George11111 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Καλησπέρα παιδιά,έφτασε πάλι η ώρα της ανανέωσης του συμβολαίου μου με τη Vodafone και όπως κάθε φορά έτσι και τώρα η πρόταση που μου κάνουν δε με ικανοποιεί και χρειάζεται να κάνω αίτημα φορητότητας αλλού για να πάρω την καλύτερη δυνατη. Τελευταία φορά που το έκανα πάλι πριν δύο χρόνια με την αλλαγή των πραγμάτων το κόλπο ήταν να κάνεις αίτημα φορητότητας για καρτοκινητο αλλιώς αν έκανες για συμβόλαιο δεν είχες δικαίωμα υπαναχώρησης. Ξέρει κανείς τι ισχύει τώρα; Έκανε κάποιος το ίδιο κολπο πρόσφατα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 και το γελιο θα ειναι να μην σε παρει κανεις για αντιπροσφορα οπως και εχει γινει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stcp Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Καλημερα φιλε. Εχω γραψει δυο post με την εμπειρια μου στο νημα "χρονικο διαστημα φορητοτητας" . Εγω εκανα αιτημα φορητοτητας την προηγουμενη εβδομαδα για να φυγω σε αλλο παροχο με καλυτερη τιμη (οχι με σκοπο να παρω αντιπροσφορα) απο τη στιγμη που δε με ικανοποιουσε η προταση ανανεωσης της voda και "σκιζονταν" οτι ειναι ο,τι καλυτερο μπορει να γινει. Για να μην ξαναγραφω τα ιδια, αφου εκανα αιτημα αμεσης φορητοτητας, μου εκαναν αντιπροταση με τα μισα χρηματα απο οσα εδινα μεχρι τωρα και θα μου πληρωσουν και τα πεναλτυ προωρης διακοπης (επειδη οι γραμμες ενεργοποιηθηκαν στον αλλο παροχο). Οποτε δεχτηκα και με ξαναπηραν πισω. Μου εστειλαν κ sms για επιβεβαιωση ολων αυτων. Χρειαστηκε ενα τηλ. γιατι "ξεχασαν" το πεναλτυ της μιας γραμμης, υποτιθεται το περασαν και περιμενω τις πιστωσεις στον επομενο λογαριασμο. Τωρα, ισως παιζει ρολο το οτι εχω σε αυτους 4 τηλεφωνα στο ΑΦΜ μου, τι να πω. Ελπιζω να βρεις κατι προς το συμφερον σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 Για να μην ανοίγω νεο θέμα, μιας και βλέπω 2-3-4 με το ιδιο αντικείμενο. Ειμαι (ημουν) στο δικτυο της Vodafone επι σειρά ετων. Εφτασε παλι ο καιρός, για την ανανέωση, οπου θεώρησα πως δε με συνέφερε καμμια προταση. Ετσι, επίλεξα να παω Κοσμοτέ. Οπερ και εγένετο. Οπως ήταν αναμενόμενο, με κάλεσε η Βονταφον, μια ημέρα μετά αφού ενεργοποιήθηκε η μεταφορα των γραμμων μου στη Κοσμοτε για αντιπροσφορα-επιστροφή στη Βονταφον. Φυσικα με λιγότερα χρήματα και πίστωση τα 130ε σχεδόν του πέναλτυ διακοπής συμβολαίου της Κοσμοτε. ΕΡΩΤΗΣΗ: Ας πούμε οτι επιστρέφω στη Βονταφον. Με καλεί την επόμενη η κοσμοτε για αντιπροσφορά. Πληρώνω πέναλτυ στη Βονταφον; Ή δε με καλεί η κοσμοτε ποτέ, αφού εφυγα απ'το δικτυο της και πλήρωσα το πέναλτυ; Υ.Γ. θέλω να μείνω στη κοσμοτε στην οποία μεταφέρθηκα, αλλά με λιγότερα χρήματα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stcp Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 Στη δικια μου περιπτωση η wind δε με καλεσε για αντιπροσφορα. Δεν ξερω αν ηταν τυχαιο ή αν τους ενδιαφερει μονο το πεναλτυ σε αυτες τις περιπτωσεις (90Ε για υπηρεσια μιας ημερας!). Αν σε καλεσει η κοσμοτε, Ισως να εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης απο τη βονταφον μιας και η "εντολη" που εδωσες ηταν απο τηλεφωνου. Σιγουρα αν σε καλεσουν θα σου πουν οι ιδιοι πως θα ξεμπλεξεις, οπως εκανε και η βονταφον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2021 31 λεπτά πριν, stcp είπε Στη δικια μου περιπτωση η wind δε με καλεσε για αντιπροσφορα. Δεν ξερω αν ηταν τυχαιο ή αν τους ενδιαφερει μονο το πεναλτυ σε αυτες τις περιπτωσεις (90Ε για υπηρεσια μιας ημερας!). Αν σε καλεσει η κοσμοτε, Ισως να εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης απο τη βονταφον μιας και η "εντολη" που εδωσες ηταν απο τηλεφωνου. Σιγουρα αν σε καλεσουν θα σου πουν οι ιδιοι πως θα ξεμπλεξεις, οπως εκανε και η βονταφον. Ρισκο εν ολίγοις...διότι με ενδιαφέρει να μείνω στη κοσμοτέ αλλά όχι "δαρμένος". Οπως λες, μπορεί να τους ενδιαφέρει το ποσό του πέναλτυ και μην τους είδατε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekkli Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 Επειδή έχει αλλάξει ο κανονισμός από την ΕΕΤΤ και δεν ενημερώνονται έγκαιρα οι εταιρίες όταν κάνεις αίτημα φορητότητας σε άλλη εταιρία, για αυτό επιλέγουν σε ποιους πελάτες θα προτείνουν επιστροφή και πληρωμή πέναλτυ από αυτούς και δεν συμβαίνει σε όλους. Την τελευταία φορά που ανανέωσα Cosmote, κατόπιν παρότρυνσης υπαλλήλου τους, γύρισα απλά τον αριθμό σε κάρτα. Μετά από 2 βδομάδες περίπου άρχισαν τα τηλέφωνα για να ξαναγυρίσω σε σύνδεση σε πολύ χαμηλότερη τιμή από την αρχική προσφορά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα