YesOrNo Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 50 λεπτά πριν, Nabuko είπε Τι καταγγελία να κάνεις? Αφού δεν υπάρχει συμβόλαιο και δε σε έχουν χρεώσει ακόμα ότι τους καπνίσει. Προληπτική καταγγελία θα κάνεις? Στα αυτόματα τηλ της ΕΕΤΤ 210 6151194 λέει ξεκάθαρα πως πρέπει πριν την ενεργοποίηση συμβολαίου (νέου) πρέπει να ''επιβεβαιώσει γραπτώς της προσφοράς΄΄, ''δεσμεύεστε μόνο μετά την γραπτή σας συγκατάθεση κλπ. Στη συνέχεια μίλησα με την υπάλληλο της ΕΕΤΤ (live) για να επιβεβαιώσω πως αυτό ισχύει και για παραμονή στην ίδια εταιρία και ανανέωση διαφορετικού 24μηνου συμβολαίου και μου επιβεβαίωσε πως φυσικά και δεν αρκεί το verbal consent και να προχωρήσω σε καταγγελία αν δεν μου δίνουν το συμβόλαιο ΠΡΙΝ προχωρήσω. WIND εννοείται δεν ξαναπαίρνω τους ζήτησα το συμβόλαιο 3-4 φορές χτες πριν το υπογράψω. Εσύ δηλαδή μου λες να προχωρήσω έτσι προφορικά και μετά αν γίνει κάτι να το κυνηγήσω ? Το έχω πάθει ήδη. Είναι τόσο παράλογο να μου στείλουν το συμβόλαιο ΠΡΙΝ ? By they way έχει καταφέρει κανείς να πάρει τις ηχογραφημένες συνομιλίες ? Η θέλει δικηγόρο ? 2 ώρες πριν, ikorolis είπε όταν αποφασίσεις τι θες ... τότε θα σε εξυπηρετήσουν από την WIND η ιστοσελίδα της WIND είναι η WIND όπως και το τηλέφωνο τις εξυπηρέτησης πελατών οι προσφορές/εκπτώσεις κτλ...μπορεί αν είναι συνεργάτες όπως και τα καταστήματα γιατί ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι θες , τι ζητάς και που υπάρχει πρόβλημα αν νομίζεις ότι με καταγγελία στην αρμόδια αρχή (ΕΕΤΤ) θα βρεις λύση στο πρόβλημα σου προχώρα προσωπικά πιστεύω ότι η αρμόδια αρχή θα πετάξει την καταγγελία σου στον κάδο με τα σκουπίδια αν την διατυπώσεις όπως γράφεις εδώ ούτε καν θα ασχοληθούν. Θέλω πριν προχωρήσω σε ανανέωση να μου στείλουν γραπτώς το συμβόλαιο. Απλό. Η WIND αρνείται.
Nabuko Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 2 λεπτά πριν, YesOrNo είπε Εσύ δηλαδή μου λες να προχωρήσω έτσι προφορικά και μετά αν γίνει κάτι να το κυνηγήσω ? Το έχω πάθει ήδη. Είναι τόσο παράλογο να μου στείλουν το συμβόλαιο ΠΡΙΝ ? Όχι. Εγώ λέω αυτό που έγραψες και σου είπαν 20 ώρες πριν, YesOrNo είπε Σε παράπονο μου στο main τηλ κέντρο μου λένε ότι φυσικά και στέλνουμε είτε με courier είτε με e-mail το συμβόλαιο πριν την υπογραφή και ότι είναι παράνομο αυτό που κάνουν οι συνάδελφοι τους. Τους λες να στο στείλουν. Αν δεν στο στείλουν πας αλλού. Τι άλλο θες να γίνει δηλαδή? 2
YesOrNo Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Αυτή που μου το είπε είναι αυτή που έκανα παράπονο ότι δεν μου το στέλνουν στο main dashboard. Όταν με συνέδεσε με το τμήμα της ανανέωσης πάλι δεν δέχονταν. Αν μου το έστελναν δεν θα καθόμουν να κάνω καταγγελία. Η σύνδεση είναι stable και θα ήθελα να μείνω. 15 λεπτά πριν, Nabuko είπε Όχι. Εγώ λέω αυτό που έγραψες και σου είπαν Τους λες να στο στείλουν. Αν δεν στο στείλουν πας αλλού. Τι άλλο θες να γίνει δηλαδή?
Nabuko Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 1 λεπτό πριν, YesOrNo είπε Η σύνδεση είναι stable και θα ήθελα να μείνω Τραβάτε με κι ας κλαίω 😆😁
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 19 λεπτά πριν, YesOrNo είπε Στα αυτόματα τηλ της ΕΕΤΤ 210 6151194 λέει ξεκάθαρα πως πρέπει πριν την ενεργοποίηση συμβολαίου (νέου) πρέπει να ''επιβεβαιώσει γραπτώς της προσφοράς΄΄, ''δεσμεύεστε μόνο μετά την γραπτή σας συγκατάθεση κλπ. Στη συνέχεια μίλησα με την υπάλληλο της ΕΕΤΤ (live) για να επιβεβαιώσω πως αυτό ισχύει και για παραμονή στην ίδια εταιρία και ανανέωση διαφορετικού 24μηνου συμβολαίου και μου επιβεβαίωσε πως φυσικά και δεν αρκεί το verbal consent και να προχωρήσω σε καταγγελία αν δεν μου δίνουν το συμβόλαιο ΠΡΙΝ προχωρήσω. WIND εννοείται δεν ξαναπαίρνω τους ζήτησα το συμβόλαιο 3-4 φορές χτες πριν το υπογράψω. Εσύ δηλαδή μου λες να προχωρήσω έτσι προφορικά και μετά αν γίνει κάτι να το κυνηγήσω ? Το έχω πάθει ήδη. Είναι τόσο παράλογο να μου στείλουν το συμβόλαιο ΠΡΙΝ ? By they way έχει καταφέρει κανείς να πάρει τις ηχογραφημένες συνομιλίες ? Η θέλει δικηγόρο ? Θέλω πριν προχωρήσω σε ανανέωση να μου στείλουν γραπτώς το συμβόλαιο. Απλό. Η WIND αρνείται. Οι ηχογραφημένες συνομιλίες δίνονται μέσω δικηγόρου εφόσον υπάρχει η σχετική εισαγγελική άδεια για τα υπόλοιπα δεν θα σχολιάσω / δεν γνωρίζω φίλε μου τι θες - τι ζητάς - τι απαντούν από την εταιρεία σαφώς μπορείς να προχωρήσεις στην καταγγελία σου προς την ΕΕΤΤ. καθώς εγώ πρόσφατα ανανέωσα το πακέτο FTTH που έχω στην COSMOTE και μου έστειλαν κανονικά την σύμβαση και μέσω Courier και μέσω EMAIL για το τυπικό της υπόθεσης καθώς έγινε αποδοχή με ηλεκτρονικό τρόπο.
YesOrNo Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Πάντως όσοι διαβάζουν αν θέλουν να απαντήσουν η πλειοψηφία έχει κάνει προφορικά ? Η γραπτή στις ανανεώσεις τους ? Γενικά τι παίζει ?
Nabuko Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, YesOrNo είπε Πάντως όσοι διαβάζουν αν θέλουν να απαντήσουν η πλειοψηφία έχει κάνει προφορικά ? Η γραπτή στις ανανεώσεις τους ? Γενικά τι παίζει ? VF μου έστειλε sms με σύνδεσμο για το συμβόλαιο στο κινητό, στο οποίο για να ισχύσει πάτησα αποδοχή. Το κατέβασα κιόλας σε μορφή pdf Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2021 από Nabuko 1
YesOrNo Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 2 λεπτά πριν, ikorolis είπε Οι ηχογραφημένες συνομιλίες δίνονται μέσω δικηγόρου εφόσον υπάρχει η σχετική εισαγγελική άδεια για τα υπόλοιπα δεν θα σχολιάσω / δεν γνωρίζω φίλε μου τι θες - τι ζητάς - τι απαντούν από την εταιρεία σαφώς μπορείς να προχωρήσεις στην καταγγελία σου προς την ΕΕΤΤ. καθώς εγώ πρόσφατα ανανέωσα το πακέτο FTTH που έχω στην COSMOTE και μου έστειλαν κανονικά την σύμβαση και μέσω Courier και μέσω EMAIL για το τυπικό της υπόθεσης καθώς έγινε αποδοχή με ηλεκτρονικό τρόπο. Thanks. Όταν λες ηλεκτρονική αποδοχή. Δέχτηκες προφορικά ? Η τους έστειλες το e-mail/courier πίσω signed ΑΦΟΥ το είχες δει ? (έστω στα γρήγορα τις τιμές αν ήταν courier)
spectaculator Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, Petros Electron είπε Συνέχισε με αλλη εταιρία. Έμενα στην voda μου έστειλαν το συμβόλαιο με εμαιλ και αφού το μελέτησα με την ησυχία μου το υπέγραψα και τους το έστειλα πίσω πάλι με εμαιλ. Ειναι τακτική αυτη να σου στέλνουν με κουριερ το συμβόλαιο γιατι δεν θα προλαβεις να το διαβασεις, ειναι πολλες οι σελιδες και το κουριερ δεν θα σε περιμενει, θα θελει υπογραφή και να φύγει, και αν βιαστείς πιθανόν θα υπογράψεις πράγματα που θα τους βολεύουν ενω εσένα οχι. Το τι υπογράφεις πάντα το διαβάζεις, άσχετα αν θα περιμένει ή όχι ο κούριερ. Αν αρνηθεί, δεν υπογράφεις και τον στέλνεις πίσω στη μαμά με το συμβόλαιο ανυπόγραφο. 24 λεπτά πριν, YesOrNo είπε Πάντως όσοι διαβάζουν αν θέλουν να απαντήσουν η πλειοψηφία έχει κάνει προφορικά ? Η γραπτή στις ανανεώσεις τους ? Γενικά τι παίζει ? Στη wind, για κάθε ανανέωση του συμβολαίου μου, σαν υπογρφή θεωρείται η καταφατική μου απάντηση στο τηλέφωνο που καταγράφεται. Btw, πέρνα από ένα μαγαζί και κάνε την ανανέωση εκεί, φάτσα με φάτσα. Επεξ/σία 4 Ιουνίου 2021 από spectaculator 1
YesOrNo Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 10 λεπτά πριν, spectaculator είπε Το τι υπογράφεις πάντα το διαβάζεις, άσχετα αν θα περιμένει ή όχι ο κούριερ. Αν αρνηθεί, δεν υπογράφεις και τον στέλνεις πίσω στη μαμά με το συμβόλαιο ανυπόγραφο. Στη wind, για κάθε ανανέωση του συμβολαίου μου, σαν υπογρφή θεωρείται η καταφατική μου απάντηση στο τηλέφωνο που καταγράφεται. Btw, πέρνα από ένα μαγαζί και κάνε την ανανέωση εκεί, φάτσα με φάτσα. Thanks. Τα τελευταία 25 more or less χρόνια δεν είχαμε κανένα θέμα με τη WIND. 2 χρόνια πριν την πατήσαμε face to face καθώς όταν τσεκάραμε το συμβόλαιο έλειπε η σελίδα του συμβολαίου και άλλη τιμή είπαν και άλλη έβαλαν. Το θέμα λύθηκε μέσω καταγγελίας. Φυσικά και φταίμε και εμείς που δεν είδαμε ότι η σημαντική σελίδα έλλειπε αλλά δεν θα αθωώσουμε και τον απατεώνα. Λέμε χτες, δεν θα πάμε face to face τουλάχιστον απομακρυσμένα θα μας στείλουν e-mail / courier ΠΡΙΝ προχωρήσουμε. NOPE. Δεν στέλνουν. Ναι ίσως από κοντά καλύτερα σιγουρεύοντας όμως την σημαντική σελίδα. Από ότι λένε εδώ πάντως VF και Cosmote στέλνουν πριν.
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 39 λεπτά πριν, YesOrNo είπε Thanks. Όταν λες ηλεκτρονική αποδοχή. Δέχτηκες προφορικά ? Η τους έστειλες το e-mail/courier πίσω signed ΑΦΟΥ το είχες δει ? (έστω στα γρήγορα τις τιμές αν ήταν courier) Δέχτηκα την προσφορά ανανέωσης προφορικά εννοείται ότι η υπάλληλος από την εξυπηρέτηση πελατών της COSMOTE (13888) ανάφερε το όνομα της/επώνυμο της και όλα τα στοιχεία της προσφοράς/τιμής το ίδιο και εγώ ακριβώς μετά μου έστειλαν μέσω EMAIL την σύμβαση της προσφοράς και την επόμενη μέρα με το Courier τα έγγραφα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα