polemikos Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Σχεδόν 26 χρόνια μετά τον επιχειρησιακό «παροπλισμό» του Concord, οι υπερηχητικές πτήσεις επιστρέφουν στο προσκήνιο χάρη στη συμφωνία της αεροπορικής εταιρείας United Airlines με την αεροδιαστημική εταιρεία Boom Supersonic. Το Concorde, προϊόν μίας γαλλοβρετανικής κοινοπραξίας ήταν το πρώτο υπερηχητικό επιβατηγό αεροσκάφος που εντάχθηκε σε δρομολογημένες πτήσεις των British Airways και Air France. Το θρυλικό αεροσκάφος παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό στις 11 Δεκεμβρίου του 1967 και πραγματοποίησε την παρθενική του πτήση στις 2 Μαρτίου του 1969 ενώ την πρώτη του πτήση ως επιβατικό αεροσκάφος πραγματοποίησε στις 21 Ιανουαρίου του 1976. Το Concord αποσύρθηκε μόνιμα στις 26 Νοεμβρίου του 2003 (είχε μεγάλο ηχητικό αποτύπωμα, μεγάλη κατανάλωση ενώ δυστυχώς υπήρξε και ένα τουλάχιστον τραγικό ατύχημα). Πετούσε με ταχύτητα 2,02 Mach (= 2,02 φορές την ταχύτητα του ήχου) και σε ύψος έως 60.000 feet (18,3 χιλιόμετρα). Πρόσφατα, έγινε γνωστό ότι η εταιρεία United Airlines συμφώνησε να αγοράσει 15 υπερηχητικά αεροσκάφη Overture από την εταιρεία Boom, εφόσον βεβαίως αποδειχτεί ότι ο τύπος του αεροσκάφους ικανοποιεί πλήρως τις προδιαγραφές ασφαλείας, λειτουργικότητας και βιωσιμότητας ενώ στην σύμβαση που υπέγραψαν οι δύο εταιρείες υπάρχει η επιλογή για την αγορά επιπλέον 35 αεροσκαφών. Αν και είναι εύλογο να ενδιαφέρεται η United Airlines για τα οφέλη των υπερηχητικών πτήσεων, με τις οποίες σκοπεύει να μειώσει τη διάρκεια των πτήσεων στο μισό (τρεισήμισι ώρες Νέα Υόρκη-Λονδίνο), ενδιαφέρεται επίσης και για την ενίσχυση του προφίλ βιωσιμότητας της (η εταιρεία άλλωστε έχει δεσμευτεί να μειώσει τις εκπομπές βλαβερών αερίων και το αποτύπωμα άνθρακα της κατά 100% μέχρι το 2050. Ο στόχος της Boom είναι να γίνει η πρώτη εταιρεία που θα διαθέσει ένα επιβατικό αεροσκάφος το 2029 με μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα από την πρώτη ημέρα της υπηρεσίας τους. Η εταιρεία έχει εστιάσει στη χρήση 100% βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων, και μέρος της συμφωνίας μεταξύ των δύο εταιρειών περιλαμβάνει την United να συνεργάζεται στην ανάπτυξη και βελτίωση της παραγωγής το συγκεκριμένο βιώσιμο καύσιμο. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Marduk1 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 25 Ιουλίου 2000 η τελευταια του πτηση του γιγαντα που αγγιζε τα 2 mach!! 8
Super Moderators Thresh Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Super Moderators Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Σε περίπτωση που συμβεί κάτι, το "Boom" θα γίνει super meme... 1 1
wired_1 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Ονομα εταιριας αεροσκαφων "BOOM" παντως δεν σε κανει να νιωθεις ασφαλεια !! 2
maarinos Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 Mach ἰσοῦται με 2469.6 χιλιόμετρα την ώρα Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2021 από maarinos
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Εχει κάνει δοκιμές στον αέρα ή μονο στις οθόνες; 2 2
basilis_k6 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 8 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Εχει κάνει δοκιμές στον αέρα ή μονο στις οθόνες; δεν υπάρχει καν το αεροσκαφος ακομα In July 2020, the company announced that it had entered into an agreement with Rolls-Royce to collaborate on engine development. 2
jerry banana Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) δεν το βλεπω να πηγαινει καλα για πολλους λογους.Κυριως τα χρηματα που χρειαζονται για συντηρηση και εαν θα εχει κοσμο να πληρωνει για αυτες τις πτησεις.Αλλωστε και το concorde καλά πηγαινε μεχρι που που το απλο FOD στον αεροδιαδρομο οδηγησε σε θανατο 113 ατομων.Βεβαια αυτο ηταν μια απλη πιθανοτητα θα πουν πολλοι.Εχει και αλλα μειονεκτηματα δεν μπορει να πεταξει πανω απο κατηκοιμενες περιοχες και μονο πανω απο ωκεανους λογω των επιπτωσεων απο την ταχυτητα του ,τα καυσιμα που ηθελε και λογικα θα θελει και αυτο ειναι τρελα (περιπου 7χιλιαδες γαλονια για μια κανονικη πτηση ηθελε) .Επομενως το κοστος συντηρησης+καυσιμου για μια εταιρεια θα πρεπει να ειναι μικροτερο απο τα εσοδα χρυσος κανονας.Δεν το βλεπω ομως πολυ δυσκολα θα βρει "¨κοινο" .Πρεπει πρωτα να γινουν πολλες δοκιμες κανονικες και οχι σε προσσωμειωσεις και μετα βλεπουμε θα παρει ομως καιρο ειμαστε και σε περιοδο πανδημιας τρεχα γυρευε μεχρι να υλοποιηθει .Το μονο θετικο (αρνητικο για εμενα προσωπικα) ειναι οτι πλεον δεν θα χρειαζεται ο μηχανικος πτησης οπως στο concorde γιατι το AFCS,BITE τα αναλαμβανουν ολα.Ουτοσιαλως παλια ο ρολος του μηχανικου ηταν στο ζουμι να ρυθμιζει τη κατανομη καυσιμου( για ισσοροπια) κατα τηδιαρκεια που το αεροσκαφος ηταν σε υπερηχιτικη πτηση .Τωρα ομως που ολα γινονται με υπολογιστες παει η δουλιτσα γαμωτο(τουλαχισον εαν δουλευα τοτε) . 34 λεπτά πριν, lexotamilf είπε 26 χρόνια; Δεν βγαίνει η πράξη. Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2021 από jerry banana 2 1
LongTom Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Θα είναι μεγάλο νέο εάν κατασκευάσουν το πρωτότυπο και περάσει σε παραγωγή. Μέχρι τότε, θα είναι ακόμη ένα πέηπερ πλέην στην ντουζίνα+ των πολιτικών υπερηχητικών από τα 1960. Υπάρχουν πολλοί κι σοβαροί λόγοι που απέσυραν το concorde. 1
Yeroplatanos Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Καλά νταξει... Άμα πετάξουν εγώ προσωπικά (άσχετος μεν) θα εκπλαγω!
d3v4st4tor Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Για να ξαναζήσουν οι έχοντες το απίθανο 'Πρωτοχρονιά στο Λονδίνο-υπερηχητική πτήση κόντρα στις ζώνες ώρας- Δεύτερη Πρωτοχρονιά στη Ν. Υόρκη... 3
tsarouc Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 handred bucks anyware in planet? Τι είπε μωρέ... είναι δυνατόν να ισχύει? Μήπως εννοεί το λεπτό? Χλωμό το βλέπω να είναι τόσο φτηνό το τίκετ για τέτοια πτήση. Και το όνομα δεν εμπνέει εμπιστοσύνη όντως...
toshiba nb200 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Εχετε, 😆 γεια βρυσουυυυλες λογγοι βουνα ραχουυυυλες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα