pavlovic Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Κάθε χρονιά που περνάει και εγγράφονται νέοι με βαθμό 1-2 στα 20 τους έχουμε εγκλωβίσει. Εμείς δεν θέλουμε κάτι τέτοιο, θέλουμε να τους δώσουμε διεξόδους, λύσεις και δουλειές» υπογράμμισε η υπουργός Παιδείας, ανακοινώνοντας ότι φέτος για πρώτη φορά οι υποψήφιοι θα συμπληρώσουν δύο ξεχωριστά μηχανογραφικά δελτία: ένα για εισαγωγή σε πανεπιστήμιο και ένα για εγγραφή σε δημόσιο ΙΕΚ. «Δύο δρόμοι: Πανεπιστήμιο ή κατάρτιση» τόνισε η Νίκη Κεραμέως, σημειώνοντας πως ο τελικός αριθμός των εισακτέων θα διαμορφωθεί από τους βαθμούς των μαθητών. https://www.newsbomb.gr/ellada/paideia/story/1202383/kerameos-dyo-dromoi-gia-toys-mathites-meta-ti-g-lykeioy-panepistimio-i-katartisi
Backpacker Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Αυτό που βάζει ελάχιστη βάση εισαγωγής στα ΑΕΙ γιατί λέει δεν μπορεί να σπουδάζει ο άλλος που γράφει 3 αλλά ταυτόχρονα δίνει πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα στα κολλέγια στα οποία πάνε και άτομα που δεν γράψανε ΟΥΤΕ τρία μόνο Υπουργός Παιδείας της Ελλάδας μπορεί να το κάνει. Δεν τους νοιάζουν ούτε τα δημοσια ΙΕΚ γιατί τα έχουν απαξιώσει και αυτά εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Η όλη φάση γίνεται για να αυξηθεί η πελατεία των κολλεγίων και των ιδιωτικών ΙΕΚ. 7 1
pontez2 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, Backpacker είπε Αυτό που βάζει ελάχιστη βάση εισαγωγής στα ΑΕΙ γιατί λέει δεν μπορεί να σπουδάζει ο άλλος που γράφει 3 αλλά ταυτόχρονα δίνει πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα στα κολλέγια στα οποία πάνε και άτομα που δεν γράψανε ΟΥΤΕ τρία μόνο Υπουργός Παιδείας της Ελλάδας μπορεί να το κάνει. Δεν τους νοιάζουν ούτε τα δημοσια ΙΕΚ γιατί τα έχουν απαξιώσει και αυτά εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Η όλη φάση γίνεται για να αυξηθεί η πελατεία των κολλεγίων και των ιδιωτικών ΙΕΚ. Τα Δ.ΙΕΚ δεν ειναι απαξιωμένα. Υπάρχουν ειδικότητες που βγαινουν μονο απο εκει. Το προβλημα ειναι οτι πάει ο άλλος και σπουδάζει Μαρκετινγκ σε ΙΕΚ και πιστευει οτι θα γινει στέλεχος. Κακος υπαρχουν τέτοιες ειδικοτητες. Αντιθετα υπάρχουν ειδικοτητες οπως πχ, τεχνικοι ανελκυστηρων, καυστηρατζιδες, μελισοκόμοι, αρτοποιοι κτλ κτλ Κατά τα άλλα, συμφωνω απόλυτα για το θέμα των κολλεγίων και αποτελεί ένα μεγάλο ερωτηματικό η σκέψη του νομοθέτη. Οπως το καταλαβαινω εγω, προσπαθει να τους ικανοποιήσει όλους. Και τα φροντηστήρια διοτι αν καταργησει της πανελαδικές θα μεινουν άνεργοι αλλά και τον ιδιωτη που θα επενδυσει σε νεες κτηριακές δομές. Από την αλλη, φαινεται πως τα καλά ελληνικά πανεπιστημια ειναι ηδη πολυ ψηλά στην Ευρωπαική λίστα (πχ το Καποδιστριακό) και τιποτε δε θα έχει να ζηλέψει απο άλλα ιδιωτικά. Στη Κυπρο πχ που υπάρχουν πολλά ιδιωτικά, τα δημόσια δεν έχουν χάσει καθόλου τη δημοφιλία τους. Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2021 από pontez2 2 1
pavlovic Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Έπρεπε να δοθεί βάση όμως και στη τεχνική επαγγελματική κατάρτιση. 1
michael92 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Στις 4/6/2021 στις 9:20 ΠΜ, Backpacker είπε Αυτό που βάζει ελάχιστη βάση εισαγωγής στα ΑΕΙ γιατί λέει δεν μπορεί να σπουδάζει ο άλλος που γράφει 3 αλλά ταυτόχρονα δίνει πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα στα κολλέγια στα οποία πάνε και άτομα που δεν γράψανε ΟΥΤΕ τρία μόνο Υπουργός Παιδείας της Ελλάδας μπορεί να το κάνει. Δεν τους νοιάζουν ούτε τα δημοσια ΙΕΚ γιατί τα έχουν απαξιώσει και αυτά εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Η όλη φάση γίνεται για να αυξηθεί η πελατεία των κολλεγίων και των ιδιωτικών ΙΕΚ. Αν κάποιος δεν έχει την αποφασιστικότητα να γράψει ένα 10 στις πανελλήνιες, τι αποφασιστικότητα θα έχει να βγάλει ακόμα και μια σχολή της πλάκας; Τα ιδιωτικά κολέγια έχουν κυρίως σκοπό να κρατήσουν τους φοιτητές που θα πηγαίναν να σπουδάσουν στο εξωτερικό. Είμαστε από τις ελάχιστες χώρες χωρίς σοβαρή ιδιωτική τριτοβάθμια εκπαίδευση. 1
Backpacker Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 3 λεπτά πριν, michael92 είπε Αν κάποιος δεν έχει την αποφασιστικότητα να γράψει ένα 10 στις πανελλήνιες, τι αποφασιστικότητα θα έχει να βγάλει ακόμα και μια σχολή της πλάκας; Τα ιδιωτικά κολέγια έχουν κυρίως σκοπό να κρατήσουν τους φοιτητές που θα πηγαίναν να σπουδάσουν στο εξωτερικό. Είμαστε από τις ελάχιστες χώρες χωρίς σοβαρή ιδιωτική τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τι σχέση έχει αν γράψει κάποιος 10 άνθρωπε μου με το το αν θα σπουδασει αυτο που θελει ή οχι? Εγώ περασα και τελειωσα νοσηλευτικη που τοτε και για πολλα χρονια ειχαν βαση κατω του 10 για παρα πολλα χρονια. Θες να μου πεις οτι ολοι αυτες οι χιλιαδες νοσηλευτες που δουλευουν στα νοσοκομεια και ειχαν περασει με λιγοτερο απο 10 δεν ειχαν θεληση να σπουδασουν? Παμε καλα? Αν δεν ξερω μαθηματικα κατεύθυνσης πχ δλδ δεν μπορω να σπουδασω γεωπονος ή νοσηλευτής ή τουριστικά ή και εγώ δεν ξέρω πόσες άλλες σχολές που δεν έχουν καμία σχέση τα αντικείμενα τους με τα μαθήματα των πανελληνίων?!?! Μιλάτε λες και έχουν σχέση τα μαθήματα του λυκείου με το τι σπουδάζει ο καθενας. 2
michael92 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2021 7 λεπτά πριν, Backpacker είπε Τι σχέση έχει αν γράψει κάποιος 10 άνθρωπε μου με το το αν θα σπουδασει αυτο που θελει ή οχι? Εγώ περασα και τελειωσα νοσηλευτικη που τοτε και για πολλα χρονια ειχαν βαση κατω του 10 για παρα πολλα χρονια. Θες να μου πεις οτι ολοι αυτες οι χιλιαδες νοσηλευτες που δουλευουν στα νοσοκομεια και ειχαν περασει με λιγοτερο απο 10 δεν ειχαν θεληση να σπουδασουν? Παμε καλα? Αν δεν ξερω μαθηματικα κατεύθυνσης πχ δλδ δεν μπορω να σπουδασω γεωπονος ή νοσηλευτής ή τουριστικά ή και εγώ δεν ξέρω πόσες άλλες σχολές που δεν έχουν καμία σχέση τα αντικείμενα τους με τα μαθήματα των πανελληνίων?!?! Μιλάτε λες και έχουν σχέση τα μαθήματα του λυκείου με το τι σπουδάζει ο καθενας. Γιατί να σταματήσουμε εκεί τότε και να μην δίνουμε πτυχία με 4,5;
Backpacker Δημοσ. 6 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2021 38 λεπτά πριν, michael92 είπε Γιατί να σταματήσουμε εκεί τότε και να μην δίνουμε πτυχία με 4,5; Α καλά άστο ότι να ναι. Εγώ γράφω για τις πανελλήνιες οτι δεν έχουν σχέση σαν κριτήριο με το αντικείμενο πόσων σχολών και συ μου λες για την βαθμολογια των προγραμματων των σχολων που δίνουν τα πτυχία τα οποία προφανώς έχουν ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ με το αντικείμενο των σπουδών καθώς ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΕΣ. Καληνύχτα δεν υπάρχει δυστυχώς σημείο επαφής για συζήτηση. Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε. 5 1
filip123go Δημοσ. 6 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2021 2 ώρες πριν, michael92 είπε Αν κάποιος δεν έχει την αποφασιστικότητα να γράψει ένα 10 στις πανελλήνιες, τι αποφασιστικότητα θα έχει να βγάλει ακόμα και μια σχολή της πλάκας; Τα ιδιωτικά κολέγια έχουν κυρίως σκοπό να κρατήσουν τους φοιτητές που θα πηγαίναν να σπουδάσουν στο εξωτερικό. Είμαστε από τις ελάχιστες χώρες χωρίς σοβαρή ιδιωτική τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το πόσο έχεις γράψεις πανελλαδικές, δεν έχει καμία σχέση με το πόσο γουστάρεις αυτό που σπουδάζεις. Λογικά είσαι μικρός ακόμα, πολύ πιθανόν να μην έχεις βγει καν στην αγορά εργασίας, για να τα λες αυτά. Εμένα πχ ανέκαθεν μου άρεσε ο προγραμματισμός. Ήξερα από τα 13 μου που έγραψα την 1η μου γραμμή σε pascal ότι θα γίνω προγραμματιστής. Κανένα μάθημα πέρα του προγραμματισμού δεν με βοήθησε. Έκθεση; Βιολογία;;;; Κοινωνική αγωγή ( η όπως λεγόταν αυτή η μλκια που έπρεπε να τα μάθεις όλα απ έξω) , τα μαθηματικά που είναι ότι να ναι 3η λυκείου;; Τι να πιάσει και τι να αφήσεις... Όλα ότι να ναι... Πεταμένος χρόνος και λεφτά σε φροντιστήρια... Χώρια το άγχος. Για την ιστορία έχω τελειώσει ηλεκτρολόγος μηχανικός και έχω Master στα Mechatronics. Αλλά τελικά software security architect έχω γίνει. Eκ του αποτελέσματος κρίνονται όλα φίλε. Έχω συμμαθητές που είχαν γράψει 3 και 4 χιλιάδες μόρια παραπάνω (ήταν τότε που οι σχολές δασκάλων και νηπιαγωγών ήταν στο θεο) και ακόμα κάθε χρόνο δεν ξέρουν καν αν θα δουλέψουν. Και αν δουλέψουν θα είναι 10 μήνες για 800 ευρώ.
nick125 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2021 Δυστυχώς, ως κράτος έχουμε μια από τις μεγαλύτερες ανεργίες στην Ευρώπη. Οι θέσεις εργασίας είναι ελάχιστες σε σύγκριση με τον αριθμό υποψηφίων των πανελληνίων. Οπότε κάποιοι θα σπουδάσουν, κάποιοι δεν θα σπουδάσουν. Είναι όμως μια καλή εκδοχή των πραγμάτων να μπορέσουμε μέσω της τεχνικής επαγγελματικής κατάρτισης να ανοίξουμε τη παραγωγή, αν αυτό είναι εφικτό
Babis_allos Δημοσ. 10 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2021 Αυτό που κάποιος "θέλει" να σπουδάσει αλλά γράφει 2 στις Πανελλήνιες δεν μπορώ να το καταλάβω (πέραν φυσικά του να σπουδάσει για να πάει να κάνει φοιτητική ζωή). Καταλαβαίνετε τι σημαίνει 2 στα 20; Δεν έχει σημασία αν και πόσο το αντικείμενο σπουδών έχει σχέση με τα συγκεκριμένα μαθήματα ή όχι. Κάποιος που βγάζει 2000 μόρια είτε μετά από 12 χρόνια σχολείο δεν ξέρει ούτε να γράψει μισή πρόταση είτε τα έχει γράψει όλα στ' @@ του. Στην πρώτη περίπτωση, χίλιες φορές καλύτερα και για εκείνον και για την κοινωνία και για τους γονείς του να μάθει μια εύκολη τέχνη πρακτική. Στην δεύτερη περίπτωση, δε νομίζω ότι ο φορολογούμενος θα έπρεπε να χρεώνεται 4ετή+ τριτοβάθμια εκπαίδευση κάποιου που δεν έχει την σοβαρότητα να "κερδίσει" αυτή την θέση ούτε με 0.1% κόπου. Κατα τ' άλλα το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έχει αμέτρητα άλλα κακά, με πρώτο και καλύτερο την ύπαρξη των φροντιστηρίων. Αφήστε τα παιδιά να είναι παιδιά. Σχολείο 8-2, φροντιστήριο/ιδιαίτερα/ξένες γλώσσες όλο το απόγευμα/βράδυ δεν είναι παιδική ηλικία. Το μόνο που κάνει είναι να αναγκάζει τα παιδιά να έχουν μια αγχωτική σκληρή παιδική ηλικία και να τα ωθήσει να τα γράψουν όλα στα παπάρια τους όταν τους δοθεί η ελευθερία τους (1ο ετος). Αγχώνονται τα παιδιά για να βγάλουν βαθμάρες στο σχολείο και όταν πάνε Πανεπιστήμιο όπου εκεί αρχίζει να μετράει το τι κάνεις υποτίθεται κυνηγάνε ένα 5αράκι να περάσουν το μάθημα. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα