malakudi Δημοσ. 7 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2021 Το ότι η Χ εταιρεία ισχυρίζεται πως χάνεται η εγγύηση επειδή λείπει η ασφάλεια σε μία βίδα, δε σημαίνει ότι αυτό θα σταθεί σε κάποιο δικαστήριο αν αποφασίσεις να υπερασπιστείς τα δικαιώματά σου. Έτσι έγινε και στις ΗΠΑ, το "right to repair" χρειάστηκε αρκετές αγωγές σε δικαστήρια για να γίνει τελικά νόμος. Τίποτα δεν γίνεται εύκολα αν δε παλεύεις για τα δικαιώματά σου. Φυσικά αν δε σκοπεύεις να το "τραβήξεις", κάνεις ότι σου λέει η εταιρεία. 1
Dragonlordcv2002 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2021 Περιμένεις την όποια εταιρεία να το δεχτεί αυτό ? Καλά είστε σοβαροί ? Με εξαίρεση την μειοψηφία που ξέρει να λύνει και να δένει όλοι οι άλλοι θα κατσαβιδιάζανε το προϊον με άνεση.... και αντίστοιχα αποτελέσματα. Στην τελική αυτό θα άλλαζε για την εταιρεία τους όρους της εγγύησης θα σου έλεγε κάνε ότι θες και θα σου έδινε 3 μήνες εγγύηση.... Πάλι χαμένος θα ήταν ο καταναλωτής. Και μην μου πείτε οι νόμοι κλπ γιατί δεν έχω δει κανένα σε κατάστημα να κράζει γτ του δίνουν 1 χρονο εγγύηση όταν στην ΕΕ το ίδιο αγαθό έχει 2.... 13 ώρες πριν, SabotazNic είπε Και πισω να την στειλει, με τα ιδιας ποιοτητας εργοστασιακα pads θα του την ξανα στειλουν. Αν δεν καταλαβενετε το προβλημα που υπαρχει σε 3080/90, καλυτερα προσπεραστε αυτο το topic. Εγώ δεν βλέπω πρόβλημα σε κάρτα αλλά πρόβλημα επιλογής.... Και μάλλον αναφέρεσε για την εν λόγω εταιρεία και όχι για όλες που παράγουν 3080/90. 1
SabotazNic Δημοσ. 8 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2021 1 ώρα πριν, Dragonlordcv2002 είπε Εγώ δεν βλέπω πρόβλημα σε κάρτα αλλά πρόβλημα επιλογής.... Και μάλλον αναφέρεσε για την εν λόγω εταιρεία και όχι για όλες που παράγουν 3080/90. Αν βγαλεις msi και gigabyte με το ιδιο θεμα, ποσες καρτες μενουν στην αγορα? Α ξεχασα, οι evga που τις βρισκεις πιο δυσκολα, και οι asus tuf ή strix που ειναι συνηθως αρκετα πιο ακριβες Ακομα δεν μπορω να καταλαβω γιατι εχετε θεμα με το να εχει το δικαιωμα ο καταναλωτης να ανοιξει την καρτα. ΑΝ φταιει ο χρηστης για την τοποθετηση παστας/pads ή για οτιδηποτε αλλο, αυτο θα φανει στο service αν σταλει ποτε. Στην τελικη, θεωρω πολυ πιο ευκολο να κανεις repaste καρτα, μιας και εκανα προσφατα, παρα να μπω στην διαδικασια να αφαιρεσω aio, ισως να στραβωσω pins απο amd cpu, ισως αν κολλησει ο cpu και πεσει παλια παστα κατω στο socket (εχει γινει αλλα δεν υπαρχει θεμα) κτλ. Και ξαναρωταω, γιατι να μην μπορω να χρησιμοποιησω waterblock, οταν αυτα πωλουνται στην αγορα? 1
duffyduck Δημοσ. 8 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Συγνώμη, επειδή βαριέμαι να διαβάζω 4 σελίδες στο τοπικ, αν κατάλαβα καλά μιλάμε για κάρτα γραφικών εντός εγγύησης την οποία θέλει να πειράξει/ανοίξει ο ιδιοκτήτης, άλλα να μην ακυρωθεί η εγγύηση με το άνοιγμα ? 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣 Επεξ/σία 8 Ιουνίου 2021 από duffyduck
Dragonlordcv2002 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, duffyduck είπε Συγνώμη, επειδή βαριέμαι να διαβάζω 4 σελίδες στο τοπικ, αν κατάλαβα καλά μιλάμε για κάρτα γραφικών εντός εγγύησης την οποία θέλει να πειράξει/ανοίξει ο ιδιοκτήτης, άλλα να μην ακυρωθεί η εγγύηση με το άνοιγμα ? 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣 Ακριβώς αυτό.... 1 ώρα πριν, SabotazNic είπε Αν βγαλεις msi και gigabyte με το ιδιο θεμα, ποσες καρτες μενουν στην αγορα? Α ξεχασα, οι evga που τις βρισκεις πιο δυσκολα, και οι asus tuf ή strix που ειναι συνηθως αρκετα πιο ακριβες Ακομα δεν μπορω να καταλαβω γιατι εχετε θεμα με το να εχει το δικαιωμα ο καταναλωτης να ανοιξει την καρτα. ΑΝ φταιει ο χρηστης για την τοποθετηση παστας/pads ή για οτιδηποτε αλλο, αυτο θα φανει στο service αν σταλει ποτε. Στην τελικη, θεωρω πολυ πιο ευκολο να κανεις repaste καρτα, μιας και εκανα προσφατα, παρα να μπω στην διαδικασια να αφαιρεσω aio, ισως να στραβωσω pins απο amd cpu, ισως αν κολλησει ο cpu και πεσει παλια παστα κατω στο socket (εχει γινει αλλα δεν υπαρχει θεμα) κτλ. Και ξαναρωταω, γιατι να μην μπορω να χρησιμοποιησω waterblock, οταν αυτα πωλουνται στην αγορα? Γιατί αυτοί είναι οι όροι που διέπουν την όποια αγορά σου. Αν δεν τους δέχεσαι απλά δεν αγοράζεις. Απλό. Και συγγνώμη που με τρώει το χέρι μου να το γράψω... η πολιτική της εταιρείας δεν συνάδει με τις βλέψεις του αγοραστή να τις λιώσει στο mining. (Δυστυχώς αυτό δίνεις να καταλαβαίνω απο την αγανάκτισή σου, ειδάλλως δεν θα το συζητούσαμε). Επεξ/σία 8 Ιουνίου 2021 από Dragonlordcv2002 2 1
SabotazNic Δημοσ. 8 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2021 8 λεπτά πριν, Dragonlordcv2002 είπε Και συγγνώμη που με τρώει το χέρι μου να το γράψω... η πολιτική της εταιρείας δεν συνάδει με τις βλέψεις του αγοραστή να τις λιώσει στο mining. (Δυστυχώς αυτό δίνεις να καταλαβαίνω απο την αγανάκτισή σου, ειδάλλως δεν θα το συζητούσαμε). Αφού αναφέρεις τους όρους, δεν αναφέρει πουθενά περί χρήσης της κάρτας. Αλλά οκ, άστο.
Dragonlordcv2002 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Αφού αναφέρεις τους όρους, δεν αναφέρει πουθενά περί χρήσης της κάρτας. Αλλά οκ, άστο. Αναφέρει ξεκάθαρα τους όρους εγγύησης.... Το να την κατσαβιδώσεις απέχει απο χρήση βέβαια . αλλά δεν θα σου ζητήσει λόγο του τι κάνεις με την καρτα που αγόρασες. Σου λέει όμως σε τι δεν θα σε καλύψει η εγγύηση. Επεξ/σία 8 Ιουνίου 2021 από Dragonlordcv2002
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 7/6/2021 στις 2:06 ΠΜ, TailoredPCgr είπε Από τις πρώτες κιόλας γραμμές φαίνεται ότι δεν έχεις διαβάσει τι γράφω και προτρέχεις να κρίνεις λες και με ξέρεις από χθές. Κράζεις τους techgurus των forums και κάνεις ακριβώς το ίδιο πράγμα χωρίς να λες κάτι ουσιαστικό. Αναφέρεσαι σε πράγματα εντελώς άκυρα από το θέμα του ποστ (στραβά πινάκια επεξεργαστών και αλλαγή θερμοαγώγιμης σε επεξεργαστές...) απλά για να μας το παίξεις ειδικός. Παίρνεις την θέση της MSI ενώ υπάρχουν άλλες τόσες εταιρείες με πολύ πιο ευέλικτες πολιτικές εγγυήσεων. Και όλα αυτά τα λες χωρίς να συνεισφέρεις τίποτα απολύτως στην κουβέντα, απλά για να κάνεις προσωπική επίθεση χωρίς προσωπικό κέρδος και για να μας πεις ότι "τον έχεις μεγαλύτερο". Θα σου απαντήσω όμως μιας και δεν μπήκες στον κόπο να διαβάσεις όλα όσα έχω γράψει πιο πριν. Όπως ήδη έχω γράψει είναι απόλυτα λογικό να χάνεις την εγγύηση αν κάνεις ζημιά...οπότε το έχω ξεκαθαρίσει ήδη αυτό. Δεν υπάρχει λόγος η εταιρεία να αρνηθεί την εγγύηση αν δεν έχει γίνει ζημιά μετά ή κατά την αλλαγή αν δεν συσχετίζεται το πρόβλημα με αυτή την διαδικασία. Η αλλαγή πάστας και τα στραβά πινάκια στους επεξεργαστές που λες δεν κολλάνε πουθενά με το θέμα του ποστ. Ενημερωτικά, ότι ξέρεις να αλλάζεις πάστα σε επεξεργαστές χωρίς να στραβώνεις τα πινάκια δεν σε κάνει techguru, έχω δει πιτσιρικάδες 15 χρόνων να τα πηγαίνουν μια χαρά με μηδέν εμπειρία σε πλήρες στήσιμο υπολογιστών. Ενημερωτικά ακόμα και στους pc enthusiasts συμβαίνουν πράγματα που δεν έχουν υπολογίσει. Όπως π.χ. να χρειαστεί να αλλάξουν πάστα γιατί μπορεί να στέγνωσε. Δεν μου αρέσει να γενικολογώ αλλά μιας και το ξεκίνησες θα το κάνω και εγώ. Ο pc enthusiast δεν θα κάτσει σαν τον βλάκα να στέλνει κομμάτια στην άκρη της Ευρώπης για να του αλλάξει πάστα ο μπάρμπα Μήτσος της Πολωνίας. Θα κοιτάξει να το κάνει μόνος του, όπως και όλα τα προβλήματα του υπολογιστή που λύνονται εύκολα και γρήγορα. Αν τώρα εσύ θες να λέγεσαι pc enthusiast ενώ στέλνεις σε τεχνικό τον υπολογιστή σου για φορμάτ, δικαίωμα σου. Όσο για τις εγγυήσεις απλά δεν έχει λογική που προσπαθείς να αμυνθείς την MSI. Και η DELL που φτιάχνει έτοιμα desktop άμα πάρει πρέφα ότι έκανες αλλαγή πάστας στον επεξεργαστή θα σου κόψει την εγγύηση, αλλά μιας και είσαι ειδικός και ξέρεις από πινάκια επεξεργαστών νομίζω θα το έκανες και μόνος σου. Άλλο τόσο και εγώ που ξέρω να αλλάζω thermal pads και πάστες σε κάρτες γραφικών. Waterblocks δεν αγοράζουν μόνο όσοι εξαρχής θέλουν να βάλουν υδρόψυξη. Μπορεί ακόμα και μετά από έναν χρόνο κάποιος τελικά να το σκεφτεί και να βάλει. Απίστευτο; Αυτά από κάποιον που δεν είναι techguru και δεν έκανε ποστ να αποδείξει κάτι σε αντίθεση με κάποιους άλλους. Για να τελειώνει το θέμα, το ποστ έχει να κάνει με τις εμπειρίες σας πάνω σε εγγυήσεις MSI. Προς όλους: Δεν ζητάω να μου λύσετε το πρόβλημα μου σχετικά με τις θερμοκρασίες. Προφανώς δεν θα ανοίξω την κάρτα επειδή μου το είπε ένας σε ένα φόρουμ και ούτε θα ζητήσω τα ρέστα από κανέναν. Έρευνα κάνω για την πολιτική της MSI. Δεν είναι η πρώτη φορά ούτε η τελευταία που κάποιος κάνει έρευνα για εγγυήσεις. Δεν είχα σκοπό να απαντήσω στο παρών καθώς απαντούν άλλα μέλη με μεγαλύτερη εμπειρία από μένα αγαπητέ μου φίλε αλλά θα απαντήσω και θα πω ότι έχει λάθος στην σκέψη σου/σχολιασμό σου Η (κάθε εταιρεία) MSI έχει το δικαίωμα να πει είσαι εκτός εγγύησης αφού πείραξες την κάρτα γραφικών έχει δεν έχει ταινία ασφαλείας (φαίνεται αν κάποιος έχει πειράξει κάτι από έμπειρους τεχνικούς που συνήθως έχουν οι εταιρείες) εννοείται δεν κρίνω την πολιτική της εταιρείας ούτε τον χρήστη που θα θελήσει να αλλάξει πάστα thermal pad ή να βάλει υδρόψυξη εφόσον κρίνει ότι αξίζει το ρίσκο να βγει εκτός εγγύησης αυτό που αγόρασε καλώς να το κάνει προσωπικά δεν το έχω κάνει σε κάρτα γραφικών το μόνο που κάνω με τα κατάλληλα εργαλεία να την καθαρίζω από την σκόνη. άλλωστε αν παρατηρήσεις υπάρχουν άπειρα θέματα σε αυτό το φόρουμ Επίσης μην ξεχνάς ότι οι χρήστες σε ένα φόρουμ δίνουν συμβουλές δεν έχουν καμία ευθύνη αν συμβεί το παραμικρό Στις 7/6/2021 στις 10:07 ΠΜ, Fulgore είπε Μια χαρα διαβασα τι εγραψες και οχι δεν περνω το μερος της Msi γενικα και αοριστα. Οσο για το κραξιμο που λες σε techgurus,αυτο προερχεται απο 7χρονια στο forum εχοντας δει παρα μα παρα πολλα θεματα ατομων να κανουν αυτα που λεω παραπανω.Δεν το εβγαλα δηλαδη ο ιδιος απο το κεφαλι μου,και τα περι techguru τα εγραφαν οι αλλοι που συμμετειχαν στα θεματα αυτα με αυτα που εβλεπαν να γραφονται. Και μια παρακληση. Εγω πουθενα δεν ανεφερα οτι ειμαι pc enthusiast,tech guru,τεχνικος υπολογιστων και δεν ξερω και εγω τι. Βεβαια η μεγαλη διαφορα με μενα μιας και το ανεφερες,ειναι οτι ΠΑΝΤΑ οταν ειναι να δωσω πολλα χρηματα(ποσο μαλλον σχεδον 2000),το ψαχνω παραπανω πριν κανω την οποια αγορα,τι παιζει με εγγυησεις,υλοποιησεις καρτων κλπ,γνωστο και σαν ερευνα αγορας. Αν πχ με ενδιαφερει περισσοτερο απο οτιδηποτε αλλο η εγγυηση,δεν προκειται να αγορασω πχ κατι αλλο απο Evga και απο καταστημα διαφορετικο απο Amazon. Τελος,την πολιτικη της Msi την εμαθες οταν ο ιδιος επικοινωνησες με αυτην,η οποια αφορα και την εγγυηση της ιδιας της εταιρειας. Αυτο ειναι που εχει και ολο το ζουμι. Απο εκει και περα εσυ κρατας κυριως οτι σου ειπε η εταιρεια. Η στελνεις την καρτα στην msi μεσω του καταστηματος αγορας(γιατι ειμαι σιγουρος οτι δεν την αγορασες απο την ιδια την Msi),ή την στελνεις ο ιδιος στην Msi οπως σου απαντησαν ή ανοιγεις την καρτα και κανεις οτι κανεις,με το ενδεχομενο ομως να χασεις εγγυηση(ενδεχομενο αφου η εταιρεια δεν ειναι ξεκαθαρη) ή φυσικα μενεις οπως εισαι. Το service της msi με βαση τα σχολια των ιδιων των χρηστων(μπορεις να βρεις πολλα απο αυτα και στο reddit)ειναι στα ιδια επιπεδα πανω κατω με αυτο των αλλων 3 εταιρειων(Asus,Gigabyte,Msi),δηλαδη απλα οκ. Αλλοι θα πουν θετικα λογια,αλλοι οχι και τοσο θετικα. Το εαν υπαρχουν καποιες εταιρειες που εχουν διαφορετικη εγγυηση/αντιμετωπιση σε τετοια πραγματα,δεν εχει καμια σημασια απο την στιγμη που εσυ πλεον την εχεις κανει την αγορα σου. Πλεον σε απασχολει τι λεει η Msi,οχι τι λεει/κανει πχ η Evga. Συμφωνώ 100% με τα λεγόμενα σου στο μόνο που διαφωνώ είναι για μένα εκτός της EVGA υπάρχει και η ZOTAC. Επεξ/σία 8 Ιουνίου 2021 από ikorolis
TailoredPCgr Δημοσ. 8 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουνίου 2021 3 ώρες πριν, ikorolis είπε Επίσης μην ξεχνάς ότι οι χρήστες σε ένα φόρουμ δίνουν συμβουλές δεν έχουν καμία ευθύνη αν συμβεί το παραμικρό Το ίδιο πράγμα ακριβώς έχω γράψει και ο ίδιος στο σχόλιο που παραθέτεις. Ότι έκβαση και να έχει το ζήτημα είναι πρωτίστως δικιά μου ευθύνη και δεν έχω γράψει πουθενά ούτε έχω υπονοείσει το αντίθετο. Άλλοι αναφέρθηκαν στο ζήτημα "εμπιστοσύνη σε τρίτους".
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2021 21 λεπτά πριν, TailoredPCgr είπε Το ίδιο πράγμα ακριβώς έχω γράψει και ο ίδιος στο σχόλιο που παραθέτεις. Ότι έκβαση και να έχει το ζήτημα είναι πρωτίστως δικιά μου ευθύνη και δεν έχω γράψει πουθενά ούτε έχω υπονοείσει το αντίθετο. Άλλοι αναφέρθηκαν στο ζήτημα "εμπιστοσύνη σε τρίτους". Ναι γιατί το έχουν ζήσει φίλε μου όπως και πολλά άλλα από αυτά που αναφέρει το μέλος που τυχαίνει του σεβασμού μου και της εκτίμησης μου.
TailoredPCgr Δημοσ. 9 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2021 13 hours ago, duffyduck said: Συγνώμη, επειδή βαριέμαι να διαβάζω 4 σελίδες στο τοπικ, αν κατάλαβα καλά μιλάμε για κάρτα γραφικών εντός εγγύησης την οποία θέλει να πειράξει/ανοίξει ο ιδιοκτήτης, άλλα να μην ακυρωθεί η εγγύηση με το άνοιγμα ? 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣 Επ, άκουσε να δεις πως θα καταλαβαίνεις τι λέει ένα θέμα στο φόρουμ. Πας και βλέπεις το πρώτο κείμενο που έχει ανέβει στο άρθρο. Αν δεν το κατάλαβες, ξαναδιάβασέ το. On 07/06/2021 at 23:05, malakudi said: Το ότι η Χ εταιρεία ισχυρίζεται πως χάνεται η εγγύηση επειδή λείπει η ασφάλεια σε μία βίδα, δε σημαίνει ότι αυτό θα σταθεί σε κάποιο δικαστήριο αν αποφασίσεις να υπερασπιστείς τα δικαιώματά σου. Έτσι έγινε και στις ΗΠΑ, το "right to repair" χρειάστηκε αρκετές αγωγές σε δικαστήρια για να γίνει τελικά νόμος. Τίποτα δεν γίνεται εύκολα αν δε παλεύεις για τα δικαιώματά σου. Φυσικά αν δε σκοπεύεις να το "τραβήξεις", κάνεις ότι σου λέει η εταιρεία. Όχι φίλε, πρέπει ντε και καλά να πούμε ότι η MSI έχει δίκιο. Λες και κανένας εδώ δεν πείραξε κάτι ενώ ήταν εντός εγγύησης, με δικό του βέβαια ρίσκο. Όλοι ακολουθούν κατά γράμμα την εγγύηση 🤣🤣🤣🤣
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα