imr Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Επίσης αν χρειάζεσαι τους χώρους πρέπει να δώσεις πολλά λεφτά για να φτάσεις το ζαφιρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filarhos Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Για τους χώρους θα διαφωνήσω. Παράδειγμα το id3 έχει λίγο μεγαλύτερο σαλόνι από το Passat. Στο μόνο που χάνει είναι στο συνολικό μέγεθος του Πορτ παγκαζ 380 (+70-80 πάνω από την εταζερα) έναντι 550 λίτρα με μικρό άνοιγμα. Και μιλάμε για 50 και κάτι εκατοστά πιο κοντό αυτοκίνητο. Δεν έχω δει άλλα ηλεκτρικά, αλλά είμαι σίγουρος ότι αν η πλατφόρμα είναι αμιγώς ηλεκτρική έχει πολύ μεγάλους χώρους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, filarhos είπε Για τους χώρους θα διαφωνήσω. Παράδειγμα το id3 έχει λίγο μεγαλύτερο σαλόνι από το Passat. Στο μόνο που χάνει είναι στο συνολικό μέγεθος του Πορτ παγκαζ 380 (+70-80 πάνω από την εταζερα) έναντι 550 λίτρα με μικρό άνοιγμα. Και μιλάμε για 50 και κάτι εκατοστά πιο κοντό αυτοκίνητο. Δεν έχω δει άλλα ηλεκτρικά, αλλά είμαι σίγουρος ότι αν η πλατφόρμα είναι αμιγώς ηλεκτρική έχει πολύ μεγάλους χώρους. Tο id4 έχει τουμπανο πορτ μπαγκαζ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Papakaliati Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου On 27/09/2024 at 11:36, squib said: ο όποιος περιορισμός αυτοκινήτου δε μπορεί να εφαρμοστεί όταν όλη η Κηφισίας δεν έχει μετρό, όπως και άλλες περιοχές της Αθήνας. Για μένα που το ζω τακτικά η λύση του Λονδίνου ειναι η πιο σωστή. Θες κέντρο? διόδια ! Αλλά πας παντού με το μετρό και τα λεωφορεία ειναι τακτικά και άψογα. Πρακτικά δε χρειάζεσαι αυτοκίνητο. Άμα όμως τα μέσα μεταφοράς πάσχουνε, το μόνο που καταφέρνεις είναι αυτοί που έχουν λεφτά να κατεβαίνουν πάντα με το αυτοκίνητο κέντρο, και μάλιστα να βρίσκουν και πιο εύκολα θέσεις παρκαρίσματος. Δεν είμαστε Λονδίνο, ούτε μπορούμε εύκολα να γίνουμε…. 6 minutes ago, paylidis said: Tο id4 έχει τουμπανο πορτ μπαγκαζ Έχει ίδιο με Tiguan, όντως ακριβώς ίδιες διαστάσεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mpiftekis Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Στις 27/9/2024 στις 3:54 ΜΜ, paylidis είπε Χλμ προσωπικά θα το άλλαζα λόγω ηλικίας… για το δεύτερο σενάριο τι budget υπάρχει..; Έχει ~135,000 χλμ. Για το 2ο σενάριο σκέφτομαι κάτι έως 30.000€ αλλά θα πρέπει να πληρεί τις προϋποθέσεις. Στις 27/9/2024 στις 3:58 ΜΜ, kronos73 είπε Corolla touring sports_ 1.8 Hybrid 140hp, αυτόματο βέβαια με σχεδόν 600lt χώρο αποσκευών, από 30.700. Θα σκεφτόσουν κάτι τέτοιο; Δε θα με χαλούσε. Θα προτιμούσα βέβαια ένα πιο ψηλό αυτοκίνητο σαν το Zafira που έχουμε Ένα πολυμορφικό. 17 ώρες πριν, Seldon68 είπε Να το σκεφτεις διπλα πριν αποφασισεις να φορτιζεις ηλεκτρικο αυτοκινητο σε υπογειο παρκινγκ ,ειδικα αν ειναι κλειστο. Εκτος και αν θελεις να γινεις psitos mpiftekis 🤣 Το έχω σκεφτεί κι αυτό. Έχω σκεφτεί για αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης 12 ώρες πριν, @pnea1973 είπε Ναι ναι.. Εγώ που το κάνω, φαντάσου δεν βάζω την ψησταριά υγραερίου που έχω.. Ψήνω στο αυτοκίνητο 🫠 Αν δεν χρειάζεσαι 2ο αυτοκίνητο τότε η κρατάς το αυτοκίνητο από την στιγμή που δεν σου βγάζει θέματα ή πας στη λύση του ηλεκτρικού. Εδώ καλά-καλά δε χρειαζόμαστε το 1ο Μα επειδή βγάζει κι αυτό τα θεματάκια του, για αυτό το σκέφτομαι. Έχουμε αλλάξει όλο το σύστημα ψύξης, μέχρι και το παγούρι του και φέτος επισκευάσαμε και το δυναμό. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους σας που ασχοληθήκατε με το θέμα μου! 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filarhos Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου On 28/09/2024 at 15:08, paylidis said: Tο id4 έχει τουμπανο πορτ μπαγκαζ Ξέρεις πόσες φορές το έχω πει ότι αντί για το 3 έπρεπε να πάρουμε το 4. Μικρή διαφορά είχε... Το επόμενο αυτό θα είναι. Ανησυχία του πατέρα μου: Έχει ένα xc40 αυτόματο του '19 με 25χιλζλμ που το βαρέθηκε. Μου λέει έχεις, πόσο να το δώσω σιγά τα λεφτά που θα πιανει. Μπαίνω στο car, για το φτηνότερο ζητάνε 24χιλ€ και έχει και σχεδόν 100χιλχλμ, ενω κάτι αντίστοιχο ζητανε στα 28+. Σήμερα θα πάει να πάρει προσφορά για το ex30 και ex40(δεν ενθουσιάζομαι). Του είπα να ρωτήσει πόσο το παίρνουν για ανταλλαγή. Το θέμα είναι ότι δεν έχω να του προτείνω άλλο ηλεκτρικό μέχρι τα 40-45. Tesla δεν θέλει, θέλει μέχρι τα 4,5 μέτρα. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 50 λεπτά πριν, filarhos είπε Ξέρεις πόσες φορές το έχω πει ότι αντί για το 3 έπρεπε να πάρουμε το 4. Μικρή διαφορά είχε... Το επόμενο αυτό θα είναι. στα ελεγα 🤣 50 λεπτά πριν, filarhos είπε Ανησυχία του πατέρα μου: Έχει ένα xc40 αυτόματο του '19 με 25χιλζλμ που το βαρέθηκε. Μου λέει έχεις, πόσο να το δώσω σιγά τα λεφτά που θα πιανει. Μπαίνω στο car, για το φτηνότερο ζητάνε 24χιλ€ και έχει και σχεδόν 100χιλχλμ, ενω κάτι αντίστοιχο ζητανε στα 28+. Σήμερα θα πάει να πάρει προσφορά για το ex30 και ex40(δεν ενθουσιάζομαι). Του είπα να ρωτήσει πόσο το παίρνουν για ανταλλαγή. Το θέμα είναι ότι δεν έχω να του προτείνω άλλο ηλεκτρικό μέχρι τα 40-45. Tesla δεν θέλει, θέλει μέχρι τα 4,5 μέτρα. να μη το δώσει θα το μετανιωσει... κ εαν το δώσει οπως λες να το βαλει 28+, αυτα που βλεπεις με 24-25-26 ειναι πρωην leasing 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filarhos Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2 hours ago, paylidis said: στα ελεγα 🤣 να μη το δώσει θα το μετανιωσει... κ εαν το δώσει οπως λες να το βαλει 28+, αυτα που βλεπεις με 24-25-26 ειναι πρωην leasing Εσύ τα έλεγες αλλά άλλος δεν ήθελε γιατί θα ήταν λέει 35 εκατοστά μακρύτερο και δεν θα μπορεί να το οδηγήσει. Τώρα μου κοιτάει το καινούριο xc90... Για τον πατέρα μου: Του άρεσε πολύ η λειτουργία του ηλεκτρικού και το αστείο κόστος χρήσης (το cx40 έχει από 8 λ/100χλμ). Αν έβγαινε και χωρίς να δώσει πολλά χρήματα παραπάνω θα το επέλεγε, μου ειπε. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 16 λεπτά πριν, filarhos είπε Εσύ τα έλεγες αλλά άλλος δεν ήθελε γιατί θα ήταν λέει 35 εκατοστά μακρύτερο και δεν θα μπορεί να το οδηγήσει. Τώρα μου κοιτάει το καινούριο xc90... δε το επιασα, ο μπρο? θυμομουν οτι δε θα χωραει στο παρκιν... 16 λεπτά πριν, filarhos είπε Για τον πατέρα μου: Του άρεσε πολύ η λειτουργία του ηλεκτρικού και το αστείο κόστος χρήσης (το cx40 έχει από 8 λ/100χλμ). Αν έβγαινε και χωρίς να δώσει πολλά χρήματα παραπάνω θα το επέλεγε, μου ειπε. για ξεκινα τα τηλ στο γνωστο φιλο μας πωλητη για ID4 Και εαν θελει πριμιουμ να παρω εγω για Q4.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Για ηλεκτρικό πάντως πιο πολύ εμπιστοσύνη θα είχα στους Κινέζους από την vw. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filarhos Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 1 hour ago, paylidis said: δε το επιασα, ο μπρο? θυμομουν οτι δε θα χωραει στο παρκιν... για ξεκινα τα τηλ στο γνωστο φιλο μας πωλητη για ID4 Και εαν θελει πριμιουμ να παρω εγω για Q4.. Η σύζυγος... Την πήγα απότομα από saxo -> punto -> id 3 Ε το τελευταίο βήμα της είχε φανεί μεγάλο από 4 σε 4μιση+, οπότε μείναμε στα 4.26. Ο αδερφός μου έχει την ix1 και δεν θέλει να την αλλάξει... Μωρέ μακάρι να ήθελε ο πατέρας μου το 4, μετά από 2-3 χρόνια θα του έδινα το 3 και θα έπαιρνα το 4... Αλλά κοιτάει και την τοναλε... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 11 λεπτά πριν, filarhos είπε Αλλά κοιτάει και την τοναλε... Ας πάει να τη δει, θα κάτσει με τη βολβαρα μετά. Εγώ ξενέρωσα αγρίως 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filarhos Δημοσ. 1 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Είδε το EX40 και πάει 50... Το ΕΧ30 του φαίνεται μικρό. Μετά είδε το ίδιο με το δικό του με 160+ίππους και πάει κι αυτό 50+. Οπότε αν δεν βρει κάτι άλλο θα μείνει με το XC40. Επέστρεψε από το "μεγάλο" σερβις των 30χιλχλμ. Χρέωσαν πίσω τακάκια 200€... Του είπαν ότι δεν βγάζει ένδειξη όταν τελειώνουν... Και 300+€ για 6 λίτρα λάδι και 3 φίλτρα. 1η ερώτηση: Που μπορούμε να βρούμε το εγχειρίδιο συντήρησης; 2η ερώτηση: Ξέρουμε κάποιον για τα καινούρια κινέζικα βόλβο που δεν σε γδέρνει κάθε φορά που το πάς για σερβις; 3η ερώτηση: Ξέρουμε κάποιον να βάζει κάμερα οπισθοπορείας και να ενεργοποιεί το android auto; Γιατί ζητάνε τρελά ποσά. Επεξ/σία 1 Οκτωβρίου από filarhos 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 1 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου Στις 25/9/2024 στις 1:35 ΜΜ, JailbrokenDiesel είπε Hello everybody! εγώ ειμαι in between.. Υπολογισμος Ιούνιο με Ιούνιο: -12.000χλμ το 2021-22 - 7.500χλμ το 2022-23 - 7.500χλμ το 2023-24 ο λόγος ειναι εναρξη shuttle bus για τη δουλεια το '22 με αποτελεσμα να μην οδηγώ σχεδόν καθολου. Απο τη στιγμή που θα εχει ακομη 2 χρονια εγγύηση , και επισης 1 χρόνο δωρεαν service σκεφτομαι το καλοκαιρι που τελειώνουν οι δόσεις του: - πωληση και αγορα μικρού ηλεκτρικού (τυπου ami) για τα περιξ + σπιτι/shuttle bus - πωληση και αγορα κανονικου ηλεκτρικού πολης (dolphin, 208, etc) έτσι ώστε να ξεκινήσω να πηγαινω με αμαξι στη δουλεια (3ωρες commute ειναι το πηγενέλα οποτε παιζει φρικη σιγα-σιγα) - να κατσω στα αβγα μου please elaborate για τύπου ΑΜΙ (με AC) , το θεωρώ καμμένα λεφτά ...καλύτερα πάρε κανα "κανονικό" τύπου leaf μεταχειρισμένο (με πεσμένες μπαταρίες και μικρή αυτονομία) ή καινούριο dolphin που να το χρησιμοποιείτε και σαν κύριο αμάξι όποτε γίνεται 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JailbrokenDiesel Δημοσ. 2 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 20 ώρες πριν, korakios είπε για τύπου ΑΜΙ (με AC) , το θεωρώ καμμένα λεφτά ...καλύτερα πάρε κανα "κανονικό" τύπου leaf μεταχειρισμένο (με πεσμένες μπαταρίες και μικρή αυτονομία) ή καινούριο dolphin που να το χρησιμοποιείτε και σαν κύριο αμάξι όποτε γίνεται Καλημέρα @korakios, ναι, σε επιλογη τυπου dolphin καθεται η μπιλια οπως φαινεται.. thanks! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις