Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

46 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν ξέρω ρε μαν πολύ παράξενο μου φάνηκε, οκ αυτόματο είχα αλλά οδηγώ 22 χρόνια χειροκίνητο.

Αν δεν μπει καλά θα κλοτσισει, θα γτατζουνισει, είναι και κουμπωτη πως σκατα ενώ είχε κουμπώσει έμπαινε πρώτη δεν μπορώ να καταλάβω, δεν μου έχει ξανασυμβεί ποτέ

 

Αρα που καταλήγουμε; DSG MONO    😂😂😂😂😂😂😂😂

dafuq πραγματικά, δεν το εχω ξανακούσει αυτο ποτέ!

  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλησπέρα, ακολουθεί σεντόνι 😜

Hyundai i20 bc3 1.0t 25k χλμ.

Καθώς πήγαινα με 4η και 80 χλμ και επιτάχυνα μέχρι 120 άρχισε να ρετάρει και να αναβοσβηνει το check egnine. Σταματάω με το που βγήκα από περιφερειακό. Λέω τι στο καλό; Ξεκινάω κατευθείαν για αντιπροσωπεία και το νιώθω να ζορίζεται λες και έχει πρόβλημα σε κύλινδρο ( είχε τύχει σε άλλο αμάξι καθώς οδηγάω να τα φτύσουν 2 φορές κύλινδροι ) αλλά όχι σε τόσο έντονο βαθμό όπως στο άλλο. 

Φτάνω αντιπροσωπεία το μπριζωνουν, βγάζει και τα "μπριζακια" ένα ένα πάνω από τους κυλίνδρους και μου λέει πρόβλημα στον 2ο κύλινδρο. Κωδικός βλάβης P0302. Μου λένε 2 μέρες πρέπει να μείνει τουλάχιστον να το δούμε και μετά το έκαναν μέσα της επόμενης βδομάδας ότι θα δούνε τι έχει. Το άφησα κιόλας να δούμε τι θα γίνει. 

Παρατηρήσεις:

1) Είχα φουλαρει αλλά ήδη είχα κάνει 45 χλμ και πάντα βάζω από τον ίδιο όπως και φίλοι μου και μέχρι στιγμής δεν ειχαμε κάποιο θέμα. 

2) Σε ομαδική στο φβ διάβασα ότι έπαθε κάτι αντίστοιχο ένα παιδί και του είπαν στην αντιπροσωπεία γνωστό θέμα καθώς τους είχαν στείλει μέιλ, το πήγε με οδική και σε 10 λεπτά του το είχαν κάνει. 

Δεν λέω να κάνανε και το δικό μου σε 10 λεπτά αλλά την επόμενη μέρα ας πούμε αν έχουν τα ανταλλακτικά ή τέλος πάντων να λένε μέσα της άλλης βδομάδας θα το έχουμε δει ενώ τους επισήμανα 2-3 φορές ότι το χρειάζομαι λόγω εργασίας. 

3) Αυτοκίνητο αντικατάστασης μου είπαν δεν γίνεται. Πήρα μετά πάλι τηλ μου είπαν υπάρχουν πολλά ακινητοποιημένα με αρκετά απότομες απαντήσεις. Έστειλα και μέιλ στα κεντρικά μπας και γίνει κάτι αλλά δεν το βλέπω. 

4) Και σημαντικότερο. Τα "μπριζακια" αυτός στην αντιπροσωπεία τα τράβηξε με λίγη δύναμη για να βγουν, μου κακοφανηκε λίγο αλλά λέω κάτι θα ξέρει. Μετά είδα βίντεο στο YouTube στο ίδιο αυτοκίνητο για να τα βγάλει πρώτα χαλάρωσε μια βίδα από δίπλα... Και βγήκαν πολύ εύκολα... Δεν ξέρω αν δημιουργεί κάποιο θέμα και δεν νομίζω αλλά μου την έδωσε ρε φίλε γιατί εγώ το προσέχω σαν τα μάτια μου και εσύ κάνεις αμπνταλο δουλειές. 

5) Overall συμπεριφορά νευρική και απότομη αν και πάω πάντα ευγενικά να μιλησω. Καταλαβαίνω ότι έχουν πολύ δουλειά αλλά εντάξει ένα σκασμό λεφτά πήραν ας βάλει παραπάνω άτομα η εταιρεία... 

Πώς θα αντιδρούσατε σε αντίστοιχη περίπτωση με όλα τα παραπάνω;

Απλά σκέφτομαι μόλις λήξει η εγγύηση αν το έχω ακόμα δεν με ξανά είδαν μπροστά τους..

 

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρες περιμένω τηλέφωνο απο συνεργείο να δω αν πρέπει να πάω για έλεγχο

Edit :

Θα πάω το αμάξι να το κοιτάξουν κατα τις 16.00

10 ώρες πριν, koularasss είπε

Καλησπέρα, ακολουθεί σεντόνι 😜

Hyundai i20 bc3 1.0t 25k χλμ.

Καθώς πήγαινα με 4η και 80 χλμ και επιτάχυνα μέχρι 120 άρχισε να ρετάρει και να αναβοσβηνει το check egnine. Σταματάω με το που βγήκα από περιφερειακό. Λέω τι στο καλό; Ξεκινάω κατευθείαν για αντιπροσωπεία και το νιώθω να ζορίζεται λες και έχει πρόβλημα σε κύλινδρο ( είχε τύχει σε άλλο αμάξι καθώς οδηγάω να τα φτύσουν 2 φορές κύλινδροι ) αλλά όχι σε τόσο έντονο βαθμό όπως στο άλλο. 

Φτάνω αντιπροσωπεία το μπριζωνουν, βγάζει και τα "μπριζακια" ένα ένα πάνω από τους κυλίνδρους και μου λέει πρόβλημα στον 2ο κύλινδρο. Κωδικός βλάβης P0302. Μου λένε 2 μέρες πρέπει να μείνει τουλάχιστον να το δούμε και μετά το έκαναν μέσα της επόμενης βδομάδας ότι θα δούνε τι έχει. Το άφησα κιόλας να δούμε τι θα γίνει. 

Παρατηρήσεις:

1) Είχα φουλαρει αλλά ήδη είχα κάνει 45 χλμ και πάντα βάζω από τον ίδιο όπως και φίλοι μου και μέχρι στιγμής δεν ειχαμε κάποιο θέμα. 

2) Σε ομαδική στο φβ διάβασα ότι έπαθε κάτι αντίστοιχο ένα παιδί και του είπαν στην αντιπροσωπεία γνωστό θέμα καθώς τους είχαν στείλει μέιλ, το πήγε με οδική και σε 10 λεπτά του το είχαν κάνει. 

Δεν λέω να κάνανε και το δικό μου σε 10 λεπτά αλλά την επόμενη μέρα ας πούμε αν έχουν τα ανταλλακτικά ή τέλος πάντων να λένε μέσα της άλλης βδομάδας θα το έχουμε δει ενώ τους επισήμανα 2-3 φορές ότι το χρειάζομαι λόγω εργασίας. 

3) Αυτοκίνητο αντικατάστασης μου είπαν δεν γίνεται. Πήρα μετά πάλι τηλ μου είπαν υπάρχουν πολλά ακινητοποιημένα με αρκετά απότομες απαντήσεις. Έστειλα και μέιλ στα κεντρικά μπας και γίνει κάτι αλλά δεν το βλέπω. 

4) Και σημαντικότερο. Τα "μπριζακια" αυτός στην αντιπροσωπεία τα τράβηξε με λίγη δύναμη για να βγουν, μου κακοφανηκε λίγο αλλά λέω κάτι θα ξέρει. Μετά είδα βίντεο στο YouTube στο ίδιο αυτοκίνητο για να τα βγάλει πρώτα χαλάρωσε μια βίδα από δίπλα... Και βγήκαν πολύ εύκολα... Δεν ξέρω αν δημιουργεί κάποιο θέμα και δεν νομίζω αλλά μου την έδωσε ρε φίλε γιατί εγώ το προσέχω σαν τα μάτια μου και εσύ κάνεις αμπνταλο δουλειές. 

5) Overall συμπεριφορά νευρική και απότομη αν και πάω πάντα ευγενικά να μιλησω. Καταλαβαίνω ότι έχουν πολύ δουλειά αλλά εντάξει ένα σκασμό λεφτά πήραν ας βάλει παραπάνω άτομα η εταιρεία... 

Πώς θα αντιδρούσατε σε αντίστοιχη περίπτωση με όλα τα παραπάνω;

Απλά σκέφτομαι μόλις λήξει η εγγύηση αν το έχω ακόμα δεν με ξανά είδαν μπροστά τους..

 

Βρες άλλη αντιπροσωπεία να το πηγαίνεις αν δεν έμεινες ευχαριστημένος απο αυτούς , αν έχεις παράπονο και απο τους μηχανικούς και απο την γενική συμπεριφορά απλά μην ξαναπατήσεις εκεί

 

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, koularasss είπε

 

5) Overall συμπεριφορά νευρική και απότομη αν και πάω πάντα ευγενικά να μιλησω. Καταλαβαίνω ότι έχουν πολύ δουλειά αλλά εντάξει ένα σκασμό λεφτά πήραν ας βάλει παραπάνω άτομα η εταιρεία... 

Πώς θα αντιδρούσατε σε αντίστοιχη περίπτωση με όλα τα παραπάνω;

Απλά σκέφτομαι μόλις λήξει η εγγύηση αν το έχω ακόμα δεν με ξανά είδαν μπροστά τους..

 

Γενικά από φίλο που έχει πάνω από 10 χρόνια σε αντιπροσωπείες:

Είναι απλά μια δουλειά για αυτούς. Εσένα μπορεί να είναι οι κόποι μιας ζωής, για αυτούς είναι το ρημάδι που βρήκε να χαλάσει τη βδομάδες που λείπουν οι μισοί με άδεια.

Η αξία δεν παίζε κανένα ρόλο. Άλλος φίλος μηχανικός σε πλοία μου έλεγε για καφρίλες σε εξοπλισμό χιλιάδων ευρώ.

Ένας άνθρωπος που συνήθως πληρώνεται οριακά πάνω από το βασικό, έχει αφεντικό που τον αξιολογεί με νούμερα και όχι με ποιότητα, σε ένα περιβάλλον που είναι μονίμως στην πίεση λόγω υποστελέχωσης (κλασική ελληνική συνταγή σε εταιρείες με τζίρους από 5ψήφια έως 7ψήφια νούμερα) μην περιμένεις να σε σεβαστεί, ιδίως αν δεν είναι στο χαρακτήρα του.

Αυτό το οποίο εμένα με προβληματίζει είναι ένα θέμα σε ένα καινούργιο αμάξι, από μια μάρκα που θεωρητικά είναι στις καλύτερες βάσει αξιοπιστίας.

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, tsofras είπε

Καλημέρες περιμένω τηλέφωνο απο συνεργείο να δω αν πρέπει να πάω για έλεγχο

Edit :

Θα πάω το αμάξι να το κοιτάξουν κατα τις 16.00

Βρες άλλη αντιπροσωπεία να το πηγαίνεις αν δεν έμεινες ευχαριστημένος απο αυτούς , αν έχεις παράπονο και απο τους μηχανικούς και απο την γενική συμπεριφορά απλά μην ξαναπατήσεις εκεί

 

Υπάρχει άλλη αντιπροσωπεία Hyundai στη Θεσσαλονίκη; 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, koularasss είπε

Υπάρχει άλλη αντιπροσωπεία Hyundai στη Θεσσαλονίκη; 

Δεν ξέρω , δεν είχες γράψει για Θεσσαλονική και υπέθεσα Αθήνα , εξουσιοδοτημένο έστω?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, majnun είπε

Γενικά από φίλο που έχει πάνω από 10 χρόνια σε αντιπροσωπείες:

Είναι απλά μια δουλειά για αυτούς. Εσένα μπορεί να είναι οι κόποι μιας ζωής, για αυτούς είναι το ρημάδι που βρήκε να χαλάσει τη βδομάδες που λείπουν οι μισοί με άδεια.

Η αξία δεν παίζε κανένα ρόλο. Άλλος φίλος μηχανικός σε πλοία μου έλεγε για καφρίλες σε εξοπλισμό χιλιάδων ευρώ.

Ένας άνθρωπος που συνήθως πληρώνεται οριακά πάνω από το βασικό, έχει αφεντικό που τον αξιολογεί με νούμερα και όχι με ποιότητα, σε ένα περιβάλλον που είναι μονίμως στην πίεση λόγω υποστελέχωσης (κλασική ελληνική συνταγή σε εταιρείες με τζίρους από 5ψήφια έως 7ψήφια νούμερα) μην περιμένεις να σε σεβαστεί, ιδίως αν δεν είναι στο χαρακτήρα του.

Αυτό το οποίο εμένα με προβληματίζει είναι ένα θέμα σε ένα καινούργιο αμάξι, από μια μάρκα που θεωρητικά είναι στις καλύτερες βάσει αξιοπιστίας.

Και εγώ σκέφτομαι την πίεση που βαράνε οι υπάλληλοι εκεί για αυτό πάντα είμαι ευγενικός, υπομονετικός και όταν με παίρνουν τηλ για αξιολόγηση τους βάζω 10/10.  

Σήμερα με πήραν τηλ και μου είπαν ότι ήταν ο πολλαπλασιαστής και ότι τρίτη να περιμένω τηλ λογικά να πάω να τον πάρω επειδή θα έρθει από Αθήνα άρα εντάξει ίσως να πάρα νευρίασα χθες. 

Στα των προβλημάτων, δεν ανέβαινε το παράθυρο του συνοδηγού από τον διακόπτη του οδηγού. Το άλλαξαν πριν 6 μήνες νομίζω και ξανά χάλασε πριν 1.5 μήνα και ακόμα περιμένω και από εκεί ανταλλακτικό. 

Πέρα από αυτά τα 2 μια χαρά το αυτοκίνητο αλλά και εμένα με ξάφνιασε με αυτά καθώς πήγα σε καινούριο για να μην τρέχω στα συνεργεία τόσο συχνά αλλα από την άλλη συμβαίνουν κιόλας 

4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν ξέρω , δεν είχες γράψει για Θεσσαλονική και υπέθεσα Αθήνα , εξουσιοδοτημένο έστω?

Εξουσιοδοτημένο υπάρχει μου είπε ένας φίλος, και νομίζω αν βάζουν εργοστασιακά ανταλλακτικά δεν χάνω εγγύηση;

Επεξ/σία από koularasss
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, koularasss είπε

Εξουσιοδοτημένο υπάρχει μου είπε ένας φίλος, και νομίζω αν βάζουν εργοστασιακά ανταλλακτικά δεν χάνω εγγύηση;

Ακριβώς , άντε με το καλό να το πάρεις

  • Like 1
Δημοσ.

Θεωρητικά ισχύει, αλλά πρακτικά σε αμάξι με εγγύηση άλλα τρία χρόνια θα έμενα στο επίσημο δίκτυο γιατί μετά κάνουν την πάπια αν ω μη γένοιτο συμβεί στραβή. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μεγάλη απογοήτευση από την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία και την αντιμετώπιση τους απέναντι μου!

Πήγα το αμάξι και ήρθε ο γνωστός τεχνικός σύμβουλος.

Μπαίνει βλέπει το κιβώτιο και ξεκινάει η κουβέντα ( Τ = Τεχνικός Σύμβουλος , Θ = Θωμάς)

Τ - Μία χαρά το βλέπω μήπως ήσουν σε κατηφόρα?

Θ - Όχι σε υπόγειο παρκιγκ ήμουν , επίπεδο. Με παραξένεψε γιατί την ίδια μέρα ήμουν με 1η και μπήκε η κάμερα και βάραγαν οι αισθητήρες

Τ - Μετά την όπισθεν μένει για κάποια ώρα η κάμερα οπότε είναι φυσιολογικό

Θ - 2 χρόνια το έχω το αμάξι , δεν είχα κάνει όπισθεν είχα φύγει απο γκαραζ σπίτι όλο με πρώτη και μετά απο κάποια λεπτά άνοιξε η οθόνη

Τ- Αυτό είναι άλλο θέμα μπορεί να θέλει αναβάθμιση η οθόνη

Θ - (όλα τα θέματα αναβάθμιση είναι) , Ναι οκ πως γίνεται όμως 5 φορές αντί για όπισθεν να βάλω πρώτη? Μπορεί να γίνει ?

Τ- Όχι γιατί δίπλα στην όπισθεν στο κιβώτιο είναι η πέμπτη οπότε δεν γίνεται. Μακάρι να είχε πρόβλημα το κιβώτιο να στο αλλάξω .

Εδώ μου χτυπάει καμπανάκι γιατί μου είχε πει ακριβώς την ίδια πρόταση όταν το είχα πάει για τον ήχο που κάνει. Οπότε σκέφτομαι οκ νομίζει ότι τον δουλεύω και με ειρωνευεται

Θ- Συγνώμη νομίζεις ότι σου λέω ψέμματα για να αλλάξουμε το κιβώτιο λόγω του ήχου ?

Τ- Όχι δεν είπα αυτό

Θ- Τότε τι σχέση έχει με το πρόβλημα που συζητάμε ?

Τ - ......

Θ- Να σε ρωτήσω κάτι?  Όταν κουμπώνεις για όπισθεν μπορεί να μπεί η πρώτη ?

Τ- Ναι μπορεί (Ξαφνικά μπορεί τώρα ?!?! )

Θ- Πριν δεν μου είπες ότι δεν γίνεται ?

Τ- Εννοούσα ότι δεν γίνεται λόγω του κιβωτίου. Έχει μία διχάλα στο λεβιέ και μπαίνει είτε όπισθεν είτε πρώτη άσχετα αν είναι κουμπωτή. Να κοίτα (Έκανε 10 προσπάθειες και την έβαλε)

Θ- Δηλαδή εγώ που έβαλα 5 φορές συνεχόμενα πρώτη αντί για όπισθεν την έβαζα λάθος όπως προσπάθησες εσύ 10 φορές?

Τ- ΝΑΙ! Δεν έχει κανένα πρόβλημα το αυτοκίνητο

Αυτά εν ολίγοις , σε αντιμετωπίζουν σαν 10 χρόνο για 3η φορά που πάω το αμάξι. Δεν είμαι ειδήμων στα μηχανολογικά , αλλά μετά απο 25 χρόνια ξέρω να βάζω μία μαμημένη όπισθεν. Να ξεφύγει μία φορά το καταλαβαίνω , 5 συνεχόμενες ενώ ο άλλος προσπαθεί τόση ώρα να το πετύχει , χλωμό το κόβω

Το αμάξι μετά το καλοκαίρι θα φύγει και λεφτά δεν τους ξαναδίνω

Επεξ/σία από tsofras
  • Thanks 1
  • Sad 8
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μεγάλη απογοήτευση από την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία και την αντιμετώπιση τους απέναντι μου!

Πήγα το αμάξι και ήρθε ο γνωστός τεχνικός σύμβουλος.

Μπαίνει βλέπει το κιβώτιο και ξεκινάει η κουβέντα ( Τ = Τεχνικός Σύμβουλος , Θ = Θωμάς)

Τ - Μία χαρά το βλέπω μήπως ήσουν σε κατηφόρα?

Θ - Όχι σε υπόγειο παρκιγκ ήμουν , επίπεδο. Με παραξένεψε γιατί την ίδια μέρα ήμουν με 1η και μπήκε η κάμερα και βάραγαν οι αισθητήρες

Τ - Μετά την όπισθεν μένει για κάποια ώρα η κάμερα οπότε είναι φυσιολογικό

Θ - 2 χρόνια το έχω το αμάξι , δεν είχα κάνει όπισθεν είχα φύγει απο γκαραζ σπίτι όλο με πρώτη και μετά απο κάποια λεπτά άνοιξε η οθόνη

Τ- Αυτό είναι άλλο θέμα μπορεί να θέλει αναβάθμιση η οθόνη

Θ - (όλα τα θέματα αναβάθμιση είναι) , Ναι οκ πως γίνεται όμως 5 φορές αντί για όπισθεν να βάλω πρώτη? Μπορεί να γίνει ?

Τ- Όχι γιατί δίπλα στην όπισθεν στο κιβώτιο είναι η πέμπτη οπότε δεν γίνεται. Μακάρι να είχε πρόβλημα το κιβώτιο να στο αλλάξω .

Εδώ μου χτυπάει καμπανάκι γιατί μου είχε πει ακριβώς την ίδια πρόταση όταν το είχα πάει για τον ήχο που κάνει. Οπότε σκέφτομαι οκ νομίζει ότι τον δουλεύω και με ειρωνευεται

Θ- Συγνώμη νομίζεις ότι σου λέω ψέμματα για να αλλάξουμε το κιβώτιο λόγω του ήχου ?

Τ- Όχι δεν είπα αυτό

Θ- Τότε τι σχέση έχει με το πρόβλημα που συζητάμε ?

Τ - ......

Θ- Να σε ρωτήσω κάτι?  Όταν κουμπώνεις για όπισθεν μπορεί να μπεί η πρώτη ?

Τ- Ναι μπορεί (Ξαφνικά μπορεί τώρα ?!?! )

Θ- Πριν δεν μου είπες ότι δεν γίνεται ?

Τ- Εννοούσα ότι δεν γίνεται λόγω του κιβωτίου. Έχει μία διχάλα στο λεβιέ και μπαίνει είτε όπισθεν είτε πρώτη άσχετα αν είναι κουμπωτή. Να κοίτα (Έκανε 10 προσπάθειες και την έβαλε)

Θ- Δηλαδή εγώ που έβαλα 5 φορές συνεχόμενα πρώτη αντί για όπισθεν την έβαζα λάθος όπως προσπάθησες εσύ 10 φορές?

Τ- ΝΑΙ! Δεν έχει κανένα πρόβλημα το αυτοκίνητο

Αυτά εν ολίγοις , σε αντιμετωπίζουν σαν 10 χρόνο για 3η φορά που πάω το αμάξι. Δεν είμαι ειδήμων στα μηχανολογικά , αλλά μετά απο 25 χρόνια ξέρω να βάζω μία μαμημένη όπισθεν. Να ξεφύγει μία φορά το καταλαβαίνω , 5 συνεχόμενες ενώ ο άλλος προσπαθεί τόση ώρα να το πετύχει , χλωμό το κόβω

Το αμάξι μετά το καλοκαίρι θα φύγει και λεφτά δεν τους ξαναδίνω

ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τ- Όχι γιατί δίπλα στην όπισθεν στο κιβώτιο είναι η πέμπτη οπότε δεν γίνεται. Μακάρι να είχε πρόβλημα το κιβώτιο να στο αλλάξω .

Συγνώμη όταν λέει δίπλα στην όπισθεν στο κιβώτιο είναι η πέμπτη εννοεί μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων ; 

Γιατί στο λεβιέ η επάνω σειρά είναι όπισθεν-1η-3η-5η εκτός κι αν έχει άλλο κιβώτιο το leon 😎 

aftersales για τον Μπεο 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, terry308 είπε

Συγνώμη όταν λέει δίπλα στην όπισθεν στο κιβώτιο είναι η πέμπτη εννοεί μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων ; 

Γιατί στο λεβιέ η επάνω σειρά είναι όπισθεν-1η-3η-5η εκτός κι αν έχει άλλο κιβώτιο το leon 😎 

aftersales για τον Μπεο 

Μέσα στο κιβώτιο εννοούσε

Καλά ας φύγει το αμάξι να μην τους ξαναχρειαστώ και θα τους φτιάξω σε αξιολόγηση

Το θεωρώ μεγάλη αστοχία πάντως να μπαίνουν κουμπωτές όλες οι ταχύτητες έως και επικίνδυνο. Να είσαι σε κανα γκρεμό και αντί για όπισθεν να μπεί πρώτη , είμαστε σοβαροί τώρα?

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Μεγάλη απογοήτευση από την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία και την αντιμετώπιση τους απέναντι μου!

Κάνε ότι κάνουν και άλλοι όταν δεν βρίσκουν λύση με την τοπική αντιπροσωπεία.

Στέλνεις mail στη μαμά εταιρία με το πρόβλημά σου και την άρνηση επίλυσης από την τάδε αντιπροσωπεία με δικαιολογίες του κ@λου. Αν δε βαριέσαι γράψε και τη στιχομυθία στα αγγλικά. Να επισημάνεις ότι ήσουν κάτοχος και άλλου Seat και ότι εξαιτίας της απογοήτευσής σου προσανατολίζεσαι στο να πουλήσεις το αμάξι και να πας σε άλλη εταιρία. Ξέρεις εσύ βάλε και καμιά σάλτσα.

Μετά ως δια μαγείας συνήθως το πρόβλημα λύνεται.

  • Like 4
  • Δημιουργία νέου...