Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντως ελεύθερα μπορεί να πετάει πάνω από τις κατοικημένες περιοχές της Ελλάδας. 

Έχουμε συνηθίσει με τα ζώα με τις μηχανές σιγά μην μας φοβίσει το boom. 

  • Like 3
  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, chill είπε

Πάντως ελεύθερα μπορεί να πετάει πάνω από τις κατοικημένες περιοχές της Ελλάδας. 

Έχουμε συνηθίσει με τα ζώα με τις μηχανές σιγά μην μας φοβίσει το boom. 

The Concorde was famously loud: a take-off at Washington airport in 1977 measured 119.4 decibels.

είσαι σίγουρος ; με sub-max speed κάνει πιάνει τόσα ....

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Jos3ph είπε

The Concorde was famously loud: a take-off at Washington airport in 1977 measured 119.4 decibels.

είσαι σίγουρος ; με sub-max speed κάνει πιάνει τόσα ....

Έχεις δει ντελιβερα στο κυνήγι των 0,10 cent πως ακούγεται το 50αρι του; 

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, chill είπε

Έχεις δει ντελιβερα στο κυνήγι των 0,10 cent πως ακούγεται το 50αρι του; 

 

έχω καλέσει στο μαγαζί για διαμαρτυρία, παρόλο που δεν παραγγέλνω από εκεί.  Παρόλαυτα το έψαξα κι άλλο , και τελικά 120 με 140 είναι το take off για τα jet , οπότε δεν έχει πραγματική διαφορά.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Καλά στα χαρτιά κι εγώ παίρνω την Κωνσταντινούπολη πάλι σε μια μέρα.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, eliasj είπε

Ενα απο τα ποιο iconic if not the most αεροπλανα ολων των εποχων. Εκτος απο τις πτησεις Λονδινο Νεα Υορκη, Παριση Νεα Υορκη, εκανε και πολλα charters. Εχω ταξιδεψει μια φορα με το Concorde το 1996 με την μητερα της κορης μου, London - Barbados. Η πτηση Λονδινο Νεα Υορκη κοστιζε £10,000 το ατομο one way just the ticket, το πακετο για μια εβδομαδα διακοπες που ειχαμε κλεισει τοτε μας κοστισε £6K all included😮.  Παιδια ηταν μαγικο να ταξιδεψεις με το concorde αλλα..... Τα 757/767 που χρησιμοποιουσε αποκλειστικα η British Airways στην πλειοψηφία των πτησεων της στην Ευρωπη, Ελλαδα included, στο Concorde ηταν σα να ταξιδευεις με ντακοτα δεκαετιας του 1980 της Ολυμπιακης. Πολυ στενο, καθολου χωρος παρα πολυ θορυβος ειδικα στην απογειωση, αλλα απλα ηταν μαγικο. Κριμα που τοτε δεν ειχαμε youtube, instagram, twitter να κανουμε post the flight. Ποτε δεν προκειται να ξεχασω αυτες τισ 2 πτησεις παντως, ηταν απλα ανεπαναληπτες να εχεις ταξιδεψει εστω και φορα 

Διαβάζω φίλε μου αυτά που γράφεις και ξέχασα τα μισά my greek και τα two thirds από τα αγγλικά μου. 🤑

ιφ γιου γκετ μαυ ντριφτ γουίνκ γουίνκ

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To Concorde ήταν ενα επιβατικο αεροπλάνο  με οτι καλυτερο υπήρχε στην αεροπλοϊα την δεκαετια 60-70 . Σίγουρα αμα αποφασίσουν να φτιαξουν κάτι αντιστοιχο σήμερα θα είναι πολύ πιο οικονομικο από το Concorde τουλάχιστον όσον αφορά τα λειτουργικά του εξοδα. Το κόστος αυτό βέβαια θα είναι υψηλότερο από τα σημερινα υποηχητικά αεροσκάφη. Αν κρίνουν οι οικονομικοι αναλυτες των αεροπορικών εταιρειών  ότι υφίσταται  λόγος ύπαρξης ενός τέτοιου αεροσκάφους (δηλαδή κέρδος το οποίο δεν ειναι απολύτως απαραιτητο να προέρχεται μόνο από τις πτησεις του) η αεροπορικη βιομηχανία δύναται να το έχει έτοιμο στο 1/3 του χρόνου που χρειάστηκε για το διάσημο Γαλλοβρεττανικο αεροσκαφος...

Θυμάμαι παλαιότερα υπήρχε ένα μπαρακι, καπου στην Πατησίων αν δε με απατα η μνήμη μου, που ήταν σαν την καμπίνα επιβατων του Concorde.

 

Επεξ/σία από nik0laus
Δημοσ.

Η γενικότερη αστοχία που διαβάζω είναι ότι χρησιμοποιείται σαν μέτρο σύγκρισης το concorde, ένα αεροπλάνο τεχνολογίας '69. Είναι σαν να προσπαθούμε να συγκρίνουμε το 737-100 του '67 με το 737-max  του 2020 (που εκτός απο το όνομα, ουσιατικά δεν έχουν κ πολλές ομοιώτητες). Όντως το concorde χρειαζόταν μηχανικό πτήσης (το  737 ήταν το πρώτο αεροπλάνο χωρίς μηχανικό πτήσης), όντως οι κινητήρες δεν ήταν αποδοτικοί κ είχαν μεγάλη κατανάλωση (όπως κ του 737-100, ανλογικά πάντα), όντως οι κινητήρες ήταν πολύ πιο θορυβώδης σε σύγκριση με τους σημερινούς (όπως κ για το 737), και πάει λέγοντας. Γενικά δεν μπορώ να πιστέψω πως το να συγκρίνουμε μια τεχνολογία του '69 με μια κατασκευή του 2020+ είναι κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε συμπεράσματα. Επίσης, το concorde, είχε πελατεία τα 70s που το εισητήριο με απλό αεροπλάνο ητάν πραγματικό είδος πολυτελείας. Αν καταφέρουν κ φτάσουν την τιμή σε ένα επίπεδο μεταξύ business και first class (κ όχι τα 100 δολλάρια που όπως λένε είναι ο στόχος τους), δεν νομίζω ότι θα έχουν πρόβλημα. Σχετικά με τα αεροδρόμια, πρόβλημα θα υπάρχει εαν οι διαστάσεις του θα είνα μεγαλύτερες απο το μεγαλύτερο αεροπλάνο που εξυπηρετούν αυτή τη στιγμή (Α380,Β747), που δεν πιστεύω πως ισχύει. 

  • Like 2
Δημοσ.

Τα Concorde καταργήθηκαν και έφαγαν ban στης Η.Π.Α. λόγο του λεγόμενου sonic boom ένα mini ωστικό κύμα το οποίο οφείλονταν για πολλά σπασμένα τζάμια κοντά σε αεροδρόμια που δημιουργείται διότι το αεροσκάφος επιταχύνει σε ταχύτητες μεγαλύτερες από αυτές του ήχου και στο σχεδιασμό του αεροσκάφους - αεροδυναμική. Παρά τα αυτά το αεροσκάφος είχε συνολικά μικρότερη κατανάλωση καυσίμου σχετικά με τα συμβατικά αεροσκάφη.

https://www.youtube.com/watch?v=5MCETiKCLhc

 

https://www.youtube.com/watch?v=sFBvPue70l8

2 ώρες πριν, chill είπε

Έχεις δει ντελιβερα στο κυνήγι των 0,10 cent πως ακούγεται το 50αρι του; 

Εεεμ ναι, αν σου πω πως ο κόσμος έκανε διαδηλώσεις γιατί ο ήχος έσπαζε τα τζάμια από τα σπίτια τη θα μου πεις;

Δημοσ.

Κακή φάση, τις κόψανε αρχές 00'. Ήταν η πρώτη φορά που πέθαναν τόσοι πολλοί πλούσιοι άλλοι μαζί.

Εφόσον ωρίμασε η τεχνολογία όπως θα λέγαμε εδώ στο φόρουμ για συγκεκριμένη εταιρεία...

Καλώς τα (ξανά)δεχτηκαμε.

Γρήγορο ίντερνετ, γρήγορες πτήσεις 🤘

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Jos3ph είπε

έχω καλέσει στο μαγαζί για διαμαρτυρία, παρόλο που δεν παραγγέλνω από εκεί.  Παρόλαυτα το έψαξα κι άλλο , και τελικά 120 με 140 είναι το take off για τα jet , οπότε δεν έχει πραγματική διαφορά.

 

Επειδή το εξωχικό μου είναι κοντά στην Ανδραβίδα μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ότι τα γνωστά τσογλάνια με τα δίκυκλα των οποίων η αξία τους  είναι μικρότερη από την εξάτμιση τους κάνουν πιο δυνατό θόρυβο από τι τα αεροπλάνα της πολεμικής αεροπορίας. 

Φαντάζομαι ότι τα αεροπλάνα της ΠΑ θα κάνουν εφάμιλλο αν όχι μεγαλύτερο θόρυβο από το Concorde και οποίο αεροπλάνο φτιάξει η Boom. Δεν είδα dB εμπειρικα το αναφέρω έχοντας και την κύρια κατοικία μου πλησίον στρατιωτικού αεροδρομίου. 

 

Ντάξει για τον κάτοικο του Λονδίνου ή των Βρυξελλών μπορεί όντως να υπάρξει θέμα θορύβου αλλά σε τριτοκοσμικά κράτη με πλείστους αναβάτες δικύκλων δεν υφίσταται πρόβλημα. 

 

Κυριάκο δώσε χώρο στην boom για να κάνει τις δοκιμαστικές πτήσεις στην Ελλάδα 😊

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Jos3ph είπε

The Concorde was famously loud: a take-off at Washington airport in 1977 measured 119.4 decibels.

είσαι σίγουρος ; με sub-max speed κάνει πιάνει τόσα ....

Θυμαμαι μια φορα στο αεροδρομιο του manchester το 98 περιμενοντας πτηση για Θεσσαλονικη, καθομουν μπροστα σε μια μεγαλη τζαμαρια που εβλεπε το διαδρομο....ξαφνικα αρχισε να τριζει η τζαμαρια και ενα μπασο υποκοφο θορυβο να γεμιζει το χωρο, απογειωνοταν ενα κονκορντ και το εβλεπα σε ευθεια αποσταση 800 μετρα περιπου. ΤΕΡΑΣ

 

ΥΓ το boom αναφερεται στο θορυβο που θα κανει και αυτο?

  • Thanks 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
50 minutes ago, ea6gka said:

ΥΓ το boom αναφερεται στο θορυβο που θα κανει και αυτο?

download.gif.92068d87a57d412d4561f891758c7f42.gif

  • Like 1
Δημοσ.
On 05/06/2021 at 20:15, eliasj said:

Πολυ στενο, καθολου χωρος παρα πολυ θορυβος ειδικα στην απογειωση, αλλα απλα ηταν μαγικο.

Όντως πολύ στενό.
Φωτογραφίες από το Concord που βρίσκεται στο μουσείο IWM Duxford

IMG_20170218_120024.jpg

IMG_20170218_120510.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...