squib Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 5 minutes ago, paylidis said: καποτε πριν δεκαετιες μια ψυχη (καθηγητης μου) ειχε πει "διοδια στη κηφισιας τη συγγρου τη πειραιώς και στον κηφισο και υποχρέωση των εργοδοτών να παρέχουν δωρεαν καρτα για τα ΜΜΜ*, αν δε θελουμε να καταληξουμε να τρωμε μισο μεροκαματο στο μποτιλιαρισμα"... τον θεωρησαμε γραφικο κ γελαγαμε, περνώντας τα χρονια βλεπω οτι οριακα εχει δικαιο... δε ξερω τι εχει γινει αλλα το κακο εχει παραγινει πλεον *αυτο βεβαια προυποθέτει και σωστα ΜΜΜ ο όποιος περιορισμός αυτοκινήτου δε μπορεί να εφαρμοστεί όταν όλη η Κηφισίας δεν έχει μετρό, όπως και άλλες περιοχές της Αθήνας. Για μένα που το ζω τακτικά η λύση του Λονδίνου ειναι η πιο σωστή. Θες κέντρο? διόδια ! Αλλά πας παντού με το μετρό και τα λεωφορεία ειναι τακτικά και άψογα. Πρακτικά δε χρειάζεσαι αυτοκίνητο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Εγώ ακόμα θυμάμαι που για να πάω απο την Κηφισίας απο το υψος της BYD για να πάω Πανόρμου, έκανα 45 λεπτά... για 7,5 χιλ περίπου!!!!!!!!!!! Λύση είναι μία, αλλά είναι αδύνατη...Αποκέντρωση.. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimmysss! Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 16 minutes ago, paylidis said: καποτε πριν δεκαετιες μια ψυχη (καθηγητης μου) ειχε πει "διοδια στη κηφισιας τη συγγρου τη πειραιώς και στον κηφισο και υποχρέωση των εργοδοτών να παρέχουν δωρεαν καρτα για τα ΜΜΜ*, αν δε θελουμε να καταληξουμε να τρωμε μισο μεροκαματο στο μποτιλιαρισμα"... τον θεωρησαμε γραφικο κ γελαγαμε, περνώντας τα χρονια βλεπω οτι οριακα εχει δικαιο... δε ξερω τι εχει γινει αλλα το κακο εχει παραγινει πλεον *αυτο βεβαια προυποθέτει και σωστα ΜΜΜ Διαφωνω λιγο γιατι η ζητηση ειναι ανελαστικη.. Σκεψου τη τιμη της βενζινης (αλλα και των αμαξιων) που εχουν φτασει αλλα ο κοσμος συνεχιζει να πηγαινει περιπτερο με το αμαξι αλλα και να παιρνει (πιο) ακριβα αμαξια Υπαρχει καποιος οργανισμος που να φαινεται η αυξηση του πληθυσμου της Αθηνας;; Πως γινεται απο κοβιντ και μετα να εχει χειροτερεψει ΤΟΣΟ πολυ η κατασηαση; Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου από jimmysss! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 48 λεπτά πριν, jimmysss! είπε Διαφωνω λιγο γιατι η ζητηση ειναι ανελαστικη.. Σκεψου τη τιμη της βενζινης (αλλα και των αμαξιων) που εχουν φτασει αλλα ο κοσμος συνεχιζει να πηγαινει περιπτερο με το αμαξι αλλα και να παιρνει (πιο) ακριβα αμαξια Υπαρχει καποιος οργανισμος που να φαινεται η αυξηση του πληθυσμου της Αθηνας;; Πως γινεται απο κοβιντ και μετα να εχει χειροτερεψει ΤΟΣΟ πολυ η κατασηαση; Εκεί έγκειται κ εμένα η απορία μου. Τι διάολο έγινε…; Προσωπικά κάτω από 1.5 χλμ (ίσως κ 2) το πάω περπατώντας… και ο άλλος παίρνει αμάξι για να πάει να πάρει τσιγάρα. Τόσο απλές είμαστε; Νοσταλγώ πλέον τις εποχές της κρίσης που κατέβαινες όλη την κηφισιας σε 20’ βαριά 25´ σε ώρα αιχμής. ο πληθυσμός καταγράφεται από την ελστατ. Δε θεωρώ ότι αυξήθηκε post covid απλώς μάλλον ο κόσμος ξεμαθε από τα μέσα. 1 ώρα πριν, kronos73 είπε Όσους δρόμους και να φτιάξεις θα πήξουν, είναι σίγουρο και μελετημένο. Μόνο το Μετρό και κατά δεύτερο λόγο τραμ και λεωφορεία μπορούν να αποσυμφορήσουν την κατάσταση. Αυτά ακούγαμε ήδη το 95 στο τμήμα συγκοινωνιολόγων, κοινή λογική αλλά θέλει αποφάσεις και στρατηγικό σχεδιασμό. 56 λεπτά πριν, squib είπε ο όποιος περιορισμός αυτοκινήτου δε μπορεί να εφαρμοστεί όταν όλη η Κηφισίας δεν έχει μετρό, όπως και άλλες περιοχές της Αθήνας. Για μένα που το ζω τακτικά η λύση του Λονδίνου ειναι η πιο σωστή. Θες κέντρο? διόδια ! Αλλά πας παντού με το μετρό και τα λεωφορεία ειναι τακτικά και άψογα. Πρακτικά δε χρειάζεσαι αυτοκίνητο. Έτσι ακριβώς. Δεν υπάρχει δίκτυο μμμ κ ότι υπάρχει είναι τραγικό. Αλλά η λογική του θα πληρώσεις μπας και σε τσούξει κ πάρεις τα μέσα έχει πλέον βάση (τότε δεν είχε ήταν εποχές ορθόδοξου). 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
squib Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 24 minutes ago, paylidis said: Εκεί έγκειται κ εμένα η απορία μου. Τι διάολο έγινε…; Προσωπικά κάτω από 1.5 χλμ (ίσως κ 2) το πάω περπατώντας… και ο άλλος παίρνει αμάξι για να πάει να πάρει τσιγάρα. Τόσο απλές είμαστε; Νοσταλγώ πλέον τις εποχές της κρίσης που κατέβαινες όλη την κηφισιας σε 20’ βαριά 25´ σε ώρα αιχμής. ο πληθυσμός καταγράφεται από την ελστατ. Δε θεωρώ ότι αυξήθηκε post covid απλώς μάλλον ο κόσμος ξεμαθε από τα μέσα. Έτσι ακριβώς. Δεν υπάρχει δίκτυο μμμ κ ότι υπάρχει είναι τραγικό. Αλλά η λογική του θα πληρώσεις μπας και σε τσούξει κ πάρεις τα μέσα έχει πλέον βάση (τότε δεν είχε ήταν εποχές ορθόδοξου). Αναφορικά μόνο για να μπεις κέντορ Λονδίνου δίνεις 14 λίρες. Πας στο gov.co.uk δηλώνεις τη πινακίδα σου και την ημερομηνία και πληρώνεις. Το τεράστιο δίκτυο καμερών που έχουν σε τσιμπάει εάν δεν έχεις πληρώσει. Ούτε διόδια ούτε καθυστέρηση ούτε τίποτα 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsofras Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, jimmysss! είπε Υπαρχει καποιος οργανισμος που να φαινεται η αυξηση του πληθυσμου της Αθηνας;; Πως γινεται απο κοβιντ και μετα να εχει χειροτερεψει ΤΟΣΟ πολυ η κατασηαση; Δεν ξέρω φαντάζομαι πήρε απο φόβο ο κόσμος το να αρρωστήσει γενικά / πήραν αμάξι όσοι δεν είχαν και φτάσαμε σε αυτή την κατάσταση ? Και θεωρητικά δουλεύει και αρκετός κόσμος απο το σπίτι πλέον 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 31 λεπτά πριν, squib είπε Αναφορικά μόνο για να μπεις κέντορ Λονδίνου δίνεις 14 λίρες. Πας στο gov.co.uk δηλώνεις τη πινακίδα σου και την ημερομηνία και πληρώνεις. Το τεράστιο δίκτυο καμερών που έχουν σε τσιμπάει εάν δεν έχεις πληρώσει. Ούτε διόδια ούτε καθυστέρηση ούτε τίποτα Ναι το ξερω (περναω >15 μερες το χρονο εκει) και το βρισκω εξαιρετικο. Απλως η κυρια διαφορα μας ειναι οτι εκει εχει αξιοπιστα ΜΜΜ, εδω μπαινεις κ απλα ελπιζεις να μη σκοτωθεις στη διαδρομη (οχι οτι το αμαξι ειναι πιο ασφαλες ετσι οπως οδηγαει ο μεσος αθηνεζος αλλα οκ). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, paylidis είπε Ναι το ξερω (περναω >15 μερες το χρονο εκει) και το βρισκω εξαιρετικο. Απλως η κυρια διαφορα μας ειναι οτι εκει εχει αξιοπιστα ΜΜΜ, εδω μπαινεις κ απλα ελπιζεις να μη σκοτωθεις στη διαδρομη (οχι οτι το αμαξι ειναι πιο ασφαλες ετσι οπως οδηγαει ο μεσος αθηνεζος αλλα οκ). Ακριβώς. Το θέμα είναι οτι εκτός απο κίνηση πρέπει να είσαι και στην τσίτα συνέχεια. Εγώ έχω κάνει πολλές φορές αυθημερόν την απόσταση που είπα (190+190χιλ μετρημένα απο σπίτι σε σπίτι σχεδόν ώρες). Αλλά επειδή είμαι σε κλειστό δρόμο (που φυσικά θελει προσοχή, απλά η κίνηση είναι 10 αυτοκίνητα κι αν) με cruise control στα 130, βγαίνω ατσαλάκωτος....Μην με βάλεις να κάνω 10 χιλ σε 1 ώρα!!!!! ΥΓ Στην Λευκάδα εχει εκδήλωση η ΦΙΛΠΑ. Είδα spider, Giulia, gtv.. Με έπιασαν τα κλάματα σε σχέση με τα σημερινά μοντέλα της Alfa... Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου από @pnea1973 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kronos73 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 1 hour ago, paylidis said: Εκεί έγκειται κ εμένα η απορία μου. Τι διάολο έγινε…; Προσωπικά κάτω από 1.5 χλμ (ίσως κ 2) το πάω περπατώντας… και ο άλλος παίρνει αμάξι για να πάει να πάρει τσιγάρα. Τόσο απλές είμαστε; Νοσταλγώ πλέον τις εποχές της κρίσης που κατέβαινες όλη την κηφισιας σε 20’ βαριά 25´ σε ώρα αιχμής. ο πληθυσμός καταγράφεται από την ελστατ. Δε θεωρώ ότι αυξήθηκε post covid απλώς μάλλον ο κόσμος ξεμαθε από τα μέσα. Έτσι ακριβώς. Δεν υπάρχει δίκτυο μμμ κ ότι υπάρχει είναι τραγικό. Αλλά η λογική του θα πληρώσεις μπας και σε τσούξει κ πάρεις τα μέσα έχει πλέον βάση (τότε δεν είχε ήταν εποχές ορθόδοξου). Έχεις δίκιο. Δουλεύω πολλά χρόνια στο κέντρο της Αθήνας, είναι εντυπωσιακό πόσοι άνθρωποι προτιμούν να μην παίρνουν το μετρό αλλά το αυτοκίνητο πληρώνοντας όχι μόνο πολλά σε καύσιμα αλλά και σε parking. Εγώ προτιμώ το μετρό και περπατάω ευχάριστα την απόσταση 1 χλμ από το σπίτι μου έως το σταθμό. Βέβαια ώρες ώρες συχτιρίζω για τη συχνότητα των δρομολογίων ή την έλλειψη κλιματισμού στους παλιούς συρμούς αλλά και πάλι πηγαινοέρχομαι πιο γρήγορα, χωρίς άγχος και πολύ πιο φθηνά. 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mpiftekis Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Ανησυχίας το εγκώμιον: Έχουμε ένα Opel Zafira 1.8 βενζίνη του 2010. Τα χιλιόμετρα που κάνουμε ανά έτος είναι ~11,000, από τα οποία τα 2.000 είναι σε ταξίδια. Επειδή, όμως, αρχίζει και δείχνει τα χρονάκια του, μου μπαίνουν διάφορες σκέψεις. Σκέψη 1η: Κρατάω το Zafira για το καλοκαίρι που κάνουμε διακοπές (~1,000 χλμ.), με μειωμένα τέλη/ασφάλειες αλλά το σερβις του θα γίνεται κάθε έτος. Και παίρνω ένα BYD dolphin, εφ’όσον έχω υπόγειο πάρκινγκ ώστε να το φορτίζω και να το χρησιμοποιώ όλο τον υπόλοιπο χρόνο. Δεν ξέρω όμως αν και πότε θα κάνει απόσβεση 😊 Σκέψη 2η: Πουλάω το Zafira και αγοράζω άλλο αυτοκίνητο με απαραίτητη προϋπόθεση τα ~600 λίτρα αποθηκευτικού χώρου, >130hp και αυτόματο κιβώτιο. Εδώ δεν ξέρω τι υπάρχει στην αγορά και να αξίζει τα λεφτά του. Σκέψη 3η: Μένω με αυτό που έχω μέχρι να λιώσει Εσείς τι λέτε; Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου από Mpiftekis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 55 λεπτά πριν, Mpiftekis είπε Ανησυχίας το εγκώμιον: Έχουμε ένα Opel Zafira 1.8 βενζίνη του 2010. Τα χιλιόμετρα που κάνουμε ανά έτος είναι ~11,000, από τα οποία τα 2.000 είναι σε ταξίδια. Επειδή, όμως, αρχίζει και δείχνει τα χρονάκια του, μου μπαίνουν διάφορες σκέψεις. Σκέψη 1η: Κρατάω το Zafira για το καλοκαίρι που κάνουμε διακοπές (~1,000 χλμ.), με μειωμένα τέλη/ασφάλειες αλλά το σερβις του θα γίνεται κάθε έτος. Και παίρνω ένα BYD dolphin, εφ’όσον έχω υπόγειο πάρκινγκ ώστε να το φορτίζω και να το χρησιμοποιώ όλο τον υπόλοιπο χρόνο. Δεν ξέρω όμως αν και πότε θα κάνει απόσβεση 😊 Σκέψη 2η: Πουλάω το Zafira και αγοράζω άλλο αυτοκίνητο με απαραίτητη προϋπόθεση τα ~600 λίτρα αποθηκευτικού χώρου, >130hp και αυτόματο κιβώτιο. Εδώ δεν ξέρω τι υπάρχει στην αγορά και να αξίζει τα λεφτά του. Σκέψη 3η: Μένω με αυτό που έχω μέχρι να λιώσει Εσείς τι λέτε; Χλμ προσωπικά θα το άλλαζα λόγω ηλικίας… για το δεύτερο σενάριο τι budget υπάρχει..; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kronos73 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 58 minutes ago, Mpiftekis said: Σκέψη 2η: Πουλάω το Zafira και αγοράζω άλλο αυτοκίνητο με απαραίτητη προϋπόθεση τα ~600 λίτρα αποθηκευτικού χώρου, >130hp και αυτόματο κιβώτιο. Εδώ δεν ξέρω τι υπάρχει στην αγορά και να αξίζει τα λεφτά του. Corolla touring sports_ 1.8 Hybrid 140hp, αυτόματο βέβαια με σχεδόν 600lt χώρο αποσκευών, από 30.700. Θα σκεφτόσουν κάτι τέτοιο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 8 hours ago, kronos73 said: Έχεις δίκιο. Δουλεύω πολλά χρόνια στο κέντρο της Αθήνας, είναι εντυπωσιακό πόσοι άνθρωποι προτιμούν να μην παίρνουν το μετρό αλλά το αυτοκίνητο πληρώνοντας όχι μόνο πολλά σε καύσιμα αλλά και σε parking. Εγώ προτιμώ το μετρό και περπατάω ευχάριστα την απόσταση 1 χλμ από το σπίτι μου έως το σταθμό. Βέβαια ώρες ώρες συχτιρίζω για τη συχνότητα των δρομολογίων ή την έλλειψη κλιματισμού στους παλιούς συρμούς αλλά και πάλι πηγαινοέρχομαι πιο γρήγορα, χωρίς άγχος και πολύ πιο φθηνά. Κοιτα το πρόβλημα είναι ότι τα μέσα, ακόμα και το μέτρο στην Ελλάδα είναι ΓΤΠ. Παίρνω ηλεκτρικό κάθε μέρα αλλά έχω πολλούς στη δουλειά που προτιμούν να φάνε 3 ώρες στην κίνηση στην τσίτα για να μην μπουν σε μέσα. Μόνο την τελευταία εβδομάδα στον ηλεκτρικό μας κατέβασαν 2 φορες επειδή δεν έκλειναν οι πόρτες, προχτές με την φωτιά δεν είχε δρομολόγια, και γενικά πετυχαίνεις συρμούς με 10λεπτο+ διαφορά μεταξύ τους με αποτέλεσμα να είσαι σαν σαρδέλα. Στο μετρό είναι κάπως καλύτερα, αλλά είμαστε στην καλύτερη περίπτωση τριτοκοσμικά χώρα στα μμμ 7 hours ago, Mpiftekis said: Ανησυχίας το εγκώμιον: Έχουμε ένα Opel Zafira 1.8 βενζίνη του 2010. Τα χιλιόμετρα που κάνουμε ανά έτος είναι ~11,000, από τα οποία τα 2.000 είναι σε ταξίδια. Επειδή, όμως, αρχίζει και δείχνει τα χρονάκια του, μου μπαίνουν διάφορες σκέψεις. Σκέψη 1η: Κρατάω το Zafira για το καλοκαίρι που κάνουμε διακοπές (~1,000 χλμ.), με μειωμένα τέλη/ασφάλειες αλλά το σερβις του θα γίνεται κάθε έτος. Και παίρνω ένα BYD dolphin, εφ’όσον έχω υπόγειο πάρκινγκ ώστε να το φορτίζω και να το χρησιμοποιώ όλο τον υπόλοιπο χρόνο. Δεν ξέρω όμως αν και πότε θα κάνει απόσβεση 😊 Σκέψη 2η: Πουλάω το Zafira και αγοράζω άλλο αυτοκίνητο με απαραίτητη προϋπόθεση τα ~600 λίτρα αποθηκευτικού χώρου, >130hp και αυτόματο κιβώτιο. Εδώ δεν ξέρω τι υπάρχει στην αγορά και να αξίζει τα λεφτά του. Σκέψη 3η: Μένω με αυτό που έχω μέχρι να λιώσει Εσείς τι λέτε; Αν είναι να πάρεις άλλο δεν έχει νόημα να κρατήσεις το ζαφιρα. Ακόμα και το ντολφιν να πάρεις πχ στις διακοπές θα πληρώσεις 2-3 γεμισματα 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Seldon68 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 13 ώρες πριν, Mpiftekis είπε Ανησυχίας το εγκώμιον: Σκέψη 1η: Κρατάω το Zafira για το καλοκαίρι που κάνουμε διακοπές (~1,000 χλμ.), με μειωμένα τέλη/ασφάλειες αλλά το σερβις του θα γίνεται κάθε έτος. Και παίρνω ένα BYD dolphin, εφ’όσον έχω υπόγειο πάρκινγκ ώστε να το φορτίζω και να το χρησιμοποιώ όλο τον υπόλοιπο χρόνο. Δεν ξέρω όμως αν και πότε θα κάνει απόσβεση 😊 Εσείς τι λέτε; Να το σκεφτεις διπλα πριν αποφασισεις να φορτιζεις ηλεκτρικο αυτοκινητο σε υπογειο παρκινγκ ,ειδικα αν ειναι κλειστο. Εκτος και αν θελεις να γινεις psitos mpiftekis 🤣 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 5 ώρες πριν, Seldon68 είπε Να το σκεφτεις διπλα πριν αποφασισεις να φορτιζεις ηλεκτρικο αυτοκινητο σε υπογειο παρκινγκ ,ειδικα αν ειναι κλειστο. Εκτος και αν θελεις να γινεις psitos mpiftekis 🤣 Ναι ναι.. Εγώ που το κάνω, φαντάσου δεν βάζω την ψησταριά υγραερίου που έχω.. Ψήνω στο αυτοκίνητο 🫠 19 ώρες πριν, Mpiftekis είπε Ανησυχίας το εγκώμιον: Έχουμε ένα Opel Zafira 1.8 βενζίνη του 2010. Τα χιλιόμετρα που κάνουμε ανά έτος είναι ~11,000, από τα οποία τα 2.000 είναι σε ταξίδια. Επειδή, όμως, αρχίζει και δείχνει τα χρονάκια του, μου μπαίνουν διάφορες σκέψεις. Σκέψη 1η: Κρατάω το Zafira για το καλοκαίρι που κάνουμε διακοπές (~1,000 χλμ.), με μειωμένα τέλη/ασφάλειες αλλά το σερβις του θα γίνεται κάθε έτος. Και παίρνω ένα BYD dolphin, εφ’όσον έχω υπόγειο πάρκινγκ ώστε να το φορτίζω και να το χρησιμοποιώ όλο τον υπόλοιπο χρόνο. Δεν ξέρω όμως αν και πότε θα κάνει απόσβεση 😊 Σκέψη 2η: Πουλάω το Zafira και αγοράζω άλλο αυτοκίνητο με απαραίτητη προϋπόθεση τα ~600 λίτρα αποθηκευτικού χώρου, >130hp και αυτόματο κιβώτιο. Εδώ δεν ξέρω τι υπάρχει στην αγορά και να αξίζει τα λεφτά του. Σκέψη 3η: Μένω με αυτό που έχω μέχρι να λιώσει Εσείς τι λέτε; Αν δεν χρειάζεσαι 2ο αυτοκίνητο τότε η κρατάς το αυτοκίνητο από την στιγμή που δεν σου βγάζει θέματα ή πας στη λύση του ηλεκτρικού. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις