czarjuly Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 2 ώρες πριν, Al_pacino είπε Δες παλιες αποστολες που ισως χαθηκαν ακομα και μετα απο 1 ιουλιου.......... αν δεις οτι δεν ταιριαζουν τα τρακινκ παιζει καποια πουστια τον ελτα..........αν θες παμε ολοι μαζι για καταγγελίες ............ να γινει πανηγύρι Τελικα είχες δίκιο ,έκατσα και εψαξα το τρακινγκ ήταν ένα ρολόι της πλάκας αξίας 2.5 ευρώ αγορασμενο από AliExpress από τον Ιούνιο που ήρθε μέσω Uzbekistan και οι δικοί μας αετοί στο τελωνειο εβαλαν 2.70 τέλη χαχαχα
Vasileios-gr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Αν ήταν από τον Ιούνιο, προφανώς δεν πληρώθηκε ο Φ.Π.Α. Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι οταν αγοράζουμε κάτι εξαιρετικά φτηνό, ο αποστολέας το στέλνει με απλό ταχυδρομείο. Έτσι είναι αδύνατον για το Τελωνείο να διαπιστώσει ότι έχει πληρωθεί ο Φ.Π.Α. αφού δεν ξέρει καν πιο αντικείμενο είναι. Στο 1 ευρώ αγοράς ο Φ.Π.Α. ειναι 0,20. Αυτόματα τα ΕΛΤΑ προσθέτουν και το τέλος εκτελωνισμού 2,5 ευρώ. 2
Doubt Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Εφόσον η διαφορά σας είναι με δημόσια υπηρεσία, αρμοδιος είναι ο Συνήγορος του Πολίτη κι εκεί πρέπει να αποταθείτε.
Aurumnus Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, Al_pacino είπε Λοιπον η κοροιδια τελος....... ηρθε σημερα δεύτερη παραγγελιά που ειχα κανει στις 2 αυγουστου απο τον τρισαλι και στο τελωνείο ζητάνε αλλα 3 ευρω......... εφοσον ειναι στο ios αυτοματα απο το ιδιο το alli και το εχει παρακρατήσει δεν νομιζω να μην το εχει αποδώσει ο κινεζος που πουλουσε το αντικείμενο ..........αυριο παω Συνήγορο του Καταναλωτή και θα κανω καταγγελία οποιος εκανε η ξερει τι πρεπει να προσκομίσω για να δείξω οτι εχω πραξει τα νόμιμα ας μας πει.......... πρεπει να βγαλω sceenshot σε φωτοτυπία την αγορα που λεει οτι εσωκλειεται ο φπα για κατι που αγορασα 3 ευρω μαζι με μεταφορικα;;; επισης δεν ξερω γιατι αλλαζουν το τρακινκ ναμπερ σε αλλο πως θα καταλάβει ο π@παπαρας ο ali ποια αποστολή αφορα ποια ;; Το πιο πιθανό είναι να δηλώσουν αναρμόδιοι και να σε παραπέμψουν στην ΕΕΤΤ. Στις 15/7/2017 στις 9:33 ΠΜ, dexterios είπε Yπεύθυνος φορέας για την εποπτεία και αξιολόγηση όλων των παρόχων ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα είναι η ΕΕΤΤ. Αν κάποιος θέλει να κάνει παράπονο υπάρχει συγκεκριμένη φόρμα παραπόνων και διαδικασία διερεύνησης εδώ http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Postal/Katagg/ Εδώ η ενδεδειγμένη διαδικασία ενεργειών για επίλυση διαφορών με παρόχους ταχυδρομικών υπηρεσιών http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Postal/Diffproc/index.html Στον συνήγορο πολίτη κτλ πας για απαιτήσεις που δεν προβλέπονται στο ΧΥΚ των ΕΛΤΑ. Εδώ ο ΧΥΚ των ΕΛΤΑ http://www.elta.gr/LinkClick.aspx?fileticket=Le-7iuO23R8%3d&tabid=119&language=el-GR Ή να σε παραπέμψουν στην προβλεπόμενη διαδικασία όταν υπάρχει διαφωνία για τις Τελωνειακές Χρεώσεις: https://www.elta.gr/el-gr/ιδιώτες/αλληλογραφίαδέματα/εκτελωνισμός.aspx https://www.elta.gr/Portals/0/pdf/ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ 2.pdf Αναφορά σε κείμενο Διαφωνία για τις Τελωνειακές Χρεώσεις Σε περίπτωση που διαφωνείτε για τις τελωνειακές χρεώσεις που καλείσθε να καταβάλλετε και επιθυμείτε αυτές να επανεξεταστούν από την αρμόδια τελωνειακή Αρχή, δεν παραλαμβάνετε το αντικείμενο σας, αλλά καταθέτετε στο Κατάστημα παραλαβής αιτιολογημένη αίτηση για τον επανυπολογισμό των δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων, συνυποβάλλοντας υποχρεωτικά όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά παραστατικά σχετικά με τη δασμολογητέα αξία,όπως εμβάσματα πληρωμής, απόδειξη πιστωτικής κάρτας, Paypal, κλπ. Στη συνέχεια, τα ΕΛΤΑ υποβάλλουν το αίτημά σας, στο αρμόδιο Τελωνείο, όπου έγινε ο αρχικός εκτελωνισμός, για εξέταση με τις κατά περίπτωση προβλεπόμενες από τον Εθνικό Τελωνειακό Κώδικα διαδικασίες. Μετά το πέρας της διαδικασίας και στην περίπτωση που η απάντηση του Τελωνείου στο αίτημά σας είναι θετική, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία προωθούν προς παράδοση το ταχυδρομικό αντικείμενο και σας ενημερώνουν σχετικά με ηλεκτρονικό μήνυμα εφόσον είναι διαθέσιμη η ηλεκτρονική σας διεύθυνσή. Σε περίπτωση αρνητικής απάντησης, τα ΕΛΤΑ σας πληροφορούν σχετικά, με συστημένη επιστολή, ενημερώνοντάς σας για τις εναλλακτικές της περαιτέρω διαχείρισης του αντικειμένου. Αλλά από περιέργεια, κάνε την καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή και όταν σου απαντήσουν, γράψε εδώ τι σου είπαν. Εδώ τι στοιχεία ζητάει Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2021 από Aurumnus 1
kostakis1978nov Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 Καλησπέρα στην παρέα. Θέλω να ρωτήσω κάτι σχετικά με αγορά από Αμερική USA. Θέλω να αγοράσω κάποιες κάρτες (trading cards), τις οποίες τις αποστέλουν στην Ελλάδα μέσα σε bubble mailers (δηλαδή ο κίτρινος φάκελος με φυσαλίδες). Γνωρίζει κανείς εάν αυτοί οι φάκελοι περνάνε από το τελωνείο ή όχι; Ευχαριστώ πολύ
Al_pacino Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 29/9/2021 στις 9:56 ΠΜ, Vasileios-gr είπε Αν ήταν από τον Ιούνιο, προφανώς δεν πληρώθηκε ο Φ.Π.Α. Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι οταν αγοράζουμε κάτι εξαιρετικά φτηνό, ο αποστολέας το στέλνει με απλό ταχυδρομείο. Έτσι είναι αδύνατον για το Τελωνείο να διαπιστώσει ότι έχει πληρωθεί ο Φ.Π.Α. αφού δεν ξέρει καν πιο αντικείμενο είναι. Στο 1 ευρώ αγοράς ο Φ.Π.Α. ειναι 0,20. Αυτόματα τα ΕΛΤΑ προσθέτουν και το τέλος εκτελωνισμού 2,5 ευρώ. Ηρθε και αλλη παραγγελιά με ημερομηνία αγορας 2 αυγουστου και βαλαν και στην 3η 2.50 ευρω για αγορα 28 ευρω φαμπρικα ......... καλα θα τους παω αιμα..........εχω το χρονο θα κανω καταγγελία και σε ΕΕΤ και σε συνήγορο .......αλλα για τις 2 απο τις 3 την αλλη ας την βάλουν εκει που ξέρουν ...... οποτε δεν ισχύει για μικρη παραγγελια γιατι αυτη ηταν στα 30 ευρω. Aurumnus ........ ο συνήγορος ειναι για τα πανηγιρια απλα μεσολαβει αντι να το πεις εσυ το μεταφερει αυτος δεν σημαινει οτι θα αποδοσει και το δικιο σου.......... μετα θα σου πει πηγαινε στα δικαστηρια ............ θα πας για 5ευρω;; με τι εξοδα και ταλαιπωρία ;;;, επισης οι πωλητες δεν εχουν ολοι στείλει invoice για να αποδειξεις οτι πληρωσες το φπα απο πριν ........ Επεξ/σία 30 Σεπτεμβρίου 2021 από Al_pacino
christakos07 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, Al_pacino είπε Ηρθε και αλλη παραγγελιά με ημερομηνία αγορας 2 αυγουστου και βαλαν και στην 3η 2.50 ευρω για αγορα 28 ευρω φαμπρικα ......... καλα θα τους παω αιμα..........εχω το χρονο θα κανω καταγγελία και σε ΕΕΤ και σε συνήγορο .......αλλα για τις 2 απο τις 3 την αλλη ας την βάλουν εκει που ξέρουν ...... οποτε δεν ισχύει για μικρη παραγγελια γιατι αυτη ηταν στα 30 ευρω. Aurumnus ........ ο συνήγορος ειναι για τα πανηγιρια απλα μεσολαβει αντι να το πεις εσυ το μεταφερει αυτος δεν σημαινει οτι θα αποδοσει και το δικιο σου.......... μετα θα σου πει πηγαινε στα δικαστηρια ............ θα πας για 5ευρω;; με τι εξοδα και ταλαιπωρία ;;;, επισης οι πωλητες δεν εχουν ολοι στείλει invoice για να αποδειξεις οτι πληρωσες το φπα απο πριν ........ Από που έγινε η αγορά;
Al_pacino Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) μαλον δεν παρακολουθεις ........ απο αλι και τρισαλι ειπαμε.......... καλα εδω δεν θα βγαλουμε ακρη η ΕΕΤ λεει οτι για να παρει μερος πρεπει να κανεις καταγγελια στα ελτα και αμα δεν απαντήσουν σε 40 μερες τοτε επεμβαίνουν ......... σε 20 μερες το δεμα το γυρνανε πισω παρε το αυγο και κουρευτο με το κολο κρατος τους.......... Επισης εδω λεει : Διαφωνία για τις Τελωνειακές Χρεώσεις Σε περίπτωση που διαφωνείτε για τις τελωνειακές χρεώσεις που καλείσθε να καταβάλλετε και επιθυμείτε αυτές να επανεξεταστούν από την αρμόδια τελωνειακή Αρχή, δεν παραλαμβάνετε το αντικείμενο σας, αλλά καταθέτετε στο Κατάστημα παραλαβής αιτιολογημένη αίτηση για τον επανυπολογισμό των δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων, συνυποβάλλοντας υποχρεωτικά όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά παραστατικά σχετικά με τη δασμολογητέα αξία,όπως εμβάσματα πληρωμής, απόδειξη πιστωτικής κάρτας, Paypal, κλπ. Στη συνέχεια, τα ΕΛΤΑ υποβάλλουν το αίτημά σας, στο αρμόδιο Τελωνείο, όπου έγινε ο αρχικός εκτελωνισμός, για εξέταση με τις κατά περίπτωση προβλεπόμενες από τον Εθνικό Τελωνειακό Κώδικα διαδικασίες. Μετά το πέρας της διαδικασίας και στην περίπτωση που η απάντηση του Τελωνείου στο αίτημά σας είναι θετική, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία προωθούν προς παράδοση το ταχυδρομικό αντικείμενο και σας ενημερώνουν σχετικά με ηλεκτρονικό μήνυμα εφόσον είναι διαθέσιμη η ηλεκτρονική σας διεύθυνσή. Σε περίπτωση αρνητικής απάντησης, τα ΕΛΤΑ σας πληροφορούν σχετικά, με συστημένη επιστολή, ενημερώνοντάς σας για τις εναλλακτικές της περαιτέρω διαχείρισης του αντικειμένου. οποτε κανεις καταγελεια στο ταχυδρομιο πρωτα εκει που ειναι το δεμα και μετα σου απαντανε;; Επεξ/σία 30 Σεπτεμβρίου 2021 από Al_pacino
1nsom-n1k Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 8 ώρες πριν, Al_pacino είπε απο αλι και τρισαλι ειπαμε αλι εννοείς το aliexpress ; το τρισαλι ποιο είναι ; γράψτε σωστά για εμάς που δεν πιάνουμε τα υπονοούμενα με την καμία
Al_pacino Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2021 3 λεπτά πριν, 1nsom-n1k είπε αλι εννοείς το aliexpress ; το τρισαλι ποιο είναι ; γράψτε σωστά για εμάς που δεν πιάνουμε τα υπονοούμενα με την καμία ναι ρε το διακωμωδώ αλλι και 3σσαλι 1
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 23/9/2021 στις 6:19 ΜΜ, Al_pacino είπε Παραγγελια ενα σκατολοειδη απο τον αλι αξιας 1,30 μεταφορικα 0,99 συνολο 2,29 .......ημερομηνία παραγγελίας 9 ΙΟΥΝΙΟΥ !! ο παπαρας ο κινεζος το στέλνει ...... 10/6 ενα μίνα μετα ........γιατι.....;; επειδη μπορεί..........φτάνει ελλαδα 27/6 μετα απο 17 μερες ........ ημερομηνία ρεκορ .......και μετα η αποστολή εξαφανίζετε ..........μετα απο 1 μηνα αγνοείτε η τυχη της ζητάω refund το παίρνω....... παίρνανε 2 μηνες ακομα και ξαφνικα έρχεται ενας αριθμος φορτωτικής που δεν τον ξερει η μανα του χωρις αποστολέα ετσι απλα ξεκίνησε απο το αεροδρόμιο με ημερομηνία 3/9 και καλα εκτελωνίστηκε ............ και στις 23/9 εδέησε να ερθει στο ταχυδρομείο της γειτονιάς ........ έρχεται μήνυμα ρε τι ειναι αυτο; τι ειναι αυτο; ειναι αυτο που ειχε χαθεί ζητάνε για εκτελωνισμό και φπα 2.70 ΠΙΑΣΕ ΤΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΦΤΟ !!! ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ !!! Καλημερα, σχεδον στα ιδια με 'σενα! Παρραγγελια ebay προς τα μέσα Ιουνιου, αξια 2,1€, και σημερα Οκτωβριο, μηνυμα απο Ελτα, με φορο 2,9€. Να υποθεσω οτι τα 2,5€ ειναι του κορακιου (εκτελωνιστης)? Επεξ/σία 1 Οκτωβρίου 2021 από kolossos
DrLo Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Στις 29/9/2021 στις 10:29 ΠΜ, Doubt είπε Εφόσον η διαφορά σας είναι με δημόσια υπηρεσία, αρμοδιος είναι ο Συνήγορος του Πολίτη κι εκεί πρέπει να αποταθείτε. Τα ΕΛΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ δημόσια υπηρεσία. Είναι μία Α.Ε. 1
Vasileios-gr Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Δεν υπάρχει καμμία ευθήνη των ΕΛΤΑ. Το τελωνείο επιβάλει φόρους και σε κάθε τέτια περίπτωση τα ΕΛΤΑ εισπράτουν την αμοιβή τους ως εκτελωνιστής. Μόλις αφαιρεθούν οι φόροι , αυτόματα τα ΕΛΤΑ αφαιρούν την αμοιβή της. Αν στραφείτε εναντίον των ΕΛΤΑ απλά θα χάσετε την υπόθεση. Η διαφορά είναι με το Τελωνείο , και αυτό είναι δημόσια υπηρεσία. Αλλά τι φταίει το τελωνείο αν ο κινέζος δεν έκανε την σωστή διαδικασία.; 2 1
manolis940 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 1 λεπτό πριν, Vasileios-gr είπε Δεν υπάρχει καμμία ευθήνη των ΕΛΤΑ. Το τελωνείο επιβάλει φόρους και σε κάθε τέτια περίπτωση τα ΕΛΤΑ εισπράτουν την αμοιβή τους ως εκτελωνιστής. Μόλις αφαιρεθούν οι φόροι , αυτόματα τα ΕΛΤΑ αφαιρούν την αμοιβή της. Αν στραφείτε εναντίον των ΕΛΤΑ απλά θα χάσετε την υπόθεση. Η διαφορά είναι με το Τελωνείο , και αυτό είναι δημόσια υπηρεσία. Αλλά τι φταίει το τελωνείο αν ο κινέζος δεν έκανε την σωστή διαδικασία.; Πολύ σωστά. Βέβαια τι φταίει και ο κινέζος που είχε δέμα στον δρόμο και εκ των υστέρων αποφασίστηκε ότι θα αλλάξει και έτσι δεν μπορούσε κατά την αποστολή να κάνει την διαδικασία. Θα πρότεινα αν είναι τέτοιες περιπτώσεις όπου το δέμα στάλθηκε πριν τον Ιούλιο απλά πληρώστε το κάτι παραπάνω να πάρετε το δέμα που τόσο καιρό περιμένατε και πιθανών δεν θα συναντήσετε ξανά τέτοια προβλήματα μπροστά σας. Αν συνεχίσουν τότε θα πρότεινα να πάμε σε καταγγελίες μαζικά και να σπαμάρουμε το email της ΕΕΤΤ μαζεύοντας στοιχεία από όλες τις περιπτώσεις που θα έχουν προκύψει. 1
Al_pacino Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 1 ώρα πριν, Vasileios-gr είπε Δεν υπάρχει καμμία ευθήνη των ΕΛΤΑ. Το τελωνείο επιβάλει φόρους και σε κάθε τέτια περίπτωση τα ΕΛΤΑ εισπράτουν την αμοιβή τους ως εκτελωνιστής. Μόλις αφαιρεθούν οι φόροι , αυτόματα τα ΕΛΤΑ αφαιρούν την αμοιβή της. Αν στραφείτε εναντίον των ΕΛΤΑ απλά θα χάσετε την υπόθεση. Η διαφορά είναι με το Τελωνείο , και αυτό είναι δημόσια υπηρεσία. Αλλά τι φταίει το τελωνείο αν ο κινέζος δεν έκανε την σωστή διαδικασία.; εγω πειρα εχτες ενα φιλαδιο απο τον συνηγορο για να κανω την αναφορα αλλα σε ποιον να γραψω τωρα;; κανονικα οταν εκτελωνιζετε ειναι σε αυτη την υπηρεσια που ειναι των ταχυδρομιων (Γραφεία Εκτελωνισμού Ταχυδρομικών Αντικειμένων των ΕΛΤΑ (Γ.Ε.Τ.Α.) ) εκει εστειλα και ενα email με τα τρακινκ και τα ποσα για να δω τι θα απαντησουν θα περημενω 2 μερες και μετα θα τους την κανω στεγνα ,............ αφηστε τα λογια και ποιαστε πραξεις οσοι δεν μπορειτε να πατε απο εκει καντε το Online την καταγελεια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα