selianx Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2021 18 ώρες πριν, satsok2 είπε Είμαστε σοβαροί; 40,6 Ε αξία προιόντων και 5 αποστολές με 5 ευρώ μεταφορικά; Κάποιο από τα προιόντα είναι βαρύ/ογκώδες, είτε το σύστημα το βλέπει λανθασμένα βαρύ/ογκώδες. Τα κάνει κάτι τέτοια κουλά από εδώ και από κει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ors_86 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 25/9/2021 στις 2:12 ΜΜ, satsok2 είπε Είμαστε σοβαροί; 40,6 Ε αξία προιόντων και 5 αποστολές με 5 ευρώ μεταφορικά; Δες εδώ - πάνω πάνω αναφέρει "....οι επιμέρους αποστολές δεν ξεπερνούν τις 3." Επεξ/σία 6 Οκτωβρίου 2021 από ors_86 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
whosethere Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2021 11 ώρες πριν, ors_86 είπε Δες εδώ - πάνω πάνω αναφέρει "....οι επιμέρους αποστολές δεν ξεπερνούν τις 3." Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν είναι αυτό που προκαλεί τη χρέωση των μεταφορικών, αγνόησες το πρώτο μισό της πρότασης "Για κάθε 20 € που προσθέτεις στην παραγγελία σου", η παραγγελία του ήταν >40ευρώ, σωστό ήταν το σχόλιο από @selianx . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ors_86 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2021 15 λεπτά πριν, whosethere είπε Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν είναι αυτό που προκαλεί τη χρέωση των μεταφορικών, αγνόησες το πρώτο μισό της πρότασης "Για κάθε 20 € που προσθέτεις στην παραγγελία σου", η παραγγελία του ήταν >40ευρώ, σωστό ήταν το σχόλιο από @selianx . Σωστός. Άρα υπερβαίνει τα 14 κιλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
satsok2 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2021 1 ώρα πριν, ors_86 είπε Σωστός. Άρα υπερβαίνει τα 14 κιλά. Και πάλι λάθος συμπέρασμα! Ενα ασύρματο τηλέφωνο, 2 υγρά φακων, θήκες RFID για κάρτες, κάτι βιταμίνες και κλιπ για τρόφιμα είχα. Ακόμα και να τα άθροιζα όλα αυτά 14 κιλά δε βγαινανε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ors_86 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2021 3 λεπτά πριν, satsok2 είπε Και πάλι λάθος συμπέρασμα! Ενα ασύρματο τηλέφωνο, 2 υγρά φακων, θήκες RFID για κάρτες, κάτι βιταμίνες και κλιπ για τρόφιμα είχα. Ακόμα και να τα άθροιζα όλα αυτά 14 κιλά δε βγαινανε. Μήπως να έστειλες ένα μήνυμα στο skroutz με την λίστα των προϊόντων ώστε να απαντήσουν αυτοί τι παίζει για να μην προσπαθούμε να βγάλουμε συμπεράσματα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
satsok2 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2021 Οχι. Διέγραψα τη λίστα και την ξανάφτιαξα από την αρχή, με 4 αποστολές αλλά λιγότερα προιόντα (σε είδος και ποσότητα) απ ότι χρειαζόμουν. Ετσι, δεν είχα μεταφορικά. Επίσης, πολύ ύπουλο, παρά λίγο να πληρώσω ~5 ευρώ έξτρα από τις χαμηλότερες τιμές καλαθιού, επειδή μου επέλεγε αποστολή προιόντων από το ίδιο κατάστημα. Χρειάστηκε πρώτα να το δω (από τύχη) και να πάω να διαλέγω ένα ένα τα καταστήματα. Λυπάμαι, αλλά έτσι δε διευκολύνει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2021 Ψάχνω να αγοράσω ένα αθλητικό ρολόι και κλασσικά ελέγχω το Σκρουτζ. Οι επίσημοι μεταπωλητές το έχουν στα 699€. Διαθέσιμο σε διάφορα eshops, τιμάται κοντά στα 530-550€ Αγορά μέσω "Σκρουτζ" το δίνει 570€ αλλά πρόσθετει ένα κουπόνι πληρωμής μέσω βίζα μείον 100ε. Δηλ πάμε στα 470! Το οξύμωρο είναι πως αν το παραγγείλω απευθείας απτό καταστημα που συνεργάζεται το Σκρουτζ θα το πάρω 570 έξω απτό Σκρουτζ (που θα το αγοράσει από εκεί) θα το πάρω 100€ κάτω... Τι φάση; Υ.Γ. αν χαλάσει, το στλενω στο... Σκρουτζ;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekkli Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2021 13 ώρες πριν, kanesaxo είπε Τι φάση; -20% σε Smartwatches & Activity Trackers με κάρτες Visa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2021 25 λεπτά πριν, ekkli είπε -20% σε Smartwatches & Activity Trackers με κάρτες Visa Ναι το διάβασα κι γω. Το τι φάση δεν ήταν για την έκπτωση αυτή καθεαυτή αλλά για τη γενικότερη φάση του Σκρουτζ που πουλάει "απευθείας" (αγοράζοντας το από συνεργάτη κατάστημα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KrTikker Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, kanesaxo είπε Ναι το διάβασα κι γω. Το τι φάση δεν ήταν για την έκπτωση αυτή καθεαυτή αλλά για τη γενικότερη φάση του Σκρουτζ που πουλάει "απευθείας" (αγοράζοντας το από συνεργάτη κατάστημα) Δεν το πουλάει απευθείας, δεν είναι μεταπωλητής του καταστήματος. Διεκπεραιωτής είναι μεταξύ του πελάτη και του καταστήματος (αναλαμβάνει την πληρωμή, την επικοινωνία με την κούριερ και την αποστολή, την ενημέρωση του πελάτη, τη διατήρηση του ιστορικού της παραγγελίας και την ανάποδη διαδικασία σε περίπτωση επιστροφής λόγω υπαναχώρησης, θέματα εγγύησης κλπ). Γι αυτή του την δουλειά λαμβάνει μία στάνταρ προμήθεια από την αξία της πώλησης του προϊόντος + άλλη μία η οποία είναι μεταβλητή, ανάλογα την κατηγορία στην οποία ανήκει το προϊόν που πωλείται. Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2021 από KrTikker 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2021 Και προφανώς για θέματα εγγύησης, έχουμε να κάνουμε με το ίδιο το Skroutz, σωστά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KrTikker Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, kanesaxo είπε Και προφανώς για θέματα εγγύησης, έχουμε να κάνουμε με το ίδιο το Skroutz, σωστά; Η επικοινωνία (αναφορά βλάβης και αίτημα καταναλωτή πχ υπαναχώρηση/αντικατάσταση -στο προβλεπόμενο διάστημα) γίνεται στο σκρουτζ, το οποίο τα διαβιβάζει στο κατάστημα. Αν χρειαστεί επιστροφή προς το κατάστημα, επίλυση του προβλήματος και επαναποστολή του προϊόντος στον πελάτη πάλι το διεκπεραιώνει ο σκρουτζ. Ο σκρουτζ δεν επιτρέπει στα καταστήματα απευθείας επικοινωνία με τους πελάτες για επίλυση τέτοιων ζητημάτων και σε περίπτωση που οι ίδιοι οι πελάτες επικοινωνήσουν με το κατάστημα, εκείνο τους παροτρύνει στο σκρουτζ κατά την πολιτική του σκρουτζ. Ακόμα και σε περίπτωση που το κατάστημα κάνει τα δικά του, ο σκρουτζ αποζημιώνει τον πελάτη και κυνηγάει το κατάστημα. Αν όμως τελικά το κατάστημα έχει δίκιο και αν αυτό αποδειχθεί μεταγενέστερα, αποζημιώνει και τους 2 (κατάστημα και καταναλωτή) αναλαμβάνοντας εξ ολοκλήρου οποιοδήποτε έξοδο. Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2021 από KrTikker 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2021 Υπέρ αναλυτικός. Σε ευχαριστώ. Παρόλο που το προϊόν είναι πάρα εισαγωγής, θα προτιμήσω την αγορά του μέσω Σκρουτζ, ώστε να υπάρχει μοχλός πίεσης προς το κατάστημα που συνεργάζονται. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2021 Στις 23/10/2021 στις 10:18 ΜΜ, kanesaxo είπε Υπέρ αναλυτικός. Σε ευχαριστώ. Παρόλο που το προϊόν είναι πάρα εισαγωγής, θα προτιμήσω την αγορά του μέσω Σκρουτζ, ώστε να υπάρχει μοχλός πίεσης προς το κατάστημα που συνεργάζονται. ότι έγινε στην δική μου περίπτωση που αγόρασα το AVM FRITZ!BOX 7590 και αντί την INTERNATIONAL μου έστειλε το μαγαζί ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ (παρά εισαγωγή και σύμφωνα με την AVM απαγορεύεται εκτός γερμανίας η πώληση του) έτσι μεσολάβησε το Skroutz.gr και έγινε αλλαγή με το INTERNATIONAL (επίσημη εισαγωγή) από άλλο κατάστημα χωρίς να πληρώσω τίποτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα