Arkin Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, Titos301 είπε Ξερει κανει αν τα 15€ που δινει το skroutz με την εγγραφη στο skroutz wallet εχουν καποιο ελαχιστο οριο αγορων για να χρηαιμοποιηθουν; Καλά που μου το θύμισες. Είχα δοκιμάσει πριν 20 μέρες όταν βγήκε αλλά ήταν κλειστό. Μόλις έκανα εγγραφή και ταυτοποίηση με βίντεο κλήση μπήκαν και τα 15 ευρώ. Δεν λήγουν ποτέ από ότι καταλαβαίνω και όριο δεν βλεπω κάπου να αναφέρει κάτι. 1 1
lector Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Στις 16/1/2025 στις 3:18 ΜΜ, teoqq είπε Για τους στόχους του 2025 αναφέρουν στην αναβάθμιση του Help Center με την βοήθεια του ΑΙ αλλά και στην βελτίωση των καναλιών επικοινωνίας τους. Ισως ειμαι λιγο οπισθοδρομικος, αλλα για μενα αυτο μεταφραζεται ως "αν εως τωρα υπηρχε καποια υποψια συνεννοησης και εξυπηρετησης, τωρα παπαλα". Spoiler 3
WebDevGr Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Παρήγγειλα 2 προϊόντα, ένα των 6€ κι ένα των 20€. Των 20€ μπορούσα να το πάρω μόνο του από οποιοδήποτε κατάστημα οποιαδήποτε στιγμή. Το έβαλα στην παραγγελία μαζί με το άλλο των 6€ για να τα πάρω μαζί και χωρίς μεταφορικά. Το πρώτο κατάστημα που έβαλα την παραγγελία μάλλον δεν είχε κανένα από τα δύο κι έτσι το Σκρουτζ έσπασε την παραγγελία και άρχισε να ψάχνει εναλλακτικές. Για το προϊόν των 20€ βρέθηκε κατάστημα, το έστειλε και το παρέλαβα. Για το προϊόν των 6€ που με ενδιέφερε περισσότερο και για αυτό το λόγο δεν το παρήγγειλα από την Κίνα άλλαξε τουλάχιστον 3 καταστήματα. Σήμερα με πήρε τηλέφωνο το 4ο και τελευταίο κατάστημα για να μου πει ότι δεν το έχει κι αν θέλω να μου στείλει ένα άλλο που μοιάζει. Μια βδομάδα μετά λοιπόν μαθαίνω ότι κανένα κατάστημα δεν είχε το προϊόν που παρήγγειλα και ψευδώς δήλωναν στο Σκρουτζ ότι είναι διαθέσιμο για αποστολή εντός 2 ημερών. Αυτό είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα. Μπακάληδες που παίζουν με σάπια xml από τους ίδιους προμηθευτές χωρίς να έχουν αποθήκη. Αλλά διαμαρτύρονται συνεχώς για το κακό Σκρουτζ που τους πνίγει 😂 Φανταστείτε τώρα να μην το είχα παραγγείλει μέσα από το Σκρουτζ και να έκανα κάθε φορά παραγγελία στον καθένα ξεχωριστά που θα την ακύρωνε και θα περίμενα να πάρω πίσω τα λεφτά μου για να πάω στον επόμενο 🤡 5
nzeppos Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 32 minutes ago, WebDevGr said: Μια βδομάδα μετά λοιπόν μαθαίνω ότι κανένα κατάστημα δεν είχε το προϊόν που παρήγγειλα και ψευδώς δήλωναν στο Σκρουτζ ότι είναι διαθέσιμο για αποστολή εντός 2 ημερών. Αυτό είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα. Μπακάληδες που παίζουν με σάπια xml από τους ίδιους προμηθευτές χωρίς να έχουν αποθήκη. Αλλά διαμαρτύρονται συνεχώς για το κακό Σκρουτζ που τους πνίγει Χωρίς να γνωρίζω εκ των έσω τι δυσκολίες μπορεί να έχει ένα κατάστημα για να τηρεί ενημερωμένο κατάλογο, αυτό ήταν ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που έλυσε (ή έστω μετρίασε) το Σκρουτζ όταν πρωτοεμφανίστηκε. Ότι ανάγκασε (ή έστω πίεσε) τους πωλητές όταν λένε "διαθέσιμο" να το εννοούν πραγματικά. Γιατί προ Σκρουτζ, αν έκανες ηλεκτρονική παραγγελία από το οποιοδήποτε κατάστημα ήταν λίγο λότο αν θα σου έστελναν το προϊόν σε 2 μέρες, σε 2 βδομάδες ή... ποτέ (ό,τι διαθεσιμότητα και να έγραφαν στο site). Γι' αυτό ήταν τόσο συνηθισμένη η έννοια της αντικαταβολής ή το τηλεφώνημα στο κατάστημα για να επιβεβαιώσουμε ότι όντως έχουν απόθεμα. Γιατί συχνά δεν είχαν. Είχαμε καλομάθει από Amazon και σία που η διαθεσιμότητα ίσχυε κατά 99%. Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου από nzeppos
