YesOrNo Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Είμαστε Wind, Telestet, Tim εδώ και 25+ χρόνια. Το όνομα της σύνδεσης ανήκει στη μητέρα μου μεγάλης ηλικίας αλλά totally capable. Πριν από 2 χρόνια που έκανε ανανέωση σε κατάστημα στο συμβόλαιο της έβαλαν extra wind vison και καλά δωρεάν ενώ επέμενε όχι. Αυτοί επέμεναν ότι είναι δωρεάν. Τελικά το δέχτηκε. Όταν ήρθε σπίτι η σελίδα του συμβολαίου που έγραφε την τιμή δεν ήταν εκεί. Το wind vision guess what δεν ήταν δωρεάν. Μετά από καταγγελία και 10δες τηλ στη wind πήραμε τα λεφτά μας πίσω και τους επιστρέψαμε την κλειστή συσκευή vision. Οπότε settled. Flash forward today 2 χρόνια σχεδόν μετά. Λόγω της κακής αυτής εμπειρίας είπαμε να ανανεώσουμε το συμβόλαιο από το τηλ. Μίλησα με 2 διαφορετικά άτομα στις προσφορές και τα 2 αρνούνται να μου στείλουν σε e-mail το συμβόλαιο για να δω γραπτά την τιμή πριν προχωρήσουμε και καλά γίνεται verbal. Σε παράπονο μου στο main τηλ κέντρο μου λένε ότι φυσικά και στέλνουμε είτε με courier είτε με e-mail το συμβόλαιο πριν την υπογραφή και ότι είναι παράνομο αυτό που κάνουν οι συνάδελφοι τους. YesOrNo hurt itself in its confusion. Πέρα από καταγγελία ΕΕΤΤ και συνήγορο του καταναλωτή 2η φορά. Τι άλλο μπορώ να κάνω ? (Ίσως και να συνεχίσω σε άλλη εταιρία.) 1
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 1 λεπτό πριν, YesOrNo είπε Είμαστε Wind, Telestet, Tim εδώ και 25+ χρόνια. Το όνομα της σύνδεσης ανήκει στη μητέρα μου μεγάλης ηλικίας αλλά totally capable. Πριν από 2 χρόνια που έκανε ανανέωση σε κατάστημα στο συμβόλαιο της έβαλαν extra wind vison και καλά δωρεάν ενώ επέμενε όχι. Αυτοί επέμεναν ότι είναι δωρεάν. Τελικά το δέχτηκε. Όταν ήρθε σπίτι η σελίδα του συμβολαίου που έγραφε την τιμή δεν ήταν εκεί. Το wind vision guess what δεν ήταν δωρεάν. Μετά από καταγγελία και 10δες τηλ στη wind πήραμε τα λεφτά μας πίσω και τους επιστρέψαμε την κλειστή συσκευή vision. Οπότε settled. Flash forward today 2 χρόνια σχεδόν μετά. Λόγω της κακής αυτής εμπειρίας είπαμε να ανανεώσουμε το συμβόλαιο από το τηλ. Μίλησα με 2 διαφορετικά άτομα στις προσφορές και τα 2 αρνούνται να μου στείλουν σε e-mail το συμβόλαιο για να δω γραπτά την τιμή πριν προχωρήσουμε και καλά γίνεται verbal. Σε παράπονο μου στο main τηλ κέντρο μου λένε ότι φυσικά και στέλνουμε είτε με courier είτε με e-mail το συμβόλαιο πριν την υπογραφή και ότι είναι παράνομο αυτό που κάνουν οι συνάδελφοι τους. YesOrNo hurt itself in its confusion. Πέρα από καταγγελία ΕΕΤΤ και συνήγορο του καταναλωτή 2η φορά. Τι άλλο μπορώ να κάνω ? (Ίσως και να συνεχίσω σε άλλη εταιρία.) Μιλάς με την εξυπηρέτηση πελατών της WIND και βρίσκεις λύση στο πρόβλημα που σε απασχολεί αγνόησε το όποιο κατάστημα που μίλησες.
Petros Electron Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Συνέχισε με αλλη εταιρία. Έμενα στην voda μου έστειλαν το συμβόλαιο με εμαιλ και αφού το μελέτησα με την ησυχία μου το υπέγραψα και τους το έστειλα πίσω πάλι με εμαιλ. Ειναι τακτική αυτη να σου στέλνουν με κουριερ το συμβόλαιο γιατι δεν θα προλαβεις να το διαβασεις, ειναι πολλες οι σελιδες και το κουριερ δεν θα σε περιμενει, θα θελει υπογραφή και να φύγει, και αν βιαστείς πιθανόν θα υπογράψεις πράγματα που θα τους βολεύουν ενω εσένα οχι. 4
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 3 λεπτά πριν, Petros Electron είπε Συνέχισε με αλλη εταιρία. Έμενα στην voda μου έστειλαν το συμβόλαιο με εμαιλ και αφού το μελέτησα με την ησυχία μου το υπέγραψα και τους το έστειλα πίσω πάλι με εμαιλ. Ειναι τακτική αυτη να σου στέλνουν με κουριερ το συμβόλαιο γιατι δεν θα προλαβεις να το διαβασεις, ειναι πολλες οι σελιδες και το κουριερ δεν θα σε περιμενει, θα θελει υπογραφή και να φύγει, και αν βιαστείς πιθανόν θα υπογράψεις πράγματα που θα τους βολεύουν ενω εσένα οχι. Εγώ λέω να μην το κάνει και απλά να μιλήσει με την εξυπηρέτηση πελατών της WIND πιθανόν απλά να έπεσε σε κατάστημα συνεργάτη της WIND άσχετο... Ανάφερες την εταιρεία VODAFONE την οποία έχω προσωπικά στην "μαύρη λίστα" εξαιτίας εξωτερικού συνεργάτη της οποίος τηλεφώνησε στο εταιρικό μου κινητό την ώρα που βρισκόμουν στα γραφεία της πολυεθνικής εταιρείας/οργανισμού που δουλεύω για να μου κάνει συμβόλαιο στην VODAFONE τον εταιρικό αριθμό του κινητού οποίος ανήκει στην WIND και παρά την άρνηση μου κάλεσε άλλες 74 φορές εξαιτίας αυτού το B2B της VODAFONE προσπαθεί να βρει τρόπους να με πείσει ώστε να δώσω έγκριση προκειμένου να προμηθευτούμε επαγγελματικά συμβόλαια/συνδέσεις κινητής/σταθερής/διαδικτύου καθώς μέχρι τώρα έχω απορρίψει όλες τις προτάσεις τους.
Petros Electron Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 @ikorolis Σαφώς και να δοκιμάσει να μιλήσει με τα κεντρικά πρώτα. Δεν εχει να χασει κατι. Οσο άφορα την περίπτωση σου μου τυχαίνει και εμενα πολλες φόρες με καλούν απο vodafone (και καλα) , στην ουσία ομως δεν ειναι απο τα κεντρικά τους αλλα ουτε καν απο την vodafone γιατι αυτοι που με καλουν δεν γνωρίζουν καν σε ποιον παροχο ειμαι και μου κανουν πρόσφορες πολλές φορες λέγοντας μου οτι ειναι απο την ιδια την vodafone. Ειναι εύκολο να τους καταλάβω γιατι αν ηταν απο την ιδια την vodafone θα μπορούσαν να δουν τι συμβόλαιο/πρόγραμμα εχω. Ευτυχώς υπάρχει και η μαύρη λίστα στο κινητό μου, αφου τους ενημερώσω οτι δεν ενδιαφέρομαι, μπλοκάρω και το νούμερο, και τα μελλοντικά νούμερα τους (αν καλέσουν παλι) απο αυτη την εταιρία η καποια αλλη.
YesOrNo Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, ikorolis είπε Μιλάς με την εξυπηρέτηση πελατών της WIND και βρίσκεις λύση στο πρόβλημα που σε απασχολεί αγνόησε το όποιο κατάστημα που μίλησες. Τηλεφωνικά στο site της Wind είναι το 2ο περιστατικό, όχι σε κατάστημα. Το πρώτο περιστατικό στο κατάστημα το ανέφερα γιατί δεν εμπιστεύομαι πια τη wind και το ήθελα γραπτά που τελικά ούτε στις τηλ προσφορές μου δίνουν το (νεο) συμβόλαιο. Δηλαδή 2 φορές με διαφορά 2 χρονών έχουν αποφύγει να δώσουν γραπτά συμβόλαια. Έτσι χρεώνουν μάλλον ό,τι θέλουν και ειδικά οι ηλικιωμένοι βαριούνται ή δεν ξέρουν να τους κυνηγήσουν. Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2021 από YesOrNo site της Wind
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 1 λεπτό πριν, Petros Electron είπε @ikorolis Σαφώς και να δοκιμάσει να μιλήσει με τα κεντρικά πρώτα. Δεν εχει να χασει κατι. Οσο άφορα την περίπτωση σου μου τυχαίνει και εμενα πολλες φόρες με καλούν απο vodafone (και καλα) , στην ουσία ομως δεν ειναι απο τα κεντρικά τους αλλα ουτε καν απο την vodafone γιατι αυτοι που με καλουν δεν γνωρίζουν καν σε ποιον παροχο ειμαι και μου κανουν πρόσφορες πολλές φορες λέγοντας μου οτι ειναι απο την ιδια την vodafone. Ειναι εύκολο να τους καταλάβω γιατι αν ηταν απο την ιδια την vodafone θα μπορούσαν να δουν τι συμβόλαιο/πρόγραμμα εχω. Ευτυχώς υπάρχει και η μαύρη λίστα στο κινητό μου, αφου τους ενημερώσω οτι δεν ενδιαφέρομαι, μπλοκάρω και το νούμερο, και τα μελλοντικά νούμερα τους (αν καλέσουν παλι) απο αυτη την εταιρία η καποια αλλη. Το παραδέχτηκε η ίδια η VODAFONE ότι είναι εξωτερικός τους συνεργάτης και από τους καλούς καθώς έστειλα το αρχείο κλήσεων στην VODAFONE λέγοντας τους ότι με κάλεσε 75 φορές για να κάνει συμβόλαιο στον παρακάτω αριθμό κινητού το οποίο ανήκει σε επαγγελματικό συμβόλαιο στην WIND και έμειναν με το στόμα ανοικτό. μετά έστειλα εξώδικο σε αυτόν και στην VODAFONE λέγοντας ότι αν δεχτώ έστω μια κλήση στο κινητό μου θα προχωρήσω σε μήνυση/αγωγή και θα απαιτήσω αποζημίωση. τώρα με παρακαλούν να πάρω το μέρος τους ώστε να κάνουν συμβόλαια γιατί είμαι αυτός που θα δώσει το ΟΚ αλλά μέχρι τώρα τρώνε "κόκκινη κάρτα". εγώ τα έχω γράψει όλα στο μητρώο του άρθρου 11 όποιος με ενοχλήσει έχει δώρο την καταγγελία στην αρμόδια αρχή και μήνυση/αγωγή έχω και στο σταθερό και στο κινητό "μαύρη λίστα" με αυτόματη γείωση. Μόλις τώρα, YesOrNo είπε Τηλεφωνικά είναι το 2ο περιστατικό, όχι σε κατάστημα. Το πρώτο περιστατικό στο κατάστημα το ανέφερα γιατί δεν εμπιστεύομαι πια τη wind και το ήθελα γραπτά που τελικά ούτε στις τηλ προσφορές μου δίνουν το (νεο) συμβόλαιο. Δηλαδή 2 φορές με διαφορά 2 χρονών έχουν αποφύγει να δώσουν γραπτά συμβόλαια. Έτσι χρεώνουν μάλλον ό,τι θέλουν και ειδικά οι ηλικιωμένοι βαριούνται ή δεν ξέρουν να τους κυνηγήσουν. καλείς στο τηλέφωνο της (μαμάς εταιρείας) εξυπηρέτησης πελατών και τους ρωτάς ότι θες αν θες προσφορά/έκπτωση κτλ τότε θα σε καλέσει συνεργάτης τους προσωπκά δεν στο συνιστώ.
Petros Electron Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 1 λεπτό πριν, ikorolis είπε Το παραδέχτηκε η ίδια η VODAFONE ότι είναι εξωτερικός τους συνεργάτης και από τους καλούς καθώς έστειλα το αρχείο κλήσεων στην VODAFONE λέγοντας τους ότι με κάλεσε 75 φορές για να κάνει συμβόλαιο στον παρακάτω αριθμό κινητού το οποίο ανήκει σε επαγγελματικό συμβόλαιο στην WIND και έμειναν με το στόμα ανοικτό. μετά έστειλα εξώδικο σε αυτόν και στην VODAFONE λέγοντας ότι αν δεχτώ έστω μια κλήση στο κινητό μου θα προχωρήσω σε μήνυση/αγωγή και θα απαιτήσω αποζημίωση. τώρα με παρακαλούν να πάρω το μέρος τους ώστε να κάνουν συμβόλαια γιατί είμαι αυτός που θα δώσει το ΟΚ αλλά μέχρι τώρα τρώνε "κόκκινη κάρτα". εγώ τα έχω γράψει όλα στο μητρώο του άρθρου 11 όποιος με ενοχλήσει έχει δώρο την καταγγελία στην αρμόδια αρχή και μήνυση/αγωγή έχω και στο σταθερό και στο κινητό "μαύρη λίστα" με αυτόματη γείωση. Ναι δεν αντιλέγω, η vodafone οπως και όλες οι εταιρίες εχουν δωσει σε εξ/κους συνεργάτες υπο-εταιριες πωλήσεων τα τηλ/μας και τα ονόματα μας για να μας παιρνουν να μας κανουν προσφορες. Αυτοι ομως (οι τελευταιοι) δεν εχουν εικονα απο το εκαστοτε πακετο και συμβολαιο και παροχο που εχει ο καθε νοματαίος ο οποιος καλουν. Αυτο θελω να εξηγησω.
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Μόλις τώρα, Petros Electron είπε Ναι δεν αντιλέγω, η vodafone οπως και όλες οι εταιρίες εχουν δωσει σε εξ/κους συνεργάτες υπο-εταιριες πωλήσεων τα τηλ/μας και τα ονόματα μας για να μας παιρνουν να μας κανουν προσφορες. Αυτοι ομως (οι τελευταιοι) δεν εχουν εικονα απο το εκαστοτε πακετο και συμβολαιο και παροχο που εχει ο καθε νοματαίος ο οποιος καλουν. Αυτο θελω να εξηγησω. υπάρχει ένα "μητρώο του άρθρου 11" όπου ανήκουν οι αριθμοί σταθερά/κινητά ανθρώπων οι οποίοι δεν θέλουν να τους ενοχλούν για εμπορικούς/διαφημιστικούς λόγους αυτό το μητρώο οφείλουν να το έχουν ενημερωμένο αν δεν το έχουν κακό για αυτούς.
YesOrNo Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Ok got it now. To site της wind είναι ''εξωτερικος'' συνεργάτης. Απλώς μπερδεύτηκα γιατί όταν τους λέω να κάνω παράπονο με συνέδεσαν με κεντρικά της wind και απάντησαν γρήγορα.
Petros Electron Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Ναι το γνωρίζω και ειμαι και εγω σε αυτο. Το θεμα ειναι οτι δεν το λαμβάνουν υποψη, ειτε γιατι δεν το ξερουν, ειτε γιατι δεν μπορουν να το δουν. Δεν εχω αποψη περι αυτου. Καλή λύση το εξώδικο φυσικά αλλα πρεπει να πληρώσεις τον δικηγόρο να το κανει καθε φορα και παει απο οτι εχω ακούσει κοντα στα 100ευρω.
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Petros Electron είπε Ναι δεν αντιλέγω, η vodafone οπως και όλες οι εταιρίες εχουν δωσει σε εξ/κους συνεργάτες υπο-εταιριες πωλήσεων τα τηλ/μας και τα ονόματα μας για να μας παιρνουν να μας κανουν προσφορες. Αυτοι ομως (οι τελευταιοι) δεν εχουν εικονα απο το εκαστοτε πακετο και συμβολαιο και παροχο που εχει ο καθε νοματαίος ο οποιος καλουν. Αυτο θελω να εξηγησω. Δεν με καταλαβαίνεις....όταν λέω εξωτερικοί συνεργάτες αναφέρομαι στο "κατάστημα" το οποίο λες ότι μίλησες και στις "προσφορές" ή "εκπτώσεις" δεν αναφέρομαι στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Από την ιστοσελίδα της WIND Τρόποι επικοινωνίας με χρέωση για Ιδιώτες Από κινητό WIND: 13800 (Χρέωση με 0,25€/ κλήση με ΦΠΑ. Eφαρμόζεται επιπλέον τέλος κινητής τηλεφωνίας 12,15,18 ή 20% ανάλογα με το ύψος του μηνιαίου λογαριασμού προ ΦΠΑ). Από σταθερό WIND: 13800 (Χρέωση 0,26€/ κλήση με ΦΠΑ & τέλη σταθερής τηλεφωνίας). Από άλλο πάροχο: 13800 (Με χρέωση - Η χρέωση για κλήση από άλλο πάροχο ορίζεται με βάση τον τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου) Από Εξωτερικό & από κινητό WIND σε περιαγωγή: +30 693 561 3800 (Με χρέωση) επιπλέον μπορείς μέσω φόρμας επικοινωνίας ή Messenger 6 λεπτά πριν, Petros Electron είπε Ναι το γνωρίζω και ειμαι και εγω σε αυτο. Το θεμα ειναι οτι δεν το λαμβάνουν υποψη, ειτε γιατι δεν το ξερουν, ειτε γιατι δεν μπορουν να το δουν. Δεν εχω αποψη περι αυτου. Καλή λύση το εξώδικο φυσικά αλλα πρεπει να πληρώσεις τον δικηγόρο να το κανει καθε φορα και παει απο οτι εχω ακούσει κοντα στα 100ευρω. Η νομοθεσία της ΑΡΧΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (GDPR) τους υποχρεώνει όμως να το έχουν ενημερωμένο το Μητρώο του άρθρου 11 που αφορά την "Μη ζητηθείσα επικοινωνία" αν δεν το λαμβάνουν υπόψη ή το οτιδήποτε άλλο Ας πρόσεχαν... Δεν έχω τέτοιο πρόβλημα ο δικηγόρος είναι οικογενειακός φίλος άρα υπάρχει άλλου είδους συνεννόηση επίσης έχω το νομικό τμήμα της εταιρείας που εργάζομαι το οποίο έχει έναν στρατό από δικηγορικά γραφεία που συνεργάζεται αλλά έχει και εξαίρετους νομικούς/δικηγόρους. Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2021 από ikorolis
YesOrNo Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουνίου 2021 Πήρα τηλ στα κεντρικά της wind και μου είπαν στέλνουν συμβόλαιο στους νέους πελάτες. 'Η όταν αλλάξω από 50 ας πούμε σε 100 σαν παλιός πελάτης. Της είπα ότι εφόσον υπάρχει αλλαγή στις άλλες παροχές (αριθμός λεπτών κινητών) και μείωση της τιμής πάλι θα έπρεπε να στέλνουν e-mail σαν νεο 24μηνο. Στην ερώτηση αν το site της wind είναι εξωτερικοί συνεργάτες μου είπε δεν γνωρίζει. Θα στείλω μια καταγγελία για τη Wind πάντως. Δεν γίνεται να κάνω verbal agreement και μετά να με χρεώνουν ό,τι τους καπνίσει.
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 17 ώρες πριν, YesOrNo είπε Πήρα τηλ στα κεντρικά της wind και μου είπαν στέλνουν συμβόλαιο στους νέους πελάτες. 'Η όταν αλλάξω από 50 ας πούμε σε 100 σαν παλιός πελάτης. Της είπα ότι εφόσον υπάρχει αλλαγή στις άλλες παροχές (αριθμός λεπτών κινητών) και μείωση της τιμής πάλι θα έπρεπε να στέλνουν e-mail σαν νεο 24μηνο. Στην ερώτηση αν το site της wind είναι εξωτερικοί συνεργάτες μου είπε δεν γνωρίζει. Θα στείλω μια καταγγελία για τη Wind πάντως. Δεν γίνεται να κάνω verbal agreement και μετά να με χρεώνουν ό,τι τους καπνίσει. όταν αποφασίσεις τι θες ... τότε θα σε εξυπηρετήσουν από την WIND η ιστοσελίδα της WIND είναι η WIND όπως και το τηλέφωνο τις εξυπηρέτησης πελατών οι προσφορές/εκπτώσεις κτλ...μπορεί αν είναι συνεργάτες όπως και τα καταστήματα γιατί ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι θες , τι ζητάς και που υπάρχει πρόβλημα αν νομίζεις ότι με καταγγελία στην αρμόδια αρχή (ΕΕΤΤ) θα βρεις λύση στο πρόβλημα σου προχώρα προσωπικά πιστεύω ότι η αρμόδια αρχή θα πετάξει την καταγγελία σου στον κάδο με τα σκουπίδια αν την διατυπώσεις όπως γράφεις εδώ ούτε καν θα ασχοληθούν.
Nabuko Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2021 19 ώρες πριν, YesOrNo είπε Πέρα από καταγγελία ΕΕΤΤ και συνήγορο του καταναλωτή 2η φορά. Τι άλλο μπορώ να κάνω ? (Ίσως και να συνεχίσω σε άλλη εταιρία.) 18 ώρες πριν, YesOrNo είπε Θα στείλω μια καταγγελία για τη Wind πάντως. Δεν γίνεται να κάνω verbal agreement και μετά να με χρεώνουν ό,τι τους καπνίσει Τι καταγγελία να κάνεις? Αφού δεν υπάρχει συμβόλαιο και δε σε έχουν χρεώσει ακόμα ότι τους καπνίσει. Προληπτική καταγγελία θα κάνεις? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα