Chr1s_25 Δημοσ. 22 Μαρτίου Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2 ώρες πριν, Fatu είπε Αν βιάζεσαι το κινητό ΜΗΝ αγοράσεις από εκεί. Από την άλλη, αν δεν έχεις θέμα να παραλάβεις μετά από 1+ μήνα, και με τον κίνδυνο μετά από 1 μήνα να σουθ πουν ότι τελικά δεν το έχει ο προμηθευτής και ότι θα ακυρωθεί η παραγγελία, τότε μπορείς να το δοκιμάσεις. Από προσωπική εμπειρία, δεν πρόκειται για απατεώνες πυ θα σου φάνε τα λέφτά. Οπότε τα βάζεις κάτω και αν πεις ότι αυτά τα 250 ευρώ λιγότερο αξίζουν την όποια ταλαιπωρία, τότε παραγγέλνεις. Η αλήθεια είναι ότι δεν το βιάζομαι και τόσο. Το κινητό που έχω μέχρι στιγμής είναι σκυλί και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Απλά θέλω να κάνω μια αναβάθμιση και να εχω καλύτερα χαρακτηριστικά στο hardware. Πέραν από το αυτό το μόνο το οποίο με κάνει και διστάζω είναι αυτό που ανέφερες, ότι μετά από πολύ καιρό μπορούν να μου ακυρώσουν την παραγγελία επειδή δεν έχουν προμήθεια καθώς και οι πιο πρόσφατες αξιολογήσεις του μαγαζιού που οι 18/20 ήταν αρνητικές 1 ώρα πριν, emp87 είπε αν μιλαμε για to oneplus 12 γιατι δεν δοκιμαζεις να το παρεις απο tradingschenzen η gshopper που το εχουν ακομη φθηνοτερα? (προσεχοντας παντα τις μπαντες που υποστηριζει) δες το προφιλ του unboxing specialist στο facebook για περαιτερω πληροφοριες Τα κοίταξα τα site και αντικειμενικά, έχουν καλές τιμές. Στο gshopper το βρήκα 840$ (≈774€) την έκδοση των 16/512 και στο tradingschenzen 640€ το 12/256. Παρόλα αυτά, μάλλον θα προτιμήσω τα ελληνικά καταστήματα από την άποψη του ότι αν γίνει κάτι με την συσκευή θα μπορέσω να επικοινωνήσω πιο εύκολα με την υποστήριξη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nasos96 Δημοσ. 22 Μαρτίου Share Δημοσ. 22 Μαρτίου το γράφω και εδώ για να ξέρουν όσοι ενδιαφέρονται. εγώ ρώτησα για iphone 15 pro max με αποφορολόγηση ως αυτοαπασχολούμενος. μ είπαν ναι οκ κανενα πρόβλημα και κανονικά είχε αφαιρεθεί το 24% παρακαλώ κ έπρεπε απλά να προχωρήσω στο τραπεζικό εμβασμα εντός 3 ημερών. Καθώς τα χρήματα και πάλι δεν είναι λίγα, επικοινώνησα κ τηλεφωνικά μαζί τους. μ είπαν ότι θα χρειαστεί τουλάχιστον 1 μήνας και ρώτησα για την εγγύηση. μ είπαν ότι αν πάθει οτιδήποτε το κινητό το στέλνω πίσω στο μαγαζί και αν διαπιστωθεί ότι το σφάλμα είναι το κινητου και όχι σε κακή χρήση δική μ, προχωρούν σε επισκεύη. Δε ξέρω μ φάνηκε κάπως κ δε προχωρησα τελικά στην αγορά, να δίνεις 1000+ ευρώ και να μν έχεις εγγύηση επίσημη. και αν το μαγαζί βαρέσει κανόνι σε ποιον θα πας να στο φτιάξει δλδ? πλέον από ότι είδα το άλλαξαν κ αυτοί το έργο, πλέον αλλη τιμή λιανικής, άλλη τιμή σε προσφορά λιανικής κ άλλη σε τιμολογίο που υπολογίζεται στην κανονική τιμή. όλοι καταλαβαίνουμε ότι κάτι γίνεται με το ΦΠΑ σε όλα αυτά τα μαγαζια του ιντερνετ κ απορώ πως τους αφήνουν κ λειτουργούν. δε θα στήριζα τετοια μαγαζιά και ας πλήρωνα κατι παραπάνω προσωπικά. υ.γ. το καλύτερο είναι ότι ρώτησα 2 επίσημους προμηθευτές apple και μ είπαν ότι με τιμολόγιο παρέχεται έτος εγγύηση 😂 ρεεε είστε τρελοί ρεεεε😂 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fotia Δημοσ. 23 Μαρτίου Share Δημοσ. 23 Μαρτίου Eτσι δουλεύουν ,δεν σε υποχρέωσαν να αγοράσεις ... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 24 Μαρτίου Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 20 ώρες πριν, Fotia είπε Eτσι δουλεύουν ,δεν σε υποχρέωσαν να αγοράσεις ... Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει να παραπληροφορεί τον κόσμο το κάθε κατάστημα στα των εγγυήσεων. Και το άλλο δίπλα κατάστημα έτσι δουλεύει, και δεν υποχρεώνει κανένα να αγοράσει, αλλά οι καταγγελίες μαζεύονται η μια πίσω από την άλλη... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alan boy Δημοσ. 24 Μαρτίου Share Δημοσ. 24 Μαρτίου Το θέμα με την εγγύηση είναι τι κάνεις αν το μαγαζί για το Χ λόγο κλείσει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Μαρτίου Super Moderators Share Δημοσ. 24 Μαρτίου On 22/03/2024 at 17:10, nasos96 said: υ.γ. το καλύτερο είναι ότι ρώτησα 2 επίσημους προμηθευτές apple και μ είπαν ότι με τιμολόγιο παρέχεται έτος εγγύηση 😂 ρεεε είστε τρελοί ρεεεε😂 Αν δεν κάνω λάθος ισχύει αυτό, θεωρείσαι ¨"επιχείρηση" οπότε δεν σε καλύπτει ο νόμος για την 2ετία, μόνο τους πελάτες λιανικής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 25 Μαρτίου Share Δημοσ. 25 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, alan boy είπε Το θέμα με την εγγύηση είναι τι κάνεις αν το μαγαζί για το Χ λόγο κλείσει; Σε Msi/gigabyte (μου εχουν πει) απλα στελνεις αποδεικτικο οτι το καταστημα εχει κλεισει (ισως γεμη, ισως το site κτλ) 29 λεπτά πριν, Thresh είπε Αν δεν κάνω λάθος ισχύει αυτό, θεωρείσαι ¨"επιχείρηση" οπότε δεν σε καλύπτει ο νόμος για την 2ετία, μόνο τους πελάτες λιανικής. Βασικα κανενας νομος δεν διαχωριζει τον καταναλωτη σε πελατη λιανικης ή χονδρικης. Οποτε 2 ετη εχουν ολοι Επεξ/σία 25 Μαρτίου από SabotazNic Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zazula Δημοσ. 25 Μαρτίου Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 9 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Βασικα κανενας νομος δεν διαχωριζει τον καταναλωτη σε πελατη λιανικης ή χονδρικης. Οποτε 2 ετη εχουν ολοι Μέχρι το 2019 είχαμε την Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 25ης Μαΐου 1999, σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών: Αναφορά σε κείμενο Άρθρο 1 Πεδίο εφαρμογής και ορισμοί 1. Η παρούσα οδηγία έχει ως αντικείμενο την προσέγγιση των νομοθετικών, κανονιστικών και διοικητικών διατάξεων των κρατών μελών σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών, με σκοπό την εξασφάλιση ενός στοιχειώδους ορίου ομοιόμορφης προστασίας των καταναλωτών στο πλαίσιο της εσωτερικής αγοράς. 2. Για τους σκοπούς της παρούσας οδηγίας, νοούνται ως: α) καταναλωτής: το φυσικό πρόσωπο το οποίο, στο πλαίσιο των συμβάσεων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της παρούσας οδηγίας, ενεργεί για σκοπό μη εντασσόμενο στο πλαίσιο της εμπορικής, επιχειρηματικής ή επαγγελματικής του δραστηριότητας· Μετά το 2019 και μέχρι και σήμερα έχουμε την Οδηγία (ΕΕ) 2019/771 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 20ής Μαΐου 2019, σχετικά με ορισμένες πτυχές που αφορούν τις συμβάσεις για τις πωλήσεις αγαθών, την τροποποίηση του κανονισμού (ΕΕ) 2017/2394 και της οδηγίας 2009/22/ΕΚ, και την κατάργηση της οδηγίας 1999/44/ΕΚ: Αναφορά σε κείμενο Άρθρο 1 Αντικείμενο και σκοπός Σκοπός της παρούσας οδηγίας είναι να συμβάλει στην εύρυθμη λειτουργία της εσωτερικής αγοράς προβλέποντας συγχρόνως υψηλό επίπεδο προστασίας των καταναλωτών μέσω της θέσπισης κοινών κανόνων για ορισμένες απαιτήσεις σχετικά με τις συμβάσεις πώλησης που συνάπτονται μεταξύ του πωλητή και του καταναλωτή, και ειδικότερα κανόνων σχετικά με τη συμμόρφωση των αγαθών με τη σύμβαση, την επανόρθωση σε περίπτωση έλλειψης της εν λόγω συμμόρφωσης, τους τρόπους άσκησης της εν λόγω επανόρθωσης και τις εμπορικές εγγυήσεις. Άρθρο 2 Ορισμοί Για τους σκοπούς της παρούσας οδηγίας, ισχύουν οι ακόλουθοι ορισμοί: 1) «σύμβαση πώλησης»: κάθε σύμβαση βάσει της οποίας ο πωλητής μεταβιβάζει ή αναλαμβάνει να μεταβιβάσει την κυριότητα αγαθών στον καταναλωτή, και ο καταναλωτής καταβάλλει ή αναλαμβάνει να καταβάλει το τίμημα· 2) «καταναλωτής»: κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο, όσον αφορά τις συμβάσεις που καλύπτει η παρούσα οδηγία, ενεργεί για λόγους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στο πλαίσιο της εμπορικής, επιχειρηματικής, βιοτεχνικής ή επαγγελματικής του δραστηριότητας· Επομένως συμπερασματικά φυσικά και υπάρχει διάκριση των καταναλωτών «λιανικής» από τους επαγγελματίες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 25 Μαρτίου Share Δημοσ. 25 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, Zazula είπε Επομένως συμπερασματικά φυσικά και υπάρχει διάκριση των καταναλωτών «λιανικής» από τους επαγγελματίες. Ο νομος που παραθετεις αφορα την εμπορικη εγγυηση. Στην νομιμη εγγυηση εχουν ολοι δικαιωμα και εκει δεν γινεται διαχωρισμος στους καταναλωτες https://eur-lex.europa.eu/legal-content/el/TXT/?uri=CELEX%3A32019L0771 (εκτος αν οντως κανω λαθος, αλλα παρεθεσε τον σωστο νομο/αρθρο) Επεξ/σία 25 Μαρτίου από SabotazNic Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zazula Δημοσ. 25 Μαρτίου Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 1 λεπτό πριν, SabotazNic είπε Ο νομος που παραθετεις αφορα την εμπορικη εγγυηση. Στην νομιμη εγγυηση εχουν ολοι δικαιωμα και εκει δεν γινεται διαχωρισμος στους καταναλωτες https://eur-lex.europa.eu/legal-content/el/TXT/?uri=CELEX%3A32019L0771 (εκτος αν οντως κανω λαθος, αλλα παρεθεσε τον σωστο νομο/αρθρο) Εικάζω υπάρχει μια πιθανότητα να μην αναγνώστηκε προσεκτικά αυτό που ανήρτησα· διότι αναγράφω εξόχως ξεκάθαρα ότι η σήμερα ισχύουσα οδηγία είναι ακριβώς αυτή, ήτοι η (ΕΕ) 2019/771 που δίνετε κι εσείς τον σύνδεσμο, όπου έχουμε αναφορά αυστηρά και μόνον σε καταναλωτές φυσικά πρόσωπα λιανικής (άρθρο 2 παρ. 2). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nasos96 Δημοσ. 25 Μαρτίου Share Δημοσ. 25 Μαρτίου Στις 23/3/2024 στις 7:42 ΜΜ, Fotia είπε Eτσι δουλεύουν ,δεν σε υποχρέωσαν να αγοράσεις ... εσύ γιατί θίχτηκες? έχεις μετοχές? που απασχολεί το σχόλιο σου? εδω ειμαστε όλοι καταναλωτές κ σχολιάζουμε κ ενημέρωνουμε το forum κ όχι δε δουλεύουν όλοι έτσι. μόνο στα προιοντα apple το κάνουν κ μάλιστα όχι όλοι. το είδα σε συγκεκριμένα site πολύ γνωστά κιόλας. κ το έχουν κ στα ψηλά γράμματα. κάποιοι μπορεί να μην το έχουν δει και να την πατήσουν. 22 ώρες πριν, Thresh είπε Αν δεν κάνω λάθος ισχύει αυτό, θεωρείσαι ¨"επιχείρηση" οπότε δεν σε καλύπτει ο νόμος για την 2ετία, μόνο τους πελάτες λιανικής. κάνεις λάθος πουθενά δε σε ρωτάνε αν αγόρασες με τιμολόγιο, μέσω imei τσεκάρουν αν είναι στη 2τια κ στο φτιάχνουν, τουλάχιστον η samsung. η apple δε ξέρω τι κάνει. τελος πάντων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
George6633 Δημοσ. 30 Μαρτίου Share Δημοσ. 30 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Βλέποντας ένα review στο ίντερνετ για το Α15 4G μου μπηκε το μικρόβιο να αλλάξω το back up κινητό που έχω (Α14 4G),το οποίο παρεμπιπτόντως είχα πάρει πέρυσι το καλοκαίρι από το γνωστό πλέον peristeri ή όπως αλλιώς λέγεται και για καλή μου τύχη ήρθε σε 2 μέρες σε νησί,λίγο καιρό πριν ξεσπάσει όλο αυτό με το μαγαζί,απάτες κλπ.παρήγγειλα πριν λίγο από το JM στην τιμή των 103€ και είχε αρκετή διαφορά από το αμέσως επόμενο.Δεν το βιάζομαι,δεν ξέρω αν θα παραλάβω και ποτέ αλλά αν παραλάβω θα είναι από τις πιο vfm αγορές που έχω κάνει προσωπικά.Πάντως για να είμαι καλυμμένος έστω και έτσι το έσπασα σε 3 μηνιαίες δόσεις klarna οπότε μικρό το κακο. Επεξ/σία 30 Μαρτίου από George6633 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
emp87 Δημοσ. 30 Μαρτίου Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 12 λεπτά πριν, George6633 είπε Βλέποντας ένα review στο ίντερνετ για το Α15 4G μου μπηκε το μικρόβιο να αλλάξω το back up κινητό που έχω (Α14 4G),το οποίο παρεμπιπτόντως είχα πάρει πέρυσι το καλοκαίρι από το γνωστό πλέον peristeri ή όπως αλλιώς λέγεται και για καλή μου τύχη ήρθε σε 2 μέρες σε νησί,λίγο καιρό πριν ξεσπάσει όλο αυτό με το μαγαζί,απάτες κλπ.παρήγγειλα πριν λίγο από το JM στην τιμή των 103€ και είχε αρκετή διαφορά από το αμέσως επόμενο.Δεν το βιάζομαι,δεν ξέρω αν θα παραλάβω και ποτέ αλλά αν παραλάβω θα είναι από τις πιο vfm αγορές που έχω κάνει προσωπικά.Πάντως για να είμαι καλυμμένος έστω και έτσι το έσπασα σε 3 μηνιαίες δόσεις klarna οπότε μικρό το κακο. σε εμενα εκανε 40 μερες,pixel 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 30 Μαρτίου Share Δημοσ. 30 Μαρτίου (επεξεργασμένο) τι 40 ημέρες..... από την Κίνα να το παράγγελνες που λέει ο λόγος με απλό ταχυδρομείο σε 20 μέρες είναι Ελλάδα. τι μ@λ@κίες συστήματα έχουν βρει για να εκμεταλλεύονται χρήματα... Επεξ/σία 30 Μαρτίου από dtk-386 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
George6633 Δημοσ. 30 Μαρτίου Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2 λεπτά πριν, emp87 είπε σε εμενα εκανε 40 μερες,pixel 8 Είναι μεγάλο κίνητρο ή αρκετά μειωμένη τιμή στις εποχές που ζούμε αλλά δεν ξέρω αν θα αγόραζα κάτι με πάνω από 300€ γνωρίζοντας ότι θα έρθει σε 30 μέρες.Ευτυχως παρέλαβες,θεωρώ και γω ότι θα παραλάβω έστω και μετά από 40 μέρες,το πολύ πολύ να με πάρουν να μου πούνε ότι δεν το έχουν διαθέσιμο και θα μου γυρίσουν τα χρήματα..Αλλα είναι μια παραγγελία που δεν βιάζομαι,δεν θα κάθομαι να σκέφτομαι κάθε μέρα και απλώς έχω βάλει μια ειδοποίηση από τις 25 του μηνός και μετά να δω τι ενημέρωση έχω γιατί στις 29 η klarna θα τραβήξει τα επόμενα 35.50€ (103+3.50€ έξοδα αποστολής). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα