Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ναι δεν το σκοτώνω γιατί η λογική είναι να μην χάσω πολλά. Αν είναι να τα χάσω απο την πώληση για να γλυτώσω 4000ε με την αλλαγή αντί για 6000 δεν με συμφέρει

Έχω βρεί στα 17.000 , το ίδιο κιβώτιο που είχα και εγώ έχουν εκτός αν πας σε Cupra

Αν κάνεις την αλλαγή ανε τουλάχιστον dsg. Βάλε και 2κ στην άκρη για βλάβη

  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, imr είπε

Αν κάνεις την αλλαγή ανε τουλάχιστον dsg. Βάλε και 2κ στην άκρη για βλάβη

Ο Γερανός ήταν πάντα το θέμα όχι τα λεφτά , αλλιώς θα είχα κρατήσει και το προηγούμενο

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Ο Γερανός ήταν πάντα το θέμα όχι τα λεφτά , αλλιώς θα είχα κρατήσει και το προηγούμενο

Παρε ενα γερανό με τα 6Κ που μένουν 😅

Και θα εχεις γκαραντι και πιο ανετο καθεσμα και θεση οδηγησης 😂😂

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Παρε ενα γερανό με τα 6Κ που μένουν 😅

Και θα εχεις γκαραντι και πιο ανετο καθεσμα και θεση οδηγησης 😂😂

Θα βγάζω και κανα εξτραδάκι 🤣

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, tsofras είπε

Θα βγάζω και κανα εξτραδάκι 🤣

Μονο τα σπασμενα dsg να μαζευεις, με 80€ το κεφαλι, σε ενα χρονο εχεις βγαλει cayenne (με 500αρι κιβωτιο υγρου να τελειωνεις...)

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ναι δεν το σκοτώνω γιατί η λογική είναι να μην χάσω πολλά. Αν είναι να τα χάσω απο την πώληση για να γλυτώσω 4000ε με την αλλαγή αντί για 6000 δεν με συμφέρει

Έχω βρεί στα 17.000 , το ίδιο κιβώτιο που είχα και εγώ έχουν εκτός αν πας σε Cupra

Για το δεύτερο: 

Άρα μπορείς να πάρεις ένα τέτοιο στα 17 και να έχεις στο μυαλό σου μόλις βρεις ένα πιο αξιόπιστο, ντι-κάτι-250 δεν θυμάμαι, το αλλάζεις και δίνεις το δικό σου (ανταλλάσεις) όσο δεν έχει πρόβλημα. (τι τιμές παίζουν με ανταλλαγή, έχεις δει; )

Είναι μεγάλη ξενέρα να περιμένεις οδική, είναι η αλήθεια μόνο δύο φορές δεν μπορούσε πραγματικά να κινηθεί το αυτοκίνητο μου, όλες έφταιγα εγώ, και αρκετές που δεν ήθελα να ρισκάρω. Ήταν δραματική εμπειρία και χάσιμο χρόνου, οπότε σε καταλαβαίνω...

Δημοσ.

Προσωπικά σε μια τετοια περιπτωση θα επαιρνα ενα κιβωτιο να καθεται στην αποθηκη...

(ενας φίλος με Opc εχει μοτερ+σασμαν παντα ετοιμο-επισκευασμένο, καθώς εχει σπασει 2 φορες σασμαν και 3 μοτερ...)

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, filarhos είπε

Για το δεύτερο: 

Άρα μπορείς να πάρεις ένα τέτοιο στα 17 και να έχεις στο μυαλό σου μόλις βρεις ένα πιο αξιόπιστο, ντι-κάτι-250 δεν θυμάμαι, το αλλάζεις και δίνεις το δικό σου (ανταλλάσεις) όσο δεν έχει πρόβλημα. (τι τιμές παίζουν με ανταλλαγή, έχεις δει; )

Είναι μεγάλη ξενέρα να περιμένεις οδική, είναι η αλήθεια μόνο δύο φορές δεν μπορούσε πραγματικά να κινηθεί το αυτοκίνητο μου, όλες έφταιγα εγώ, και αρκετές που δεν ήθελα να ρισκάρω. Ήταν δραματική εμπειρία και χάσιμο χρόνου, οπότε σε καταλαβαίνω...

Εννοείς μετατροπή ? Απο χειροκίνητο σε αυτόματο παίζει κάπου στα 3000ε

Ξέρεις τι είναι να πηγαίνεις για πρώτο μπάνιο με τα παιδιά , κουλούρες χαμός και να μένεις στα διόδια και να προκαλείς και χάος ? Ή να μένεις και να έχει μπλοκάρει και να φεύγει ο πρώτος γερανός για να έρθει άλλος ? Και να ψάχνεις συνεργείο την Κυριακή να το παρατήσεις ?

Προφανώς όλα τα παραπάνω μπορείς να τα πάθεις με οποιοδήποτε αμάξι και οποιοδήποτε πρόβλημα , εγώ μετά την πρώτη φορά πήγαινα διακοπές και έκανα τον σταυρό μου μην μείνω στο καράβι ή σε καμία παραλία που δεν χωράει να περάσει γερανός.

Όσο και αν το αγάπησα αυτό το κιβώτιο μου έρχονται πάντα αυτές οι σκέψεις και κάνω πίσω. Και όταν πήγα να αγοράσω το δικό μου είχε ετοιμοπαράδοτο DSG χωρίς ηλιοροφή και μου το άφηνε 500ε πάνω απο το δικό μου. Έκανα πίσω όμως γιατί φοβήθηκα το άγχος

Τώρα μπορεί να με χαλάει το χειροκίνητο (κακά τα ψέμματα συνήθισα πάλι και δεν φοβάμαι να βάλω όπισθεν) αλλά αυτό το άγχος δεν το έχω

3 λεπτά πριν, paylidis είπε

Προσωπικά σε μια τετοια περιπτωση θα επαιρνα ενα κιβωτιο να καθεται στην αποθηκη...

(ενας φίλος με Opc εχει μοτερ+σασμαν παντα ετοιμο-επισκευασμένο, καθώς εχει σπασει 2 φορες σασμαν και 3 μοτερ...)

Καλά τι κάνει και τα σπάει ? ή το έχει τουμπανιάσει και δεν έχει φτιάξει και το κιβώτιο να αντέχει ?

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Εννοείς μετατροπή ? Απο χειροκίνητο σε αυτόματο παίζει κάπου στα 3000ε

Ξέρεις τι είναι να πηγαίνεις για πρώτο μπάνιο με τα παιδιά , κουλούρες χαμός και να μένεις στα διόδια και να προκαλείς και χάος ? Ή να μένεις και να έχει μπλοκάρει και να φεύγει ο πρώτος γερανός για να έρθει άλλος ? Και να ψάχνεις συνεργείο την Κυριακή να το παρατήσεις ?

Προφανώς όλα τα παραπάνω μπορείς να τα πάθεις με οποιοδήποτε αμάξι και οποιοδήποτε πρόβλημα , εγώ μετά την πρώτη φορά πήγαινα διακοπές και έκανα τον σταυρό μου μην μείνω στο καράβι ή σε καμία παραλία που δεν χωράει να περάσει γερανός.

Όσο και αν το αγάπησα αυτό το κιβώτιο μου έρχονται πάντα αυτές οι σκέψεις και κάνω πίσω. Και όταν πήγα να αγοράσω το δικό μου είχε ετοιμοπαράδοτο DSG χωρίς ηλιοροφή και μου το άφηνε 500ε πάνω απο το δικό μου. Έκανα πίσω όμως γιατί φοβήθηκα το άγχος

Τώρα μπορεί να με χαλάει το χειροκίνητο (κακά τα ψέμματα συνήθισα πάλι και δεν φοβάμαι να βάλω όπισθεν) αλλά αυτό το άγχος δεν το έχω

Καλά τι κάνει και τα σπάει ? ή το έχει τουμπανιάσει και δεν έχει φτιάξει και το κιβώτιο να αντέχει ?

 

Αυτό με τα 17 είναι χειροκίνητο;

Κατάλαβα ότι είναι αυτόματο αλλά με το χαζό κιβώτιο. Οπότε έλεγα δίνεις το δικό σου αυτόματο και βάζεις το πιο αξιόπιστο κιβώτιο (φαντάζομαι <3000€ αυτή η αλλαγή).

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Καλά τι κάνει και τα σπάει ? ή το έχει τουμπανιάσει και δεν έχει φτιάξει και το κιβώτιο να αντέχει ?

450+ αλογα με χειροκινητο κιβωτιο με δισκους ενισχυμενους και μπομπακια 😂

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, filarhos είπε

 

Αυτό με τα 17 είναι χειροκίνητο;

Κατάλαβα ότι είναι αυτόματο αλλά με το χαζό κιβώτιο. Οπότε έλεγα δίνεις το δικό σου αυτόματο και βάζεις το πιο αξιόπιστο κιβώτιο (φαντάζομαι <3000€ αυτή η αλλαγή).

Ναι χειροκίνητο είναι , σε αυτόματο με λίγα χιλιόμετρα έχει ένα με 19300

Δημοσ.
Μόλις τώρα, tsofras είπε

Ναι χειροκίνητο είναι , σε αυτόματο με λίγα χιλιόμετρα έχει ένα με 19300

Άρα "αξίζει" η μετάβαση σε χειροκίνητο στα 17, κι αν το αποφασίσεις στα 20 με καλό αυτόματο. Ειδικά από το να δώσεις 19,3 για το χαζό κιβώτιο. Καλύτερα μετατροπή με +700€.

 

Αυτό στα 17 είναι άμεσα συγκρίσιμο με το αυτόματο σε κατάσταση, χλμ, έκδοση και τέτοια;

Υ.Γ. Όταν λέμε αξιόπιστο σαν τα εατ ή πάλι κλαίμε;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, filarhos είπε

Άρα "αξίζει" η μετάβαση σε χειροκίνητο στα 17, κι αν το αποφασίσεις στα 20 με καλό αυτόματο. Ειδικά από το να δώσεις 19,3 για το χαζό κιβώτιο. Καλύτερα μετατροπή με +700€.

 

Αυτό στα 17 είναι άμεσα συγκρίσιμο με το αυτόματο σε κατάσταση, χλμ, έκδοση και τέτοια;

Υ.Γ. Όταν λέμε αξιόπιστο σαν τα εατ ή πάλι κλαίμε;

Αυτό με τα 17.000 είναι 9 μηνών νεότερο με 11.000 λιγότερα χιλιόμετρα και ακριβώς ίδιο εξοπλισμό

Τελικά όντως έχουν και ACC αυτά

1 λεπτό πριν, paylidis είπε

κλαιμε αλλα κλαιμε λιγοτερο 😂

Απλά με τα χιλιόμετρα που κάνω εγώ μπορεί να αργήσω πολύ να κλάψω 😂

  • Like 1
Δημοσ.

Ε τότε αφού θέλεις το προηγούμενο, και φαίνεται, πάρτο απόφαση ότι θα πας πίσω. Θα βάλεις στην άκρη 6χιλ (μείον ότι έχασες από τις αλλαγές) και κάποια στιγμή θα βάλεις το αυτόματο και τέλος...

Με τα χλμ που κάνεις σε 15 χρόνια θα έχεις πιάσει τα 100χιλχλμ και το αυτοκίνητο θα είναι ακόμα καινούριο.

 

Υ.Γ.1 Ξέρω τι λέω για τα χλμ, το passat μου είναι του '06 και έχει μόνο 85χιλχλμ. Μπήκε ένας φίλος προχθές, γιατί ψάχνει μεγάλο αυτοκίνητο, και μετά με ρωτούσε αν έβγαινε μέχρι το '15... Άσε που όλο και γίνονται όλο και πιο φτινιάρικα μέσα... Μετά είσαι σίγουρος ότι δεν θα κοιτάς πάλι το καινούριο;;;

 

Υ.Γ.2 Εγώ πάλι είμαι ακριβώς το αντίθετο, ακόμα κοιτάω τα σορέντα και απόφαση δεν παίρνω... Έπεσαν και κάτι απρόβλεπτα έξοδα κοντά στην τιμή αγοράς ενός και έχουν μπει τα σχέδια λίγο στον πάγο για κανένα χρόνο...


  • Δημιουργία νέου...