Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, Dj_kourampies είπε

Επίσης σε άλλη μια παραγγελία με άμεση διαθεσιμότητα καθυστέρησαν 26 μέρες. Κάθε μέρα παράδοση αναμένεται σήμερα ενώ παράλληλα αναμένεται παραλαβή από το κατάστημα (το οποίο ήταν σε άλλη πόλη). Πάλι ούτε κουπόνι ούτε κάποιο σχόλιο.

(Αν πήρες από το Marketplace ~ Πράσινο κουμπί) Μπορούσες απλά να ακυρώσεις και να την κάνεις εκ νέου σε περίπτωση που ήταν άμεσα διαθέσιμο και καθυστερούσε τόσο.
Κάτι τέτοιο (και πάλι δεν θέλει τότες μέρες για τα "Άμεσα Διαθέσιμα") γίνεται όταν χάνεται το δέμα και περιμένει αποζημίωση το κατάστημα από το Skroutz πριν την αποστολή του νέου.

(Αν πήρες από το κατάστημα ~ Μπλέ κουμπί) Τότε απλά το κατάστημα άργησε να παραγγείλει το προιόν από τον προμηθευτή ή δεν υπήρχε και περίμενε να το ξαναφέρουν για να σου το στείλουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πριν καμια βδομαδα σε μια παραγγελια 20 ευρω ακυρωσαν ενα πραγμα αξιας 7 ευρω μιας και δεν βρεθηκε αποθεμα μου επεστρεψαν τα χρηματα αλλα η παραγγελια σταλθηκε κανονικα. Ενω σε μια προηγουμενη ακυρωσαν ολη την παραγγελια επειδη δεν βρεθηκε ενα απο τα προϊοντα και μου εδωσαν κουπονι 2 ευρω. Ο χειρισμος για καθε παραγγελια ποικιλει εφοσον δεν υπαρχει ενα προϊον. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Billator είπε

(Αν πήρες από το Marketplace ~ Πράσινο κουμπί) Μπορούσες απλά να ακυρώσεις και να την κάνεις εκ νέου σε περίπτωση που ήταν άμεσα διαθέσιμο και καθυστερούσε τόσο.

Αυτό δε γίνεται αν ψωνίζεις με τιμολόγιο. Πρέπει να περιμένεις να έρθει το δεμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρατηρώ στην περιοχή μου ότι παρόλο που είχα 5-6 σημεία με skroutz points ντουλάπια υπάρχει θέμα με την διαθεσιμότητα ελεύθερης θέσης. Πριν ένα 6μηνο που είχε και λιγότερα δεν υπήρχε ποτέ θέμα. Ξέρω ανεβαίνει το πελατολόγιο αλλά κάτι πρέπει να γίνει γιατί βλέπω να "καίγεται" αυτός ο τρόπος αποστολής από την κακή διαθεσιμότητα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, mandos είπε

Αυτό δε γίνεται αν ψωνίζεις με τιμολόγιο. Πρέπει να περιμένεις να έρθει το δεμα.

Μίλησε κάποιος για τιμολόγιο;
Μην μπερδεύουμε λιανική με αγορά με τιμολόγιο.


Εκεί έχεις δίκαιο συμβαίνει ακριβώς αυτό. Δεν ισχύει η υπαναχώρηση οπότε ακύρωσεις κλπ δεν ισχύουν ούτως ή άλλως από τον νόμο. Οπότε ναι δεσμεύεσαι να περιμένεις, γιατί η "επιστροφή" χρειάζεται δελτίο αποστολής ώστε να κοπεί μετά το πιστωτικό τιμολόγιο. Σε πιθανή μη παραλαβής (ή άρνηση παραλαβής), ο πωλητής δεν είναι καν υπόχρεος επιστροφής χρημάτων.
 

8 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Παρατηρώ στην περιοχή μου ότι παρόλο που είχα 5-6 σημεία με skroutz points ντουλάπια υπάρχει θέμα με την διαθεσιμότητα ελεύθερης θέσης. Πριν ένα 6μηνο που είχε και λιγότερα δεν υπήρχε ποτέ θέμα. Ξέρω ανεβαίνει το πελατολόγιο αλλά κάτι πρέπει να γίνει γιατί βλέπω να "καίγεται" αυτός ο τρόπος αποστολής από την κακή διαθεσιμότητα.

Εγώ σταμάτησα να τα χρησιμοποιώ γιατί θέλει στην περιοχή μου +3-5 μέρες για να πάρουν σειρά σε Skroutz Points.

Αλλά ο κυριότερος λόγος είναι ότι οι παραγγελίες συνήθως βγαίνουν πολύ πιο ακριβές κατά μέσο όρο γιατί το Skroutz Points λειτουργεί μόνο σε καταστήματα που το Skroutz στέλνει το Last Mile για παραλαβή δεμάτων, οπότε "πετάει" εκτός το 30-40% των υπόλοιπων καταστημάτων. 

Αν υπάρχει Box now κατευθείαν από κάποιο κατάστημα δεν μπαίνω στην λογική καν να κάνω αγορά από το Skroutz μιας και συνήθως είναι δωρεάν (ή πολύ μικρότερου κόστους αν μιλάμε για πράγματα κάτω των 20 ευρώ συγκριτικά με το Skroutz). 

Επεξ/σία από Billator
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Titos301 είπε

μα να ρωτησω αν επιλεξεις παραδοση/παραλαβη απο skroutz point τα μεταφορικα γινονται 0€ ; ή παλι πληρωνεις το 3ευρω;

με συνδρομη skroutz plus πανω απο 20 ευρω ειναι 0 τα εξοδα...κατω απο τα 20 ειναι 3 ευρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Billator είπε

Μην μπερδεύουμε λιανική με αγορά με τιμολόγιο.

Σωστά! Απλά έχει γίνει πολλές φορές να καθυστερούν όπως λένε και άλλοι, όπου θεωρητικά έχουμε τη δυνατότητα ακύρωσης, να είναι όμως με τιμολόγιο και απλά να περιμένουμε.

Λιανική ή τιμολόγιο, σε ότι αφορά το Σκρουτζ όλα στο ίδιο σύστημα μπαίνουν. Το ίδιο απόθεμα βλέπουμε και τις ίδιες ημέρες παράδοσης.

Απορώ και εγώ με τον εαυτό μου, αλλά πλέον έχω φτάσει να προτιμώ τον Κοτσωβολο (θου κύριε) ως εταιρικός πελάτης, γιατί με ένα τηλέφωνο (απαντάνε πάντα) ξέρω αν είναι διαθέσιμο και πετάγομαι να το πάρω.

5 ώρες πριν, Billator είπε

Αν υπάρχει Box now κατευθείαν από κάποιο κατάστημα δεν μπαίνω στην λογική καν να κάνω αγορά από το Skroutz μ

BoxNow for the win.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Titos301 είπε

μα να ρωτησω αν επιλεξεις παραδοση/παραλαβη απο skroutz point τα μεταφορικα γινονται 0€ ; ή παλι πληρωνεις το 3ευρω;

αν η παραγγελία είναι κάτω από 20 σου ζητάνε 2,50 για να το αφήσουν στο κουτί και να πας να το πάρεις εσύ

ή 3 ευρώ για να στο φέρει ο διανομέας σπίτι

για το μισό ευρώ λοιπόν ζήτησα να φέρουν την παραγγελία του θείου σπίτι

γιατί δεν συμφέρει καθόλου πλέον

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Παρατηρώ στην περιοχή μου ότι παρόλο που είχα 5-6 σημεία με skroutz points ντουλάπια υπάρχει θέμα με την διαθεσιμότητα ελεύθερης θέσης. Πριν ένα 6μηνο που είχε και λιγότερα δεν υπήρχε ποτέ θέμα. Ξέρω ανεβαίνει το πελατολόγιο αλλά κάτι πρέπει να γίνει γιατί βλέπω να "καίγεται" αυτός ο τρόπος αποστολής από την κακή διαθεσιμότητα.

Ναι το παρατηρησα και εγω σε μια παραγγελια που εκανα στην ευρητερη περιοχη μου απο τα 20 κουτια τα 18 ηταν γκρι, μονο δυο διαθεσιμα για επιλογη. Στα περισσοτερα σημεια οι ντουλαπες τους ειναι ΠΟΛΥ μικρες σε σχεση με του BoxNow
Δεν ειναι αυτο το προβλημα, δεν βλεπω ενδιαφερον να αναπτυξουν την εταιρια, ειναι πλεον σε αναμονη για πωληση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/1/2024 στις 3:37 ΜΜ, Dj_kourampies είπε

Παρήγγειλα προϊόν που φαινόταν άμεσα διαθέσιμο σε 5 τουλάχιστον καταστήματα για αγορά μέσω Σκρουτζ. Αυτός που επέλεξα ακύρωσε, είπαν ότι θα το στείλει άλλος και τελικά ακύρωσαν τη παραγγελία λέγοντας ότι δεν υπάρχει κανένας στο αντικαταστάτης στο εύρος τιμής.

Εξαφανίστηκαν όλα τα άλλα καταστήματα από το προϊόν, έμεινε ένας εκτός Σκρουτζ. Ούτε συγνώμη ούτε κουπόνι ούτε τίποτα. Κάθε πέρυσι και καλύτερα.

Εμφανίστηκε πάλι το προϊόν στα ίδια καταστήματα στην ίδια τιμή. Ξαναπαρήγγειλα και περιμένω να δω τι θα γίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

2η παραγγελία αυτή τη βδομάδα που παρόλο που επέλεξα Skroutz Point που δεν ήταν γκρι και υποτίθεται είχε διαθέσιμη θυρίδα, στο tracking λέει "αναμονή ελεύθερης θυρίδας"...

Επεξ/σία από Hacker?pcs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα στην ομάδα! Μέλος στο skroutz plus πάνω απο 2 χρόνια με μεγάλο όγκο παραγγελιών έκανα μια επιστροφή ενός προϊόντος το οποίο αγοράστηκε με κάρτα και όχι με δωροκαρτα η κάτι άλλο.. Και το σκρουτζ μου έστειλε ένα email με το ποσο σε δωροκαρτα από το ίδιο μαγαζί.. Έχει συμβεί σε κανένα? Έχω στείλει 2 email και εννοείται απάντηση δεν πήρα ποτέ... Πως να προχωρήσω ώστε να πάρω τα χρήματα μου πίσω? Ζήτημα να έχω επιστρέψει 2 προϊόντα σε πάνω από 200 παραγγελίες.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, sarakats85 είπε

Καλησπέρα στην ομάδα! Μέλος στο skroutz plus πάνω απο 2 χρόνια με μεγάλο όγκο παραγγελιών έκανα μια επιστροφή ενός προϊόντος το οποίο αγοράστηκε με κάρτα και όχι με δωροκαρτα η κάτι άλλο.. Και το σκρουτζ μου έστειλε ένα email με το ποσο σε δωροκαρτα από το ίδιο μαγαζί.. Έχει συμβεί σε κανένα? Έχω στείλει 2 email και εννοείται απάντηση δεν πήρα ποτέ... Πως να προχωρήσω ώστε να πάρω τα χρήματα μου πίσω? Ζήτημα να έχω επιστρέψει 2 προϊόντα σε πάνω από 200 παραγγελίες.. 

Πότε έστειλες τα e-mail, σήμερα;

Απαντούν συνήθως εντός 24 ωρών.

 

Όπως και να 'χει, εγώ θα πρότεινα να επιμείνεις στα e-mail και να τους ενημερώσεις πως θα προβείς σε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Σίγουρα έχουν κάνει λάθος και οφείλουν να το διορθώσουν. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...