WebDevGr Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 1 minute ago, nzeppos said: Χωρίς να γνωρίζω εκ των έσω τι δυσκολίες μπορεί να έχει ένα κατάστημα για να τηρεί ενημερωμένο κατάλογο, αυτό ήταν ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που έλυσε (ή έστω μετρίασε) το Σκρουτζ όταν πρωτοεμφανίστηκε. Ότι ανάγκασε (ή έστω πίεσε) τους πωλητές όταν λένε "διαθέσιμο" να το εννοούν πραγματικά. Γιατί προ Σκρουτζ, αν έκανες ηλεκτρονική παραγγελία από το οποιοδήποτε κατάστημα ήταν λίγο λότο αν θα σου έστελναν το προϊόν σε 2 μέρες, σε 2 βδομάδες ή... ποτέ (ό,τι διαθεσιμότητα και να έγραφαν στο site). Γι' αυτό ήταν τόσο συνηθισμένη η έννοια της αντικαταβολής ή το τηλεφώνημα στο κατάστημα για να επιβεβαιώσουμε ότι όντως έχουν απόθεμα. Είχαμε καλομάθει από Amazon και σία που η διαθεσιμότητα ίσχυε κατά 99%. Με τα προγράμματα αποθήκης που υπάρχουν σήμερα είναι αστείο να μιλάμε για ενημέρωση διαθεσιμότητας. Απλά κανείς δεν έχει αποθήκη και παριστάνουν τους εμπόρους.
Arkin Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Πόσο ισχύει αυτό που αναφέρετε. Ειδικά κάτι διαθεσιμότητες μέχρι 6 μέρες μπορεί να σημαίνει μήνας η και καθόλου. Ευτυχώς μέσω skroutz ακυρώνεις άμεσα παίρνεις λεφτά και τέλος. Μέχρι 2 μέρες διαθεσιμότητα συνήθως σημαίνει ότι υπάρχει άμεσα αλλά όπως στου φίλου πιο πάνω 4 καταστήματα δεν το είχαν ενώ έγραφαν ότι υπήρχε. Αν όντως δεν το έχεις τι μου βάζεις 2 μέρες παράδοση. Τη φήμη σου χαλάς απλά αν ρίξω μετά αρνητική αξιολόγηση.
empyr3an Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, WebDevGr είπε Παρήγγειλα 2 προϊόντα, ένα των 6€ κι ένα των 20€. Των 20€ μπορούσα να το πάρω μόνο του από οποιοδήποτε κατάστημα οποιαδήποτε στιγμή. Το έβαλα στην παραγγελία μαζί με το άλλο των 6€ για να τα πάρω μαζί και χωρίς μεταφορικά. Το πρώτο κατάστημα που έβαλα την παραγγελία μάλλον δεν είχε κανένα από τα δύο κι έτσι το Σκρουτζ έσπασε την παραγγελία και άρχισε να ψάχνει εναλλακτικές. Για το προϊόν των 20€ βρέθηκε κατάστημα, το έστειλε και το παρέλαβα. Για το προϊόν των 6€ που με ενδιέφερε περισσότερο και για αυτό το λόγο δεν το παρήγγειλα από την Κίνα άλλαξε τουλάχιστον 3 καταστήματα. Σήμερα με πήρε τηλέφωνο το 4ο και τελευταίο κατάστημα για να μου πει ότι δεν το έχει κι αν θέλω να μου στείλει ένα άλλο που μοιάζει. Μια βδομάδα μετά λοιπόν μαθαίνω ότι κανένα κατάστημα δεν είχε το προϊόν που παρήγγειλα και ψευδώς δήλωναν στο Σκρουτζ ότι είναι διαθέσιμο για αποστολή εντός 2 ημερών. Αυτό είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα. Μπακάληδες που παίζουν με σάπια xml από τους ίδιους προμηθευτές χωρίς να έχουν αποθήκη. Αλλά διαμαρτύρονται συνεχώς για το κακό Σκρουτζ που τους πνίγει 😂 Φανταστείτε τώρα να μην το είχα παραγγείλει μέσα από το Σκρουτζ και να έκανα κάθε φορά παραγγελία στον καθένα ξεχωριστά που θα την ακύρωνε και θα περίμενα να πάρω πίσω τα λεφτά μου για να πάω στον επόμενο 🤡 Σε π.S. εποχές, αφού γνώριζα ότι το προϊόν μου είναι απίθανο να υπάρχει σε απόθεμα στην ελληνική αγορά, θα είχα πάρει απευθείας τηλέφωνο στα καταστήματα που δηλώνουν ότι το διαθέτουν, θα μου είχαν ρίξει άκυρο την ίδια μέρα (αν όχι την ίδια στιγμή) και θα είχα γλυτώσει 1 εβδομάδα να περιμένω να φάω άκυρο από όλα τα καταστήματα του Skroutz. Αν και συμφωνώ ότι στην αρχή του το Skroutz επέδρασε θετικά και συντέλεσε στη βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης σε πολλά καταστήματα, πλέον, η πλειοψηφία των εμπόρων έχουν επαναπαυθεί με την υπάρχουσα κατάσταση και ο μόνος ανταγωνισμός είναι στις τιμές (σε βάρος της ποιότητας εξυπηρέτησης κ.α.). Εικάζω ότι η κατάργηση του μοντέλου cost per click έπαιξε καίριο ρόλο σε αυτό. 1 ώρα πριν, Arkin είπε Τη φήμη σου χαλάς απλά αν ρίξω μετά αρνητική αξιολόγηση. Απ' όσα έχω διαβάσει κατά καιρούς για τις αξιολογήσεις του Skroutz, έχω την εντύπωση ότι δεν μπορείς να το κάνεις αυτό (να αφήσεις δλδ αρνητική αξιολόγηση στο Skroutz σε κατάστημα χωρίς ολοκληρωμένη παραγγελία). Allegedly... 1
Neptu Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, WebDevGr είπε Απλά κανείς δεν έχει αποθήκη και παριστάνουν τους εμπόρους. ισχύει. Δε συμφέρει κιολας πολλές φορές να έχεις αποθήκη. Το ξέρω και από γνωστό. Δεν είναι στο skroutz αλλά δεν έχει σημασία. Μόλις γίνει η παραγγελία ψάχνει να βρει ανάμεσα στους προμηθευτές του ποιος το δίνει φθηνότερα τη δεδομένη στιγμή, να το παραγγείλει και να σταλθεί
teoqq Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, WebDevGr είπε Αυτό είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα. Μπακάληδες που παίζουν με σάπια xml από τους ίδιους προμηθευτές χωρίς να έχουν αποθήκη. Αλλά διαμαρτύρονται συνεχώς για το κακό Σκρουτζ που τους πνίγει 😂 Αυτούς που λες μπορείς πολύ εύκολα να τους "μαυρίσεις" μέσω της κριτικής που σου δίνει ο Skroutz. Κριτική για μη ολοκληρωμένη παραγγελία μπορείς να κάνεις διότι εγώ προσωπικά έχω δεχθεί. Αν το κατάστημα κάνει ένα ticket και πει ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία και ανάλογα το περιστατικό τότε ο Skroutz μπορεί να την αφαιρέσει. Επίσης, την όλη ταλαιπωρία που τράβηξες για να πουμε ολη την αλήθεια φταίει και ο ίδιος ο Skroutz. Ο λόγος είναι ότι αυτός ο μπακάλης που λες που δεν έχει ενημερώσει την αποθήκη του, ο Skroutz του κάνει ΑΥΤΟΜΑΤΑ αποδοχή την παραγγελία με αποτέλεσμα εκεί που θα ακύρωνε την παραγγελία το ίδιο λεπτό, σε αναγκάζει να περιμένεις 1-2-3-4 ημέρες μέχρι ο μπακάλης να πατήσει απόρριψη. Επίσης ο Skroutz είναι αυτός που δεν κάνει κανέναν έλεγχο στους μπακάληδες και τους αφήνει ακόμα να υπάρχουν μέσα στο Skroutz και μάντεψε γιατί, διότι ακόμα και ΑΚΥΡΩΣΗ να κανει το κατάστημα ΠΛΕΟΝ την προμήθεια την παίρνει κανονικά. Άρα φταίει ΠΡΟΦΑΝΩΣ ο μπακάλης αλλά και η πλατφόρμα που λέγεται Skroutz και αφήνει τον μπακάλη έχει και αυτή μερίδιο ευθύνης. Το να κάτσω να πω πως με ένα τηλέφωνο δεν θα περίμενες ούτε μισή ημέρα δεν χρειάζεται καθώς όλα τα θέλουμε αυτόματα και στο πιάτο μας. Από τότε που έβγαλε ο Skroutz το badge "Pro Seller" που σημαίνει ότι έχεις αποδοχή το 95% των παραγγελιών, ειλικρινά στο λέω, ότι το έχω σαν κατάστημα. Τα κενά όμως που έχει ακόμα ο Skroutz είναι άπειρα. ΠΧ σήμερα πήρα παραγγελία σε αποκριάτικη στολή 2 τεμαχίων ενώ το XML μου ήταν ΟΛΟΣΩΣΤΟ με 1 τεμάχιο. Μάντεψε τι έγινε... Έκανα ακύρωση παραγγελίας και ο Skroutz μου πήρε 5.05€. Φανταστικά! edit: Για να μην παρεξηγηθώ, δεν δικαιολογώ αυτούς τους μπακάληδες αλλά πίστεψε με πως αυτοί δεν ασχολούνται και δεν τους νοιάζει καν η χρέωση του Skroutz. Αυτοί που κράζουν την όποια προμήθεια κτλπ κτλπ (από καταστήματα αναφέρομαι) είναι αυτοί που πραγματικά ασχολούνται σωστά και επαγγελματικά καθώς δέχονται πολλές παραγγελίες και για να δέχονται σημαίνει ότι ανανεώνουν σωστά το XML τους. Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου από teoqq 2
ksessalonikios Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου να ρωτήσω... όταν έχουμε βάλει ένα προϊόν αξίας 15€ για δωρεάν παραλαβή από Σκρουτζ ποιντ αλλά έρχεται μήνυμα ότι είναι σε αναζήτησή κενής θυρίδας κι αν θελουμε να μας το φέρει σπίτι για πιο γρήγορα. Αν κάνω την αλλαγή κι επιλέξω το σπίτι θα χρεωθώ τα +3€ σταλτικα;
KenJiNx Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2 hours ago, ksessalonikios said: να ρωτήσω... όταν έχουμε βάλει ένα προϊόν αξίας 15€ για δωρεάν παραλαβή από Σκρουτζ ποιντ αλλά έρχεται μήνυμα ότι είναι σε αναζήτησή κενής θυρίδας κι αν θελουμε να μας το φέρει σπίτι για πιο γρήγορα. Αν κάνω την αλλαγή κι επιλέξω το σπίτι θα χρεωθώ τα +3€ σταλτικα; Χωρίς χρέωση. Έχει συμβεί σε εμένα. παράγγειλα 2 κουτιά ρολά ταμειακής. Επειδή και καλά δε χωρούσαν σε θυρίδα λογω μεγέθους (αν τα κολλούσες δίπλα δίπλα χωρούσαν αλλά οκ) μου τα έφεραν στη διευθυνση μου, χωρίς χρέωση. 2 φορές μου συνέβη το ίδιο 1
somt Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου σε άλλα νεα: στο shopflix βρίσκεις και...μαιμούδες https://www.insomnia.gr/forums/topic/839165-airpods-pro-2-είναι-γνήσια/page/2/#comment-60617837
manolis940 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Στις 8/2/2025 στις 3:14 ΜΜ, WebDevGr είπε Με τα προγράμματα αποθήκης που υπάρχουν σήμερα είναι αστείο να μιλάμε για ενημέρωση διαθεσιμότητας. Απλά κανείς δεν έχει αποθήκη και παριστάνουν τους εμπόρους. Έχει την δυνατότητα το skroutz να ανανεώνεις το απόθεμα σου κάθε λεπτό η δευτερόλεπτο στέλνοντας νέο XML κάθε φορά που φεύγει κάτι απ' την αποθήκη σου ή μπορείς να στείλεις XML μία φορά την μέρα; Μην ξεχνάμε ότι πολλοί έχουν και φυσικά καταστήματα οπότε ένα δεν υπάρχει live ενημέρωση κάτι που χθες το βράδυ υπήρχε στην αποθήκη, σήμερα το πρωί στις 11:00 μπορεί κάποιος να το αγόρασε. Ας πούμε βέβαια ότι υπάρχει η δυνατότητα. Η απόκτηση ενός προγράμματος αποθήκης έχει κάποιο κόστος το οποίο θα το βάλεις αν θέλεις να έχεις σωστή αποθήκη όχι μόνο για το skroutz αλλά γενικότερα για το κατάστημα σου. Μία γέφυρα όμως του προγράμματος αποθήκης με το skroutz μπορεί να στοιχίσει αρκετά χιλιάδες ευρώ που ένα μικρό κατάστημα να μην έχει όρεξη να διαθέσει. Απ' την μία κακώς και πάλι που δεν τα διαθέτει κάποιος αλλά απ' την άλλη με τις τόσες ξαφνικές αλλαγές που φέρνει το skroutz δεν ξέρεις αν αύριο θα είσαι στην πλατφόρμα ή αν σε συμφέρει να είσαι.
safridia Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Εχετε παρατηρησει τις μεγαλες αυξησεις σε προιοντα μεταξυ σκρουτζ και καποιων ηλεκτρονικων καταστηματων (που ηταν κανονικα και εχουν και δικο τους eshop) εχω βρει βιβλιοπωλειο και καταστημα υγιεινης που αλλες τιμες δινει στο δικο τους καταστημα και αλλες τιμες, σαφως αυξημενες κατα τουλαχιστον 10% στο σκρουτζ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα