Προς το περιεχόμενο

Ανησυχίες


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, paylidis είπε

αυτο... κ προσευχη... ιδιως μετα την εγγυηση 😅

 

Παντως επειδη ειμαι ακριβοδικαιος (παρολο που καποια στιγμή εχω κατηγορηθει οτι ειμαι υπερμαχος των VAG-ενω ειμαι απο τους πρωτους που τα κατακρινουν) και ειχα ταξει review, θα πρεπει να πω οτι ημουν πολυ πιο ευχαριστημενος απο τα σκοντα που ειχα και ειμαι ακομα αρκετά ευχαριστημενος με το Q3, αποτι με το τροκ το οποιο για εμενα ειναι η απολυτη απογοητευση...

εχουμε ηδη, ξεβαμενος προφυλακτηρας (το ασημι διακοσμητικό)-πρεπει να παω για ΠΙΘΑΝΗ καλυψη εγγυησης δε προλαβαινω

κιβωτιο κρακ κρουκ/σφυριγματα και σε χαμηλες ταχυτητες στο γαμο του καραγκιοζη (παιζει με 11-12 χαω να εχει 3η μεσα, στη καλυτερη 2α, με αποτελεσμα να θελει kickdown για να ξεκινησω στα στοπ). Πολυ συχνα παιζω στο σπορτ γιατι δεν αντεχεται στο D

μοτερ υαλοκαθαριστηρων χαλασμένο ψεκαζω μπροστα και παει λιγο νερο κ πισω και σφυριζει σα τραινο (πρεπει να παω για καλυψη εγγυησης επισης δε προλαβαινω)

ηλεκτρικα παραθυρα επισης στο γαμο του καραγκιοζη, ωρες ωρες απο μισανοιχτα παω να τα κλεισω και ανοιγουν αντι να κλεισουν/δεν ανταποκρινονται σωστά στην εντολή (το εχει κανει 3-4 φορες)

το infotainment οτι να ναι - αισθητά βελτιωμένο απο του Q αλλα και παλι με bugs, τo front assist επισης οτι να ναι βλεπει φαντασματα...

σα χωροι αστειο-τραγικο, ειχαμε προσφατως κουβεντα εδω μεσα για το αν ειναι B suv ή C suv, ειναι ξεκαθαρα B suv και με στενη καμπινα (αλλα decent χωρο αποσκευων)

Τέλος, ειναι το μονο SUV που εχω παρει εως τωρα που μου εδωσε την αισθηση του body roll.

 

Συμπερασματικά και επειδη το καθετι εγω το κρινω με βαση την αξια του, στα 33500 που κοστιζει αυτη η εκδοση δεν τα αξιζει με τη καμία. ΙΣΩΣ εως τα 22-23 να τα εδινα για VW και οτι επαιρνα με αυτα τα λεφτα, παραπανω ουτε για αστειο. Ειμαι απαιτητικός με τις ρόδες μου και οριακά μπορώ να πω οτι αυτο το αμαξι εχει το χειροτερο VFM απο οσα εχω αλλαξει. Τα πιο τιμια απο την άλλη ηταν τα σκοντα, και εαν αυριο πρωι επαιρνα αμαξι θα επαιρνα αβλεπι ενα kodiaq...!

Στα ποσα χιλιόμετρα όλα αυτά; θύμησέ μου, εταιρικό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, dtk-386 είπε

βλέπω να τον φοβίζεις και να το ακυρώνει και αυτό και να παραγγέλνει BYD ηλεκτρικό στο τέλος. :lol:

Δεν είναι θέμα φόβου. Οι 90 στους 100 δε ξέρουν καν αν έχουν ξηρού ή υγρού τύπου κιβώτιο και μια χαρά κοιμούνται, ζουν κ το χρήσιμοποιουν καθημερινα. Εγώ θεωρώ τον εαυτό μου όμως πιο απαιτητικό, όποτε κρίνω λίγο πιο αυστηρά. Κ ξαναλέω ότι έλεγα πριν 4.5 χρόνια. Ξηρού τύπου κιβώτιο δε θα αγόραζα ή εάν αγόραζα θα το πούλαγα με τη λήξη της εγγύησης. Αδυνατούν ή δε θέλουν να τα φτιάξουν σωστά στο γκρουπ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, paylidis είπε

Δεν είναι θέμα φόβου. Οι 90 στους 100 δε ξέρουν καν αν έχουν ξηρού ή υγρού τύπου κιβώτιο και μια χαρά κοιμούνται, ζουν κ το χρήσιμοποιουν καθημερινα. Εγώ θεωρώ τον εαυτό μου όμως πιο απαιτητικό, όποτε κρίνω λίγο πιο αυστηρά. Κ ξαναλέω ότι έλεγα πριν 4.5 χρόνια. Ξηρού τύπου κιβώτιο δε θα αγόραζα ή εάν αγόραζα θα το πούλαγα με τη λήξη της εγγύησης. Αδυνατούν ή δε θέλουν να τα φτιάξουν σωστά στο γκρουπ

Δεν με φοβίζει τίποτα! Θα βγάλω ζημιές και θα τα χρεώσω στην εταιρεία... Άντε πια!!! 😁

Χρεώνω που χρεώνω βενζίνες, θα χρεώσω και "βαριές" ζημιές!!!

Τουλάχιστον θα το ευχαριστηθώ...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, polyvios είπε

Δεν με φοβίζει τίποτα! Θα βγάλω ζημιές και θα τα χρεώσω στην εταιρεία... Άντε πια!!! 😁

Χρεώνω που χρεώνω βενζίνες, θα χρεώσω και "βαριές" ζημιές!!!

Τουλάχιστον θα το ευχαριστηθώ...

muppetwiki-muppet-wiki.gif

εγώ και μόνο που πήρες χατς σε παραδέχομαι! 😎

Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε έκλεισα και εγώ χρόνο οπότε μαζί με την πρώτη αλλαγή λαδιών θα αφήσω το αμάξι 4η φορά γιατί πάλι τρίζει το χερούλι και ο ουρανός :D

Καλά πάει αυτό , τουλάχιστον με εξαίρεση το τρίξιμο δεν με έχει πιάσει να αλλάξω αμάξι μετά απο ένα χρόνο

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, tsofras είπε

Άντε έκλεισα και εγώ χρόνο οπότε μαζί με την πρώτη αλλαγή λαδιών θα αφήσω το αμάξι 4η φορά γιατί πάλι τρίζει το χερούλι και ο ουρανός :D

Καλά πάει αυτό , τουλάχιστον με εξαίρεση το τρίξιμο δεν με έχει πιάσει να αλλάξω αμάξι μετά απο ένα χρόνο

τουλαχιστον εγω δεν εχω τριξιμο... 🤣 μονο το κιβωτιο που σε συγκεκριμενες στροφες σφυριζει (κ δεν ειναι το soundactor που προσπαθουσαν να με πεισουν οτι ειναι γτ το βρηκα και εβγαλα τη φυσα του για 3 μερες κ ο θορυβος συνεχιζε 😄)

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

muppetwiki-muppet-wiki.gif

εγώ και μόνο που πήρες χατς σε παραδέχομαι! 😎

Κάπου σιχάθηκα λίγο τα SUV, τα έφαγα, τα οδήγησα... οκ!

Πιστεύω ότι μπορώ να ζήσω και με χατς. Αν χρειαστώ παραπάνω χώρο θα βάλω καμία μπαγκαζιέρα.

Όταν θα μεγαλώσουν τα παιδιά, δεν θα τα θέλω όλα αυτά.

Μόλις τώρα, paylidis είπε

τουλαχιστον εγω δεν εχω τριξιμο... 🤣 μονο το κιβωτιο που σε συγκεκριμενες στροφες σφυριζει (κ δεν ειναι το soundactor που προσπαθουσαν να με πεισουν οτι ειναι γτ το βρηκα και εβγαλα τη φυσα του για 3 μερες κ ο θορυβος συνεχιζε 😄)

Ο κάθε αρχιμηχανικός θα πει την @@ριά του. Εντωμεταξύ συνήθως σφυρίζουν η 1η και η 2α ταχύτητα, από ότι γνωρίζω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, polyvios είπε

Εντωμεταξύ συνήθως σφυρίζουν η 1η και η 2α ταχύτητα, από ότι γνωρίζω.

2α σιγουρα νομιζω κ 3η... η πρωτη δε μενει κουμπωμενη πανω απο 2-3 δευτερολεπτα στο dsg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/10/2024 στις 4:48 ΜΜ, Varnavas89 είπε

Καλησπέρα. Να ρωτήσω κατι αν εχει κάποιος ασχοληθεί , αυτοκίνητο phev που δεν θα το βάλεις συχνά στην πρίζα για να τκ εκμεταλλευθείς στο έπακρο, αφορτιστα λειτουργεί ως hev ή ως θερμικό σε κατανάλωση; Ή εξαρτάται απο το αμάξι;

δε ξερω για αλλα, αλλα στο formentor phev 245, εντος πολης καιει γυρω στα 11 αν ειναι αφορτιστο.

Τραγικο. Δουλευει ως hev, αλλα με τοσο εξτρα βαρος απο τις μπαταριες και τα υπολοιπα συστηματα, και τοσο μεγαλη ζαντα, εχει απωλειες και καει το πατο του.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

δε ξερω για αλλα, αλλα στο formentor phev 245, εντος πολης καιει γυρω στα 11 αν ειναι αφορτιστο.

Τραγικο. Δουλευει ως hev, αλλα με τοσο εξτρα βαρος απο τις μπαταριες και τα υπολοιπα συστηματα, και τοσο μεγαλη ζαντα, εχει απωλειες και καει το πατο του.

Αυτο. Βασικα χίλιες φορές hybrid πολλά τα ρίσκα με phev μπαταρία κλπ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Varnavas89 είπε

Αυτο. Βασικα χίλιες φορές hybrid πολλά τα ρίσκα με phev μπαταρία κλπ..

Τα phev προοριζονται για εταιρικο leasing. Δεν εχει νοημα να δωσεις 47k για τετοιο αμαξι. Με τα ιδια λεφτα παιρνεις tesla,η αλλο συμβατικο για ταξιδια και τα ρεστα τα παιρνεις ενα 2ο μικρο ηλεκτρικο για μεσα στη πολη.

Εμενα παντως με εχει βολεψει το formentor. Καθημερινα τα χιλιομετρα εντος πολης που κανουμε ειναι γυρω στα 50-55, και με μια φορτιση καθε μερα βγαινουν. Οποτε εχουμε τσαμπα μεταφορα εντος πολης, και οταν παμε ταξιδι παμε με βενζινη.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Τα phev προοριζονται για εταιρικο leasing.

Γιατί όχι tesla τότε για εταιρικό leasing ? Γιατί προτιμώνται δηλ τα phev?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...