Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 26/11/2023 στις 8:39 ΜΜ, ThanosR92 είπε

Από το είδα, σταμάτησαν τις ειδοποιήσεις μέσω Facebook για την εξέλιξη της παραγγελίας; 

Κι εγώ το παρατήρησα, εδώ και κανένα μήνα, ίσως και περισσότερο.

Απορώ γιατί κόβουν όλα όσα μας εξυπηρετούσαν σιγά σιγά...

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Προσπαθω να κανω παραγγελια καποια προιοντα για καθαρισμο παπουτσιων. Επιλεγω τα 3 προιοντα που θελω απο το ΙΔΙΟ καταστημα και αφου ειμαστε πανω απο 20€ θα μου τα στειλουν χωρις χρεωση, σωστα;
Αμ δε...
Το ενα απο αυτα το εχει και η αποθηκη του Σκρουτζ και θελει το ενα να το στειλει απο εκει και τα αλλα δυο απο το καταστημα και θα μου βαλει επιπλεον χρεωση μεταφορικων 5€, επειδη ετσι θελει.
Οποτε σαν καλο συστημα που ειναι εψαξε και βρηκε αλλο καταστημα που τα εχει ολα τα προιοντα το καταστημα αλλα τα εχει λιγο πιο ακριβα απο το αρχικο που ειχα επιλεξει εγω.

ΑΝΤΕ ΒΓΑΛΕ ΑΚΡΗ ΤΩΡΑ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ

 

image.png.2a5028d7c510b37453b97c475178a3c1.png
 

image.png.edd671e1c828ea5c831a0be5594e3c25.png

  • Like 1
  • Sad 3
Δημοσ.
Στις 3/12/2023 στις 12:53 ΠΜ, safridia είπε

Προσπαθω να κανω παραγγελια καποια προιοντα για καθαρισμο παπουτσιων. Επιλεγω τα 3 προιοντα που θελω απο το ΙΔΙΟ καταστημα και αφου ειμαστε πανω απο 20€ θα μου τα στειλουν χωρις χρεωση, σωστα;
Αμ δε...
Το ενα απο αυτα το εχει και η αποθηκη του Σκρουτζ και θελει το ενα να το στειλει απο εκει και τα αλλα δυο απο το καταστημα και θα μου βαλει επιπλεον χρεωση μεταφορικων 5€, επειδη ετσι θελει.
Οποτε σαν καλο συστημα που ειναι εψαξε και βρηκε αλλο καταστημα που τα εχει ολα τα προιοντα το καταστημα αλλα τα εχει λιγο πιο ακριβα απο το αρχικο που ειχα επιλεξει εγω.

ΑΝΤΕ ΒΓΑΛΕ ΑΚΡΗ ΤΩΡΑ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ

 

image.png.2a5028d7c510b37453b97c475178a3c1.png
 

image.png.edd671e1c828ea5c831a0be5594e3c25.png

Το είχα εκθέσει το θέμα και παλαιότερα. Δυστυχώς το skroutz κάνει τα πράγματα περίπλοκα χωρίς λόγο και δεν έχουν και κάποια ιδιαίτερη σύμανση αυτά τα προϊόντα έτσι ώστε να το γνωρίζεις εξ' αρχής και να μην τα βάλεις στο καλάθι σου.

Μέχρι στιγμής μου έχουν πει ευχαριστώ για το feedback. Ίσως καλό είναι να τους σπαμάρουμε λίγο το [email protected]

  • Like 2
Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά, δεν κάνω συχνά παραγγελίες μέσω skroutz γι αυτό θα ήθελα τη γνώμη σας για κάτι που μου έτυχε.
Πήρα μια SSD μέσω Skroutz, πήγα παρέλαβα κανονικά την παραγγελία μου από την courier, είχε απ έξω το χαρτάκι με τα στοιχεία μου όλα καλά. Όταν βέβαια το άνοιξα στο σπίτι, είδα ότι μέσα ήταν άλλο προϊόν για άλλο πελάτη του ίδιου καταστήματος. Πήρα τηλ. το κατάστημα μου είπαν πάρε στο skroutz, πήρα στο skroutz, μου είπαν πως να κάνω τη διαδικασία της επιστροφής αλλά δεν φάνηκε και να τους νοιάζει και πολύ το γεγονός ότι κάποιος περιμένει το δέμα του και το έχω πάρει εγώ. Τώρα, αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν δεν το επιστρέψω (γιατί είναι προϊόν αξίας 360$) και το κρατήσω και ξανακάνω άλλη παραγγελία για την SSD μου, μπορούν να γυρίσουν να μου πουν κάτι? Υποτίθεται ότι η δική μου παραγγελία έχει παραδοθεί και είναι όλα καλά αφού δεν έχω δηλώσει κάτι άλλο ή θα μπορέσουν να δουν ότι εγώ παρέλαβα το άλλο προϊόν κάπως?
Ευχαριστώ

  • Confused 2
Δημοσ.

Μπορούσες να το κάνεις όλο αυτό που σκέφτεσαι χωρίς καν να το αναφέρεις στο Skroutz και χωρίς να φτιάξεις καινούργιο profile στο Insomnia για να ρωτήσεις τι; Και να σου πουν τι; 🤔

Δημοσ.

Το ότι το ανέφερα δεν νομίζω να λέει κάτι. Δεν νομίζω να έκατσε να σημείωσε ένας υπάλληλος που σηκώνει 100+ τηλέφωνα ότι "μου είπε ένας τύπος ότι σ' αυτήν την παραγγελία πήγε λάθος προϊόν ". Ούτε τους είπα τι ήταν το "λάθος προϊόν" και σε ποιόν έπρεπε να πάει. Αυτό που ρωτάω είναι αν μπορούν να δούν κάπως ότι αυτό που πήρα εγώ δεν είναι δικό μου. Για μια δεύτερη γνώμη ρώτησα :P

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, Frikmeister είπε

Το ότι το ανέφερα δεν νομίζω να λέει κάτι. Δεν νομίζω να έκατσε να σημείωσε ένας υπάλληλος που σηκώνει 100+ τηλέφωνα ότι "μου είπε ένας τύπος ότι σ' αυτήν την παραγγελία πήγε λάθος προϊόν ". Ούτε τους είπα τι ήταν το "λάθος προϊόν" και σε ποιόν έπρεπε να πάει. Αυτό που ρωτάω είναι αν μπορούν να δούν κάπως ότι αυτό που πήρα εγώ δεν είναι δικό μου. Για μια δεύτερη γνώμη ρώτησα :P

σκεψου οτι την ιδια ερωτηση στο σκρουτζ ισως εχει κανει και ο αλλος πελατης που παρελαβε το δικο σου δεμα, και φαντασου ποσο ηρεμος δεν θα ειναι απο τη στιγμη που παρελαβε κατι αξιας -260€ απο αυτο που ειχε πληρωσει..

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτό ναι. Υποθέτω απλά θα περιμένω λίγο καιρό και αν μου στείλουν κάποια ειδοποίηση το στέλνω για επιστροφή αλλιώς το κρατάω και ξανακάνω παραγγελία. Ο άλλος προφανώς θα κάνει τη διαδικασία αντικατάστασης το θέμα είναι θα του στείλουν κατευθείαν άλλο όμοιο προϊόν ή θα ψάξουν που πήγε το δικό του? Επίσης υπάρχει η πιθανότητα να μην έχει καν εκείνος το δικό μου δέμα και να έχουν μπερδευτεί περισσότερες από 2 παραγγελίες μαζί. Τέλος πάντων, ευχαριστώ για τον χρόνο και τις απαντήσεις σας. Όταν διευθετηθεί το θέμα θα ενημερώσω για τυχόν μελλοντικούς παθόντες.

Δημοσ.
48 minutes ago, Frikmeister said:

Αυτό ναι. Υποθέτω απλά θα περιμένω λίγο καιρό και αν μου στείλουν κάποια ειδοποίηση το στέλνω για επιστροφή αλλιώς το κρατάω και ξανακάνω παραγγελία. Ο άλλος προφανώς θα κάνει τη διαδικασία αντικατάστασης το θέμα είναι θα του στείλουν κατευθείαν άλλο όμοιο προϊόν ή θα ψάξουν που πήγε το δικό του? Επίσης υπάρχει η πιθανότητα να μην έχει καν εκείνος το δικό μου δέμα και να έχουν μπερδευτεί περισσότερες από 2 παραγγελίες μαζί. Τέλος πάντων, ευχαριστώ για τον χρόνο και τις απαντήσεις σας. Όταν διευθετηθεί το θέμα θα ενημερώσω για τυχόν μελλοντικούς παθόντες.

Ναι... Θες να μας πεις τώρα ότι σε χάλασε κιόλας... 😂😂

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, konstantinos77g είπε

Κάνε ότι νομίζεις...

Αν πας φυλακή θα σου φέρνω τσιγάρα... 😋😉😂

Ναι θα τον στειλουν στον Γκουανταναμο να σπαει πετρες επειδη το καταστημα η το Σκρουτζ εκανε λαθος μια παραγγελια.
Εδω βλεπουμε καθημερινα να σκοτωνουν ανθρωπο και απλα πανε στο δικαστηριο και φευγουν με αναστολη, δηλαδη 0 μερες φυλακη, μονο η αρχικη κρατηση.

Ειναι σαφεστατα λαθος η σκεψη, οτιδηποτε μειωνει την κερδοφορια του καταστηματος η του Σκρουτζ ειναι τρομοκρατια και μονο στην σκεψη.

Παντως ο αλλος πελατης δεν θα χασει τιποτα. Το Σκρουτζ εχει μια επιχειρηση, και ενα ΚΑΘΕΤΟ συστημα διαχειρισης, δηλαδη τι θα πουνε οτι εκανε λαθος ο υπαλληλος της Χ μεταφορικης, αφου ειναι δικια τους και η μεταφορικη.

Επεξ/σία από safridia
  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, safridia είπε

ενα ΚΑΘΕΤΟ συστημα διαχειρισης

αυτο το ακουω συνεχεια και δεν μπορω να καταλαβω ακριβως το νοημα του, πχ καθετο συστημα παραγωγης κτλ τι στο καλο ειναι;

Δημοσ.

Παράγγειλε σήμερα και παρέλαβε αύριο με express παράδοση....:lol:

Μην επηρεαστείτε από τετοια βαρύγδουπα. Θα το λάβετε του αγίου ανήμερα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 minutes ago, Titos301 said:

αυτο το ακουω συνεχεια και δεν μπορω να καταλαβω ακριβως το νοημα του, πχ καθετο συστημα παραγωγης κτλ τι στο καλο ειναι;

Καθετο, λειτουργει/διαχειριζεται καθετα, δηλ. σε ολα τα επιπεδα της επιχειρησης, πως λεμε απο την παραγωγη στην καταναλωση ενα πραμα 😋
Το διαγωνιο να φοβασαι 😋

Επεξ/σία από nek4d

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...