Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έτυχε να ακούσω από κοντά την Lefki (dj) και μπορώ να πω οτι μου άρεσε πολύ η μουσική της. Αν θυμάμαι καλά κάποια βράδια έπεζε στον deejay (95.2) αν και πλέον πρέπει να έχει σταματήσει. Ξέρει κανείς αν παίζει σε κάποιον αλλο σταθμό;

...και κάτι άλλο. Επειδή είμαι ψιλοάσχετος με τη μουσική. Η μουσική αυτή είναι house/dance/lounge? :oops:

Δημοσ.

Την Λευκη την ακουσα κι εγω παλια στα Χανια και συμφωνω οτι παιζει ωραια μουσικη.

Funky,disco house θα χαρακτηριζα το στυλ της

Δημοσ.
να υποθεσω πως την ακουσες Μυκονο Σαβ/κο?

πρεπει παιζει στους 92.6 best αργα..

Nαι! :lol: Την Παρασκευή που μας πέρασε!

...Όσο για τον best, το είχα ξανακούσει αλλά για παλιότερα. Θα το τσεκάρω πάντως!

Δημοσ.
Την Λευκη την ακουσα κι εγω παλια στα Χανια και συμφωνω οτι παιζει ωραια μουσικη.

Funky' date='disco house θα χαρακτηριζα το στυλ της[/quote']

disco house :shock: :shock: ??? i lefki sto nrg sta xania otan eixe paiksei disco house epaize??? i sto cavo sti mikono pou epaize sta foititika parti tou Maiou epaize discko gouse??? den nomizo file mou..... exei polla stoixeia apo progressive house sta set tis kai kapoia elaxista apo funky house!!

Δημοσ.

Λοιπόν... η Mrs. Lefki είναι λίγο «διχασμένη ραδιοφωνική persona»... ήταν παλιότερα στον Kiss FM 92.9 για αρκετούς μήνες, από εκεί και πέρα έχει περάσει και από τον Athens Radio Dee Jay 95.2, αυτή την στιγμή δεν είναι σε κάποιο ραδιοφωνικό σταθμό.

Για το styl της θα έλεγα ότι δεν παίζει κάτι σταθερό ότι της ζητηθεί μπορεί και θα το παίξει.

Δημοσ.
Λοιπόν... η Mrs. Lefki είναι λίγο «διχασμένη ραδιοφωνική persona»... ήταν παλιότερα στον Kiss FM 92.9 για αρκετούς μήνες' date=' από εκεί και πέρα έχει περάσει και από τον Athens Radio Dee Jay 95.2, αυτή την στιγμή δεν είναι σε κάποιο ραδιοφωνικό σταθμό.

Για το styl της θα έλεγα ότι δεν παίζει κάτι σταθερό ότι της ζητηθεί μπορεί και θα το παίξει.[/quote']