Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, teoqq είπε

Είτε εχει σωστή είτε όχι, όταν το Skroutz σκανάρει τις σελίδες κάθε 1 ώρα τότε δεν είσαι ποτέ 100% σίγουρος για αυτήν. Αυτό είναι τεράστιο πρόβλημα στο Skroutz που αντιμετωπίζουμε τα καταστήματα όταν το απόθεμα είναι 1 τεμάχιο και δεχόμαστε παραγγελία. Ενω εμείς το κάνουμε 0 (φαντάσου ακόμα και να το αφαιρέσω από τη σελίδα μου) τότε θα συνεχίζεται να εμφανίζεται στο Skroutz μέχρι να περάσει και να με σκανάρει.

Πες μου εσύ τώρα ποιος πρέπει να φάει την κριτική !

Ο Skroutz για να δώσει μια λύση σε αυτό σου λέει σύνδεσε ένα webhook στη σελίδα σου οπότε όταν γίνεται μια παραγγελία μέσω Skroutz τότε θα δημιουργεί και μια παραγγελία στη σελίδα σου έτσι ώστε να αφαιρεί το απόθεμα. Προσωπικά το έχω, αλλά μάντεψε?! Μπάζει από παντού, πχ παραγγελίες με Cargo δεν τις εμφανίζει ποτέ.

Με τα παραπάνω, δεν είμαι 100% υπέρ του να βαράς τηλέφωνα συνέχεια για τη διαθεσιμότητα σε όλα τα προϊόντα και το καταλαβαίνω αυτό που λες. Αυτό λίγο που μου έκανε να το αναλύσω είναι η ευκολία της αρνητικής κριτικής που είπες ότι θα κάνεις για μια διαθεσιμότητα που μπορεί να μην οφείλεται και στο κατάστημα. Μην παρεξηγηθώ, δεν είπα ότι θα το κάνεις χωρίς να δεις τι έγινε, απλά είπα να σου αναλύσω τι ακριβώς γίνεται δυστυχώς με τη διαθεσιμότητα.  Η αλήθεια είναι ότι μας κυνηγάει σε αυτό ο Skroutz και καλά κάνει και γι αυτό το έχει σαν απαραίτητο για να έχεις express παραδοση και το Pro Seller Badge.

Αρχικά, μπράβο για την εμπεριστατωμένη απάντηση. Ειλικρινά δεν φανταζόμουν ότι κάνει harvest ανά κάποιο χρονικό διάστημα διαθεσιμότητες. Το βρίσκω και τρύπιο και απαιτητικό σε πόρους;

Δεν μπορεί να ενημερώνει το κατάστημα μετά την πώληση για τη νέα διαθεσιμότητα; Ή έστω να τραβάει το skroutz τη διαθεσιμότητα; Μου φαίνεται τρελό...

  • Απαντ. 3,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, MSc CCDSP είπε

Αρχικά, μπράβο για την εμπεριστατωμένη απάντηση. Ειλικρινά δεν φανταζόμουν ότι κάνει harvest ανά κάποιο χρονικό διάστημα διαθεσιμότητες. Το βρίσκω και τρύπιο και απαιτητικό σε πόρους;

Δεν μπορεί να ενημερώνει το κατάστημα μετά την πώληση για τη νέα διαθεσιμότητα; Ή έστω να τραβάει το skroutz τη διαθεσιμότητα; Μου φαίνεται τρελό...

Μόνο ένα Skroutzμαγαζο είναι 99% σωστό στη διαθεσιμότητα διότι το κατάστημα την βάζει τη διαθεσιμότητα μέσα από το panel του Skroutz και ο Skroutz αφαιρεί το τεμάχιο την ίδια στιγμή. Το 1% το βάζω όταν το κατάστημα γράφει ότι θέλει.

Αν έχει και σελίδα οπότε η διαθεσιμότητα γίνεται μέσω του xml τότε είναι αυτό που έγραψα. Αν έχει συνδέσει το κατάστημα ένα webhook στη σελίδα του τότε είναι πιο κοντά για την σωστή διαθεσιμότητα. Προσωπικά δεν γνωρίζω πως τρέχει και αν τρέχει σωστά σε όλες τις πλατφόρες τύπου wordpress/opencart/prestashop κτλπ. Στη δική μου πλατφόρμα τρέχει σωστά σε ότι αφορά σε παραγγελίες με Courier και Last Mile αλλά όχι σε Cargo (ότι βγάζει δηλαδή για ογκώδη προϊόντα).


Αυτό με τη διαθεσιμότητα ήταν το μεγαλύτερο μου πρόβλημα στο παρελθόν, γιατί υπήρχε περίοδος που πχ είχα 1 τεμάχιο και 2 πελάτες κάνανε μέσα σε 5 λεπτά παραγγελίες. Αναγκαζόμουν και ακύρωνα την μια και έχανα από τα στατιστικά μου στο Skroutz. Τους το έλεγα σχεδόν κάθε βδομάδα-μήνα, με έγραφαν στα .... τους.

Και για να είμαι σωστός (τουλάχιστον με τα όσα ξέρω) ο Skroutz σκανάρει τις σελίδες κάθε 1 ώρα πχ  19:03 - 20:03 - 21:03 κτλπ και για περίοδους αυξημένης κίνησης δηλαδή τώρα βλέπω ότι περάνει ανά 30 λεπτά δηλαδή 19:35 - 20:05 - 20:35 κτλπ αλλά το τελευταίο το κάνει ΜΟΝΟ σε καταστήματα που βλέπει ότι έχουν κίνηση.

υγ: Το Bestprice για παράδειγμα (θα μπω να το κοιτάξω πιο μετά) θυμάμαι ότι το είχε σαν υπηρεσία το "Ανανέωση XML την ίδια στιγμή όποτε θες". Δηλαδή πλήρωνες μια συνδρομή και μπορούσες με ένα κουμπί να κάνεις την ίδια στιγμή ανανέωση. Απορώ πως αυτό δεν το έχει ο Skroutz χεχε

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, MSc CCDSP είπε

Για μένα, σε καμία περίπτωση. Είτε θα έχει σωστή διαθεσιμότητα το μαγαζί στο site του ή στην πλατφόρμα, είτε θα φάει την ανάλογη κριτική μετά, είτε τους νοιάζει, είτε όχι. Δεν θα γυρίσουμε στα τηλέφωνα σε αυτή την εποχή. Σπάνια εξαίρεση κάτι που θέλω επειγόντως (αλλά πραγματικά σπάνια).

ΟΚ, εχει να κανει με το τι σε ενδιαφερει περισσοτερο, να αγορασεις το προϊον ή να κανεις κακη κριτικη και να μεινεις χωρις προϊον. Ο καθενας εχει τις προτεραιοτητες του.

Το τηλεφωνο ειναι ο πιο αμεσος και αξιοπιστος (σχετικα) τροπος επικοινωνιας και η νοοτροπια του "να μη γυρισουμε στα τηλεφωνα" οδηγει τα καταστηματα και τις εταιρειες να χρησιμοποιουν μποτακια της δεκαρας και να μην υπαρχει πραγματικη εξυπηρετηση στον πελατη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λεμε για το skroutz, αλλα ειναι και τα ελληνικα μαγαζια, κατι επαγγελματιες....

Ηθελα κατι, εριξα μια ματια στο skroutz. Κακια συνηθεια που πρεπει να κοπει, κατσε να βαλω μονιμο tab το bestprice για να μη ξεχνιεμαι. Αν και η νεοτερη γενια, googlaρει και πεφτει πανω στο bestprice.

Το βρισκω λοιπον στο skroutz. Και λεω, δε βαριεσαι, ας παω να ψωνισω απευθειας απο τη σελιδα του καταστηματος. Διαβασα φυσικα και κριτικες στο skroutz κλπ.

Γιατι λεω την ιστοριουλα;

Γιατι ελαβα το προιον, ολα καλα, αλλα ενημερωση οτι εσταλη και tracking number, δεν μου ειχαν στειλει ποτε απο το καταστημα!!!!! Και παω στην acs να παραλαβω ενα φακελο με κατι εγγραφα, και μου λεει η κοπελα, 'εχετε να παραλαβετε, 2!'. Της λεω, 'α ναι;' Και ηταν ο φακελος που περιμενα, και το δεματακι που περιμενα μεν αλλα ποτε δεν με ενημερωσαν οτι το εστειλαν και με ποια courier.

Θα πεις, ρε φιλε, οκ, η δουλεια εγινε, αλλα που ειναι ο επαγγελματισμος των μικρομαγαζων; Δεν επρεπε να λαβω ενα mail με το tracking number; Ακομη και τωρα, μερες μετα, ποτε δεν το ελαβα!

Ειναι δυνατον, να μαθαινω απο....τυχη (ετυχε και πηγα για κατι αλλο, στη συγκεκριμενη courier), οτι ηρθε το δεμα μου;

Δηλαδη, κατι τετοια λες, και απο την αλλη λες, νταβας μεν το skroutz, αλλα τους αναγκαζει να λειτουργουν με καποιους κανονες....

Ειμαι υπερ της αγορας απευθειας απο τα μαγαζια, αλλα οι περισσοτεροι οταν ειναι 'αμαντρωτοι', λειτουργουν σαν πανηγυριτζιδες....

Και η δικαιολόγια 'το ξεχασαν', δεν ειναι σοβαρη....

Κριμα....

Επεξ/σία από mindreader
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 minutes ago, mindreader said:

Λεμε για το skroutz, αλλα ειναι και τα ελληνικα μαγαζια, κατι επαγγελματιες....

...
Δηλαδη, κατι τετοια λες, και απο την αλλη λες, νταβας μεν το skroutz, αλλα τους αναγκαζει να λειτουργουν με καποιους κανονες....

Ειμαι υπερ της αγορας απευθειας απο τα μαγαζια, αλλα οι περισσοτεροι οταν ειναι 'αμαντρωτοι', λειτουργουν σαν πανηγυριτζιδες....

Και η δικαιολόγια 'το ξεχασαν', δεν ειναι σοβαρη....

Κριμα....

Σωστο αλλα συμβαινουν ακομη και μεσω σκρουτζ παρομοιες βλακειες, πχ παρηγγειλα κατι μνημες απο το πιο φθηνο μαγαζι μεσω σκρουτζ, με παραδοση εως 30 μερες, λεω οκ, δεν βιαζομαι, ε, στις 30 μερες εριξαν ακυρο!
Ειπαμε δεν βιαζομαι, αλλα οχι και να ξαναμπαινω στην διαδικασια αναζητησης/παραγγελιας απο την αρχη μετα απο ενα μηνα.
Αξιολογηση στο μαγαζι δεν μου βγαζει, γιατι δεν εκτελεστηκε καμια παραγγελια.
Φαουλ του σκρουτζ, αυτα τα μαγαζια πρεπει να μπορουν να τα μαυριζουν οι πελατες, να ενημερωνονται οι υπολοιποι, οχι να νομιζουν οτι παραγγελνουν απο ενα καλο μαγαζι με καλες αξιολογησεις. Γιατι ετσι φαινεται στο σκρουτζ, ενω πιθανοτατα το μαγαζι κανει τα ιδια σε ολους, απλο συστημα, αφου κανεις δεν μπορει να το αξιολογησει αρνητικα.
Και εχει γεμισει με τετοια μαγαζια, παραγγελνεις χωρις καμια καλυψη απο το σκρουτζ, εκτος της επιστροφης χρηματων.
Καμια αξιοπιστια λοιπον και στις παραγγελιες μεσω σκρουτζ.
Και που βλεπεις το στοκ και τις τιμες και τον χρονο παραδοσης, ειναι σαν να μην υπαρχουν, δεν ισχυουν, οτι θελουν κανουν.

Επεξ/σία από nek4d
  • Like 2
Δημοσ.

Απλα σκεφτηκα, οτι οταν το καταστημα τα κανει 'μανταρα' πχ οπως σε εμενα με την αποστολη και το tracking, παροτι δεν μου αρεσει ο τροπος του skroutz (πχ, πριν βαλεις παραγγελια, δεν σου δειχνει με ποια ρημαδα courier θα στειλουν, ομως ο πελατης συχνα θελει να ξερει, γιατι πχ τα ελτα courier στην περιοχη μου ειναι κατσαπλιαδες και τους αποφευγω), ωστοσο, αν ειναι να μπλεξεις οπως εγω που δεν ηξερα αν εστειλαν και ποτε και με ποια courier, τουλαχιστον, στις λιγοστες παραγγελιες που εχω κανει μεσω skroutz, λογω πλατφορμας μαλλον και μονο, έχεις ενημερωση με ποια courier (εστω και αν δεν ειναι της επιλογης μου, κι εστω αν το μαθαινω εκ των υστερων) εφυγε.

Γι'αυτο λεω, οταν δεν τηρουνται τα αυτονοητα, λες οτι 'τουλαχιστον ετσι, θα τα ειχα'.

Εξακολουθω να ειμαι αρνητικα διακειμενος στο skroutz και στην πορεια που εχει παρει τα τελευταια χρονια, απλα θελω να τα λεμε ολα, γι'αυτο το ειπα.

Οτι και τα ιδια τα μαγαζια, βγαζουν τα ματια τους, και καπου εκει λες 'οκ, κι ο νταβας εχει τελικα μια χρησιμοτητα'.

  • Like 1
Δημοσ.

Παντως σε αυτά που λέτε συμφώνω απόλυτα.
Ο Σκρουτζ έχει βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό στην οργάνωση ενός καταστήματος, στην ουσία ξύπνησε κάποια καταστήματα και τους είπε τι πρέπει να κάνουν για να δουλέψουν σωστά. Από την δημουργία μιας παραγγελία, το πακετάρισμα μέχρι και την αποστολή. Και συνεχίζει να το κάνει καθώς μια σωστή συσκευασία ή μια γρήγορη αποστολή καθώς και σωστή διαθεσιμότητα τα επιβραβεύει με διάφορα badge τύπου "Pro Seller" που κάνουν τον καταναλωτή να σε επιλέγει γι αυτό. (παλιότερα έδινε και έκπτωση αλλά οκ ας μην πω πάλι κάτι αρνητικό χεχε).

Να πω την γνώση μου και γι αυτό που αναφέρει ο φίλος για το παράδοση σε 30 ημέρες.
Μέχρι πριν λίγο καιρό όποιο κατάστημα έβαζε "κατόπιν παραγγελίας" & "παράδοση σε 30 ημέρες" ο Skroutz το άφηνε ΜΟΝΟ στο redirection οπότε εσύ σαν καταναλωτής αφού θα πήγαινες στη σελίδα του καταστήματος πιστεύω ότι 8/10 θα έκαναν και μια επικοινωνία πχ τηλέφωνο ή mail. Προσωπικά ήμουν απόλυτα σύμφωνος με αυτό.
Εδώ όμως και 2-3 μήνες, πλεον ο Skroutz το άλλαξε και αυτό. Αφήνει τα καταστήματα να αναγράφουν αυτή τη διαθεσιμότητα και την εμφανίζει κανονικά και στο Marketplace οπότε αυτό οδηγέι στον πελάτη να κάνει την παραγγελία και να την πληρώνει (ή και όχι) καθώς νιώθει την ασφάλει του Skroutz αν κάτι πάει στραβά. Το θέμα είναι ότι ερχόμαστε σε περιπτώσεις όπως του φίλου που την 30η ημέρα του έδωσαν άκυρο! Σαφώς, θα έπρεπε κάτι τέτοιο ο πελάτης να το μαυρίσει αν το θέλει καθώς δεν βρίσκω λόγο που να μην ενημερώσει το κατάστημα έστω μετά από 1-2 ημέρες ότι δεν θα ανταποκριθεί στη παραγγελία.

Προσωπικά σαν καταναλωτής δεν έχει τύχει ποτέ να κάνω παραγγελία με τέτοιου είδους διαθεσιμότητα, τα αποφεύγω, ίσως γιατί λόγω καταστήματος πιστεύω ότι 9/10 δεν υπάρχει καν το προϊόν στο κατάστημα και η παραγγελία που θα κάνει από την εταιρεία σίγουρα θα τον κρεμάσει, κάτι που γίνεται συνέχεια δυστυχώς μετά τον κορονοιό.

  • Like 1
Δημοσ.
20 hours ago, teoqq said:

Μόνο ένα Skroutzμαγαζο είναι 99% σωστό στη διαθεσιμότητα διότι το κατάστημα την βάζει τη διαθεσιμότητα μέσα από το panel του Skroutz και ο Skroutz αφαιρεί το τεμάχιο την ίδια στιγμή. Το 1% το βάζω όταν το κατάστημα γράφει ότι θέλει.

Αν έχει και σελίδα οπότε η διαθεσιμότητα γίνεται μέσω του xml τότε είναι αυτό που έγραψα. Αν έχει συνδέσει το κατάστημα ένα webhook στη σελίδα του τότε είναι πιο κοντά για την σωστή διαθεσιμότητα. Προσωπικά δεν γνωρίζω πως τρέχει και αν τρέχει σωστά σε όλες τις πλατφόρες τύπου wordpress/opencart/prestashop κτλπ. Στη δική μου πλατφόρμα τρέχει σωστά σε ότι αφορά σε παραγγελίες με Courier και Last Mile αλλά όχι σε Cargo (ότι βγάζει δηλαδή για ογκώδη προϊόντα).


Αυτό με τη διαθεσιμότητα ήταν το μεγαλύτερο μου πρόβλημα στο παρελθόν, γιατί υπήρχε περίοδος που πχ είχα 1 τεμάχιο και 2 πελάτες κάνανε μέσα σε 5 λεπτά παραγγελίες. Αναγκαζόμουν και ακύρωνα την μια και έχανα από τα στατιστικά μου στο Skroutz. Τους το έλεγα σχεδόν κάθε βδομάδα-μήνα, με έγραφαν στα .... τους.

Και για να είμαι σωστός (τουλάχιστον με τα όσα ξέρω) ο Skroutz σκανάρει τις σελίδες κάθε 1 ώρα πχ  19:03 - 20:03 - 21:03 κτλπ και για περίοδους αυξημένης κίνησης δηλαδή τώρα βλέπω ότι περάνει ανά 30 λεπτά δηλαδή 19:35 - 20:05 - 20:35 κτλπ αλλά το τελευταίο το κάνει ΜΟΝΟ σε καταστήματα που βλέπει ότι έχουν κίνηση.

υγ: Το Bestprice για παράδειγμα (θα μπω να το κοιτάξω πιο μετά) θυμάμαι ότι το είχε σαν υπηρεσία το "Ανανέωση XML την ίδια στιγμή όποτε θες". Δηλαδή πλήρωνες μια συνδρομή και μπορούσες με ένα κουμπί να κάνεις την ίδια στιγμή ανανέωση. Απορώ πως αυτό δεν το έχει ο Skroutz χεχε

Νομίζω πως εδώ μιλάμε για την περίπτωση αγοράς μέσω του καλαθιου του skroutz,  σε αυτές τις περιπτώσεις θα σε καλέσει το κατάστημα και θα σου πεί συγνώμη δεν το έχω και σε παρακαλώ κάνε ακύρωση παραγγελίας

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι αλλά αν το μαγαζί δεν μου εξηγήσει ακριβώς γιατί δεν έχει το προϊόν και αν μπορεί να κάνει κάτι για αυτό ή τελοσπάντων να δώσει μια οποιαδήποτε πειστική δικαιολογία, τότε εγώ δεν θα κάνω ακύρωση. Ας την κάνει το μαγαζί την ακύρωση και ας τα βρει μετά με το Σκρουτζ. Όπως και συνήθως γίνεται.

Γιατί η ακύρωση από τον πελάτη είναι μόνο υπέρ του μαγαζιού, ενώ εγώ ως πελάτης θα περιμένω να επιστραφεί στην κάρτα μου μετά από μέρες το ποσό που ήδη πλήρωσα και στο ενδιάμεσο δεν θα το έχω διαθέσιμο αν το χρειαστώ. Αν τυχόν έχω πληρώσει με πιστωτική και δόσεις, τότε το συνολικό ποσό θα αποδεσμεύεται σταδιακά για όσους μήνες δόσεων είχα επιλέξει, οπότε μου επηρεάζει τα όρια της κάρτας μέχρι την εξόφλησή της. Οπότε στην πράξη είμαι χαμένος ως πελάτης (έστω και λίγο) για κάτι που δεν ευθύνομαι.

Αν τουλάχιστον δώσει μια καλή εξήγηση το μαγαζί, τότε πολύ ευχαρίστως να κάνω εγώ την ακύρωση. Και πραγματικά δεν θυμάμαι περίπτωση που να μου ζήτησαν ευγενικά ακύρωση και να μην την έκανα επιτόπου.

Πιο πάνω όμως δεν είχε γράψει ο Teoqq ότι τα μαγαζιά δεν βλέπουν πλέον το τηλέφωνο του πελάτη και άρα δεν μπορούν να συνεννοηθούν μαζί του;

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, nzeppos είπε

Ναι αλλά αν το μαγαζί δεν μου εξηγήσει ακριβώς γιατί δεν έχει το προϊόν και αν μπορεί να κάνει κάτι για αυτό ή τελοσπάντων να δώσει μια οποιαδήποτε πειστική δικαιολογία, τότε εγώ δεν θα κάνω ακύρωση. Ας την κάνει το μαγαζί την ακύρωση και ας τα βρει μετά με το Σκρουτζ. Όπως και συνήθως γίνεται.

Γιατί η ακύρωση από τον πελάτη είναι μόνο υπέρ του μαγαζιού, ενώ εγώ ως πελάτης θα περιμένω να επιστραφεί στην κάρτα μου μετά από μέρες το ποσό που ήδη πλήρωσα και στο ενδιάμεσο δεν θα το έχω διαθέσιμο αν το χρειαστώ. Αν τυχόν έχω πληρώσει με πιστωτική και δόσεις, τότε το συνολικό ποσό θα αποδεσμεύεται σταδιακά για όσους μήνες δόσεων είχα επιλέξει, οπότε μου επηρεάζει τα όρια της κάρτας μέχρι την εξόφλησή της. Οπότε στην πράξη είμαι χαμένος ως πελάτης (έστω και λίγο) για κάτι που δεν ευθύνομαι.

Αν τουλάχιστον δώσει μια καλή εξήγηση το μαγαζί, τότε πολύ ευχαρίστως να κάνω εγώ την ακύρωση. Και πραγματικά δεν θυμάμαι περίπτωση που να μου ζήτησαν ευγενικά ακύρωση και να μην την έκανα επιτόπου.

Πιο πάνω όμως δεν είχε γράψει ο Teoqq ότι τα μαγαζιά δεν βλέπουν πλέον το τηλέφωνο του πελάτη και άρα δεν μπορούν να συνεννοηθούν μαζί του;

 

Τηλέφωνα δεν βλέπουμε απλά πλέον υπάρχει μέσα από το Skroutz κουμπί επικοινωνίας που πλέον μας συνδέει μέσω 3ου τηλεφώνου με τον πελάτη. Το έχουν διορθώσει αυτό οπότε μπορεί να υπάρξει πλέον επικοινωνία ακόμα και για αλλαγή προϊόντος δηλαδή να προτείνω εγώ το κατάστημα κάτι άλλο στον πελάτη σε περίπτωση που δεν έχω αυτό που θέλει. 

  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, nzeppos είπε

Αν τυχόν έχω πληρώσει με πιστωτική και δόσεις, τότε το συνολικό ποσό θα αποδεσμεύεται σταδιακά για όσους μήνες δόσεων είχα επιλέξει, οπότε μου επηρεάζει τα όρια της κάρτας μέχρι την εξόφλησή της.

Αυτό δεν ισχύει ούτε στο skroutz ούτε πουθενά αλλού. Αν ακυρωθεί/επιστραφεί η συναλλαγή, είναι σαν να μην έγινε ποτέ. Αν γίνει μετά την πληρωμή κάποιων δόσεων, επιστρέφονται όλα σαν πιστωτικό στην κάρτα.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Dj_kourampies είπε

Αυτό δεν ισχύει ούτε στο skroutz ούτε πουθενά αλλού. Αν ακυρωθεί/επιστραφεί η συναλλαγή, είναι σαν να μην έγινε ποτέ. Αν γίνει μετά την πληρωμή κάποιων δόσεων, επιστρέφονται όλα σαν πιστωτικό στην κάρτα.

δεν είναι έτσι, έχει δίκιο ο nzeppos έχει συμβει και σε εμένα

όταν ακυρώνονται δόσεις, η αποδέσμευση γίνεται σε δόσεις και σου μαμαει το πιστωτικό όριο

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 18/11/2024 στις 10:37 ΜΜ, lector είπε

ΟΚ, εχει να κανει με το τι σε ενδιαφερει περισσοτερο, να αγορασεις το προϊον ή να κανεις κακη κριτικη και να μεινεις χωρις προϊον. Ο καθενας εχει τις προτεραιοτητες του.

Το τηλεφωνο ειναι ο πιο αμεσος και αξιοπιστος (σχετικα) τροπος επικοινωνιας και η νοοτροπια του "να μη γυρισουμε στα τηλεφωνα" οδηγει τα καταστηματα και τις εταιρειες να χρησιμοποιουν μποτακια της δεκαρας και να μην υπαρχει πραγματικη εξυπηρετηση στον πελατη.

Με ενδιαφέρει να έχουν σωστή διαθεσιμότητα τα καταστήματα, χωρίς να χάνω τον χρόνο σε τηλέφωνα. Χωρίς προϊόν δεν θα μείνω, ιδίως όταν μπορώ να αγοράσω το ίδιο προϊόν από άλλους. 😉

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...