000 πόντους. Επειδή είμαι λάρτζ δεν ασχολήθηκα. 😛 Αλλά γενικώς το έχουνε *έσει πολύ το πράγμα με το πόσο χρεώνουν τα μεταφορικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Super Moderators Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου On 09/02/2024 at 10:24, CakeNet said: Αντιμετώπισα κι εγώ το ίδιο θέμα και επικοινώνησα μαζί τους. Μου ανέφεραν ότι η προσφορά δεν ισχύει επειδή "λόγω τεχνικού προβλήματος" δεν μπορούσαν να πιστωθούν οι πόντοι! Τα ίδια και σε μένα, αλλά ήρθε email με 5 ευρώ κουπόνι για 20+ ευρώ αγορές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Titos301 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 7 λεπτά πριν, Thresh είπε Τα ίδια και σε μένα, αλλά ήρθε email με 5 ευρώ κουπόνι για 20+ ευρώ αγορές. αυτο θα ερχοταν ουτως η αλλιως επειδη κανατε αγορα ανω των 45€ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mic2mic Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Πραγματικά δεν ξέρω τί να πω για το bot του Skroutz... Ποια θα θέλατε να είναι η σημείωσή σας για την παράδοση; Παράδοση 09-14, από Δε ως Πα Skroutz Helper Θα χρειαστεί να επιλέξεις και την ώρα παράδοσης. Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα. 14/02/2024 Skroutz Helper Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα. 15/02/2024 Skroutz Helper Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα. 16/02/2024 Skroutz Helper Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα. 14 Φεβρουαρίου Skroutz Helper Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα. 09:00 - 14:00 Skroutz Helper Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα. 16 Φεβρουαρίου Skroutz Helper Θα χρειαστεί να επιλέξεις την ημερομηνία παράδοσης πριν επιλέξεις την ώρα. Τελικά έπρεπε να γράψω Παράδοση 15/09/2024, 09-14 ... αλλά και πάλι δεν βγήκε άκρη. Πρέπει να είναι το πλέον ηλίθιο από τα bots που έχω δει Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου από mic2mic Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Super Moderators Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου On 12/02/2024 at 17:55, Titos301 said: αυτο θα ερχοταν ουτως η αλλιως επειδη κανατε αγορα ανω των 45€ Τρέχει κάτι αυτή την περίοδο? Γιατί σε ουκ ολίγες φορές που έχω κάνει αγορά άνω των 45 ευρώ δεν έχουν ξαναστείλει κάτι τέτοιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gulik Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 3 λεπτά πριν, Thresh είπε Τρέχει κάτι αυτή την περίοδο? Γιατί σε ουκ ολίγες φορές που έχω κάνει αγορά άνω των 45 ευρώ δεν έχουν ξαναστείλει κάτι τέτοιο. Λόγω της ακύρωσης, εννοεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Super Moderators Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 4 minutes ago, Gulik said: Λόγω της ακύρωσης, εννοεί. Και πάλι δεν είναι αυτονόητο/προβλεπέ ότι επειδή ακυρώθηκε το promotion πως θα έδιναν 5 ευρώ κουπόνι επειδή η αγορά ήταν άνω των 45 ευρώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα