Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 5/8/2023 στις 5:44 ΜΜ, mandos είπε

Πάτρα δεν πρόλαβαν να βάλουν τα λοκερς και άρχισαν να κάνουν νερά ήδη. Αφού Ήρθε το δέμα με καθυστέρηση 7 ημερών ήρθε όλο κομμάτια. Τώρα κάνα από την αρχή άλλες 6-7 μέρες να πάει πισω,το βλέπω για κάνα μήνα στο σύνολο.

Από Γούναρη και πίσω πάντως καλά πάει, με μόνο αρνητικό ότι κάποιες μέρες τα περισσότερα σημεία είναι γεμάτα με αποτέλεσμα να δοκιμάζω πιο μακρινά points. Πάντως δε είχα με κανένα από αυτά θέμα, πάντα 1 μέρα μετά την αποστολή έχω τα πακέτα.

  • Thanks 1
  • Απαντ. 3,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Dj_kourampies είπε

Από Γούναρη και πίσω πάντως καλά πάει, με μόνο αρνητικό ότι κάποιες μέρες τα περισσότερα σημεία είναι γεμάτα με αποτέλεσμα να δοκιμάζω πιο μακρινά points. Πάντως δε είχα με κανένα από αυτά θέμα, πάντα 1 μέρα μετά την αποστολή έχω τα πακέτα.

Θα το δοκιμάσω με τα πιο μακρινά points (Ανθούπολη πχ) και εγώ.

Το περίεργο είναι ότι το δέμα ήρθε σπασμένο, οπότε ξεκινήσε διαδικασία επιστροφής, η οποία γίνεται με την ACS :D

7 ώρες πριν, nermain είπε

κ βεβαια τα ακουστικα μου τα χαιρεταω

έχουν εγγύηση κατασκευαστή 2 έτη αφού πουλιόνται στην ΕΕ

  • Like 1
Δημοσ.

13η μέρα από την παραγγελία, 12 μέρες μετά που παραλάβαμε εμείς ως SLM. Τα τρόφιμα έχουν τελειώσει εδώ και μέρες. Προχτές τελείωσε και το νερό. Θέλω σαν τρελός να πιω θάλασσα αλλά κρατιέμαι. Στεριά δεν φαίνεται πουθενά, πόσο μάλλον locker. Ένας γλάρος που μου κρατούσε συντροφιά τις τελευταίες μέρες, χάθηκε κι αυτός. Γύρω μου μόνο κύματα, ήλιος και αέρας. Και τη νύχτα, άστρα και κρύο. Δεν ξέρω πόσο θα αντέξω ακόμα. Δεν είμαι σίγουρος αν θα μπορέσω να παραδώσω αυτήν την παραγγελία. Το ηθικό μου έχει σπάσει, σήμερα πέρασα όλη τη μέρα σκαλίζοντας αυτές τις γραμμές με το μαχαίρι μου.  Νάτος, ξανάρθε... ένας καρχαρίας που με τριγυρίζει τις τελευταίες ώρες, φέρνοντας βόλτες τη σχεδία μου. Φοβάμαι... Αν δω τα σκούρα νομίζω ότι θα του πετάξω τα μελάνια της παραγγελίας, ελπίζω να τα δαγκώσει και να τα περάσει για χταπόδι. Αλλά πόσο να τον καθυστερήσουν κι αυτά; Όχι, όχι... δεν πρέπει να κάνω τέτοιες σκέψεις! Πρέπει να παραδώσω την παραγγελία... πρέπει να παραδώσω.... την.... παραγγελία.....

  • Like 1
Δημοσ.
8 hours ago, nermain said:

Μαγκες κατι ασχετο, το σκρουτζ+ καποτε ελεγε αγορασε με το καλαθι του σκρουτζ εχεις 2 χρονια εγγυηση κλπ. Τωρα π χαλασαν κατι ακουστικα π ειχα αγορασει πριν 1 χρονο παω να ανοιξω αιτημα κ τπτ(δεν υπαρχει σαν επιλογη για αγορες 6+μηνες μετα), τους στελνω εμαιλ βεβαια(εχει ξανασυμβει κατι π χαλασε μετα απο 1μιση χρονο) αλλα βλεπω τωρα αν πατησεις στο καλαθι τ σκρουτζ γραφει "αν αυτο π αγορασες παρουσιασει καποιο προβλημα μεσα σε 6 μηνες σ επιστρεφουμε το ποσο" Αντι για 2 χρονια π ελεγε παλια! Αρα σκρουτζ πλας πλεον τ ιδιο με paypal απο οτι καταλαβαινω (κ βεβαια τα ακουστικα μου τα χαιρεταω)

Μάλλον μπερδεύεις κάτι,    άλλο η εγγύηση  άλλο η επιστροφή

https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/articles/360018595277-Το-προϊόν-εμφάνισε-βλάβη-πώς-να-το-επιστρέψω-

 

Αναφέρει κανονικά πως ισχύουν τα 2 χρόνια εγγύηση,  σου λέει απλά αν γίνει μέσα στους 6 μήνες έχει διαφορετική διαδικασία

Αυτό δεν έχει να κάνει με το Plus όμως,  αλλά με το καλάθι του skroutz

 

  • Like 1
Δημοσ.

καλησπέρα, με μια γρήγορη αναζήτηση δεν βρήκα κάτι σχετικό στο θέμα ούτε στους όρους του skroutz:

γνωρίζουμε τι ποσό παρακρατείται για επιστροφή προϊόντος εάν έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί οι 5 πρώτες δωρεάν επιστροφές που δίνονται ανά έτος;

Δημοσ.
12 minutes ago, whosethere said:

καλησπέρα, με μια γρήγορη αναζήτηση δεν βρήκα κάτι σχετικό στο θέμα ούτε στους όρους του skroutz:

γνωρίζουμε τι ποσό παρακρατείται για επιστροφή προϊόντος εάν έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί οι 5 πρώτες δωρεάν επιστροφές που δίνονται ανά έτος;

Σου χρεώνουν τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής.

Θεωρητικά αν ένα προϊόν είχε 3€ έξοδα αποστολής, λογικά θα χρεωθείς 3€ για την επιστροφή και 3€ για την αποστολή νέου.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, WebDevGr είπε

Σου χρεώνουν τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής.

Θεωρητικά αν ένα προϊόν είχε 3€ έξοδα αποστολής, λογικά θα χρεωθείς 3€ για την επιστροφή και 3€ για την αποστολή νέου.

παρακρατούνται από την επιστροφή χρημτ ή πληρώνονται στην acs πχ?

Επεξ/σία από whosethere
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 05/08/2023 at 10:05, Kag1ante said:

Μην ξαναλεμε τα ιδια, οι μεταφορικες ειναι μπαλαντερ αναλογα τις περιοχες. Δουλευα νεα ερυθραια και βασιλευε το ΕΛΤΑ κουριερ, μενω ολυμπιακο χωριο ACS/EasyMail εχουν τη πρωτια. SLM δεν μου εχει κανει νερα ακομα

Ολα ειναι τοσο random που δεν βγαζεις ακρη

Αυτό. Οι γενικεύσεις δεν έχουν νόημα. Παλιότερα με εξυπηρετούσε η ACS Αμαρουσίου, που πρέπει να ήταν (και λογικά ακόμα είναι) το χειρότερο γραφείο courier στον πλανήτη (εντάξει, υπερβάλω, η γειτονική ΕΛΤΑ Courier ήταν ακόμα χειρότερη). Η Γενική Ταχυδρομική επίσης για γέλια. Η Speedex καλύτερα να μην μου τύχαινε.

Εδώ που είμαι τώρα όλες οι παραπάνω είναι μια χαρά, η δε ACS κάτι παραπάνω από υποδειγματική. Μετά από δεκάδες δεκάδων παραγγελίες, οι ημερομηνίες που έδινε το Σκρουτζ έχουν τηρηθεί στο 99% των περιπτώσεων στα μη ογκώδη δέματα (στα ογκώδη αναλαμβάνουν οι ντόπιοι φορτηγατζήδες-μεταφορείς και οι ημερομηνίες πάνε περίπατο).

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Δημοσ.

Στους 14 μήνες χάλασαν τα bluetooth ακουστικά μου. Το μαγαζί που τα είχα αγοράσει τότε πλέον δεν υπάρχει στο σκρουτζ. 

Έστειλα μήνυμα ρωτώντας τι γίνεται. Μου απάντησε ένα παιδί πως πρέπει να στείλω την απόδειξη για να προχωρήσει η διαδικασία. 

Σήμερα το πρωί έστειλα πως δε βρίσκω την απόδειξη αλλά από τη στιγμή που υπάρχει η παραγγελία και φαίνεται πως έχει παραδοθεί γιατί να υπάρχει πρόβλημα. Έγραψα επίσης πως δεν υπάρχει πλέον το κατάστημα να μας κάνει μία επανέκδοση της απόδειξης. 

Αφού μου απάντησε το παιδί πως θα το προωθήσει σε κάποιο άλλο τμήμα, μετά από κάποιες ώρες έλαβα μήνυμα πως μου πιστώθηκε το σύνολο των χρημάτων λόγω του ότι δεν υπάρχει επικοινωνία με το εν λόγω κατάστημα. 

 

  • Like 5
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Tigio13 είπε

Αφού μου απάντησε το παιδί πως θα το προωθήσει σε κάποιο άλλο τμήμα, μετά από κάποιες ώρες έλαβα μήνυμα πως μου πιστώθηκε το σύνολο των χρημάτων λόγω του ότι δεν υπάρχει επικοινωνία με το εν λόγω κατάστημα. 

Αγορά Skroutz+ ? Πολύ καλή μεταχείριση, αν και δεν όφειλαν. Η εγγύηση αφορά την αντιπροσωπεία και όχι το κατάστημα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mandos είπε

Αγορά Skroutz+ ? Πολύ καλή μεταχείριση, αν και δεν όφειλαν. Η εγγύηση αφορά την αντιπροσωπεία και όχι το κατάστημα.

Καλημέρα, από σκρουτζ+ ναι. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Mr_Terror είπε

για ολους ειναι η επιλεγμένους λογαριασμους?

Επιλεγμενους. Γραφει αυτα στα ψηλα γραμματα δεν καταλαβα αυτο που λεει οτι το αλλο κουπονι παει σε αλλο mail. Τι εννοει τα επομενα κουπονια θα πανε σε ξεχωριστα mail. Ενα mail εχω εγω ενα λογαριασμο δηλαδη. Λεει ελαχιστη παραγγελια ανω των 30 αλλα μου το περασε κανονικα σε αγορα 25 ευρω πληρωσα 20 χωρις το κουπονι. 

* Διάρκεια ενέργειας “3 στα 3”: 7/8 - 27/8, 23:59


* Η προωθητική ενέργεια αφορά συγκεκριμένους εγγεγραμμένους χρήστες του Skroutz που έχουν λάβει το παρόν email και δεν μεταβιβάζεται.


*Το κουπόνι 5€ ισχύει αποκλειστικά για Αγορά μέσω Skroutz από το Skroutz App με ελάχιστη παραγγελία 30€, έως και τις 27/08/2023, 23:59.


*Τα επόμενα κουπόνια θα αποσταλούν σε ξεχωριστά email, μόλις ολοκληρώσεις τις αντίστοιχες Αγορές μέσω Skroutz από το Skroutz App. 


* Τα κουπόνια θα ισχύουν για μεμονωμένες αγορές και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν αθροιστικά.


* Η διάρκεια της προωθητικής ενέργειας μπορεί να μεταβληθεί κατά την κρίση της εταιρείας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...