Arkin Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 17 λεπτά πριν, sdikr είπε Στην δικιά σου περίπτωση που είσαι επαρχία προφανώς σε βολεύει, κάποιον που είναι στην πόλη και έχει πρόσβαση σε παραπάνω super αλλάζει Ακριβώς έτσι ναι δεν είχα σκοπό να το δουλεύω έτσι το skroutz plus αλλά να που βόλεψε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ardi21 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 15 Ιουλίου 2023 On 06/07/2023 at 09:07, Titos301 said: Παιδια εστω οτι παιρνω ενα προιον μεσω σκρουτζ που εχει εγγυηση 2 χρονια, αν τυχον συμβει κατι και πρεπει να χρηαιμοποιησω την εγγυηση, εγω που απευθυνομαι; στο σκρουτζ ή στο καταστημα ; Αν το προιον το εχεις παρει μεσω skroutz καλαθιου για οτιδηποτε χρειαστεις στο μελλον, επικοινωνεις μονο με το skroutz και αναλαμβανμουν εκεινοι τις διαδικασιες. To μαγαζι δεν εχει καμια αρμοδιοτητα. 2 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekkli Δημοσ. 17 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2023 Έχει άλλος μήνυμα, "Οι αποθηκευμένες κάρτες σας, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε αυτή την αγορά" ; Είχα 7 κάρτες περασμένες, κάνω τουλάχιστον μία αγορά την εβδομάδα και ξαφνικά πήρα αυτό το μήνυμα. Και κάνω καινούρια αγορά, περνάω πάλι κάρτα, τικάρω το "αποθήκευση κάρτας για μελλοντικές αγορές" και στην επόμενη αγορά, πάλι δεν έχω καμία κάρτα. Στο app όλα αυτά. Έστειλα screenshot στο support και περιμένω απάντηση, απλά αναρωτιέμαι αν είναι μαζικό θέμα ή κάτι παίζει με τον λογαριασμό μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kormos Δημοσ. 17 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2023 40 λεπτά πριν, ekkli είπε Έχει άλλος μήνυμα, "Οι αποθηκευμένες κάρτες σας, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε αυτή την αγορά" ; Είχα 7 κάρτες περασμένες, κάνω τουλάχιστον μία αγορά την εβδομάδα και ξαφνικά πήρα αυτό το μήνυμα. Και κάνω καινούρια αγορά, περνάω πάλι κάρτα, τικάρω το "αποθήκευση κάρτας για μελλοντικές αγορές" και στην επόμενη αγορά, πάλι δεν έχω καμία κάρτα. Στο app όλα αυτά. Έστειλα screenshot στο support και περιμένω απάντηση, απλά αναρωτιέμαι αν είναι μαζικό θέμα ή κάτι παίζει με τον λογαριασμό μου. Είπες ότι το βλέπεις στην εφαρμογή αυτό το "σφάλμα". Δεν δοκίμασες από browser να δείς αν τα δείχνει σωστά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekkli Δημοσ. 17 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, kormos είπε Είπες ότι το βλέπεις στην εφαρμογή αυτό το "σφάλμα". Δεν δοκίμασες από browser να δείς αν τα δείχνει σωστά; το είχα σκεφτεί κι εγώ, δεν είχα προλάβει να δοκιμάσω έντιτ: επίσης, στο web app, οι κάρτες μου φαίνονται κανονικά, στο προφίλ μου, απλά δεν είναι διαθέσιμες όταν πάω να παραγγείλω. Επεξ/σία 17 Ιουλίου 2023 από ekkli Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kormos Δημοσ. 17 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2023 12 λεπτά πριν, ekkli είπε το είχα σκεφτεί κι εγώ, δεν είχα προλάβει να δοκιμάσω έντιτ: επίσης, στο web app, οι κάρτες μου φαίνονται κανονικά, στο προφίλ μου, απλά δεν είναι διαθέσιμες όταν πάω να παραγγείλω. Σε οποιαδήποτε παραγγελία; Έβαλες κάποιο προϊόν από άλλο κατάστημα στο καλάθι να δοκιμάσεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekkli Δημοσ. 17 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2023 19 λεπτά πριν, kormos είπε Σε οποιαδήποτε παραγγελία; Έβαλες κάποιο προϊόν από άλλο κατάστημα στο καλάθι να δοκιμάσεις; ναι βρε, έχω κάνει 2 παραγγελίες so far, μια με βιβλία και μια με αντηλιακά πλας διάφορες δοκιμές, αν αλλάξω κατάστημα ή δοκιμάσω άλλη, άσχετη παραγγελία, με άλλα προϊόντα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kormos Δημοσ. 18 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2023 5 ώρες πριν, ekkli είπε ναι βρε, έχω κάνει 2 παραγγελίες so far, μια με βιβλία και μια με αντηλιακά πλας διάφορες δοκιμές, αν αλλάξω κατάστημα ή δοκιμάσω άλλη, άσχετη παραγγελία, με άλλα προϊόντα. Αν οι κάρτες είναι Ελληνικές, δοκίμασες να επικοινωνήσεις με την τράπεζα μην και έχουν μπλοκαριστεί...; 🙄 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekkli Δημοσ. 18 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2023 9 ώρες πριν, kormos είπε Αν οι κάρτες είναι Ελληνικές, δοκίμασες να επικοινωνήσεις με την τράπεζα μην και έχουν μπλοκαριστεί...; 🙄 Δουλεύουν κανονικά, αφού τις περνάω κάθε φορά χειροκίνητα, όποια θέλω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kag1ante Δημοσ. 18 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2023 35 λεπτά πριν, ekkli είπε Δουλεύουν κανονικά, αφού τις περνάω κάθε φορά χειροκίνητα, όποια θέλω. Ερωτηση (ηλιθιαμεν αλλα να αποτρεψουμε καθε σεναριο), τικαρεις το κουτακι που λεει αποθηκευση για μελλοντικες αγορες ετσι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekkli Δημοσ. 18 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2023 5 ώρες πριν, Kag1ante είπε Ερωτηση (ηλιθιαμεν αλλα να αποτρεψουμε καθε σεναριο), τικαρεις το κουτακι που λεει αποθηκευση για μελλοντικες αγορες ετσι; Ναι, ναι. Έχω μια υποψία ότι έχει φλαγκαριστεί ο λογαριασμός μου σαν ύποπτος και θέλουν κάθε φορά να περνάω χειροκίνητα τα στοιχεία, ενώ έχω τόσες αποθηκευμένες κάρτες, θα φανεί αν και όταν απαντήσει το customer support. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Conan2046 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2023 Παράξενο που μου έτυχε. Παραγγέλνω μέσω του καλαθιού στις 11 του μήνα (Τρίτη), 13 του μήνα (Πέμπτη) μου έρχεται μήνυμα ότι το προϊόν που παράγγειλα δεν υπάρχει τελικά και ψάχνουν να το βρουν σε άλλο κατάστημα με δική τους επιβάρυνση αν χρειαστεί (όλα καλά μέχρι εδώ). 14 του μήνα μου έρχεται μήνυμα να παραλάβω από ACS πάω να δω τι είναι και ήταν από το κατάστημα που έκανα την παραγγελία. Ωπ που λένε δεν μπορούμε να στο δώσουμε, μα λέω μου ήρθε μήνυμα κλπ, όχι έχει αίτημα επιστροφής, συνεννοήσου με το κατάστημα, (το σκρουτζ στην περίπτωση μου, πάω σπίτι στέλνω μήνυμα στην υποστήριξη, παιδιά αυτό έγινε θέλω να παραλάβω κλπ, εδώ είναι αυτό που παράγγειλα. Αυτό στις 14 του μήνα και μέρα Παρασκευή. Δευτέρα μου έρχεται μήνυμα ότι έχει ακυρωθεί η παραγγελία καθώς δεν έχουν καταφέρει ....να το βρουν αλλού. Σήμερα μου απαντούν επιτέλους από την υποστήριξη ότι επειδή είχε καθυστερήσει το κατάστημα να το στείλει, (στις 2 μέρες το είχε στείλει) έγινε αυτό και λυπούνται... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekkli Δημοσ. 18 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2023 Γενικά, θέλει στήριξη το τμήμα customer support. Έχω plus από τον πρώτο καιρό που βγήκε, 119 αποστολές συνολικά, δεν είχε χρειαστεί ποτέ να ζητήσω εγώ βοήθεια. Χρειάστηκε αυτές τις μέρες, για το θέμα με τις κάρτες, που γράφω πιο πάνω και για άλλο ένα θέμα και οι απαντήσεις παίρνουν το λιγότερο μια μέρα, αυτή την στιγμή έχω να πάρω απάντηση τους από την Παρασκευή. Τόσα λεφτά, τι τα κάνουν; Όπως γράφτηκε στις προηγούμενες σελίδες, έτσι και σοβαρευτεί κανένας ανταγωνιστής τους, δεν τους βλέπω καλά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekkli Δημοσ. 20 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2023 Τελικά αυτό ήταν, μου απάντησαν σήμερα: Σχετικά με τις αποθηκευμένες κάρτες, το Skroutz σαν ένα extra μέτρο ασφαλείας να ζητάει από τον χρήστη να καταχωρίσει εκ'νέου την κάρτα σε παραγγελία του, αυτό μπορεί να σας το ζητάει περιοδικά εάν παρατηρηθεί αλλαγή στο προφίλ σας ή κάποια διαφορετική διεύθυνση παράδοσης. Προφανώς τις φάνηκε περίεργη μια ακριβή αγορά, που έκανα πριν 2 εβδομάδες και ήταν άλλου είδους από τα συνηθισμένα. Το εκτιμώ, και που έχουν τέτοια ασφάλεια και που δουλεύει. Δεν με πειράζει να το έχω έτσι για λίγο καιρό. Υπόψιν, το αντέγραψα με την σύνταξη που το έστειλαν. Έχουν τόση δουλειά που δεν προλαβαίνουν να διαβάσουν δεύτερη φορά τα μηνύματα που γράφουν... Κάντε καμιά πρόσληψη ρε παιδιά! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
2-pi-O Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Στις 6/7/2023 στις 9:07 ΠΜ, Titos301 είπε Παιδια εστω οτι παιρνω ενα προιον μεσω σκρουτζ που εχει εγγυηση 2 χρονια, αν τυχον συμβει κατι και πρεπει να χρηαιμοποιησω την εγγυηση, εγω που απευθυνομαι; στο σκρουτζ ή στο καταστημα ; Επειδή μου έτυχε ακριβώς αυτό εμένα: Είχα παραγγείλει μία έξυπνη ζυγαριά Xiaomi πριν κανά χρόνο. Χάλασε, δεν άναβε καν. Κάνω αίτημα επιστροφής από το skroutz, επισυνάπτω ένα βίντεο που έδειχνα πως δεν λειτουργεί (το ζήτησαν). Υπόψιν πως το μαγαζί που το είχα πάρει δεν υπάρχει πλέον ούτε στο skroutz, ούτε πουθενά. Την άλλη μέρα μου ήρθε μήνυμα πως καταχωρήθηκε "παραγγελία" η ίδια ζυγαριά από κάποιο άλλο κατάστημα, μου ήρθε προχθές και δεν πλήρωσα ούτε δεκάρα. Και ούτε έστειλα την παλιά-χαλασμένη πουθενά. Αν και το plus δεν πολυσυμφέρει με τα μεταφορικά όπως το έκαναν από πέρυσι, εξυπηρετεί πολύ αν πάει κάτι στραβά. Άντε τώρα να έχει κλείσει το μαγαζί που πήρες το Χ-Ψ πράγμα και να προσπαθείς να βγάλεις μόνος άκρη. Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2023 από 2-pi-O 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα