Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 29/7/2023 στις 3:12 ΜΜ, nicksoti είπε

Σε Skroutz point η παράδοσή μου έχει.... επαναπρογραμματιστεί 8 φορές!!

Δεν την έχω ακυρώσει ακόμα από περιέργεια να δω πόσο θα κάνουν.

Από Σκρουτζομάγαζο που ψάχνοντας το με τον ΓΕΜΗ για να μιλήσω, βγήκε ένα κατάστημα που ισχυρίζεται πως δεν έχει καμία σχέση με την συγκεκριμένη επιχείρηση!!

Η βοήθεια μέσω επικοινωνίας με την Σκρουτζ ήταν ό'τι νά ναι...

Πάει έχουν καταρεύσει.

μην επικοινωνεις με το καταστημα, απο τι στιγμη που αγοραζει μεσω skroutz

μιλας μονο με αυτους !!!!

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σε παραγγελία για τα Τρίκαλα Θεσσαλίας ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ (1 χλμ από το κέντρο) στο κέντρο τηε Ελλάδας, με χρέωσαν μεταφορικά 6€ αντί για 3€. θεώρησα ότι ήταν κάποιο λάθος του συστήματος και έστειλα mail διαμαρυρίας. Μου απάντησαν οι αφεόφοβοι ότι τα μεταφορικά είναι παραπάνω γιατί πλέον θεωρούμαι δυσπρόσιτη περιοχή!!!!!!

Έλεος δηλαδή. Πρωτεύουσα νομού, στο κέντρο της Ελλάδας δυσπρόσιτη περιοχή!!!!!! Σημειωτέον ότι έχω skroutz plus....και τα τελευτάια χρόνια είχα παραγγείλει αρκετά από αυτούς. Αυτό θα αλλάξει φυσικά.....

Δημοσ.

Το έχω μετανοιώσει που επέλεξα point χωρις pin, Απο την εφαρμογή το ξεκλείδωμα δεν ανοίγει τίποτα σα να εχει μπλοκάρει. Επικοινωνία ανύπαρκτη παίρνω τηλέφωνο και περιμένω αρκετά χωρίς ανταπόκριση, βέβαια δεν έχω παράπονο 😂 μετα απο λιγο δέχομαι κληση απο slm αλλά μόλις απαντήσω η γραμμή κλείνει αμέσως, αυτό έχει γίνει 3 φορές που σημαίνει οτι το κάνουν επίτηδες. Κάπου έχουν χάσει τη "μπάλα"

Δημοσ.

Τσέκαρε αν έχεις τελευταίο update εφαρμογής, επίσης έχε ανοικτά bluetooth, gps, δεδομένα.

Αν έχεις καταλάθος απαγορέψει την εφαρμογή κάποια δικαιώματα (π.χ. να "ψάξει συσκευές") δεν θα δουλέψει.

Τέλος βάρα ένα restart τη συσκευή.

(Το πιο σημαντικό είναι το update της εφαρμογής, έχει τύχει και εμένα να μην ανοίγει το ντουλάπι και αυτό είναι που το έφτιαξε)

Δημοσ.
17 ώρες πριν, Titos301 είπε

μην επικοινωνεις με το καταστημα, απο τι στιγμη που αγοραζει μεσω skroutz

μιλας μονο με αυτους !!!!

Kαλά κάνει και επικοινωνεί με το κατάστημα για να γνωρίζουν και αυτοί τα προβλήματα που προκύπτουν και απο την στιγμή που η επικοινωνία με το skroutz είναι προβληματική τί αλλο μπορεί να κάνει;

7 λεπτά πριν, Engimek είπε

Τσέκαρε αν έχεις τελευταίο update εφαρμογής, επίσης έχε ανοικτά bluetooth, gps, δεδομένα.

Αν έχεις καταλάθος απαγορέψει την εφαρμογή κάποια δικαιώματα (π.χ. να "ψάξει συσκευές") δεν θα δουλέψει.

Τέλος βάρα ένα restart τη συσκευή.

(Το πιο σημαντικό είναι το update της εφαρμογής, έχει τύχει και εμένα να μην ανοίγει το ντουλάπι και αυτό είναι που το έφτιαξε)

Τα γνωρίζω όλα αυτά και έχω παραλάβει αρκετές φορές, όμως τώρα φαίνεται οτι έχει μπλοκάρει απο αυτούς, Το χειρότερο όμως είναι οτι δεν είναι εφικτή η επικοινωνία με κάποιον εκπρόσωπο να μπορέσεις να συνεννοηθείς. Πάντως οσο μπορώ θα προτιμώ locker με pin.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, Titos301 είπε

μην επικοινωνεις με το καταστημα, απο τι στιγμη που αγοραζει μεσω skroutz

μιλας μονο με αυτους !!!!

Μιλάς με αυτούς; Έχω επικοινωνήσει 2 φορές και μου έχουν απαντήσει σχεδόν καρμπον περι "συνεργαζόμενων μεταφορικών" και καύσωνα. Παραγγελία από Skroutz plus σε locker....

Και δεν είναι πάντα έτσι. Υπάρχει μια εταιρία από πίσω που είναι και αυτή υπεύθυνη και πουλάει το προιόν. Γι αυτό και γράφουν αριθμό ΓΕΜΗ. Την οποία δεν μπορείς και να αξιολογήσεις αν πρώτα δεν παραλάβεις.

Βλέπω και σήμερα για ακύρωση πάμε για 9η-10η φορά, έχω χάσει το μέτρημα. Για ένα locker στου Ζωγράφου.... 

Εν τω μεταξύ έχω παραλάβει και πληρώσει εδώ και μέρες συμπληρωματικό προϊόν που αν δεν παραλάβω πάει σχεδόν άχρηστο...

Επεξ/σία από nicksoti
  • Sad 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, nicksoti είπε

Μιλάς με αυτούς; Έχω επικοινωνήσει 2 φορές και μου έχουν απαντήσει σχεδόν καρμπον περι "συνεργαζόμενων μεταφορικών" και καύσωνα. Παραγγελία από Skroutz plus σε locker....

Και δεν είναι πάντα έτσι. Υπάρχει μια εταιρία από πίσω που είναι και αυτή υπεύθυνη και πουλάει το προιόν. Γι αυτό και γράφουν αριθμό ΓΕΜΗ. Την οποία δεν μπορείς και να αξιολογήσεις αν πρώτα δεν παραλάβεις.

Βλέπω και σήμερα για ακύρωση πάμε για 9η-10η φορά, έχω χάσει το μέτρημα. Για ένα locker στου Ζωγράφου.... 

Εν τω μεταξύ έχω παραλάβει και πληρώσει εδώ και μέρες συμπληρωματικό προϊόν που αν δεν παραλάβω πάει σχεδόν άχρηστο...

α μαλιστα....φουμαρα μας λενε μιληστε με το skroutz να τα λυσετε ολα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακολουθεί σεντόνι: Γράφω τη τελευταία μου περιπέτεια (με αίσιο τέλος ευτυχώς) με την υπηρεσία προς ενημέρωση και βοήθεια όσων αντιμετωπίσουν παρόμοιο πρόβλημα στο μέλλον. Παραγγελία τη περασμένη Πέμπτη με εκτιμώμενη παράδοση σήμερα Δευτέρα. Έρχεται μήνυμα το Σάββατο οτι θα γίνει παράδοση στο σκρουτζ ποιντ και καπάκι μήνυμα αποτυχίας παράδοσης με νέα εκτιμώμενη Δευτέρα (την αρχική εκτίμηση δηλαδή). Σήμερα λαμβάνω μήνυμα στο βάιμπερ οτι δεν παρέλαβα το δέμα μου και θα αποχωρήσει απο το Σκρουτζ πόιντ αυριο (???), ενω στο σάιτ και στην εφαρμογή φαίνεται οτι είναι προς παράδοση ακόμα και δεν μου δίνει καν την επιλογή να ανοίξω τη θυρίδα. Αφού κάνω μια αποτυχημένη προσπάθεια με το τσάτμποτ τους , στέλνω email με σκρινσοτς και εξηγώ τη κατάσταση χωρίς να λάβω απάντηση (έστειλα μέσα στην ημέρα 3-4 Εmail). Απόγευμα πλέον χωρίς να έχω λάβει απάντηση ή να έχει αλλάξει κάτι σκέφτομαι να επικοινωνήσω με το κατάστημα αλλά πριν το κάνω ,παρατηρώ οτι η μεταφορική τους έχει τηλέφωνο επικοινωνίας (παρόλο που το customer support δεν εχει) και καλώ αυτούς. Μια ευγενέστατη κοπέλα απαντάει και αφου της εξηγώ με διαβεβαιώνει οτι θα αναλάβει να ενημερώσει και πράγματι σε 5' μου ξεκλειδώνει η επιλογή παραλαβής στην εφαρμογή και καταφέρνω να πάρω το δέμα. Μέχρι και αφου παρέλαβα το δέμα στη σελίδα του σκρουτζ και στην εφαρμογή φαινόταν προς παράδοση ακόμα (εξαφανίστηκε μετα απο κανα 20λεπτο τελείως και τωρα φαίνεται στις ολοκληρωμένες αφου έλαβα και το αυτοματοποιημένο email μετά που έφυγα απο το point). Τέλος καλό , όλα καλά αλλά κάποιος όπως εγω που δεν γνωρίζει οτι η μεταφορική έχει τηλέφωνο επικοινωνίας και επιλύει ζητήματα σχετικά με την εφαρμογή θα κολλήσει σε μια λούπα μεταξύ τσατμποτ/αναπάντητων Email, χωρίς να μπορέι να βγάλει ακρη (το τσάτμποτ ας πούμε κατέληγε μονίμως να μου προτείνει επαναπρογραμματισμό παράδοσης σε διεύθυνση). 

Επεξ/σία από tliako
Δημοσ.
7 ώρες πριν, JOJONAKIS είπε

Το έχω μετανοιώσει που επέλεξα point χωρις pin, Απο την εφαρμογή το ξεκλείδωμα δεν ανοίγει τίποτα σα να εχει μπλοκάρει. Επικοινωνία ανύπαρκτη παίρνω τηλέφωνο και περιμένω αρκετά χωρίς ανταπόκριση, βέβαια δεν έχω παράπονο 😂 μετα απο λιγο δέχομαι κληση απο slm αλλά μόλις απαντήσω η γραμμή κλείνει αμέσως, αυτό έχει γίνει 3 φορές που σημαίνει οτι το κάνουν επίτηδες. Κάπου έχουν χάσει τη "μπάλα"

Τελικά το πρόβλημα φαίνεται να ξεπεράστηκε με το δικαίωμα που μου έδωσε το skroutz για ακύρωση παραγγελίας (να λέμε και τα καλά). Δεν το σκέφτηκα καν, ακύρωση και ξανά την ίδια αλλα απο locker παλαιού τύπου. Για κάποιο λόγο είναι πιο εύκολο να κάνεις νέα παραγγελία παρά να σου βρίσκουν λύση για μιά προβληματική παράδοση.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, JOJONAKIS είπε

Για κάποιο λόγο είναι πιο εύκολο να κάνεις νέα παραγγελία παρά να σου βρίσκουν λύση για μιά προβληματική παράδοση.

τραγικοι

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανάθεμα την ώρα που έκανα την αγορά από αυτούς με παράδοση σε point (νόμιζα ότι πάει πιο γρήγορα). Έχουν τελείως διαλυθεί. Μια βδομάδα πριν έγινε η παραγγελία, έχει παραδοθεί σε αυτούς εδώ και μέρες. Μου ήρθε ένα ακαταλαβίστικο μήνυμα στο viber (δεν είναι διαθέσιμο το point, κάντε επαναδρομολόγηση), δεν προχώρησα σε κάτι άλλο, διότι το point είναι ακριβώς κάτω από το σπίτι μου. Στο προφίλ στο skroutz δεν δείχνει κανένα πρόβλημα και κάθε μέρα γίνεται αλλαγή σε εκτιμώμενη παράδοση τη σημερινή χωρίς να έρχεται τίποτα. Το chat είναι ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ, δεν υπάρχει τηλέφωνο και δεν απαντάνε στα email (μέσω του chat). Είναι δυνατόν να μη μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους διά ζώσης καθόλου; Αυτή τη στιγμή δεν έχω ιδέα που είναι η παραγγελία, αν/πότε/που θα έρθει και δεν μπορώ να επικοινωνήσω καν. Ούτε στον Κώτσο δεν γίνονται αυτά. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ΓΕΛΟΙΟΙ, δεν πρόκειται να αγοράσω μέσω Σκρουτζ απευθείας ξανά. Υποτίθεται αυτοί είναι το premium plus, που θα αποφεύγαμε τους τυχάρπαστους εμπόρους;;;; ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ και τελείως ΑΝΙΚΑΝΟΙ.

Επεξ/σία από tryfos
Δημοσ.

Μια από τα ίδια και εδώ, εμφανίστηκαν τα Skroutz Points στην Πάτρα, έχω κάνει παραγγελία με παραλαβή από εκεί και εδώ και 4 εργάσιμες απλά αλλάζουν την ημερομηνία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, tryfos said:

Ανάθεμα την ώρα που έκανα την αγορά από αυτούς με παράδοση σε point (νόμιζα ότι πάει πιο γρήγορα). Έχουν τελείως διαλυθεί. Μια βδομάδα πριν έγινε η παραγγελία, έχει παραδοθεί σε αυτούς εδώ και μέρες. Μου ήρθε ένα ακαταλαβίστικο μήνυμα στο viber (δεν είναι διαθέσιμο το point, κάντε επαναδρομολόγηση), δεν προχώρησα σε κάτι άλλο, διότι το point είναι ακριβώς κάτω από το σπίτι μου. Στο προφίλ στο skroutz δεν δείχνει κανένα πρόβλημα και κάθε μέρα γίνεται αλλαγή σε εκτιμώμενη παράδοση τη σημερινή χωρίς να έρχεται τίποτα. Το chat είναι ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ, δεν υπάρχει τηλέφωνο και δεν απαντάνε στα email (μέσω του chat). Είναι δυνατόν να μη μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους διά ζώσης καθόλου; Αυτή τη στιγμή δεν έχω ιδέα που είναι η παραγγελία, αν/πότε/που θα έρθει και δεν μπορώ να επικοινωνήσω καν. Ούτε στον Κώτσο δεν γίνονται αυτά. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ΓΕΛΟΙΟΙ, δεν πρόκειται να αγοράσω μέσω Σκρουτζ απευθείας ξανά. Υποτίθεται αυτοί είναι το premium plus, που θα αποφεύγαμε τους τυχάρπαστους εμπόρους;;;; ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ και τελείως ΑΝΙΚΑΝΟΙ.

Δοκίμασες να κάνεις αναδρομολόγηση όπως σου λέει το μήνυμα;

Βάλε να στο φέρουν σπίτι στην τελική.

48 minutes ago, mandos said:

Μια από τα ίδια και εδώ, εμφανίστηκαν τα Skroutz Points στην Πάτρα, έχω κάνει παραγγελία με παραλαβή από εκεί και εδώ και 4 εργάσιμες απλά αλλάζουν την ημερομηνία.

Αυτές οι θυρίδες είναι κάτι που μπορεί να έχει κάνει χρήση και κάποιος άλλος,  τώρα με τις άδειες αυτός ο άλλος που έχει επιλέξει θυρίδα να λείπει και να μην έχει πάει να παραλάβει, αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να μην υπάρχει ελεύθερη θυρίδα για να βάλουν το δικό σου δέμα.

Απο τέλη του μήνα πάω στοίχημα πως θα έχουμε μηνύματα του στυλ επέλεξα skroutz point και αυτοί το στείλανε πίσω

Επεξ/σία από sdikr
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, sdikr είπε

Δοκίμασες να κάνεις αναδρομολόγηση όπως σου λέει το μήνυμα;

Βάλε να στο φέρουν σπίτι στην τελική.

Το αστείο είναι ότι το point είναι στην ίδια διεύθυνση με το σπίτι! Απλά δεν βάζω σε μένα, για να μην έχω την ιστορία ότι έλειπα, δε σας βρήκαμε κλπ. Αλλά και να το αναδρομολογήσω δεν θα πάω πάλι μια βδομάδα πίσω, τί νόημα έχει;

Το χειρότερο είναι ότι δεν έχεις καμία δυνατότητα να επικοινωνήσεις μαζί τους, δεν το ήξερα αυτό. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ότι δεν έχουν ένα κανονικό live chat ή ένα τηλέφωνο. Δεν υπάρχει αυτό πραγματικά ούτε στο δημόσιο. Επιεικώς γελοίοι και απαράδεκτοι να κρύβονται έτσι, ούτε το τελευταίο μαγαζί στην τελευταία γωνιά της Ελλάδας δεν είναι έτσι, έλεος.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...