Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το αστειο ειναι οτι αυτο το μαιλ, που το λαβαμε ολοι, ηρθε ΑΦΟΥ εγιναν οι αλλαγες στους ορους. Βασικα για καποιο λογο δεν βρισκω το μαιλ. Ισως να το ειδα μεσα στην εφαρμογη ή στα σοσιαλ?

Δεν χρησιμοποιω το Plus, και πλεον οχι και πολυ το σκρουτζ αφου ο,τι παραγγελνω κατ'επαναληψη, πλεον ξερω και θυμαμαι απο που τα αγοραζω, αλλα τι αλλαξε τελικα στους ορους?

  • Haha 1
  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 hours ago, SabotazNic said:

Βασικα για καποιο λογο δεν βρισκω το μαιλ. Ισως να το ειδα μεσα στην εφαρμογη ή στα σοσιαλ?

Αυτό. Το πρωί είδα κι εγώ μια τέτοια ειδοποίηση στο κινητό, νομίζω από mail. Πάτησα να το δω αλλά δεν μου βρήκε κάτι. Ούτε και τώρα μπορώ να το βρω είτε σε mail είτε σε εφαρμογή.

Δημοσ.

Αναφέρει απλά ότι άλλαξαν οι όροι χρήσης και σε παραπέμπει να διαβάσεις ολόκληρο κατεβατό, τους όρους που υπάρχουν στη σελίδα τους δηλαδή.  Πως θα καταλάβουμε τώρα τις αλλαγές και πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώσουμε ώστε να διαβάσουμε ξανά όλους τους όρους, δεν το γνωρίζω, το θέμα είναι ότι δεν είμαστε νομικοί για να μπορέσουμε να καταλάβουμε οπωσδήποτε την όποια αλλαγή υπάρχει.

Ένα άλλο θέμα που αντιμετωπίζω το τελευταίο διάστημα είναι ότι προσπαθώ να κάνω κάποια παραγγελία άνω των 15 Ευρώ με παραλαβή από το Skroutz Point κι ενώ μου εμφανίζει τη δυνατότητα να παραλάβω χωρίς χρέωση από το Skroutz Point, μόλις το επιλέγω εμφανίζει χρέωση.  Όταν πάω να επιλέξω το Skroutz Point μου εμφανίζει έξοδα αποστολής 3 Ευρώ.  Αυξάνω το ποσό της παραγγελίας σε άνω των 25 Ευρώ, τα έξοδα αποστολής αυξάνονται στα 4 Ευρώ  (μιλάω για συμπληρώματα πολύ μικρού μεγέθους).

Είχα το ίδιο πρόβλημα πριν λίγες ημέρες και επικοινώνησα με το τμήμα εξυπηρέτησης όπου μου απάντησαν μετά από κάποιες ημέρες και αποκαταστάθηκε, αλλά αφού χρειάστηκε να το χρησιμοποιήσω εκ νέου μετά από 1 εβδομάδα περίπου μου εμφάνισε και πάλι έξοδα αποστολής στο τελικό βήμα.

Δημοσ.

τι σαπια επικοινωνια εχει αυτο το Skroutz Plus με το $@$%&bot 

απο 17.02 περιμενω δεμα σε Skroutz Point (αργυρουπολη) και καθε μερα μου λεει οτι δεν ειναι δυνατη η παραδοση, και σημερα μου λεει οτι θα το γυρισουν πισω το καταστημα!

ποσο για το .... ειναι δλδ

  • Haha 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, JailbrokenDiesel είπε

τι σαπια επικοινωνια εχει αυτο το Skroutz Plus με το $@$%&bot 

απο 17.02 περιμενω δεμα σε Skroutz Point (αργυρουπολη) και καθε μερα μου λεει οτι δεν ειναι δυνατη η παραδοση, και σημερα μου λεει οτι θα το γυρισουν πισω το καταστημα!

ποσο για το .... ειναι δλδ

 Προσπάθησε να επικοινωνήσεις μαζί τους ΚΑΙ με email. Βοηθάει αρκετές φορές. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Gulik είπε

 Προσπάθησε να επικοινωνήσεις μαζί τους ΚΑΙ με email. Βοηθάει αρκετές φορές. 

απο χτες μεσημέρι εχω στείλει.. 

η πλακα ειναι οτι φεύγω εκτός ελλαδος οποτε αν δεν το φέρουν ούτε σημερα, όντως θα το στείλουν πισω &%$#@&

Δημοσ.

Και μεσω chat μπορειτε να ζητησετε να στειλει το μηνυμα σε πραγματικους ανθρωπους. Χθες εστειλα σημερα πρωι απαντησαν οτι εχουν πολυ φορτο και θα το δουν λιγο αργοτερα. 

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, Arkin είπε

Και μεσω chat μπορειτε να ζητησετε να στειλει το μηνυμα σε πραγματικους ανθρωπους. Χθες εστειλα σημερα πρωι απαντησαν οτι εχουν πολυ φορτο και θα το δουν λιγο αργοτερα. 

απο χτες το εχω δοκιμασει και μεσω chat. 
ακομη περιμενω.. 

upd: μολις με πηραν τηλ απο κεντρο διαλλογης, εχει καψει φλατζα το skroutz point και δεν το εβλεπαν στο συστημα..

θα προσπαθησουν να το στειλουν αυθημερον..

Επεξ/σία από JailbrokenDiesel
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παρελαβα 1η φορα μεσω skroutz point πριν 1 ωρα , λιγο μετα εληξε η διορια που δινουν και τωρα μου ηρθε ειδοποιηση οτι δεν παρελαβα και με ενημερωνουν οτι μπορω να παραλαβω μεχρι την αφαιρεση του αυριο το πρωι στις 09:00

🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️

------------------------------
τελικα δηλωσα μονος μου οτι την παρελαβα  🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️

Επεξ/σία από Titos301
Δημοσ.

Ορισμένα skroutz points "τρώνε κολλήματα", δεν ενημερώνονται σωστά, με αποτέλεσμα να βλέπεις "πρόοδο" μετά κι από σχεδόν μία ημέρα. Το αναφέρω επειδή μου έχει τύχει μέχρι και σε επιστροφή προϊόντος να αναγράφει το σύστημα ότι ΔΕΝ το επέστρεψα, επί σχεδόν ένα 24ωρο. Η ενημέρωση της θυρίδας ίσως διήρκησε τόσο, εκείνη την φορά, αν και οι άνθρωποι στα emails που ανταλλάξαμε ήταν καθυσηχαστικοί, του τύπου "θα σας έρθει ενημέρωση σε λίγο", οπότε γνώριζαν κι αυτοί ότι υπάρχει σχετική καθυστέρηση στο "σύστημα". 

 

Έχω, μάλιστα, παρατηρήσει, ότι όσο πιο γρήγορα πας να παραλάβεις, τόσο πιο αργά θα σου έρθει ενημέρωση, οξύμωρο αλλά νομίζω πως αυτό συμβαίνει στις πλείστες περιπτώσεις. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Gulik είπε

Εχω, μάλιστα, παρατηρήσει, ότι όσο πιο γρήγορα πας να παραλάβεις, τόσο πιο αργά θα σου έρθει ενημέρωση, οξύμωρο αλλά νομίζω πως αυτό συμβαίνει στις πλείστες περιπτώσεις. 

Δεν το έχω δει σε εμένα αυτό. Τα παραλαμβάνω στο 10λεπτο γιατί είμαι κοντά και η ενημέρωση έρχεται άμεσα επίσης. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...