Προς το περιεχόμενο

Ανησυχίες


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα toyota  phev  πρέπει να είναι τα μόνα που δουλεύουν ως hev γιατί πάντα κρατάνε ένα ποσοστό γύρω στο 15% της μπαταρίας και δεν την αφήνουν να αδειάσει τελείως. 

Όλα τα υπόλοιπα που έχω δοκιμάσει ( ένα formentor κ ένα volvo, xc60 πρέπει να ήταν) πήγαιναν μόνο με βενζίνη και μεγάλο μέρος της ιπποδύναμης να απουσιάζει 

Επεξ/σία από zanskou
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 λεπτά πριν, paylidis είπε

Νομίζω σε αυτό το ποσό υπάρχουν καλύτερες επιλογές… 

Οσα έχω δει ως τώρα αν δε τα φορτισεις λειτουργούν καθαρα ως θερμικό. Δεν είναι όπως τα κανονικά υβριδικά που φορτίζει με τη κίνηση 

Φορτίζουν κάπως αλλά θέλει πολύ ώρα για να τις φορτίσει πλήρως. Οπότε αρκετή κατανάλωση.

Ναι σίγουρα υπάρχουν καλύτερες επιλογές...δεν τις έχω κοιτάξει! 😁

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, polyvios είπε

Φορτίζουν κάπως αλλά θέλει πολύ ώρα για να τις φορτίσει πλήρως. Οπότε αρκετή κατανάλωση.

Ναι σίγουρα υπάρχουν καλύτερες επιλογές...δεν τις έχω κοιτάξει! 😁

Τα Audi κ το 3008 που ξερω σίγουρα δε φορτίζουν και καινε τα κερατά τους κανονικά αν δε τα βάλεις στη πριζα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 minutes ago, tsofras said:

Έλα ντε αυτό σκεφτόμουν και εγώ

Το καθάρισα έφυγε η περισσότερη ασπρίλα , έχει μία βαθιά γρατζουνιά , θα το αφήσω ώς έχει και αν μαζέψει και άλλη αργότερα πάω και το φτιάχνω

Αφού δεν είναι σε λαμαρίνα να φοβάμαι σκουριά δεν με πειράζει τόσο

Βαλε ενα πινελακι η στυλο με το χρωμα να το περασεις και δεν θα φαινεται καθολου, σε λιγο καιρο θα το εχεις ξεχασει.

 

7 minutes ago, paylidis said:

Τα Audi κ το 3008 που ξερω σίγουρα δε φορτίζουν και καινε τα κερατά τους κανονικά αν δε τα βάλεις στη πριζα

Ε ναι αυτη ειναι η βλακεια με τα υβριδικα εχουν πολυ παραπανω βαρος (αυτοκινητα που ειναι ηδη βαρια).

Αν το κινεις θερμικα κουβαλας τις μπαταριες και καει πολυ, αν το κινεις ηλεκτρικα εχεις να κουβαλας ολοκληρο μοτερ.

 

Για μενα η υβριδικα οπως τα toyota η εντελως ηλεκτρικα

 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, imr είπε

Βαλε ενα πινελακι η στυλο με το χρωμα να το περασεις και δεν θα φαινεται καθολου, σε λιγο καιρο θα το εχεις ξεχασει.

 

Ε ναι αυτη ειναι η βλακεια με τα υβριδικα εχουν πολυ παραπανω βαρος (αυτοκινητα που ειναι ηδη βαρια).

Αν το κινεις θερμικα κουβαλας τις μπαταριες και καει πολυ, αν το κινεις ηλεκτρικα εχεις να κουβαλας ολοκληρο μοτερ.

 

Για μενα η υβριδικα οπως τα toyota η εντελως ηλεκτρικα

 

Ναι ειδικά σε βαριά 7θεσια αναγκαστικά στην χειρότερη mild-hybrid, lpg αν βγάλει το bigster μονο 7θεσιο και φυσικά σκετο υβριδικό αλλά τελικά με την απουσία diesel τα ζόρισαν τα πράγματα..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Varnavas89 είπε

Καλησπέρα. Να ρωτήσω κατι αν εχει κάποιος ασχοληθεί , αυτοκίνητο phev που δεν θα το βάλεις συχνά στην πρίζα για να τκ εκμεταλλευθείς στο έπακρο, αφορτιστα λειτουργεί ως hev ή ως θερμικό σε κατανάλωση; Ή εξαρτάται απο το αμάξι;

Εδώ δείχνει πως δουλεύει το σύστημα της Toyota. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, Varnavas89 said:

Ναι ειδικά σε βαριά 7θεσια αναγκαστικά στην χειρότερη mild-hybrid, lpg αν βγάλει το bigster μονο 7θεσιο και φυσικά σκετο υβριδικό αλλά τελικά με την απουσία diesel τα ζόρισαν τα πράγματα..

 

Diesel θα λεμε και θα κλαιμε. To bigster με το 1000ρι lpg θα βγει?  Τα lpg της ρενω/dacia ειναι απο τις καλυτερες επιλογες σημερα αλλα το 1000ρι δεν φτανει για κατι παραπανω απο το clio/sandero

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, imr είπε

 

Diesel θα λεμε και θα κλαιμε. To bigster με το 1000ρι lpg θα βγει?  Τα lpg της ρενω/dacia ειναι απο τις καλυτερες επιλογες σημερα αλλα το 1000ρι δεν φτανει για κατι παραπανω απο το clio/sandero

Οχι θα ειναι με lpg +mild hybrid 140 ίππων ή υβριδικό οπότε το έκαναν πιο δυνατό φυσικά θα ανέβει η τιμή σε σχέση με duster 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 12/10/2024 at 18:13, zanskou said:

Τα toyota  phev  πρέπει να είναι τα μόνα που δουλεύουν ως hev γιατί πάντα κρατάνε ένα ποσοστό γύρω στο 15% της μπαταρίας και δεν την αφήνουν να αδειάσει τελείως. 

Όλα τα υπόλοιπα που έχω δοκιμάσει ( ένα formentor κ ένα volvo, xc60 πρέπει να ήταν) πήγαιναν μόνο με βενζίνη και μεγάλο μέρος της ιπποδύναμης να απουσιάζει 

GLC / X3 εχουν όλη την ιπποδύναμη πάντα, και με άδεια μπαταρία. Και φορτίζουνε στην διαδρομή , άμα επιλέξεις το κατάλληλο Mode (με έξτρα κατανάλωση καυσίμου).

On 12/10/2024 at 18:29, imr said:

Ε ναι αυτη ειναι η βλακεια με τα υβριδικα εχουν πολυ παραπανω βαρος (αυτοκινητα που ειναι ηδη βαρια).

Αν το κινεις θερμικα κουβαλας τις μπαταριες και καει πολυ, αν το κινεις ηλεκτρικα εχεις να κουβαλας ολοκληρο μοτερ.

Για μενα η υβριδικα οπως τα toyota η εντελως ηλεκτρικα

Δεν συμφωνώ. Βρίσκω εξαιρετικό τον συνδυασμό ηλεκτρικά σε κοντινές διαδρομές , και καύσιμο στης μακρινές. Βέβαια πρέπει να έχει μεγάλη εμβέλεια, που μεταφράζεται σε μεγάλη μπαταρία. Το δικό μου βγάζει 100+ χιλιόμετρα αληθινά.
 

Όταν βελτιωθούνε οι υποδομές για ηλεκτρικά το συζητάμε, αλλά προς το παρόν δεν θέλω να σχεδιάζω κάθε ταξίδι που κάνω …

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Papakaliati said:

 

Δεν συμφωνώ. Βρίσκω εξαιρετικό τον συνδυασμό ηλεκτρικά σε κοντινές διαδρομές , και καύσιμο στης μακρινές. Βέβαια πρέπει να έχει μεγάλη εμβέλεια, που μεταφράζεται σε μεγάλη μπαταρία. Το δικό μου βγάζει 100+ χιλιόμετρα αληθινά.
 

Όταν βελτιωθούνε οι υποδομές για ηλεκτρικά το συζητάμε, αλλά προς το παρόν δεν θέλω να σχεδιάζω κάθε ταξίδι που κάνω …

Δεν λέω ότι δεν είναι βολικό, το πρόβλημα είναι ότι είναι τρομερά inefficient γιαυτό και δεν θα προχωρήσει πολύ.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/10/2024 στις 6:22 ΜΜ, paylidis είπε

Τα Audi κ το 3008 που ξερω σίγουρα δε φορτίζουν και καινε τα κερατά τους κανονικά αν δε τα βάλεις στη πριζα

Ποιο Audi λες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, imr said:

Δεν λέω ότι δεν είναι βολικό, το πρόβλημα είναι ότι είναι τρομερά inefficient γιαυτό και δεν θα προχωρήσει πολύ.  

Ναι είναι inefficient. Αλλά είναι πολύ fun, έχεις αθόρυβη λειτουργία σε πόλη, άμεσο γκάζι και πολλούς ίππους χωρίς να πας σε φουλ ηλεκτρικό ή τρίλιτρο αμάξι. 
 

Άμα δεν είχε καπέλο 1700 θα έπαιρνα ενδεχομένως απλά ένα τρίλιτρο με ωραίο ήχο κινητήρα, αλλά τι να κάνουμε !

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, paylidis είπε

Q3 σίγουρα αν θυμαμαι καλά κ το 5 ήταν το ίδιο γτπ σύστημα 

Δεν νομίζω, αφού έχουν hybrid mode  όπου λειτουργεί σαν σκέτο υβριδικό φορτίζοντας τις μπαταρίες από την πέδηση, κατηφόρες κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, telis είπε

Δεν νομίζω, αφού έχουν hybrid mode  όπου λειτουργεί σαν σκέτο υβριδικό φορτίζοντας τις μπαταρίες από την πέδηση, κατηφόρες κλπ

Αυτό μου είπαν από την αντιπροσωπεία όταν το έψαχνα. Κ φίλος που το έχει μoυ είπε ότι αν δε το φορτίσεις καίει μικτό 10+ (το δικό μου καίει 8-8.5 στις ίδιες συνθήκες). Δεν ειναι σαν το mhd που κανει regen

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...