Hacker?pcs Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 1 minute ago, johnnyman said: Καλησπέρα έτσι έγινε και σε μένα. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση? Αδειάζει σε λίγες μέρες και παραλαμβάνεις από το skroutz point Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnnyman Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Μόλις τώρα, Hacker?pcs είπε Αδειάζει σε λίγες μέρες και παραλαμβάνεις από το skroutz point Οπότε υποθέτω ότι δεν πρόκειται να παραλάβω σήμερα έτσι? Μου αρέσει που δεν ήταν γκρι η θυρίδα όταν έκανα παραγγελία...... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 33 λεπτά πριν, johnnyman είπε Καλησπέρα παιδιά και καλή χρονιά Περιμένω να παραλάβω σήμερα ένα δέμα από θυρίδα και ενώ λέει θα παραδοθεί σήμερα όταν πατάω επάνω στο αριθμό αποστολής γράφει Αναμονή ελεύθερης θυρίδας στο Skroutz Point... Τι γίνεται? Όταν έκανα την παραγγελία δεν έδειχνε ότι το σκρουτζ point ήταν γεμάτο και το επέλεξα κανονικά. Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό. Ευχαριστώ. θα περιμένεις. Ετσι κάνω εγώ και το παθαίνω 2 στις 3 φορές. Συνήθως την επόμενη μέρα από την ένδειξη τοποθετείται. 26 λεπτά πριν, johnnyman είπε Οπότε υποθέτω ότι δεν πρόκειται να παραλάβω σήμερα έτσι? Μου αρέσει που δεν ήταν γκρι η θυρίδα όταν έκανα παραγγελία...... καταλαβαίνεις ότι παραγγέλνουν δεκάδες την ίδια στιγμή φαντάζομαι.....μέχρι να πατήσεις το κουμπί σε πρόλαβε άλλος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnnyman Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 11 λεπτά πριν, dtk-386 είπε θα περιμένεις. Ετσι κάνω εγώ και το παθαίνω 2 στις 3 φορές. Συνήθως την επόμενη μέρα από την ένδειξη τοποθετείται. καταλαβαίνεις ότι παραγγέλνουν δεκάδες την ίδια στιγμή φαντάζομαι.....μέχρι να πατήσεις το κουμπί σε πρόλαβε άλλος. Εν το μεταξύ ακόμη και τώρα εάν παω να κάνω νέα παραγγελία με αφήνει να επιλέξω κανονικά το υποτιθέμενο γεμάτο skroutz point 😆 🤣 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Voziniotis-3 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο θέμα για να το ρωτήσω αλλά Σας εμφανίζει και εσάς πρόβλημα όταν πάτε για τα στοιχεία πληρωμής σε μια νέα παραγγελία από την εφαρμογή για android; Σε μένα με πετάει πίσω στην σελίδα για τα στοιχεία διεύθυνσης και δεν προχωράει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 35 λεπτά πριν, Voziniotis-3 είπε Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο θέμα για να το ρωτήσω αλλά Σας εμφανίζει και εσάς πρόβλημα όταν πάτε για τα στοιχεία πληρωμής σε μια νέα παραγγελία από την εφαρμογή για android; Σε μένα με πετάει πίσω στην σελίδα για τα στοιχεία διεύθυνσης και δεν προχωράει. Μερικές φορές όταν πατάω πληρωμή βγάζεις μια άσπρη σελίδα με το εικονίδιο του android και κολλάει εκεί δεν κάνει την πληρωμή. Την κάνω μετά από τον υπολογιστή. Νόμιζα έφταιγε το AdGuard που έχω αλλά είναι στην εφαρμογή. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CakeNet Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Το τελευταίο διάστημα μου έρχονται όλο και περισσότερες παραγγελίες με τα Elta Courier...τουλάχιστον στο κατάστημα της δικής μου περιοχής είναι απαράδεκτοι και ενώ έρχεται συνήθως άμεσα το δέμα, αφήνουν το δέμα για 1-2 ημέρες στο κατάστημα αναγράφοντας ότι μπορώ να περάσω να παραλάβω το δέμα μου από εκεί, άλλη μία μέρα δρομολογείται αλλά δεν παραδίδεται τελικά το δέμα επειδή δήθεν ζήτησα εγώ να παραλάβω αργότερα και μου το παραδίδουν τελικά μετά από 3-4 εργάσιμες από την ημερομηνία που θα ήταν να το παραλάβω αρχικά. Σας συμβαίνει εσάς κάτι αντίστοιχο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) εγώ κάτι τέτοιες κουτοπονηριές τις τραβάω γείωση. δεν θέλετε δεν σας χρησιμοποιώ, μαύρο δηλ. υπάρχουν και άλλοι.... Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου από dtk-386 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Εμεις ως χωριο εχουμε μονο ελτα κουριερ ενα μικρο παραρτημα οποτε οταν ερχεται με ελτα κουριερ παμε και το περνουμε δεν εχει αμεση παραδοση. Ειναι βεβαια στα 300 μετρα το καταστημα οποτε μικρο το κακο. Και εχει απο εξω καιρο γραφουν οτι ψαχνουν για ατομο να παραδιδει τα δεματα αλλα δεν βρισκουν δεν ξερω. Με ACS ερχονται παντα σπιτι μου μας εμαθαν ερχεται αν λειπουμε τα αφηνει απο μεσα στην εισοδο παντα αψογοι εδω και λιγα χρονια. Με easy mail που στελνουν καποιοι περνουν τηλεφωνο και παμε το περνουμε στο χωριο δεν εμαθαν ακομα να περνανε απο τα σπιτια οπως η ACS απλα καποιες φορες λεει προς παραδοση αλλα δεν ερχονται δεν βολευει φαινεται το δρομολογιο αλλα ερχονται την επομενη μερα. Γενικα δεν εχω παραπονο καλο θα ειναι να μαθουν και οι αλλοι τα σπιτια οσοι παραγγελνουμε συχνα ωστε να τα φερνουν και μην περνουν τηλεφωνα πχ σε 10 ατομα και να τρεχουμε ο καθενας για να τα παρουμε απο τον κουριερ στο χωριο. Και το box now βολευει ειναι βεβαια στα 800 μετρα στο πρωτο βενζιναδικο αλλα μεχρι στιγμης δεν το εχω χρησιμοποιησει να δω πως ειναι. Skroutz point ακομα κανενα ενω σε κωμοπολη στα 13 χλμ που εχουμε εχει 5 6 λογικα δεν θα αργησουν να φερουν και εδω ενα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου To Box Now πάντως θα έπρεπε να το σκεφτεί το Skroutz αφού φαίνεται να έχει μεγάλη εξάπλωση. Δεν υπάρχουν παντού Skroutz points, ειδικά στην επαρχία. Και σε πολλές περιοχές της επαρχίας ο courier μπορεί να περνάει μια φορά τη βδομάδα, διαφορετικά σε αναγκάζουν να πρέπει να παραλάβεις εσύ από το κοντινότερο υποκατάστημα που μπορεί να είναι 5-10χλμ μακρυά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
corsair04 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Καλημέρα Δεν ξέρω εάν έχει συμβεί και σε άλλον, το τελευταίο διάστημα και ενώ έχω ανοίξει αρκετά αίτημα για την επιστροφή ενός ελαττωματικού προϊόντος δεν έρχεται να παραλάβει η συνεργαζόμενη εταιρία μεταφορών (acs) . Σε ραντεβού που ορίσαμε τρεις φορές άπλα δεν εμφανίστηκε. Έχω καλέσει άπειρες φορές στη «άθλια» εταιρία τους και απλά ακούω δικαιολογίες του τύπου έχετε δίκαιο και βλέπουμε ότι έχετε ταλαιπωρηθεί και θα επικοινωνήσουμε με την εταιρία courier και θα σας ενημερώσουμε. Δε λαμβάνω απάντηση ποτέ, είμαστε ήδη στο τρίτο αίτημα επιστροφής που κλείνει χωρίς να καταφέρει η εταιρία μεταφορών να παραλάβει και πάμε για το τέταρτο. Επικοινώνησα χθες με τον έμπορο και αρνήθηκε κάθε βοήθεια μιας και θα έχει ποινή από το skroutz (συμφωνά με τα λεγόμενά του). Υ.Γ Επειδή τα χρήματα είναι αρκετά δεν ξέρω εάν μπορώ να επικοινωνήσω με την τράπεζα και να ζητήσω αμφισβήτηση συναλλαγής από τη στιγμή που το προϊόν δεν έχει επιστραφεί και αρνούνται να μου δώσουν τη διεύθυνση του έμπορου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 4 ώρες πριν, corsair04 είπε Καλημέρα Δεν ξέρω εάν έχει συμβεί και σε άλλον, το τελευταίο διάστημα και ενώ έχω ανοίξει αρκετά αίτημα για την επιστροφή ενός ελαττωματικού προϊόντος δεν έρχεται να παραλάβει η συνεργαζόμενη εταιρία μεταφορών (acs) . Σε ραντεβού που ορίσαμε τρεις φορές άπλα δεν εμφανίστηκε. Έχω καλέσει άπειρες φορές στη «άθλια» εταιρία τους και απλά ακούω δικαιολογίες του τύπου έχετε δίκαιο και βλέπουμε ότι έχετε ταλαιπωρηθεί και θα επικοινωνήσουμε με την εταιρία courier και θα σας ενημερώσουμε. Δε λαμβάνω απάντηση ποτέ, είμαστε ήδη στο τρίτο αίτημα επιστροφής που κλείνει χωρίς να καταφέρει η εταιρία μεταφορών να παραλάβει και πάμε για το τέταρτο. Επικοινώνησα χθες με τον έμπορο και αρνήθηκε κάθε βοήθεια μιας και θα έχει ποινή από το skroutz (συμφωνά με τα λεγόμενά του). Υ.Γ Επειδή τα χρήματα είναι αρκετά δεν ξέρω εάν μπορώ να επικοινωνήσω με την τράπεζα και να ζητήσω αμφισβήτηση συναλλαγής από τη στιγμή που το προϊόν δεν έχει επιστραφεί και αρνούνται να μου δώσουν τη διεύθυνση του έμπορου. Αν δεν είναι με τιμολόγιο το προϊόν απείλησε ότι θα κάνεις καταγγελία εδώ. Άμα θες κάνε την κιόλας. https://kataggelies.mindev.gov.gr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dj_kourampies Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Για πρώτη φορά μου έστειλαν αγορά μέσω Skroutz (Plus) με γενική. Τη διεύθυνση μου την εξυπηρετεί το κατάστημα ΠΑΤΡΑ το οποίο ποτέ, χωρίς καμία εξαίρεση, δεν παραδίδει. Εικονική κατανομή σε κούριερ, και άγνωστος παραλήπτης το μεσημέρι της ίδιας μέρας. Φυσικά υπάρχουν κάμερες και άνθρωποι στο σπίτι, δεν περνάει ούτε απέξω διανομέας. Οι υπάλληλοι παραδέχονται ευθέως ότι αυτό τους έχουν πει να κάνουν (γνωστός απατεώνας με μεγάλη ιστορία σε διάφορους κλάδους ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου καταστήματος), και όντως αν πάρεις τηλέφωνο και τσακωθείς το επόμενο πρωί εμφανίζεται ο κούριερ, ο οποίος ξέρει ακριβώς που είναι το σπίτι και μπαίνει με το αυτοκίνητο μέσα. Συνοψίζοντας, δεν έχω διάθεση ούτε να πάρω τηλέφωνο ούτε να πάω να παραλάβω στη Γενική. Ένας από τους λόγους που χρησιμοποιώ το Skroutz είναι η άριστη λειτουργία της ACS στη διεύθυνση μου και η αποφυγή της Γενικής. Στο skroutz δε βρήκα κάτι στο chatbot για να επικοινωνήσουν αυτοί με τη Γενική, ούτε φόρμα επικοινωνίας για να τους περιγράψω ακριβώς τι γίνεται. Να πάρω τηλ και να περιμένω για να ακούσω απαντήσεις κονσέρβα πάλι δε το ψήνω. Τι κάνουμε πέρα από το να αφήσω να λήξει η παραγγελία και να το στείλουν πίσω το οποίο δεν είναι ικανοποιητική λύση, καθώς και το προϊόν θέλω και δε μου φταίει το κατάστημα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gulik Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 4 ώρες πριν, Dj_kourampies είπε Για πρώτη φορά μου έστειλαν αγορά μέσω Skroutz (Plus) με γενική. Τη διεύθυνση μου την εξυπηρετεί το κατάστημα ΠΑΤΡΑ το οποίο ποτέ, χωρίς καμία εξαίρεση, δεν παραδίδει. Εικονική κατανομή σε κούριερ, και άγνωστος παραλήπτης το μεσημέρι της ίδιας μέρας. Φυσικά υπάρχουν κάμερες και άνθρωποι στο σπίτι, δεν περνάει ούτε απέξω διανομέας. Οι υπάλληλοι παραδέχονται ευθέως ότι αυτό τους έχουν πει να κάνουν (γνωστός απατεώνας με μεγάλη ιστορία σε διάφορους κλάδους ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου καταστήματος), και όντως αν πάρεις τηλέφωνο και τσακωθείς το επόμενο πρωί εμφανίζεται ο κούριερ, ο οποίος ξέρει ακριβώς που είναι το σπίτι και μπαίνει με το αυτοκίνητο μέσα. Συνοψίζοντας, δεν έχω διάθεση ούτε να πάρω τηλέφωνο ούτε να πάω να παραλάβω στη Γενική. Ένας από τους λόγους που χρησιμοποιώ το Skroutz είναι η άριστη λειτουργία της ACS στη διεύθυνση μου και η αποφυγή της Γενικής. Στο skroutz δε βρήκα κάτι στο chatbot για να επικοινωνήσουν αυτοί με τη Γενική, ούτε φόρμα επικοινωνίας για να τους περιγράψω ακριβώς τι γίνεται. Να πάρω τηλ και να περιμένω για να ακούσω απαντήσεις κονσέρβα πάλι δε το ψήνω. Τι κάνουμε πέρα από το να αφήσω να λήξει η παραγγελία και να το στείλουν πίσω το οποίο δεν είναι ικανοποιητική λύση, καθώς και το προϊόν θέλω και δε μου φταίει το κατάστημα; Στείλε ένα (και δύο και τρία αν έχεις χρόνο και υπομονή) e-mail προς το customer support τους, ίσως ασχοληθούν λίγο παραπάνω με το πρόβλημά σου εκεί, ειδικά αν δείξεις αγανάκτηση και θυμό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christakos07 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 14 hours ago, Dj_kourampies said: Για πρώτη φορά μου έστειλαν αγορά μέσω Skroutz (Plus) με γενική. Τη διεύθυνση μου την εξυπηρετεί το κατάστημα ΠΑΤΡΑ το οποίο ποτέ, χωρίς καμία εξαίρεση, δεν παραδίδει. Εικονική κατανομή σε κούριερ, και άγνωστος παραλήπτης το μεσημέρι της ίδιας μέρας. Φυσικά υπάρχουν κάμερες και άνθρωποι στο σπίτι, δεν περνάει ούτε απέξω διανομέας. Οι υπάλληλοι παραδέχονται ευθέως ότι αυτό τους έχουν πει να κάνουν (γνωστός απατεώνας με μεγάλη ιστορία σε διάφορους κλάδους ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου καταστήματος), και όντως αν πάρεις τηλέφωνο και τσακωθείς το επόμενο πρωί εμφανίζεται ο κούριερ, ο οποίος ξέρει ακριβώς που είναι το σπίτι και μπαίνει με το αυτοκίνητο μέσα. Συνοψίζοντας, δεν έχω διάθεση ούτε να πάρω τηλέφωνο ούτε να πάω να παραλάβω στη Γενική. Ένας από τους λόγους που χρησιμοποιώ το Skroutz είναι η άριστη λειτουργία της ACS στη διεύθυνση μου και η αποφυγή της Γενικής. Στο skroutz δε βρήκα κάτι στο chatbot για να επικοινωνήσουν αυτοί με τη Γενική, ούτε φόρμα επικοινωνίας για να τους περιγράψω ακριβώς τι γίνεται. Να πάρω τηλ και να περιμένω για να ακούσω απαντήσεις κονσέρβα πάλι δε το ψήνω. Τι κάνουμε πέρα από το να αφήσω να λήξει η παραγγελία και να το στείλουν πίσω το οποίο δεν είναι ικανοποιητική λύση, καθώς και το προϊόν θέλω και δε μου φταίει το κατάστημα; Ακυρώνεις την παραγγελία και ξαναπαραγγέλνεις ελπίζοντας να το στείλουν με ACS. Βάζεις και ένα αντίστοιχο σχόλιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα