Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Καθολου ακυρο δεν ειναι το παραδειγμα,ακυρη ειναι η απαντηση που εδωσες πανω σε αυτο που εγραψα.

Ξαναδιαβασε τις πρωτες 2 γραμμες για να δεις σε ποιους αναφερομαι συγκεκριμενα.

Απο την ωρα που πωλειται κατι χωριστα, ευθυνη εχουν οι εταιρειες να κανουν την "συναρμολογηση" οσο πιο User friendly γινεται. Αμα στραβωνουν τα pins σε amd μερια επειδη κολλαει η παστα την ωρα που προσπαθεις να αφαιρεσεις την ψυκτρα, αλλα δεν γινεται σε intel μερια, ποιος φταιει?

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ICE-T είπε

δικαίωμα σου να τους αποκαλέσεις όπως θες, αν διαβάζες πιο πάνω εγώ το κράξιμο τους στο έχω ρίξει official και όχι σε φόρουμ, αλλά δεν θα ξεσηκωνουμε το παληκάρι εδώ μέσα να κάτσει να λύσει την κάρτα χωρίς να ξέρει από την στιγμή που βρίσκεται σε εγγύηση 

Κανένα πρόβλημα επι τούτου.

Ο TS θα πρέπει να αντιληφθεί πως το θέμα εγγύηση δέν είναι διαπραγματεύσιμο.Κάνεις αλλαγές στην κάρτα;Χάνεις εγγύηση.ΤΕΛΕΙΑ

Απο την άλλη όλοι οι υπόλοιποι δέν θα πρέπει να τον αποθαρρύνουμε, με την λογική "αν χαλάσει" η κάρτα.Περισσότερες πιθανότητες δίνω στο να πάει κάτι στραβά αν μείνει με την εργοστασιακή πάστα/pads.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Απο την ωρα που πωλειται κατι χωριστα, ευθυνη εχουν οι εταιρειες να κανουν την "συναρμολογηση" οσο πιο User friendly γινεται.

Αμα στραβωνουν τα pins σε amd μερια επειδη κολλαει η παστα την ωρα που προσπαθεια να αφαιρεσεις την ψυκτρα, αλλα δεν γινεται σε intel μερια, ποιος φταιει?

Ξανα διαβασε τις 2 πρωτες γραμμες σε ποια συγκεκριμενη μεριδα ατομων αναφερομαι......

Μιας και ανεφερες για Amd παντως,η εταιρεια εχει δωσει αναλυτικες οδηγιες για την αφαιρεση της ψυκτρας στις οποιες λεει μεταξυ αλλων 

If your system has been powered off for some time, the existing thermal grease may be in a hardened state which could make removing the CPU cooler difficult and potentially damage the CPU in the process. If feasible, power on the system for a few minutes to soften the existing thermal grease.

https://www.amd.com/en/support/kb/faq/cpu-7

Αυτο απανταει και σε αυτο που εγραψες πιο πισω @taris

Το ολο point μου οπως και αλλων ειναι οτι οταν εχεις ακριβη καρτα εντος εγγυησης,δεν την πειραζεις/ανοιγεις,μην δημιουργησεις κανενα προβλημα,ειδικα οταν η εταιρεια δεν σου δινει 100% το ΟΚ για να την ανοιξεις για επεμβαση,εκτος αν εισαι πραγματικος γνωστης σε αυτο που κανεις και το πιο πιθανο να γνωριζεις τι παιζει με εγγυησεις απο νωριτερα.

Ουτε ειναι και η καλυτερη περιοδος για τετοια πραγματα.

 

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Tenshi είπε

Κανένα πρόβλημα επι τούτου.

Ο TS θα πρέπει να αντιληφθεί πως το θέμα εγγύηση δέν είναι διαπραγματεύσιμο.Κάνεις αλλαγές στην κάρτα;Χάνεις εγγύηση.ΤΕΛΕΙΑ

Απο την άλλη όλοι οι υπόλοιποι δέν θα πρέπει να τον αποθαρρύνουμε, με την λογική "αν χαλάσει" η κάρτα.Περισσότερες πιθανότητες δίνω στο να πάει κάτι στραβά αν μείνει με την εργοστασιακή πάστα/pads.

φίλε μου έχω διαβάσει αρκετά θέματα με τον να ενθαρρύνουν κάποιον για  συγκεκριμένο επεξεργαστή ,μητρική,ραμ να τρώει πακέτο με άπειρα προβλήματα και να ζητάει μετά βοήθεια και τα ρέστα στην τελική από αυτούς που τον συμβούλεψαν  να έχουν εξαφανιστεί καταλαβαίνεις τι θέλω να πω και που θέλω να καταλήξω στο τέλος θα βρεθείς και εκτεθημενος χωρίς λόγο.δεν μιλάω για συγκεκριμένο πρόσωπο γενικώς λέω, όπως και δεν τρώω τον παπά μαμά κάρτα σε παιχνίδια να πηγαίνει 100+ θερμοκρασία

Επεξ/σία από ICE-T
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, ICE-T είπε

φίλε μου έχω διαβάσει αρκετά θέματα με τον να ενθαρρύνουν κάποιον για  συγκεκριμένο επεξεργαστή ,μητρική,ραμ να τρώει πακέτο με άπειρα προβλήματα και να ζητάει μετά βοήθεια και τα ρέστα στην τελική από αυτούς που τον συμβούλεψαν  να έχουν εξαφανιστεί καταλαβαίνεις τι θέλω να πω

Οχι, ειλικρινά το κομμάτι περι ευθύνης, δέν το καταλαβαίνω.

Η ύπαρξη ενός forum αποσκοπεί στην δωρεάν ανταλλαγή πληροφοριών.Το πώς ο τελικός χρήστης θα αξιοποιήσει τις πληροφορίες αυτές είναι καθαρά δικό του θέμα.

Δηλαδή αν κάποιος ζητήσει πληροφορίες να αλλάξει ζαντολάστιχα μόνος, τον έχεις ενημερώσει για τους πιθανούς κινδύνους, έχεις δώσει οδηγίες βήμα-βήμα μέχρι και τα nm του δυναμόκλειδου...άλλα αυτός όντας ανόητος πάει με τον κλασικό σταυρό,αν κάνει ζημιά πώς ακριβώς θα αποδώσει ευθύνες εναντίον σου;

Επεξ/σία από Tenshi
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Tenshi είπε

Οχι, ειλικρινά το κομμάτι περι ευθύνης, δέν τα καταλαβαίνω.

Η ύπαρξη ενός forum αποσκοπεί στην δωρεάν ανταλλαγή πληροφοριών.Το πώς ο τελικός χρήστης θα αξιοποιήσει τις πληροφορίες αυτές είναι καθαρά δικό του ζήτημα.

Δηλαδή αν κάποιος ζητήσει πληροφορίες να αλλάξει ζαντολάστιχα μόνος, τον έχεις ενημερώσει για τους πιθανούς κινδύνους, έχεις δώσει οδηγίες βήμα-βήμα μέχρι και τα nm του δυναμόκλειδου...άλλα αυτός όντας ανόητος πάει με τον κλασικό σταυρό,αν κάνει ζημιά πώς ακριβώς θα αποδώσει ευθύνες εναντίον σου;

Έχω και κινητό συνεργείο φίλε μου γι'αυτό το λόγο δεν δείχνω δεν λέω οδηγίες είμαι πρακτικός άνθρωπος αν με ζαλίζει τον στέλνω σε άλλον να εξυπηρετηθεί.μου τα έχουν ζητήσει αρκετές φορές τα ρέστα φίλε και το έκοψα το σπορ να είμαι πολύ φιλότιμος.

Επεξ/σία από ICE-T
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Και πολυ καλα κανουν γιατι παει ο καθε αμπαλος(που το παιζει techguru στα forum),και πειραζει αυτα τα προιοντα μετα δημιουργει ο ιδιος προβλημα και ριχνει το φταιξιμο στην εταιρεια ή ζηταει rma/service για ζημια που προκαλεσε ο ιδιος.

Το εχουμε δει αυτο πολυ εντονα απο διαφορους που πηγαν να αλλαξουν παστα στον επεξεργαστη πχ σε Amd ryzen και στραβωναν πινακια ή που εβγαζαν τον επεξεργαστη μαζι με την στοκ ψυκτρα κολλημενη πανω,επειδη τα εβγαλαν οπως οπως.

Εχεις λοιπον μια καρτα γραφικων,σου εχει παρουσιασει ενα θεμα οπως λες. Η εταιρεια λοιπον πολυ σωστα σου λεει να στειλεις εσυ(ή το καταστημα αγορας)την καρτα σε αυτους να την δουν και εαν εχει οντως θεμα οπως λες να την επισκευασουν.

Εσυ για δικους σου λογους θες να ανοιξεις την καρτα και να κανεις οτι ειναι να κανεις. Τι ακριβως περιμενεις να σου πει η εταιρεια πανω σε αυτο,ειδικα στο κομματι της εγγυησης? Ξερει αυτη εαν εσυ με αυτο που πας να κανεις,δημιουργησεις καποιο αλλο προβλημα?

Αρα με λιγα λογια,κανε οτι θελεις,αλλα θα σου πω ενα πραγμα πανω σε αυτο για να το κλεισω μιας και αναφερθηκες σε gamers και enthusiasts.

Ο πραγματικος Enthusiast πριν αγορασει γνωριζει τι παιζει με πειραγμα και εγγυησεις. Οχι αφου αγορασει και αφου του τυχει καποιο θεμα.

Αυτοι πχ που κανουν delid σε Intel,γνωριζουν απο πριν οτι η εταιρεια μπορει να τους πεταξει εαν θελει εκτος εγγυησης.

Η αυτοι που αγοραζουν καρτα για να μπει σε νερο,συνηθως ψαχνουν απο πριν τι παιζει με τις εγγυησεις.

 

Από τις πρώτες κιόλας γραμμές φαίνεται ότι δεν έχεις διαβάσει τι γράφω και προτρέχεις να κρίνεις λες και με ξέρεις από χθές. Κράζεις τους techgurus των forums και κάνεις ακριβώς το ίδιο πράγμα χωρίς να λες κάτι ουσιαστικό. Αναφέρεσαι σε πράγματα εντελώς άκυρα από το θέμα του ποστ (στραβά πινάκια επεξεργαστών και αλλαγή θερμοαγώγιμης σε επεξεργαστές...) απλά για να μας το παίξεις ειδικός. Παίρνεις την θέση της MSI ενώ υπάρχουν άλλες τόσες εταιρείες με πολύ πιο ευέλικτες πολιτικές εγγυήσεων. Και όλα αυτά τα λες χωρίς να συνεισφέρεις τίποτα απολύτως στην κουβέντα, απλά για να κάνεις προσωπική επίθεση χωρίς προσωπικό κέρδος και για να μας πεις ότι "τον έχεις μεγαλύτερο".

 

Θα σου απαντήσω όμως μιας και δεν μπήκες στον κόπο να διαβάσεις όλα όσα έχω γράψει πιο πριν.

 

Όπως ήδη έχω γράψει είναι απόλυτα λογικό να χάνεις την εγγύηση αν κάνεις ζημιά...οπότε το έχω ξεκαθαρίσει ήδη αυτό. Δεν υπάρχει λόγος η εταιρεία να αρνηθεί την εγγύηση αν δεν έχει γίνει ζημιά μετά ή κατά την αλλαγή αν δεν συσχετίζεται το πρόβλημα με αυτή την διαδικασία. 

Η αλλαγή πάστας και τα στραβά πινάκια στους επεξεργαστές που λες δεν κολλάνε πουθενά με το θέμα του ποστ. Ενημερωτικά, ότι ξέρεις να αλλάζεις πάστα σε επεξεργαστές χωρίς να στραβώνεις τα πινάκια δεν σε κάνει techguru, έχω δει πιτσιρικάδες 15 χρόνων να τα πηγαίνουν μια χαρά με μηδέν εμπειρία σε πλήρες στήσιμο υπολογιστών.

Ενημερωτικά ακόμα και στους pc enthusiasts συμβαίνουν πράγματα που δεν έχουν υπολογίσει. Όπως π.χ. να χρειαστεί να αλλάξουν πάστα γιατί μπορεί να στέγνωσε. Δεν μου αρέσει να γενικολογώ αλλά μιας και το ξεκίνησες θα το κάνω και εγώ. Ο pc enthusiast δεν θα κάτσει σαν τον βλάκα να στέλνει κομμάτια στην άκρη της Ευρώπης για να του αλλάξει πάστα ο μπάρμπα Μήτσος της Πολωνίας. Θα κοιτάξει να το κάνει μόνος του, όπως και όλα τα προβλήματα του υπολογιστή που λύνονται εύκολα και γρήγορα. Αν τώρα εσύ θες να λέγεσαι pc enthusiast ενώ στέλνεις σε τεχνικό τον υπολογιστή σου για φορμάτ, δικαίωμα σου. 

 

Όσο για τις εγγυήσεις απλά δεν έχει λογική που προσπαθείς να αμυνθείς την MSI. Και η DELL που φτιάχνει έτοιμα desktop άμα πάρει πρέφα ότι έκανες αλλαγή πάστας στον επεξεργαστή θα σου κόψει την εγγύηση, αλλά μιας και είσαι ειδικός και ξέρεις από πινάκια επεξεργαστών νομίζω θα το έκανες και μόνος σου. Άλλο τόσο και εγώ που ξέρω να αλλάζω thermal pads και πάστες σε κάρτες γραφικών.

 

Waterblocks δεν αγοράζουν μόνο όσοι εξαρχής θέλουν να βάλουν υδρόψυξη. Μπορεί ακόμα και μετά από έναν χρόνο κάποιος τελικά να το σκεφτεί και να βάλει. Απίστευτο;

 

Αυτά από κάποιον που δεν είναι techguru και δεν έκανε ποστ να αποδείξει κάτι σε αντίθεση με κάποιους άλλους. ;)

Για να τελειώνει το θέμα, το ποστ έχει να κάνει με τις εμπειρίες σας πάνω σε εγγυήσεις MSI. 

 

 

Προς όλους:

Δεν ζητάω να μου λύσετε το πρόβλημα μου σχετικά με τις θερμοκρασίες.

Προφανώς δεν θα ανοίξω την κάρτα επειδή μου το είπε ένας σε ένα φόρουμ και ούτε θα ζητήσω τα ρέστα από κανέναν. Έρευνα κάνω για την πολιτική της MSI. 

 

Δεν είναι η πρώτη φορά ούτε η τελευταία που κάποιος κάνει έρευνα για εγγυήσεις.

Επεξ/σία από TailoredPCgr
Δημοσ.
5 ώρες πριν, TailoredPCgr είπε

Από τις πρώτες κιόλας γραμμές φαίνεται ότι δεν έχεις διαβάσει τι γράφω και προτρέχεις να κρίνεις λες και με ξέρεις από χθές. Κράζεις τους techgurus των forums και κάνεις ακριβώς το ίδιο πράγμα χωρίς να λες κάτι ουσιαστικό. Αναφέρεσαι σε πράγματα εντελώς άκυρα από το θέμα του ποστ (στραβά πινάκια επεξεργαστών και αλλαγή θερμοαγώγιμης σε επεξεργαστές...) απλά για να μας το παίξεις ειδικός. Παίρνεις την θέση της MSI ενώ υπάρχουν άλλες τόσες εταιρείες με πολύ πιο ευέλικτες πολιτικές εγγυήσεων. Και όλα αυτά τα λες χωρίς να συνεισφέρεις τίποτα απολύτως στην κουβέντα, απλά για να κάνεις προσωπική επίθεση χωρίς προσωπικό κέρδος και για να μας πεις ότι "τον έχεις μεγαλύτερο".

 

Θα σου απαντήσω όμως μιας και δεν μπήκες στον κόπο να διαβάσεις όλα όσα έχω γράψει πιο πριν.

 

Όπως ήδη έχω γράψει είναι απόλυτα λογικό να χάνεις την εγγύηση αν κάνεις ζημιά...οπότε το έχω ξεκαθαρίσει ήδη αυτό. Δεν υπάρχει λόγος η εταιρεία να αρνηθεί την εγγύηση αν δεν έχει γίνει ζημιά μετά ή κατά την αλλαγή αν δεν συσχετίζεται το πρόβλημα με αυτή την διαδικασία. 

Η αλλαγή πάστας και τα στραβά πινάκια στους επεξεργαστές που λες δεν κολλάνε πουθενά με το θέμα του ποστ. Ενημερωτικά, ότι ξέρεις να αλλάζεις πάστα σε επεξεργαστές χωρίς να στραβώνεις τα πινάκια δεν σε κάνει techguru, έχω δει πιτσιρικάδες 15 χρόνων να τα πηγαίνουν μια χαρά με μηδέν εμπειρία σε πλήρες στήσιμο υπολογιστών.

Ενημερωτικά ακόμα και στους pc enthusiasts συμβαίνουν πράγματα που δεν έχουν υπολογίσει. Όπως π.χ. να χρειαστεί να αλλάξουν πάστα γιατί μπορεί να στέγνωσε. Δεν μου αρέσει να γενικολογώ αλλά μιας και το ξεκίνησες θα το κάνω και εγώ. Ο pc enthusiast δεν θα κάτσει σαν τον βλάκα να στέλνει κομμάτια στην άκρη της Ευρώπης για να του αλλάξει πάστα ο μπάρμπα Μήτσος της Πολωνίας. Θα κοιτάξει να το κάνει μόνος του, όπως και όλα τα προβλήματα του υπολογιστή που λύνονται εύκολα και γρήγορα. Αν τώρα εσύ θες να λέγεσαι pc enthusiast ενώ στέλνεις σε τεχνικό τον υπολογιστή σου για φορμάτ, δικαίωμα σου. 

 

Όσο για τις εγγυήσεις απλά δεν έχει λογική που προσπαθείς να αμυνθείς την MSI. Και η DELL που φτιάχνει έτοιμα desktop άμα πάρει πρέφα ότι έκανες αλλαγή πάστας στον επεξεργαστή θα σου κόψει την εγγύηση, αλλά μιας και είσαι ειδικός και ξέρεις από πινάκια επεξεργαστών νομίζω θα το έκανες και μόνος σου. Άλλο τόσο και εγώ που ξέρω να αλλάζω thermal pads και πάστες σε κάρτες γραφικών.

 

Waterblocks δεν αγοράζουν μόνο όσοι εξαρχής θέλουν να βάλουν υδρόψυξη. Μπορεί ακόμα και μετά από έναν χρόνο κάποιος τελικά να το σκεφτεί και να βάλει. Απίστευτο;

 

Αυτά από κάποιον που δεν είναι techguru και δεν έκανε ποστ να αποδείξει κάτι σε αντίθεση με κάποιους άλλους. ;)

Για να τελειώνει το θέμα, το ποστ έχει να κάνει με τις εμπειρίες σας πάνω σε εγγυήσεις MSI. 

 

 

Προς όλους:

Δεν ζητάω να μου λύσετε το πρόβλημα μου σχετικά με τις θερμοκρασίες.

Προφανώς δεν θα ανοίξω την κάρτα επειδή μου το είπε ένας σε ένα φόρουμ και ούτε θα ζητήσω τα ρέστα από κανέναν. Έρευνα κάνω για την πολιτική της MSI. 

 

Δεν είναι η πρώτη φορά ούτε η τελευταία που κάποιος κάνει έρευνα για εγγυήσεις.

Πες και ένα ευχαριστώ φίλε μου πρώτα στον Tenshi κάθεται και προσπαθεί να σε εξυπηρετήσει, μην γράφεις ολόκληρη στήλη εφημερίδας,και κάνεις και προσωπική επίθεση και προσβάλεις άλλο προσωπο,αφού είσαι PC enthusiastic  ήξερες που θα κατέληγε η ιστορία και είχες διαβάσει αν την ανοίξεις τι ισχύει,anyway καλή σου μέρα 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ICE-T είπε

Πες και ένα ευχαριστώ φίλε μου πρώτα στον Tenshi κάθεται και προσπαθεί να σε εξυπηρετήσει, μην γράφεις ολόκληρη στήλη εφημερίδας,και κάνεις και προσωπική επίθεση και προσβάλεις άλλο προσωπο,αφού είσαι PC enthusiastic  ήξερες που θα κατέληγε η ιστορία και είχες διαβάσει αν την ανοίξεις τι ισχύει,anyway καλή σου μέρα 

Δεν ξέρω τίποτα ακόμα για το τι ισχύει αν την ανοίξω.

 

Η MSI δεν είπε ούτε ότι σίγουρα θα χάσω την εγγύηση ούτε ότι σίγουρα θα την έχω.

Έχω μείνει στο "μπορεί" να την χάσω.

Επίσης δεν έκανα κάποια προσωπική επίθεση σε κάποιον. Ο τύπος απλά μπήκε να πει την εξυπνάδα του και πήρε την απάντηση που του άξιζε. Αν το έβλεπε μοντ θα είχε φάει ήδη dlt το σχόλιο του.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, TailoredPCgr είπε

Προς όλους:

Δεν ζητάω να μου λύσετε το πρόβλημα μου σχετικά με τις θερμοκρασίες.

Προφανώς δεν θα ανοίξω την κάρτα επειδή μου το είπε ένας σε ένα φόρουμ και ούτε θα ζητήσω τα ρέστα από κανέναν. Έρευνα κάνω για την πολιτική της MSI. 

 

Δεν είναι η πρώτη φορά ούτε η τελευταία που κάποιος κάνει έρευνα για εγγυήσεις.

Μια χαρα διαβασα τι εγραψες και οχι δεν περνω το μερος της Msi γενικα και αοριστα. 

Οσο για το κραξιμο που λες σε techgurus,αυτο προερχεται απο 7χρονια στο forum εχοντας δει παρα μα παρα πολλα θεματα ατομων να κανουν αυτα που λεω παραπανω.Δεν το εβγαλα δηλαδη ο ιδιος απο το κεφαλι μου,και τα περι techguru τα εγραφαν οι αλλοι που συμμετειχαν στα θεματα αυτα με αυτα που εβλεπαν να γραφονται.

Και μια παρακληση. Εγω πουθενα δεν ανεφερα οτι ειμαι pc enthusiast,tech guru,τεχνικος υπολογιστων και δεν ξερω και εγω τι. 

Βεβαια η μεγαλη διαφορα με μενα μιας και το ανεφερες,ειναι οτι ΠΑΝΤΑ οταν ειναι να δωσω πολλα χρηματα(ποσο μαλλον σχεδον 2000),το ψαχνω παραπανω πριν κανω την οποια αγορα,τι παιζει με εγγυησεις,υλοποιησεις καρτων κλπ,γνωστο και σαν ερευνα αγορας.

Αν πχ με ενδιαφερει περισσοτερο απο οτιδηποτε αλλο η εγγυηση,δεν προκειται να αγορασω πχ κατι αλλο απο Evga και απο καταστημα διαφορετικο απο Amazon.

Τελος,την πολιτικη της Msi την εμαθες οταν ο ιδιος επικοινωνησες με αυτην,η οποια αφορα και την εγγυηση της ιδιας της εταιρειας. Αυτο ειναι που εχει και ολο το ζουμι.

Απο εκει και περα εσυ κρατας κυριως οτι σου ειπε η εταιρεια.

Η στελνεις την καρτα στην msi μεσω του καταστηματος αγορας(γιατι ειμαι σιγουρος οτι δεν την αγορασες απο την ιδια την Msi),ή την στελνεις ο ιδιος στην Msi οπως σου απαντησαν ή ανοιγεις την καρτα και κανεις οτι κανεις,με το ενδεχομενο ομως να χασεις εγγυηση(ενδεχομενο αφου η εταιρεια δεν ειναι ξεκαθαρη) ή φυσικα μενεις οπως εισαι.

Το service της msi με βαση τα σχολια των ιδιων των χρηστων(μπορεις να βρεις πολλα απο αυτα και στο reddit)ειναι στα ιδια επιπεδα πανω κατω με αυτο των αλλων 3 εταιρειων(Asus,Gigabyte,Msi),δηλαδη απλα οκ. Αλλοι θα πουν θετικα λογια,αλλοι οχι και τοσο θετικα. 

Το εαν υπαρχουν καποιες εταιρειες που εχουν διαφορετικη εγγυηση/αντιμετωπιση σε τετοια πραγματα,δεν εχει καμια σημασια απο την στιγμη που εσυ πλεον την εχεις κανει την αγορα σου. Πλεον σε απασχολει τι λεει η Msi,οχι τι λεει/κανει πχ η Evga.

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.

Aντε και την εστειλες Πολωνια, θα την παρεις ποτε; Κατι μου λεει θα σε αποζημιωσουν εν οψη ελλειψης καρτων.

Και το αλλο ρωτημα. Γιατι να αλλαξεις παστα; περασαν ηδη 3 χρονια;

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Μια χαρα διαβασα τι εγραψες και οχι δεν περνω το μερος της Msi γενικα και αοριστα. 

Οσο για το κραξιμο που λες σε techgurus,αυτο προερχεται απο 7χρονια στο forum εχοντας δει παρα μα παρα πολλα θεματα ατομων να κανουν αυτα που λεω παραπανω.Δεν το εβγαλα δηλαδη ο ιδιος απο το κεφαλι μου,και τα περι techguru τα εγραφαν οι αλλοι που συμμετειχαν στα θεματα αυτα με αυτα που εβλεπαν να γραφονται.

Και μια παρακληση. Εγω πουθενα δεν ανεφερα οτι ειμαι pc enthusiast,tech guru,τεχνικος υπολογιστων και δεν ξερω και εγω τι. 

Βεβαια η μεγαλη διαφορα με μενα μιας και το ανεφερες,ειναι οτι ΠΑΝΤΑ οταν ειναι να δωσω πολλα χρηματα(ποσο μαλλον σχεδον 2000),το ψαχνω παραπανω πριν κανω την οποια αγορα,τι παιζει με εγγυησεις,υλοποιησεις καρτων κλπ,γνωστο και σαν ερευνα αγορας.

Αν πχ με ενδιαφερει περισσοτερο απο οτιδηποτε αλλο η εγγυηση,δεν προκειται να αγορασω πχ κατι αλλο απο Evga και απο καταστημα διαφορετικο απο Amazon.

Τελος,την πολιτικη της Msi την εμαθες οταν ο ιδιος επικοινωνησες με αυτην,η οποια αφορα και την εγγυηση της ιδιας της εταιρειας. Αυτο ειναι που εχει και ολο το ζουμι.

Απο εκει και περα εσυ κρατας κυριως οτι σου ειπε η εταιρεια.

Η στελνεις την καρτα στην msi μεσω του καταστηματος αγορας(γιατι ειμαι σιγουρος οτι δεν την αγορασες απο την ιδια την Msi),ή την στελνεις ο ιδιος στην Msi οπως σου απαντησαν ή ανοιγεις την καρτα και κανεις οτι κανεις,με το ενδεχομενο ομως να χασεις εγγυηση(ενδεχομενο αφου η εταιρεια δεν ειναι ξεκαθαρη) ή φυσικα μενεις οπως εισαι.

Το service της msi με βαση τα σχολια των ιδιων των χρηστων(μπορεις να βρεις πολλα απο αυτα και στο reddit)ειναι στα ιδια επιπεδα πανω κατω με αυτο των αλλων 3 εταιρειων(Asus,Gigabyte,Msi),δηλαδη απλα οκ. Αλλοι θα πουν θετικα λογια,αλλοι οχι και τοσο θετικα. 

Το εαν υπαρχουν καποιες εταιρειες που εχουν διαφορετικη εγγυηση/αντιμετωπιση σε τετοια πραγματα,δεν εχει καμια σημασια απο την στιγμη που εσυ πλεον την εχεις κανει την αγορα σου. Πλεον σε απασχολει τι λεει η Msi,οχι τι λεει/κανει πχ η Evga.

Δεν διαφωνώ φίλε μου,

Όλο το ποστ ήταν αν κάποιος έχει πραγματική εμπειρία με την MSI σε ίδιο ενδεχόμενο ή αν τους έχουν δώσει μια πιο ξεκάθαρη απάντηση.

 

Όσο για την έρευνα αγοράς, απλά δεν περίμενα μια εταιρεία που την εμπιστεύομαι 10 χρόνια να μου την κάνει τώρα. Νομίζω ο οποιοσδήποτε θα αγόραζε με κλειστά μάτια από μια εταιρεία που έχει θετικές εμπειρίες 10 χρόνια.

My foul αλλά τώρα δεν γυρίζει ο χρόνος πίσω.

 

34 λεπτά πριν, Loinen είπε

Aντε και την εστειλες Πολωνια, θα την παρεις ποτε; Κατι μου λεει θα σε αποζημιωσουν εν οψη ελλειψης καρτων.

Και το αλλο ρωτημα. Γιατι να αλλαξεις παστα; περασαν ηδη 3 χρονια;

 

Θεωρητικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με την πάστα αλλά με τα thermal pads, αλλά όταν ανοίγεις την ψύκτρα πρέπει να αλλάξεις και την πάστα.

Μαζί με τον βασιλικό, βλέπεις, ποτίζεται και η γλάστρα.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, TailoredPCgr είπε

Δεν διαφωνώ φίλε μου,

Όλο το ποστ ήταν αν κάποιος έχει πραγματική εμπειρία με την MSI σε ίδιο ενδεχόμενο ή αν τους έχουν δώσει μια πιο ξεκάθαρη απάντηση.

Μα γιαυτο και σου τα εγραψα και πιο πανω αυτα. Εαν η ιδια η εταιρεια δεν ειναι ξεκαθαρη σε κατι,τοτε δεν εμπνέει εμπιστοσυνη στο να κανεις κατι μονος σου οπως ανοιγμα της καρτας γραφικων,τουλαχιστον εντος εγγυησης.

Εαν δε εχεις σκοπο να κρατησεις την καρτα λιγοτερο απο 3χρονια και να την πουλησεις πριν τελειωσει η εγγυηση,ενας λογος παραπανω για να μην την ανοιξεις ο ιδιος.

Αρα αν θες την δικη μου(ιντερνετικη/ανώνυμη/καταναλωτικη )αποψη, ή στελνεις την καρτα στην msi μονος σου ή μεσω του καταστηματος αγορας/πωλητη ή την κρατας οπως ειναι. 

Ειναι πολλα τα χρηματα και ακομα χειροτερα κακη η περιοδος για τετοιες ενεργειες,ποσο μαλλον σε εταιρειες που δεν δινουν καν ξεκαθαρη απαντηση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Tenshi είπε

Κανένα πρόβλημα επι τούτου.

Ο TS θα πρέπει να αντιληφθεί πως το θέμα εγγύηση δέν είναι διαπραγματεύσιμο.Κάνεις αλλαγές στην κάρτα;Χάνεις εγγύηση.ΤΕΛΕΙΑ

Απο την άλλη όλοι οι υπόλοιποι δέν θα πρέπει να τον αποθαρρύνουμε, με την λογική "αν χαλάσει" η κάρτα.Περισσότερες πιθανότητες δίνω στο να πάει κάτι στραβά αν μείνει με την εργοστασιακή πάστα/pads.

Και γι αυτό το λόγο υπάρχει η εγγύηση. Αν χαλάσει θα στο αλλάξουν... Κάναμε το απλό σύνθετο...

Όταν τελειώσει η εγγύηση ας κάνει ότι θέλει με την κάρτα ας βάλει και γιαούρτι για δοκιμή.

Τώρα αν ανοίξει τέλος η εγγύηση χωρίς μπορεί κ μα μου σου του.

Λες και ήμαστε σε εποχές που καίγαμε τον Thunderbird και την επόμενη μέρα τον αλλάζαμε λέγοντας τι στο καλό μου δωσες και ψηθηκε.... (έχοντας ρίξει ένα 20% oc με ψύχτρα πολυκατοικία και ήχο τουρμπίνας F104 😂)

Επεξ/σία από Dragonlordcv2002
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Dragonlordcv2002 είπε

Και γι αυτό το λόγο υπάρχει η εγγύηση. Αν χαλάσει θα στο αλλάξουν... Κάναμε το απλό σύνθετο...

Και πισω να την στειλει, με τα ιδιας ποιοτητας εργοστασιακα pads θα του την ξανα στειλουν.

Αν δεν καταλαβενετε το προβλημα που υπαρχει σε 3080/90, καλυτερα προσπεραστε αυτο το topic.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...